Interessant filmpje, al zijn walnoten zeer matigquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik eet weer een walnoot.
(wil je weten hoe ik deze walnoot heb opengemaakt? Klik dan snel hier: )
Waarom zou je een enorm dure notenkraker kopen als je het met een mesje kan doen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb je niet gewoon een notenkraker
dom om een rode kaart te pakken met 2-0 in de tasquote:
Ik hoop snel je retentie te zien verschijnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Interessant filmpje, al zijn walnoten zeer matig
zo slecht is Astra Giurgu nietquote:
Zonder gif kan je wel doelpunten weggeven (Veltman)quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar kan je met gif geen kansen afmaken.
Hebben zeker allemaal een Opel Astra van de clubquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zo slecht is Astra Giurgu niet
Dat heeft niks met gif te maken, maar gewoon met dom gedrag.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zonder gif kan je wel doelpunten weggeven (Veltman)
het is niet dat saushampton 500 uur vliegen isquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren was Sked toch nog gewoon in het topic?
Niemand zou doorgaan tegen dit Southampton, ook Ajax en PSV niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijn voor je punten, dit soort teams..
Je hebt tegenwoordig ook internet in Engelandquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren was Sked toch nog gewoon in het topic?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand zou doorgaan tegen dit Southampton, ook Ajax en PSV niet.
Gewoon een kutloting.
is t heus?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook internet in Engeland
Sowieso naar een stadion gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekker zingenMet je gebreide das en nylon tshirt over je trui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |