Nog een voorrondequote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:22 schreef Comprehendam het volgende:
Is morgen de loting voor de groepsfase al? Of moet AZ bog een voorronde?
nu bij onsballquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:21 schreef Tagliano het volgende:
Zo, de goal is bij fox sports go ook gevallen
Dan kan het niet lang meer durenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zit nog naar de cornertrap te kijken
jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doet dat geluid bij jou ook zo kut? Steeds hard en zacht?
Vliegt nog wel een aantal geplaatste clubs tussenuit, Sampdoria lijkt me redelijk zeker bijvoorbeeldquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:23 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Gebasseerd op teams die naar alle waarschijnlijkheid doorgaan
Geen Southampton svp
Rubin Kazan kan er uitvliegen als Sturm Graz nog een gol maakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vliegt nog wel een aantal geplaatste clubs tussenuit, Sampdoria lijkt me redelijk zeker bijvoorbeeld
Ik heb de lijst nu 2 keer doorgelezen, maar ik mis Feyenoord blijkbaar steeds. Kan iemand me helpen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:23 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Gebasseerd op teams die naar alle waarschijnlijkheid doorgaan
Geen Southampton svp
Dan nog een verrassing en Southampton is ook al geplaatstquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rubin Kazan kan er uitvliegen als Sturm Graz nog een gol maakt.
effe gemist, iemand gifje?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe is dat 1. geen goal of 2. geen penantie
"Fans" denken in ieder geval dat ze in Arnhem spelenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de lijst nu 2 keer doorgelezen, maar ik mis Feyenoord blijkbaar steeds. Kan iemand me helpen?
Gekkerd, die zijn uitgeschakeld door Heerenveen, die toen later door Vitesse uitgeschakeld werden, die nog later door Saufhempten uitgeschakeld werden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de lijst nu 2 keer doorgelezen, maar ik mis Feyenoord blijkbaar steeds. Kan iemand me helpen?
Vitesse is nog niet uitgeschakeld hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gekkerd, die zijn uitgeschakeld door Heerenveen, die toen later door Vitesse uitgeschakeld werden, die nog later door Saufhempten uitgeschakeld werden.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
effe gemist, iemand gifje?
Doen mee met de CL.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Ik zie Vitesse niet zo snel met 4 doelpunten verschil winnen van Southampton.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse is nog niet uitgeschakeld hoor.
Ik ook niet, maar het kan nog steeds gebeuren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:35 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse niet zo snel met 4 doelpunten verschil winnen van Southampton.
Als het gebeurt, ga ik de Stellareclame zingen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het kan nog steeds gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |