nou dan waren het die vrouwen die allemaal onderuit gingenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondagmiddag was de tour pas om 16:35
Dat zeiden ze bij Suarez ook altijdquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen kreeg die de bal ietwat gelukkig nog mee
Milik had er gisteren simpel twee of drie kunnen maken met een beetje sociale ploeggenotenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer is ook zo, dus Milik krijgt weinig ballen ben ik bang
Vergelijk aub die jongen niet met Suarez, dat niveau gaat ie waarschijnlijk nooit bereikenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Suarez ook altijd
Gaf zelf wel een heerlijke assistquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Milik had er gisteren simpel twee of drie kunnen maken met een beetje sociale ploeggenoten
Nee natuurlijk niet joh. Maar bedoel aan te geven dat het niet perse slecht is als je een bal dan met toeval meekrijgt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vergelijk aub die jongen niet met Suarez, dat niveau gaat ie waarschijnlijk nooit bereiken
Wat deed ie er vervolgens mee eigenlijk ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet joh. Maar bedoel aan te geven dat het niet perse slecht is als je een bal dan met toeval meekrijgt.
dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik eet weer een walnoot.
(wil je weten hoe ik deze walnoot heb opengemaakt? Klik dan snel hier: )
quote:
Legde af op Gudeljquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat deed ie er vervolgens mee eigenlijk ?
fijn dat iemand zich durft uit te sprekenquote:
heb je niet gewoon een notenkrakerquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik eet weer een walnoot.
Interessant filmpje, al zijn walnoten zeer matigquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik eet weer een walnoot.
Waarom zou je een enorm dure notenkraker kopen als je het met een mesje kan doen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb je niet gewoon een notenkraker
dom om een rode kaart te pakken met 2-0 in de tasquote:
Ik hoop snel je retentie te zien verschijnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Interessant filmpje, al zijn walnoten zeer matig
zo slecht is Astra Giurgu nietquote:
Zonder gif kan je wel doelpunten weggeven (Veltman)quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar kan je met gif geen kansen afmaken.
Hebben zeker allemaal een Opel Astra van de clubquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zo slecht is Astra Giurgu niet
Dat heeft niks met gif te maken, maar gewoon met dom gedrag.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zonder gif kan je wel doelpunten weggeven (Veltman)
het is niet dat saushampton 500 uur vliegen isquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren was Sked toch nog gewoon in het topic?
Niemand zou doorgaan tegen dit Southampton, ook Ajax en PSV niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijn voor je punten, dit soort teams..
Je hebt tegenwoordig ook internet in Engelandquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren was Sked toch nog gewoon in het topic?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand zou doorgaan tegen dit Southampton, ook Ajax en PSV niet.
Gewoon een kutloting.
is t heus?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook internet in Engeland
Sowieso naar een stadion gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekker zingenMet je gebreide das en nylon tshirt over je trui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |