Één t teveel.quote:
het is tegenwoordige toekomstige onvoltooide tijd. dan mag dat.quote:
Zal wel iets komen bij Studio Sport vanavondquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:16 schreef Kansenjongere het volgende:
Zijn er zelfs geen samenvattingen op een open kanaal?
Waarom pijn?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Iedere goal die Janssen dit seizoen gaat maken, gaat pijn doen. En hij maakt sowieso de beslissende tegen Feyenoord in de Kuip. Mark my words.
twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 30-07-2015 om 21:18:25Bush was nog president VS, Beatrix koningin, Balkenende premier en Benedictus de paus toen Koeman voor het laatst won in Europa, in 2007. reageer retweet
jeugd fr.quote:
Topscorer A1, weggestuurd vanwege ? zeg het maar. In plaats daarvan Te Vrede in selectie genomenquote:
Wanneer ging hij weg dan?quote:
Ach je kan wel eens een inschattingsfout maken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Topscorer A1, weggestuurd vanwege ? zeg het maar. In plaats daarvan Te Vrede in selectie genomen
2009-2013, weggestuurd mag martin weten, daarna almere.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer ging hij weg dan?
Want anders is Ajax zo vaak pijn gedaan door jeugdspelers die weg werden gestuurd.
2013quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer ging hij weg dan?
Want anders is Ajax zo vaak pijn gedaan door jeugdspelers die weg werden gestuurd.
Ik heb nog een leuk weetje:quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 30-07-2015 om 21:18:25Bush was nog president VS, Beatrix koningin, Balkenende premier en Benedictus de paus toen Koeman voor het laatst won in Europa, in 2007. reageer retweet
hmm.... volgens mij welquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk weetje:
Toen Feyenoord kampioen wed was Pokemon nog niet op de Nederlandse TV uitgezonden.
Ik heb nog een leuk weetje:quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Feyenoord kampioen wed was Pokemon nog niet op de Nederlandse TV uitgezonden.
Dat wist ik helemaal niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toen PSV kampioen werd was jij nog steeds lelijk.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
augustus 1999quote:
jij hebt nooit foto's van mij gezien, dus dit vind ik een beetje een rare opmerking.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We zullen er nog wel ffe een paar pakkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Belangrijke punten voor de coëfficiënt gepakt
Ik heb jou wel eens op de webcam gezienquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij hebt nooit foto's van mij gezien, dus dit vind ik een beetje een rare opmerking.
Kwartfinale halen tochquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zullen er nog wel ffe een paar pakken
Tegen Turken ook nogquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Belangrijke punten voor de coëfficiënt gepakt
fox 3 was die al opquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:24 schreef Collide het volgende:
Eindelijk Southampton op Fox sports 1.
Alle vertrouwen in Groningen/Az en Psv.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zullen er nog wel ffe een paar pakken
Engeland.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:25 schreef Collide het volgende:
Waarom staat het scorebord linksonder ipv linksboven?
Dat lijkt me terecht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle vertrouwen in Groningen/Az en Psv.
wikipedia, geen goede bron maar heb geen anderequote:
Wikipedia is geen bron.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wikipedia, geen goede bron maar heb geen andere
jwzquote:
We zullen zienquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle vertrouwen in Groningen/Az en Psv.
Koert Westergod als commentatorquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje een soort van Koert Westermann nu
Volgens mij werd die meuk al in 98 uitgezonden en zat ik toen al met pokemonkaarten te klooienquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wikipedia, geen goede bron maar heb geen andere
er is geen anderequote:
Chauvinistischer kan je ze niet krijgenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koert Westergod als commentator
Ik was een jaar of 6-7, dat is 1999-2000, dat zou prima kunnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij werd die meuk al in 98 uitgezonden en zat ik toen al met pokemonkaarten te klooien
Nee tegen Groningen die doorstoten naar de EL finale.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jwzen er dan weer uitvliegen tegen een Benfica oid.
Glitterpokémonkaartengenotquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij werd die meuk al in 98 uitgezonden en zat ik toen al met pokemonkaarten te klooien
Met Hans Nijland aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoerquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee tegen Groningen die doorstoten naar de EL finale.
Terwijl Ajax en PSV iedereen in de CL aan flarden spelen en elkaar in de finale tegenkomen. Waarin van der Hoorn de winnende goal maakt
Leo Oldenburgerquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chauvinistischer kan je ze niet krijgen
Ik zou nu toch maar je pilletjes gaan slikken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee tegen Groningen die doorstoten naar de EL finale.
Terwijl Ajax en PSV iedereen in de CL aan flarden spelen en elkaar in de finale tegenkomen. Waarin van der Hoorn de winnende goal maakt
Gisteren als een wijf krijsen dat die overtreding een schande was .man man manquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leo Oldenburger![]()
Met zijn Oranje fetish
Ik had ooit een glitterkaart van die pokémon die zuster Joy altijd helpt enzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Shiny Dragonite was het helemaal
Chanseygodinquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ooit een glitterkaart van die pokémon die zuster Joy altijd helpt enzo
Was ik helemaal trots op dit dat
Die was niet shiny.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Shiny Dragonite was het helemaal
Als jij daarna wat anders wilt slikkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou nu toch maar je pilletjes gaan slikken.
"Hij moet gearresteerd worden"quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gisteren als een wijf krijsen dat die overtreding een schande was .man man man
Toen deed jij softboiled ratatatataquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chansey, beestentank was dat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het meest storende vond ik die manier van commentaar geven alsof hij de kenner van de Oostenrijkse competite is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gisteren als een wijf krijsen dat die overtreding een schande was .man man man
Oeiquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij daarna wat anders wilt slikken
[..]
"Hij moet gearresteerd worden"
Toen moest ik wel even lachen
Je had daarna ook een actie van een soort flippo's met Pokémon. En dan zo'n boekje waarin alles gesorteerd was per evolutie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chanseygodin
Kon je voor goed geld verkopen
Ben je nog steeds flipsbi?quote:
Voor ja.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest storende vond ik die manier van commentaar geven alsof hij de kenner van de Oostenrijkse competite is.
''Ja, dit is wat Wien goed kan met Schobesberger en Beric. Die bal achter de verdediging neerleggen!1!!!!!11!!''
Ja maar het gaat over wanneer het op de tv te zien was hier.quote:
2001 geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja maar het gaat over wanneer het op de tv te zien was hier.
In het hoofd van Leo is het voor eeuwig sesamstraatquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leo Oldenburger ziet volgens mij alleen de wedstrijden waar hij commentaar bij geeft.
Heb je ook de scherpe pen van Nico gelezen over Hansquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het hoofd van Leo is het voor eeuwig sesamstraat
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was niet shiny.
Nouja, ligt eraan wat je shiny noemt.
Die was glinsterend.quote:
Leo dacht ook dat ie een dartskenner wasquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest storende vond ik die manier van commentaar geven alsof hij de kenner van de Oostenrijkse competite is.
''Ja, dit is wat Wien goed kan met Schobesberger en Beric. Die bal achter de verdediging neerleggen!1!!!!!11!!''
Ik mis mn jeugd nu wel een beetjequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had daarna ook een actie van een soort flippo's met Pokémon. En dan zo'n boekje waarin alles gesorteerd was per evolutie.
Of voetbalplaatjes verzamelen
Daar zag ik laatst een heel lollig plaatje over.quote:
Wel beter dan #viezechauvinist die nu naast #viesdik zit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leo dacht ook dat ie een dartskenner was
VAN BARNEVELD DE BESTE DARTER TER WERELD EINZ EINZ
Dat bedoelde ik ook lolquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was glinsterend.
Of 'holofoil'.
Deel het met ons.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zag ik laatst een heel lollig plaatje over.
Wat schreef hij?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook de scherpe pen van Nico gelezen over Hans?
En dan kon je het flippojournaal kijken met Sylvie en de man van Wegmisbruikersquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had daarna ook een actie van een soort flippo's met Pokémon. En dan zo'n boekje waarin alles gesorteerd was per evolutie.
Of voetbalplaatjes verzamelen
Dat zeker . Leo bleef tenminste doorlullenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel beter dan #viezechauvinist die nu naast #viesdik zit.
Dat het debiel is dat Hans zich verontwaardigd voelt over het feit dat SBS6 hem aan de kant schuift.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat schreef hij?
Heb abbo op VI stopgezet
Ach vaak is het in je herinnering leuker dan je het toen beleefdequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik mis mn jeugd nu wel een beetje
Ik keek alleen naar de Club van Sinterklaas.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan kon je het flippojournaal kijken met Sylvie en de man van Wegmisbruikers
Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan kon je het flippojournaal kijken met Sylvie en de man van Wegmisbruikers
Zelfs als het een twaalf in een dozijn darter als die downie tegen Chisnall (niet Van de Pas maar die ander) op het WK is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zeker . Leo bleef tenminste doorlullen
Die pisschraper valt gelijk stil als een Nederlander verliest
Ik was dan ook cynisch in min opmerking dat het lollig was.quote:
Nico is af en toe best sneu met mensen die hij niet mag.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat het debiel is dat Hans zich verontwaardigd voelt over het feit dat SBS6 hem aan de kant schuift.
Mentaal te zwak voor de top.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we het nu hebben over Clasie
De brieven van Jacob, daar zit een luchtje aanquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar de Club van Sinterklaas.
En om het een klein beetje ontopic te houden: Ik heb een mooie volle collectie TOPSHOTS.
Nico is een lul.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nico is af en toe best sneu met mensen die hij niet mag.
Mij lijkt Hans namelijk een hele vriendelijke man
the fuckquote:
Sylvie toen ze nog lekker wasquote:
Topspeler.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we het nu hebben over Clasie
Klopt ja . Ondertussen ook pogingen wagen bij Viesdik om MVG de beste darter allertijden laten lijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs als het een twaalf in een dozijn darter als die downie tegen Chisnall (niet Van de Pas maar die ander) op het WK is.
Hij had laatst wel een prachtige column over Feyenoord en hun hoop op Dirk Kuytquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Behalve als hij zijn eigen werkjes voorleest.
Dit heb ik echt nog nóóit gezien.quote:
Ook die overdrijving als er twee darts op een dubbel worden gemist.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt ja . Ondertussen ook pogingen wagen bij Viesdik om MVG de beste darter allertijden laten lijken
Toen woonde jij nog niet in dit land.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nóóit gezien.
Werd 's nachts uitgezonden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nóóit gezien.
LOL.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen woonde jij nog niet in dit land.
Leukequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen woonde jij nog niet in dit land.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werd 's nachts uitgezonden.
Uiteindelijk deed Sylvie ook andere dingen met die flippo's
Dan wil je je tv uit het raam smijten en Sky opzetten met Bristow die nu ook darteritus aan zijn stembanden heeftquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook die overdrijving als er twee darts op een dubbel worden gemist.
ik had andere jeugdcrushesquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb echt heel veel zaad verspild aan Sylvie.
Wat vind jij van de recente nieuwtjes rond Sylviequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik had ooit een heel geil FHM boekje meegesmokkeld waarin heerlijke foto's van haar staanquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Clasiehampton.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij neemt de Saints aan het handje.
Bij hem is het een schande als er twee darts op rij bij een dubbel gemist worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan wil je je tv uit het raam smijten en Sky opzetten met Bristow die nu ook darteritus aan zijn stembanden heeft
Jij hebt dan ook weinig begrip voor de meester der satire.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:40 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vond het zelf niet zo'n leuke opmerking.
Dat het toen al in HD werd uitgezonden zeg!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zij raakten ook betrokken
Zolang ze maar lekker over de stranden van Ibiza blijft huppelen in haar bikini vind ik alles helemaal prima.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de recente nieuwtjes rond Sylvie>
Ik vind het een beetje zorgwekkend.
Ik dacht dat Cavaliers de meester van de satire wasquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook weinig begrip voor de meester der satire.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat Cavaliers de meester van de satire was
Maar... dat ben ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook weinig begrip voor de meester der satire.
Deze?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ooit een heel geil FHM boekje meegesmokkeld waarin heerlijke foto's van haar staan
Vroeger raakte die ze vaak in 1 keer , dat moet ik hem nagevenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij hem is het een schande als er twee darts op rij bij een dubbel gemist worden.
Gelukkig is er John Partgod.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gasten van Barcelona doen allemaal aan theater, dan krijg je dat.
Dit lijkt me een retorische vraagquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou de meester van de satire satirisch zijn?
Of is deze opmerking ook weer satire?quote:
Part flikkerde Taylor eruit in 2005quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger raakte die ze vaak in 1 keer , dat moet ik hem nageven
Part schijnt een professor te zijn
Toen woog hij nog maar 150 kilo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Part flikkerde Taylor eruit in 2005.
Het is dat je bent opgegroeid met de dartpijl anders had ik niet geloofd dat jij deze wedstrijd gezien hebt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds ik het me kan heugen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dat je bent opgegroeid met de dartpijl anders had ik niet geloofd dat jij deze wedstrijd gezien hebt.
Part was bijtijds wel een briljante darter .quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kan je zelfs de 2 Embassy finales van Raybar nog herinneren zei je laatst. Dat vind ik best een prestatie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds ik het me kan heugen.
Die van 2005 en 2006, ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij kan je zelfs de 2 Embassy finales van Raybar nog herinneren zei je laatst. Dat vind ik best een prestatie.
Hij speelde zeker combinatiedarts?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Part was bijtijds wel een briljante darter .
Maar erna was die bijv 2 jaar geen drol waard
Die kan ik me ook nog wel herinneren. Maar hier was darts op TV verbodenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij kan je zelfs de 2 Embassy finales van Raybar nog herinneren zei je laatst. Dat vind ik best een prestatie.
Heb je de hoogtijdagen van Coos Tompé ook live meegemaakt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds ik het me kan heugen.
De hoogtijdagen van Stompé waren in 2009/2010/2011 dus ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je de hoogtijddagen van Coos Tompé ook live meegemaakt?
Je ouders wilden dat je geen tokkie zou worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan ik me ook nog wel herinneren. Maar hier was darts op TV verboden
1, 2tje op triple 6quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelde zeker combinatiedarts?
Mijn vader volgde wel altijd Lakeside in hun hoogtijdagen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan ik me ook nog wel herinneren. Maar hier was darts op TV verboden
twitter:VoetbalOog twitterde op donderdag 30-07-2015 om 21:37:58Kukesi - Legia Warschau is gestaakt. Legia-speler Duda is bekogeld met een steen door supporters van Kukesi. #kukleg reageer retweet
Hoho, in 2000 halve finale Embassy, dat was zijn hoogtepunt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hoogtijdagen van Stompé waren in 2009/2010/2011 dus ja.
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je ouders wilden dat je geen tokkie zou worden.
Is dat een supportgroep voor verstandelijk beperkten?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het erg dapper van Koos dat hij uit de kast is gekomen als lid van de BS groep.
Bi-Seksuelen groepquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat een supportgroep voor verstandelijk beperkten?
En als dat niet werkt aanvallend darten op de dubbel 7 .quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als dat niet werkt gooien we er wat gif en energie in en gaan we over op werkdarts.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoho, in 2000 halve finale Embassy, dat was zijn hoogtepunt.
Gewoon die pijltjes op je tegenstander gooienquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En als dat niet werkt aanvallend darten op de dubbel 7 .
Gewoon tegen het bord spelen
mijn pa was fan van Indurain en Valverde.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn vader heeft me enthousiast proberen te maken voor wielrennen maar daar ben ik mooi niet ingetrapt.
Darten is nog meer een sport dan wielrennen.
En in 2015 gooit hij gewoon een 9-darter, wie kan hem dat nazeggen? Wat een carrière.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwartfinales op het PDC WK twee maal en de WMP-kwartfinale vond ik knapper. Tevens het WK voor landenteams gewonnen met RAYBARRRR.
Wat was hij goed in die periode. Dudbridge, Mardle, King, Tabern, Webster, Hamilton gingen er allemaal aan.
Co Stompé gooit als een leprapatiënt uit Somaliëquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwartfinales op het PDC WK twee maal en de WMP-kwartfinale vond ik knapper. Tevens het WK voor landenteams gewonnen met RAYBARRRR.
Wat was hij goed in die periode. Dudbridge, Mardle, King, Tabern, Webster, Hamilton gingen er allemaal aan.
Wat een wonderlijke vergelijking.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Co Stompé gooit als een leprapatiënt uit Somalië
Russisch dartsen is wel mooi jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon die pijltjes op je tegenstander gooien
Is dat met je pijltje tussen twee tieten zitten?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Russisch dartsen is wel mooi ja
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En in 2015 gooit hij gewoon een 9-darter, wie kan hem dat nazeggen? Wat een carrière.
eens, vrij belachelijke pingel, maar ja wat koop je ervoorquote:
Nee , dat is 69 borreltjes nemen voordat je met naalden gaat prikkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat met je pijltje tussen twee tieten zitten?
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb meer met F1 dan darts.
Weten jullie nog die keer dat Verstappen op het podium reed?
F1 is al helemaal geen sportquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb meer met F1 dan darts.
Weten jullie nog die keer dat Verstappen op het podium reed?
mooi was dat he? het was echt helemaal op eigen kwaliteitquote:
Fout, het is officieel een topsport.quote:
Jos? Die reed toch alleen in de grindbak?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi was dat he? het was echt helemaal op eigen kwaliteit
Niet dat er iemand de laatste ronde uitviel ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Formule 1 is geen sport.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fout, het is officieel een topsport.
Haha, ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jos? Die reed toch alleen in de grindbak?
Dat was toch nog met een Benneton?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jos? Die reed toch alleen in de grindbak?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En in 2015 gooit hij gewoon een 9-darter, wie kan hem dat nazeggen? Wat een carrière.
Ja. Hij werd 1x 3e door een uitvaller in de laatste ronde en 1x door een diskwalificatiequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat was toch nog met een Benneton?
Toen was ik mad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jos was een notoire Colombianen-hater.
Niet bepaald. Formule 1 is gewoon drie keer niks.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was ik mad.
Ik was fan van Montoya.
Cavaliers vindt dit extreem leuk.
Welke sporten kunnen je bekoren naast wielrennen en voetbal?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet bepaald. Formule 1 is gewoon drie keer niks.
Groeten van een jongen die is opgegroeid met de autoband.
Geen een want ik heb helemaal geen walnoten in huis.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel walnoten johannes_vermeer al heeft opengemaakt sinds het zien van mijn video.
Gelukkig dat je geen walnotenallergie hebt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen een want ik heb helemaal geen walnoten in huis.
Je mag me altijd een doos met walnoten opsturen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke sporten kunnen je bekoren naast wielrennen en voetbal?
Zwemmen > Wielrennenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaatsen is geen sport.
F1 is geen sport.
Zwemmen is geen sport.
Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gezegd hier Hans.
ik geef het een kansquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind bamihapjes eigenlijk helemaal niet lekker
Darten is meer een sport dan wielrennen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Onjuist.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darten is meer een sport dan wielrennen.
Toen haalde hij uiteindelijk geen punten en werd Ferrari bevoordeeld omdat de SC te lang buiten bleef.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik kan mij nog wel Verstappen in zijn Arrows in de regen van Sepang herinneren
Ik ben alleen allergisch voor mensen die niet van Alba houden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je geen walnotenallergie hebt.
Hoe oud is zij ondertussen? 40 ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben alleen allergisch voor mensen die niet van Alba houden.
Zelf zwemmen is toch leukerquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanaf dit weekend weer wk zwemmen, altijd wel vermakelijk hoewel het veel van hetzelfde is
Tering wat ontzettend gay.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee ik eet de hele dag appeltjes
[ afbeelding ]
ik heb sinds kort zo'n ding, echt handig
Appel is lekker jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee ik eet de hele dag appeltjes
[ afbeelding ]
ik heb sinds kort zo'n ding, echt handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |