Jessica of Jordi?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben alleen allergisch voor mensen die niet van Alba houden.
samen zwemmen is nog leukerquote:
Paxcon en ik hebben dit ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee ik eet de hele dag appeltjes
[ afbeelding ]
ik heb sinds kort zo'n ding, echt handig
quote:
Phelps was wel vaak mad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon en ik hebben dit ook
[..]
Homo-erotische sport.
oke doeiquote:
Ja, dan start het weekend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er morgen eigenlijk nog iets interessants?
Ronde van Guadeloupe.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er morgen eigenlijk nog iets interessants?
Nogal vervelend dat hij door best veel mensen als de beste sporter ooit wordt gezien, omdat je al die tig onderdelen hebtquote:
En je twijfelt nooit aan je geaardheid?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik pers ook sinaasappels met de keukenmachine, maak ik met het andere fruit sapjes mee
wie is volgens jou de beste ooit dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nogal vervelend dat hij door best veel mensen als de beste sporter ooit wordt gezien, omdat je al die tig onderdelen hebt
doe je dat vaak of een keer per weekquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik pers ook sinaasappels met de keukenmachine, maak ik met het andere fruit sapjes mee
Er zal wel geen volgende frituurmeet komen dusquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
niet echt neequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je twijfelt nooit aan je geaardheid?
Dan had je er wat anders mee moeten doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een banaan op maar hij was van buiten nog gewoon groen, dat is best wel goor.
Dan is hij nog niet rijp Hansquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een banaan op maar hij was van buiten nog gewoon groen, dat is best wel goor.
Ik sta altijd open voor suggesties.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan had je er wat anders mee moeten doen.
totdat de sinaasappels op zijn, doe meestal alles in een keer anders moet ik die onderdelen steeds weer schoonmakenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
doe je dat vaak of een keer per week
Ok, maar dat is toch niet gevaarlijk ofzo?quote:
Is niet echt te bepalen wat mij betreft, maar niet per se de degenen met de meeste Olympische medailles.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wie is volgens jou de beste ooit dan?
Aan Marcelo?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan m aan een aap geven.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
totdat de sinaasappels op zijn, doe meestal alles in een keer anders moet ik die onderdelen steeds weer schoonmaken
Stiekem wil ik ook een fruitmachine.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
totdat de sinaasappels op zijn, doe meestal alles in een keer anders moet ik die onderdelen steeds weer schoonmaken
sowieso niet, de enige die altijd kwam opdagen was littlerabbit maar die is er niet meerquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal wel geen volgende frituurmeet komen dus
De beste is waarschijnlijk de meest veelzijdige of diegene die het langst in zijn sport heeft gedomineerd, maar Phelps is daar niet een vanquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is niet echt te bepalen wat mij betreft, maar niet per se de degenen met de meeste Olympische medailles.
Woon jij nog bij je ouders?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, alleen niet zo lekker volgens mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, maar dat is toch niet gevaarlijk ofzo?
En FL-Freak toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
sowieso niet, de enige die altijd kwam opdagen was littlerabbit maar die is er niet meer
Je kan hem altijd in omgeving Den Haag vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
sowieso niet, de enige die altijd kwam opdagen was littlerabbit maar die is er niet meer
Niet altijd. Soms is hij ook op Aruba.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan hem altijd in omgeving Den Haag vinden.
ja was bij hem thuisquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En FL-Freak toch?
RIP Littlerabbit
ja dat welquote:
eens durf je de stap te zetten, komt welquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem wil ik ook een fruitmachine.Sinaasappelsap van verse sinaasappelen is teringlekker.
Behalve dan dat hij op Bonaire was.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms is hij ook op Aruba.
Fruitsapjes zijn davy te gezondquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer maar Davy uitnodigen dan, die woont daar in de buurt
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga de tweede helft niet kijken.
Dit wordt niks meer.
die eet alle hapjes op johquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer maar Davy uitnodigen dan, die woont daar in de buurt
Whatever, ergens in die buurt dus.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij op Bonaire was.
waarom zou je met hem willen pratenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb davy nog helemaal niet gesproken sinds mn unban.
Zou hij me ontwijken?
max verstappen maakt ook foutjes maar is ook de nieuwe Senna dus Brown is de nieuwe Messiquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
van 1997 die brown
kun je toch niet het hele seizoen vanuit gaan lijkt mij
zou max zichzelf ook dood rijden denk je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
max verstappen maakt ook foutjes maar is ook de nieuwe Senna dus Brown is de nieuwe Messi
who know,s als ie 3 wereldtitels haalt verzacht dat die pijn enigszinsquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zou max zichzelf ook dood rijden denk je?
Ola Sjon is nog steeds een lachertje daarquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
ould-chikh heeft bij benfica getekend.
waarom denk je anders dat ze 3-0 verliezen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
sampdoria staat 0-3 achter tegen vojvodina
effe kijken of moisander basisklant is.
heel wat keren bij oranje onder 19 gezienquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
ould-chikh heeft bij benfica getekend.
Typische Marokkaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heel wat keren bij oranje onder 19 gezien
doet echt alles alleen die jongen, ziet niks of wil niks zien
wat de fuck maatquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
sampdoria staat 0-3 achter tegen vojvodina
effe kijken of moisander basisklant is.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat de fuck maat
waar zien die mee bezig
twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 30-07-2015 om 22:00:26@denevs12 de sterkst mogelijke. een paar blessures (oa Moisander) reageer retweet
anders hadden ze vast 3-0 gewonnen met Moisander de verlosserquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 30-07-2015 om 22:00:26@denevs12 de sterkst mogelijke. een paar blessures (oa Moisander) reageer retweet
Uitdoelpuntje en het kan nog gaan spoken in het Gelredomequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb niet het idee dat vitesse dit nog gaat redden
Daarom juist nog kwalijker dat hij hem niet afspeelde maar het mooi wou doen met zijn buitenkantjequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij zag het wel hoor, dat Milik vrijstond
moet ie wel een ander team hebben volgens mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
who know,s als ie 3 wereldtitels haalt verzacht dat die pijn enigszins
Heb het idee dat die jongen zichzelf nogal overschat. Doet vaak dingen die die niet eens beheerstquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom juist nog kwalijker dat hij hem niet afspeelde maar het mooi wou doen met zijn buitenkantje
afgelopen race was wel leukquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
moet ie wel een ander team hebben volgens mij
kijk meestal wel, vind er weinig aan nog
Die pass koekoekquote:
Milik moet ook beter positie kiezen. Maar klacht is terecht. El Ghazi kijkt niet om, pure individualist. Walgelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Hij zag het wel hoor, dat Milik vrijstond
Niet voor niets fan van CR7.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:29 schreef Nozick het volgende:
[..]
Milik moet ook beter positie kiezen. Maar klacht is terecht. El Ghazi kijkt niet om, pure individualist. Walgelijk.
Wil te vaak zelf schieten ipv dan die bal afgeven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het idee dat die jongen zichzelf nogal overschat. Doet vaak dingen die die niet eens beheerst
Zondagmiddag was de tour pas om 16:35quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja toen keek ik de tour volgens mij
Fischer is ook zo, dus Milik krijgt weinig ballen ben ik bangquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:29 schreef Nozick het volgende:
[..]
Milik moet ook beter positie kiezen. Maar klacht is terecht. El Ghazi kijkt niet om, pure individualist. Walgelijk.
Jeugdigheid. Rammen ze er nog wel uit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:29 schreef Nozick het volgende:
[..]
Toen kreeg die de bal ietwat gelukkig nog meequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil te vaak zelf schieten ipv dan die bal afgeven.
Maar gisteren had hij wel een mooie actie tussen een paar Oostenrijkers door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |