Mogen van mij de Europa League winnenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die nemen het gelukkig wel serieus als ik de opstelling zag
Paar hoofden van wat spelers in het bed morgenochtendquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben echt mad.
Hoop dat de maffia vanavond zijn werk doet en het huis van de coach weet te vinden om leuke dingen mee te doen.
ja naar de klote nu. Het zelfde als NL je moet nu al je punten blijven delen door 6 omdat 1 kut club het verneukt. Nou hoeft het geen probleem te zijn als West Ham er uit gaat, maar dit slaat gewoon nergens op natuurlijk. Lees nu overal geruchten dat de trainer wordt ontslagenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe staat het met de Italiaanse coëfficiënten?
Ik snap er helemaal niks van echt niet. Dood zonde dat ticket kregen ze al cadeau want Genoa zal eigenlijk EL ingaan, maar die mochten ineens niet. Had dat ticket lekker aan Inter gegeven die hebben zelfs een team om het te kunnen winnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze er met hun pet naar gooien denk je?
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ja naar de klote nu. Het zelfde als NL je moet nu al je punten blijven delen door 6 omdat 1 kut club het verneukt. Nou hoeft het geen probleem te zijn als West Ham er uit gaat, maar dit slaat gewoon nergens op natuurlijk. Lees nu overal geruchten dat de trainer wordt ontslagenVorig jaar hadden we Torino als joker die deden het goddelijk nu deze aids.
De Johan Derksen look a like moet even zijn werk doen. Ook al flink gezeik, omdat die trainer Cassano niet wou hebben en de supporters wel. Nu lees je over #GrandeCassano #zenkamerdaquote:
MIlanquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Italië moet ook geen 4 clubs in de CL hebben
Juventus, Inter, AC Milan is genoeg als ze op sterkte zijn
Milan is historisch gezien de grotere club en komen er weer bovenop.quote:
Ik zal het je vertellen. Minstens top 3, maar ik verwacht de uitdager van Juve. Aanvallend al top, maar ze investeren nu eindelijk in de achterhoede/verdedigende middenvelders.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees van Italiaanse watchers dat we veel mogen verwachten van Napoli komend seizoen.
Alsof Leverkussen en Wolfsburg CL clubs zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milan is historisch gezien de grotere club en komen er weer bovenop.
Napoli, Roma vind ik echt EL clubs
Inter.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef Nozick het volgende:
Wie heeft de hoogste begroting na Juventus?
Ook niet. Dat zijn grauwe pauperclubsquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof Leverkussen en Wolfsburg CL clubs zijn
Moeilijk in te schatten. Wel paar wereld spelers gehaald, maar moet nog een team worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Nozick het volgende:
[..]
En is hun ploeg het sterkst na Juventus?
Daarom kan Italië er beter 4 hebben. Tenminste clubs met een identiteit. Spanje heeft dat gelukkig ook wel. EL winnaar naar de CL is sowieso ook een goddelijke regel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet. Dat zijn grauwe pauperclubs
In Duitsland moet een HSV en Stuttgart er gewoon weer bovenop komen. En Schalke en Dortmund natuurlijk ook weer beter. Dan kunnen ze wat ploegen afleveren. Nu niet echtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom kan Italië er beter 4 hebben. Tenminste clubs met een identiteit. Spanje heeft dat gelukkig ook wel. EL winnaar naar de CL is sowieso ook een goddelijke regel.
Ja eens. Nu wordt die hele competitie ook minder interessant met dat soort clubs bovenin.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Duitsland moet een HSV en Stuttgart er gewoon weer bovenop komen. En Schalke en Dortmund natuurlijk ook weer beter. Dan kunnen ze wat ploegen afleveren. Nu niet echt
Wolfsburg heeft toch een geweldige selectie. Verschrikkelijke club verder.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duitsland moet een HSV en Stuttgart er gewoon weer bovenop komen. En Schalke en Dortmund natuurlijk ook weer beter. Dan kunnen ze wat ploegen afleveren. Nu niet echt
Blijft niet leuk om naar een club te kijken waaraan alles nep isquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef Nozick het volgende:
[..]
Wolfsburg heeft toch een geweldige selectie. Verschrikkelijke club verder.
De competitie is sowieso al niet meer interessant omdat de kampioen al vaststaat elk jaar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja eens. Nu wordt die hele competitie ook minder interessant met dat soort clubs bovenin.
Ja hebben een prima elftal (al valt het wel mee. Alleen de Bruyne vind ik echt genot). Maar die club is zo grauw als wat. Echt zo'n bedrijfsteam net als Leverkusen. Allemaal van die PSV clubjes zonder zielquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef Nozick het volgende:
[..]
Schijnt dat Bayern De Bruyne tegen Götze wilde ruilenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef Nozick het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |