Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je ouders wilden dat je geen tokkie zou worden.
Is dat een supportgroep voor verstandelijk beperkten?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het erg dapper van Koos dat hij uit de kast is gekomen als lid van de BS groep.
Bi-Seksuelen groepquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat een supportgroep voor verstandelijk beperkten?
En als dat niet werkt aanvallend darten op de dubbel 7 .quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als dat niet werkt gooien we er wat gif en energie in en gaan we over op werkdarts.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoho, in 2000 halve finale Embassy, dat was zijn hoogtepunt.
Gewoon die pijltjes op je tegenstander gooienquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En als dat niet werkt aanvallend darten op de dubbel 7 .
Gewoon tegen het bord spelen
mijn pa was fan van Indurain en Valverde.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn vader heeft me enthousiast proberen te maken voor wielrennen maar daar ben ik mooi niet ingetrapt.
Darten is nog meer een sport dan wielrennen.
En in 2015 gooit hij gewoon een 9-darter, wie kan hem dat nazeggen? Wat een carrière.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwartfinales op het PDC WK twee maal en de WMP-kwartfinale vond ik knapper. Tevens het WK voor landenteams gewonnen met RAYBARRRR.
Wat was hij goed in die periode. Dudbridge, Mardle, King, Tabern, Webster, Hamilton gingen er allemaal aan.
Co Stompé gooit als een leprapatiënt uit Somaliëquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwartfinales op het PDC WK twee maal en de WMP-kwartfinale vond ik knapper. Tevens het WK voor landenteams gewonnen met RAYBARRRR.
Wat was hij goed in die periode. Dudbridge, Mardle, King, Tabern, Webster, Hamilton gingen er allemaal aan.
Wat een wonderlijke vergelijking.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Co Stompé gooit als een leprapatiënt uit Somalië
Russisch dartsen is wel mooi jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon die pijltjes op je tegenstander gooien
Is dat met je pijltje tussen twee tieten zitten?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Russisch dartsen is wel mooi ja
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En in 2015 gooit hij gewoon een 9-darter, wie kan hem dat nazeggen? Wat een carrière.
eens, vrij belachelijke pingel, maar ja wat koop je ervoorquote:
Nee , dat is 69 borreltjes nemen voordat je met naalden gaat prikkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat met je pijltje tussen twee tieten zitten?
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb meer met F1 dan darts.
Weten jullie nog die keer dat Verstappen op het podium reed?
F1 is al helemaal geen sportquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb meer met F1 dan darts.
Weten jullie nog die keer dat Verstappen op het podium reed?
mooi was dat he? het was echt helemaal op eigen kwaliteitquote:
Fout, het is officieel een topsport.quote:
Jos? Die reed toch alleen in de grindbak?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi was dat he? het was echt helemaal op eigen kwaliteit
Niet dat er iemand de laatste ronde uitviel ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Formule 1 is geen sport.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fout, het is officieel een topsport.
Haha, ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jos? Die reed toch alleen in de grindbak?
Dat was toch nog met een Benneton?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |