Jessica of Jordi?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben alleen allergisch voor mensen die niet van Alba houden.
samen zwemmen is nog leukerquote:
Paxcon en ik hebben dit ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee ik eet de hele dag appeltjes
[ afbeelding ]
ik heb sinds kort zo'n ding, echt handig
quote:
Phelps was wel vaak mad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en ik hebben dit ook
[..]
Homo-erotische sport.
oke doeiquote:
Ja, dan start het weekend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er morgen eigenlijk nog iets interessants?
Ronde van Guadeloupe.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er morgen eigenlijk nog iets interessants?
Nogal vervelend dat hij door best veel mensen als de beste sporter ooit wordt gezien, omdat je al die tig onderdelen hebtquote:
En je twijfelt nooit aan je geaardheid?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik pers ook sinaasappels met de keukenmachine, maak ik met het andere fruit sapjes mee
wie is volgens jou de beste ooit dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nogal vervelend dat hij door best veel mensen als de beste sporter ooit wordt gezien, omdat je al die tig onderdelen hebt
doe je dat vaak of een keer per weekquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik pers ook sinaasappels met de keukenmachine, maak ik met het andere fruit sapjes mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |