Jessica of Jordi?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben alleen allergisch voor mensen die niet van Alba houden.
samen zwemmen is nog leukerquote:
Paxcon en ik hebben dit ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee ik eet de hele dag appeltjes
[ afbeelding ]
ik heb sinds kort zo'n ding, echt handig
quote:
Phelps was wel vaak mad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en ik hebben dit ook
[..]
Homo-erotische sport.
oke doeiquote:
Ja, dan start het weekend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er morgen eigenlijk nog iets interessants?
Ronde van Guadeloupe.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er morgen eigenlijk nog iets interessants?
Nogal vervelend dat hij door best veel mensen als de beste sporter ooit wordt gezien, omdat je al die tig onderdelen hebtquote:
En je twijfelt nooit aan je geaardheid?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik pers ook sinaasappels met de keukenmachine, maak ik met het andere fruit sapjes mee
wie is volgens jou de beste ooit dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nogal vervelend dat hij door best veel mensen als de beste sporter ooit wordt gezien, omdat je al die tig onderdelen hebt
doe je dat vaak of een keer per weekquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik pers ook sinaasappels met de keukenmachine, maak ik met het andere fruit sapjes mee
Er zal wel geen volgende frituurmeet komen dusquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
niet echt neequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je twijfelt nooit aan je geaardheid?
Dan had je er wat anders mee moeten doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een banaan op maar hij was van buiten nog gewoon groen, dat is best wel goor.
Dan is hij nog niet rijp Hansquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een banaan op maar hij was van buiten nog gewoon groen, dat is best wel goor.
Ik sta altijd open voor suggesties.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan had je er wat anders mee moeten doen.
totdat de sinaasappels op zijn, doe meestal alles in een keer anders moet ik die onderdelen steeds weer schoonmakenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
doe je dat vaak of een keer per week
Ok, maar dat is toch niet gevaarlijk ofzo?quote:
Is niet echt te bepalen wat mij betreft, maar niet per se de degenen met de meeste Olympische medailles.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wie is volgens jou de beste ooit dan?
Aan Marcelo?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan m aan een aap geven.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
totdat de sinaasappels op zijn, doe meestal alles in een keer anders moet ik die onderdelen steeds weer schoonmaken
Stiekem wil ik ook een fruitmachine.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
totdat de sinaasappels op zijn, doe meestal alles in een keer anders moet ik die onderdelen steeds weer schoonmaken
sowieso niet, de enige die altijd kwam opdagen was littlerabbit maar die is er niet meerquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal wel geen volgende frituurmeet komen dus
De beste is waarschijnlijk de meest veelzijdige of diegene die het langst in zijn sport heeft gedomineerd, maar Phelps is daar niet een vanquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is niet echt te bepalen wat mij betreft, maar niet per se de degenen met de meeste Olympische medailles.
Woon jij nog bij je ouders?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, alleen niet zo lekker volgens mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, maar dat is toch niet gevaarlijk ofzo?
En FL-Freak toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
sowieso niet, de enige die altijd kwam opdagen was littlerabbit maar die is er niet meer
Je kan hem altijd in omgeving Den Haag vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
sowieso niet, de enige die altijd kwam opdagen was littlerabbit maar die is er niet meer
Niet altijd. Soms is hij ook op Aruba.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan hem altijd in omgeving Den Haag vinden.
ja was bij hem thuisquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En FL-Freak toch?
RIP Littlerabbit
ja dat welquote:
eens durf je de stap te zetten, komt welquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem wil ik ook een fruitmachine.Sinaasappelsap van verse sinaasappelen is teringlekker.
Behalve dan dat hij op Bonaire was.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms is hij ook op Aruba.
Fruitsapjes zijn davy te gezondquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer maar Davy uitnodigen dan, die woont daar in de buurt
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga de tweede helft niet kijken.
Dit wordt niks meer.
die eet alle hapjes op johquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer maar Davy uitnodigen dan, die woont daar in de buurt
Whatever, ergens in die buurt dus.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij op Bonaire was.
waarom zou je met hem willen pratenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb davy nog helemaal niet gesproken sinds mn unban.
Zou hij me ontwijken?
max verstappen maakt ook foutjes maar is ook de nieuwe Senna dus Brown is de nieuwe Messiquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
van 1997 die brown
kun je toch niet het hele seizoen vanuit gaan lijkt mij
zou max zichzelf ook dood rijden denk je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
max verstappen maakt ook foutjes maar is ook de nieuwe Senna dus Brown is de nieuwe Messi
who know,s als ie 3 wereldtitels haalt verzacht dat die pijn enigszinsquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zou max zichzelf ook dood rijden denk je?
Ola Sjon is nog steeds een lachertje daarquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
ould-chikh heeft bij benfica getekend.
waarom denk je anders dat ze 3-0 verliezen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
sampdoria staat 0-3 achter tegen vojvodina
effe kijken of moisander basisklant is.
heel wat keren bij oranje onder 19 gezienquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
ould-chikh heeft bij benfica getekend.
Typische Marokkaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heel wat keren bij oranje onder 19 gezien
doet echt alles alleen die jongen, ziet niks of wil niks zien
wat de fuck maatquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
sampdoria staat 0-3 achter tegen vojvodina
effe kijken of moisander basisklant is.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat de fuck maat
waar zien die mee bezig
twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 30-07-2015 om 22:00:26@denevs12 de sterkst mogelijke. een paar blessures (oa Moisander) reageer retweet
anders hadden ze vast 3-0 gewonnen met Moisander de verlosserquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 30-07-2015 om 22:00:26@denevs12 de sterkst mogelijke. een paar blessures (oa Moisander) reageer retweet
Uitdoelpuntje en het kan nog gaan spoken in het Gelredomequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb niet het idee dat vitesse dit nog gaat redden
Daarom juist nog kwalijker dat hij hem niet afspeelde maar het mooi wou doen met zijn buitenkantjequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij zag het wel hoor, dat Milik vrijstond
moet ie wel een ander team hebben volgens mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
who know,s als ie 3 wereldtitels haalt verzacht dat die pijn enigszins
Heb het idee dat die jongen zichzelf nogal overschat. Doet vaak dingen die die niet eens beheerstquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom juist nog kwalijker dat hij hem niet afspeelde maar het mooi wou doen met zijn buitenkantje
afgelopen race was wel leukquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
moet ie wel een ander team hebben volgens mij
kijk meestal wel, vind er weinig aan nog
Die pass koekoekquote:
Milik moet ook beter positie kiezen. Maar klacht is terecht. El Ghazi kijkt niet om, pure individualist. Walgelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Hij zag het wel hoor, dat Milik vrijstond
Niet voor niets fan van CR7.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:29 schreef Nozick het volgende:
[..]
Milik moet ook beter positie kiezen. Maar klacht is terecht. El Ghazi kijkt niet om, pure individualist. Walgelijk.
Wil te vaak zelf schieten ipv dan die bal afgeven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het idee dat die jongen zichzelf nogal overschat. Doet vaak dingen die die niet eens beheerst
Zondagmiddag was de tour pas om 16:35quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja toen keek ik de tour volgens mij
Fischer is ook zo, dus Milik krijgt weinig ballen ben ik bangquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:29 schreef Nozick het volgende:
[..]
Milik moet ook beter positie kiezen. Maar klacht is terecht. El Ghazi kijkt niet om, pure individualist. Walgelijk.
Jeugdigheid. Rammen ze er nog wel uit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:29 schreef Nozick het volgende:
[..]
Toen kreeg die de bal ietwat gelukkig nog meequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil te vaak zelf schieten ipv dan die bal afgeven.
Maar gisteren had hij wel een mooie actie tussen een paar Oostenrijkers door
nou dan waren het die vrouwen die allemaal onderuit gingenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondagmiddag was de tour pas om 16:35
Dat zeiden ze bij Suarez ook altijdquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen kreeg die de bal ietwat gelukkig nog mee
Milik had er gisteren simpel twee of drie kunnen maken met een beetje sociale ploeggenotenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer is ook zo, dus Milik krijgt weinig ballen ben ik bang
Vergelijk aub die jongen niet met Suarez, dat niveau gaat ie waarschijnlijk nooit bereikenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Suarez ook altijd
Gaf zelf wel een heerlijke assistquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Milik had er gisteren simpel twee of drie kunnen maken met een beetje sociale ploeggenoten
Nee natuurlijk niet joh. Maar bedoel aan te geven dat het niet perse slecht is als je een bal dan met toeval meekrijgt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vergelijk aub die jongen niet met Suarez, dat niveau gaat ie waarschijnlijk nooit bereiken
Wat deed ie er vervolgens mee eigenlijk ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet joh. Maar bedoel aan te geven dat het niet perse slecht is als je een bal dan met toeval meekrijgt.
dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik eet weer een walnoot.
(wil je weten hoe ik deze walnoot heb opengemaakt? Klik dan snel hier: )
quote:
Legde af op Gudeljquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat deed ie er vervolgens mee eigenlijk ?
fijn dat iemand zich durft uit te sprekenquote:
heb je niet gewoon een notenkrakerquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik eet weer een walnoot.
Interessant filmpje, al zijn walnoten zeer matigquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik eet weer een walnoot.
Waarom zou je een enorm dure notenkraker kopen als je het met een mesje kan doen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb je niet gewoon een notenkraker
dom om een rode kaart te pakken met 2-0 in de tasquote:
Ik hoop snel je retentie te zien verschijnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Interessant filmpje, al zijn walnoten zeer matig
zo slecht is Astra Giurgu nietquote:
Zonder gif kan je wel doelpunten weggeven (Veltman)quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar kan je met gif geen kansen afmaken.
Hebben zeker allemaal een Opel Astra van de clubquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zo slecht is Astra Giurgu niet
Dat heeft niks met gif te maken, maar gewoon met dom gedrag.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zonder gif kan je wel doelpunten weggeven (Veltman)
het is niet dat saushampton 500 uur vliegen isquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren was Sked toch nog gewoon in het topic?
Niemand zou doorgaan tegen dit Southampton, ook Ajax en PSV niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijn voor je punten, dit soort teams..
Je hebt tegenwoordig ook internet in Engelandquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren was Sked toch nog gewoon in het topic?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand zou doorgaan tegen dit Southampton, ook Ajax en PSV niet.
Gewoon een kutloting.
is t heus?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook internet in Engeland
Sowieso naar een stadion gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekker zingenMet je gebreide das en nylon tshirt over je trui
T ligt wel aan Vitsse natuurlijk dat ze een team van t kaliber Southampon krijgenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand zou doorgaan tegen dit Southampton, ook Ajax en PSV niet.
Gewoon een kutloting.
Wie had je er dan willen hebben? De enige die geplaatst zouden zijn in deze ronde zijn AZ en Twente. En heeeeel misschien Feyenoord?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T ligt wel aan Vitsse natuurlijk dat ze een team van t kaliber Southampon krijgen
Niveauverschil is schrijnend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
vind eigenlijk dat Vitesse het nog best oke doet, ook al spelen die Engelsen op 30%
zomaar de wijde wereld in. Heel eng ... achter je computer vaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekker zingenMet je gebreide das en nylon tshirt over je trui
Feyenoord zou met dit elftal NIETS klaarspelen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie had je er dan willen hebben? De enige die geplaatst zouden zijn in deze ronde zijn AZ en Twente. En heeeeel misschien Feyenoord?
moet je nooit forceren omdat ie niet open wil?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je een enorm dure notenkraker kopen als je het met een mesje kan doen?
Twente benadeelt natuurlijk al t nls voetbal door die fairplayplaats te weigeren. Daar had de knvb sowieso moeten ingrijpen. En ik had idd liever Feyenoord in de EL gezien dan Vitesse. En dan krijg je straks ook nog een uitgekleed Groningen in de groepsfase..quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie had je er dan willen hebben? De enige die geplaatst zouden zijn in deze ronde zijn AZ en Twente. En heeeeel misschien Feyenoord?
Twente wilde niet eens en heeft ook weinigquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord zou met dit elftal NIETS klaarspelen.
Feyenoord is echt ranzig slecht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord had toch weer een genante uitschakeling voor elkaar gekregen
Nee hoor. Werkt perfect.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
moet je nooit forceren omdat ie niet open wil?
Feyenoord wordt nooit meer kampioen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord is echt ranzig slecht.
En dan nog aan de Nederlander verkopen dat Van der Heijden een goede aankoop is en Botteghin de beste verdediger in de Eredivisie.
Als-je-blieft-zeg.
Ik vind Twente meer speciale spelers hebben eigenlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente wilde niet eens en heeft ook weinig
het is het recht van Twente om dat ticket te weigeren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Twente benadeelt natuurlijk al t nls voetbal door die fairplayplaats te weigeren.
Als met een nieuw stadion de begroting stijgt is het pas mogelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord wordt nooit meer kampioen.
Vorig jaar wel de beste Europese prestatie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord is echt ranzig slecht.
En dan nog aan de Nederlander verkopen dat Van der Heijden een goede aankoop is en Botteghin de beste verdediger in de Eredivisie.
Als-je-blieft-zeg.
Zijn jullie al kampioen?quote:
En?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:43 schreef Collide het volgende:
[..]
Vorig jaar wel de beste Europese prestatie.
Vind ik niet. Als ze zich via de competitie hadden geplaatst, hadden ze toch ook gemoeten?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het is het recht van Twente om dat ticket te weigeren.
Dan halen ze nog steeds verkeerde spelers van dat geld, let maar op.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:43 schreef Nozick het volgende:
[..]
Als met een nieuw stadion de begroting stijgt is het pas mogelijk.
Ja? Maar het fair play ticket is hier totaal niet mee te vergelijken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als ze zich via de competitie hadden geplaatst, hadden ze toch ook gemoeten?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Nu maar op het kampioenschap richten
huehuehuequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Voorspellingen van Nostradamus kwamen ook niet direct uit
Het is gewoon een hoertje van Sjelsie , meer nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Feitelijk heeft die hele buitenlandse overname Vitesse echt geen reet opgeleverd, ja de naam van de club bestaat nog maar de ziel is er totaal uit natuurlijk, verkapt handelshuis
T gaat er om dat je een Europees ticket verdient, of waren ze als ze vierde hadden gestaan met 2 wedstrijden te spelen expres gaan verliezen? Als je een Europees ticket verdient, mag je gewoon niet weigeren vind ik, dat is toch een beloning? Als je wel Europa in kunt als je vierde wordt, maar via zo'n ticket ineens niet kunt omdat t teveel kost, ben je hypocriet bezig. Je benadeelt t NLs voetbal bovendien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja? Maar het fair play ticket is hier totaal niet mee te vergelijken.
ze missen Moisander.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef hafcfan het volgende:
Sampdoria 0-4!!! Geef die tering lui levenslang EL VERBOD
Chelsea deed dat ook. West Ham speelt ook gewoon met de beste 11quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef Henrys het volgende:
Zal Southampton de eerste Engelse ploeg worden die de EL serieus neemt?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef hafcfan het volgende:
Sampdoria 0-4!!! Geef die tering lui levenslang EL VERBOD
Als je uiteindelijk meer verlies draait dan winst bij zulke duels vind ik het voor een club als Twente in financieel zwaar weer niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T gaat er om dat je een Europees ticket verdient, of waren ze als ze vierde hadden gestaan met 2 wedstrijden te spelen expres gaan verliezen? Als je een Europees ticket verdient, mag je gewoon niet weigeren vind ik, dat is toch een beloning? Als je wel Europa in kunt als je vierde wordt, maar via zo'n ticket ineens niet kunt omdat t teveel kost, ben je hypocriet bezig. Je benadeelt t NLs voetbal bovendien.
Twente heeft een top-7 selectie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Een Twente in de huidige staat zou nog niet eens winnen van het bierteam van de Twentse regio.
Mohammed Allach is daarvoor de verantwoordelijke.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Achenté moet echt gearresteerd worden na deze wedstrijd
Selectie is beduidend beter dan van Groningen, Utrecht, ADO.quote:
Groningen is niet minder.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Nozick het volgende:
[..]
Selectie is beduidend beter dan van Groningen, Utrecht, ADO.
dit moet expres zijn gedaan of omgekocht. Kan toch niet. Krijg je als Inter eens niet in de el zit bahquote:
Groningen heeft zonder Botteghin wel een vrij matige defensie hoor. Als je zelfs een Rasmus Lindgren centraal gaat zetten. Al kan dat ook aan vriend Looi liggen.quote:
quote:
Twente heeft met Ziyech en Corona kwaliteiten waarover grunn niet beschikt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente heeft een paar prima spelers
Door toedoen van de Sampdoriaanse maffia toevallig?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
hadden ook een goeie eigenaar, helaas dood gevonden in een hotelkamer
Sowieso moet Ajax een scout op de Servische competitie zetten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
vojvodina club van tadic en meleg hadden ook een goeie eigenaar, helaas dood gevonden in een hotelkamer
Melegquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
vojvodinaclub van tadic en meleg
hadden ook een goeie eigenaar, helaas dood gevonden in een hotelkamer
als az scoort moet istanbul er al 4 maken, geen probleem dusquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop maar dat AZ volgende week overeind blijft, maar ook daar ben ik niet helemaal gerust op
De vraag is of AZ met een dergelijke selectie de EL in wil.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop maar dat AZ volgende week overeind blijft, maar ook daar ben ik niet helemaal gerust op
Waar voetbal je anders een jaar lang voor de ballen uit je broek?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Nozick het volgende:
[..]
De vraag is of AZ met een dergelijke selectie de EL in wil.
nee in 2013 alquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Door toedoen van de Sampdoriaanse maffia toevallig?
Bedoel de vraag meer in algemene izn. Natuurlijk gaan ze ervoor. Maar het wordt kansloos in de poule.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar voetbal je anders een jaar lang voor de ballen uit je broek?
Play-offs wordt al lastig. Het ziet er nog lang niet veelbelovend uit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Nozick het volgende:
[..]
Bedoel de vraag meer in algemene izn. Natuurlijk gaan ze ervoor. Maar het wordt kansloos in de poule.
AZ's selectie is heel matig. In Nederland kunnen ze zomaar vierde worden dit seizoen, maar in Europa wordt het armzalig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Play-offs wordt al lastig. Het ziet er nog lang niet veelbelovend uit.
Afgelopen seizoen was AZ met Gudelj en Berghuis ook lang niet sprankelend. Ze wisten wel keer op keer te winnen van de ploegen waarvan ze hoorden te winnen, maar het was zelden fraai. Alleen die overwinning met 2-4 bij FC Groningen vond ik enorm tof. Er lijkt ook totaal geen individuele kwaliteit in te zitten. Alleen Johannsson kan wel eens een wedstrijd openbreken. Voor de rest zal het echt hard werken moeten worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef Nozick het volgende:
[..]
AZ's selectie is heel matig. In Nederland kunnen ze zomaar vierde worden dit seizoen, maar in Europa wordt het armzalig.
AZ won prachtig bij AZ inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen was AZ met Gudelj en Berghuis ook lang niet sprankelend. Ze wisten wel keer op keer te winnen van de ploegen waarvan ze hoorden te winnen, maar het was zelden fraai. Alleen die overwinning met 2-4 bij AZ vond ik enorm tof. Er lijkt ook totaal geen individuele kwaliteit in te zitten. Alleen Johannsson kan wel eens een wedstrijd openbreken. Voor de rest zal het echt hard werken moeten worden.
Als ik eerlijk ben, verwacht ik eerder een 5/6/7e plek.
Ik bedoelde die FC Groningen-uit. Maar dat kwam in de eerste plaats vooral door Gudelj en Berghuis.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ won prachtig bij AZ inderdaad
Maar buiten wat bevliegingen van Berghuis waren ze vorig jaar heel saai. Gudelj vind ik ook niet bijzonder leuk om naar te kijken al kan hij wel het verschil maken, beetje zoals Sneijder
AZ, Heerenveen, Vitesse, Groningen en Twente schelen allemaal niet zo gek veel. Twente steekt er momenteel qua selectie iets boven uit, maar al met al is het bedroevend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik eerlijk ben, verwacht ik eerder een 5/6/7e plek.
Die Johansson is wel een prima spits.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
AZ moet nog wat aankopen doen
Hebben toch zat geld door die verkopen
Hebben nog wel een goede vleugelspeler en goede middenvelder nodig denk ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:18 schreef Nozick het volgende:
[..]
Die Johansson is wel een prima spits.
Heerenveen heeft nog steeds een dungezaaide selectie. Dat brak ze vorig seizoen wel eens op. Bijvoorbeeld dat knip- en plakelftal bij Excelsior uit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef Nozick het volgende:
[..]
AZ, Heerenveen, Vitesse, Groningen en Twente schelen allemaal niet zo gek veel. Twente steekt er momenteel qua selectie iets boven uit, maar al met al is het bedroevend.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef hafcfan het volgende:
Er is in ieder geval geen enkele Nederlandse club die de schande van Sampdoria gaat evenaren dit jaar of je moet wel van hele goeie huizen komen.
De grote drie komen dit seizoen dus niet in gevaar. Door die FFP wordt dat vrijwel onmogelijk. AZ met Scheringa en Twente met creatief boekhouden probeerden het, maar dat kan dus niet meer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen heeft nog steeds een dungezaaide selectie. Dat brak ze vorig seizoen wel eens op. Bijvoorbeeld dat knip- en plakelftal bij Excelsior uit.
FC Groningen heeft geen trainer die interessant voetbal wil spelen. Gewoon met twee controleurs spelen bij FC Dordrecht uit, volkomen debiel. Ik ben benieuwd hoe hij komend seizoen te werk gaat, want een Kieftenbeld is weg, ze hebben in middenvelders geïnvesteerd en haalden Linssen.
Vitesse heeft een grote selectie, maar wanneer die 'draaien', zal het wel 2016 zijn.
FC Twente kan ik gewoon niets over zeggen zolang Schreuder daar trainer is.
Ik ben echt mad.quote:
Feyenoord zal niet dichtbij Ajax eindigen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:21 schreef Nozick het volgende:
[..]
De grote drie komen dit seizoen dus niet in gevaar. Door die FFP wordt dat vrijwel onmogelijk. AZ met Scheringa en Twente met creatief boekhouden probeerden het, maar dat kan dus niet meer.
Hoe staat het met de Italiaanse coëfficiënten?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben echt mad.
Hoop dat de maffia vanavond zijn werk doet en het huis van de coach weet te vinden om leuke dingen mee te doen.
Amenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord zal niet dichtbij Ajax eindigen.
Ajax zal niet dichtbij PSV eindigen.
Waarom zouden ze er met hun pet naar gooien denk je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef hafcfan het volgende:
Er is in ieder geval geen enkele Nederlandse club die de schande van Sampdoria gaat evenaren dit jaar of je moet wel van hele goeie huizen komen.
Mogen van mij de Europa League winnenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die nemen het gelukkig wel serieus als ik de opstelling zag
Paar hoofden van wat spelers in het bed morgenochtendquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben echt mad.
Hoop dat de maffia vanavond zijn werk doet en het huis van de coach weet te vinden om leuke dingen mee te doen.
ja naar de klote nu. Het zelfde als NL je moet nu al je punten blijven delen door 6 omdat 1 kut club het verneukt. Nou hoeft het geen probleem te zijn als West Ham er uit gaat, maar dit slaat gewoon nergens op natuurlijk. Lees nu overal geruchten dat de trainer wordt ontslagenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe staat het met de Italiaanse coëfficiënten?
Ik snap er helemaal niks van echt niet. Dood zonde dat ticket kregen ze al cadeau want Genoa zal eigenlijk EL ingaan, maar die mochten ineens niet. Had dat ticket lekker aan Inter gegeven die hebben zelfs een team om het te kunnen winnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze er met hun pet naar gooien denk je?
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ja naar de klote nu. Het zelfde als NL je moet nu al je punten blijven delen door 6 omdat 1 kut club het verneukt. Nou hoeft het geen probleem te zijn als West Ham er uit gaat, maar dit slaat gewoon nergens op natuurlijk. Lees nu overal geruchten dat de trainer wordt ontslagenVorig jaar hadden we Torino als joker die deden het goddelijk nu deze aids.
De Johan Derksen look a like moet even zijn werk doen. Ook al flink gezeik, omdat die trainer Cassano niet wou hebben en de supporters wel. Nu lees je over #GrandeCassano #zenkamerdaquote:
MIlanquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Italië moet ook geen 4 clubs in de CL hebben
Juventus, Inter, AC Milan is genoeg als ze op sterkte zijn
Milan is historisch gezien de grotere club en komen er weer bovenop.quote:
Ik zal het je vertellen. Minstens top 3, maar ik verwacht de uitdager van Juve. Aanvallend al top, maar ze investeren nu eindelijk in de achterhoede/verdedigende middenvelders.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees van Italiaanse watchers dat we veel mogen verwachten van Napoli komend seizoen.
Alsof Leverkussen en Wolfsburg CL clubs zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milan is historisch gezien de grotere club en komen er weer bovenop.
Napoli, Roma vind ik echt EL clubs
Inter.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef Nozick het volgende:
Wie heeft de hoogste begroting na Juventus?
Ook niet. Dat zijn grauwe pauperclubsquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof Leverkussen en Wolfsburg CL clubs zijn
Moeilijk in te schatten. Wel paar wereld spelers gehaald, maar moet nog een team worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Nozick het volgende:
[..]
En is hun ploeg het sterkst na Juventus?
Daarom kan Italië er beter 4 hebben. Tenminste clubs met een identiteit. Spanje heeft dat gelukkig ook wel. EL winnaar naar de CL is sowieso ook een goddelijke regel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet. Dat zijn grauwe pauperclubs
In Duitsland moet een HSV en Stuttgart er gewoon weer bovenop komen. En Schalke en Dortmund natuurlijk ook weer beter. Dan kunnen ze wat ploegen afleveren. Nu niet echtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom kan Italië er beter 4 hebben. Tenminste clubs met een identiteit. Spanje heeft dat gelukkig ook wel. EL winnaar naar de CL is sowieso ook een goddelijke regel.
Ja eens. Nu wordt die hele competitie ook minder interessant met dat soort clubs bovenin.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Duitsland moet een HSV en Stuttgart er gewoon weer bovenop komen. En Schalke en Dortmund natuurlijk ook weer beter. Dan kunnen ze wat ploegen afleveren. Nu niet echt
Wolfsburg heeft toch een geweldige selectie. Verschrikkelijke club verder.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duitsland moet een HSV en Stuttgart er gewoon weer bovenop komen. En Schalke en Dortmund natuurlijk ook weer beter. Dan kunnen ze wat ploegen afleveren. Nu niet echt
Blijft niet leuk om naar een club te kijken waaraan alles nep isquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef Nozick het volgende:
[..]
Wolfsburg heeft toch een geweldige selectie. Verschrikkelijke club verder.
De competitie is sowieso al niet meer interessant omdat de kampioen al vaststaat elk jaar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja eens. Nu wordt die hele competitie ook minder interessant met dat soort clubs bovenin.
Ja hebben een prima elftal (al valt het wel mee. Alleen de Bruyne vind ik echt genot). Maar die club is zo grauw als wat. Echt zo'n bedrijfsteam net als Leverkusen. Allemaal van die PSV clubjes zonder zielquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef Nozick het volgende:
[..]
Schijnt dat Bayern De Bruyne tegen Götze wilde ruilenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef Nozick het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |