Dussss...quote:Coaches Anouk en Sanne Hans zetten de boel op scherp in nieuw seizoen ‘The voice of Holland’
De talentscouts zijn door het land getrokken en zangtalenten hebben zich weer massaal aangemeld voor ’s lands meest succesvolle talentshow ‘The voice of Holland’. Vanaf vrijdag 25 september barst bij RTL 4 het auditiegeweld weer los en wordt de kijker verrast met de komst van twee nieuwe coaches. Naast de vertrouwde en ervaren gezichten van Marco Borsato en Ali B pronken er dit seizoen twee bijzondere namen op ‘The Voice’-stoelen: Anouk en Sanne Hans (Miss Montreal). Twee vakvrouwen die een groot voorbeeld zijn voor vele muzikanten en zangers. Ze zijn zeer succesvol en hebben beiden een eigen stijl en karakter, waarmee zij een nieuwe dimensie aan het programma geven en de boel flink op scherp zetten. Wendy van Dijk en Martijn Krabbé presenteren en begeleiden de soms nerveuse vocalisten naar het podium en RedRoom-presentator Jamai Loman voegt zich bij het team vanaf de liveshows.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Naast twee nieuwe coaches is er dit seizoen ook een nieuwe ronde aan het programma toegevoegd. Het programma start met vijf zenuwslopende ‘Blind Auditions’, waarin de talenten, die maanden lang naar dit moment hebben toegeleefd, in anderhalve minuut moeten laten horen wat ze in huis hebben en uiteindelijk hopen dat in ieder geval één van de coaches omdraait. Na de ‘Blind Auditions’ volgen drie ‘The Battle’-uitzendingen, waar de talenten tijdens een muzikaal duel hun slag moeten slaan vanaf een gloednieuwe locatie: SugarCity. Dan breekt het moment aan van een nieuwe ronde: ‘The Knockouts’. In deze ronde is het erop of eronder voor de overgebleven talenten. Het aantal talenten wordt gehalveerd en de coach gaat in deze fase bepalen wie hij of zij mee neemt naar de liveshows. Door deze nieuwe ronde, die uit twee afleveringen bestaat, gaat elke coach met minder talenten dan voorheen naar de liveshows. Hierdoor krijgen de talenten meer tijd om zich samen met hun coach te ontwikkelen en krijgen zij meer ruimte om te bepalen welke kant zij op willen en waar hun kracht ligt.
Dat deelname aan ‘The voice of Holland’ zeer succesvol kan aflopen bewijzen onder andere O’G3NE, Julia van der Toorn, Sandra van Nieuwland, Sharon Doorson, Niels Geuzenbroek en Emmaly Braun. Ook in het zesde seizoen van de talentshow, dat wordt geproduceerd door Talpa, komt er weer veel bijzonder en uniek talent voorbij en wordt het spel der coaches op het scherpst van de snede gespeeld.
Zie ook: Anouk zorgt voor ijzige sfeer bij The Voicequote:Voice-debuut Anouk een ramp
De eerste dag van Anouk als coach van The Voice of Holland was geen succes.
De zangeres, die dit seizoen in de rode draaistoelen plaatsneemt naast Ali B, 'Miss Montreal' Sanne Hans en Marco Borsato, vertelt dat ze moeite had met het beoordelen van de kandidaten die zichzelf presenteerden.
"Ik vond het spannend allemaal, ben er niet aan gewend. Na de eerste dag vroeg ik aan mijn manager, Kees, hoe het ging. Hij zei: het was disastrous (rampzalig, red.)", vertelde Anouk dinsdagochtend op Radio 538. Het werd daarna wel beter voor de 'ice queen', zoals ze zichzelf noemt. "Het is een beetje inkomen toch."
Anouk prijst haar medecoaches: "Die anderen zitten daar alsof het niets is", en noemt Ali B de grote gangmaker. "Zonder hem was er geen klap aan geweest."
Anouk en Sanne Hans maakten begin dit jaar bekend dat zij plaatsnemen in de rode ronddraaiende stoelen van The Voice of Holland. Zij vervangen Trijntje Oosterhuis en Ilse DeLange, die de show niet meer konden combineren met hun werk. Het nieuwe seizoen start vrijdag 25 september op RTL 4.
Bron: Telegraaf
Over Anouk gesproken... Ze zal ook volgend seizoen in de stoel plaatsnemen: http://www.mediacourant.n(...)he-voice-of-holland/quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:08 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk alleen voor Anouk dus dat is ze iig gelukt
Gezelligquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:13 schreef Joooo-pi het volgende:
misschien heb ik zo nu en dan ook wel tijd om even mee te kijken
quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:23 schreef Joooo-pi het volgende:
met miss Montreal zal het programma wel weer gaan uitlopen
Hahahahaquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:23 schreef Joooo-pi het volgende:
met miss Montreal zal het programma wel weer gaan uitlopen
ben je Belg?quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:32 schreef Stickertje het volgende:
ze zeggen patat in gtst![]()
het is friet
mondrioolquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Miss dinges hoort een leuk liedje en drukt
In de app kun je kandidaten beoordelen aan de hand van: oke - goed - fantastisch - wereldsterquote:
aha, ik heb de app nog niet bekekenquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de app kun je kandidaten beoordelen aan de hand van: oke - goed - fantastisch - wereldster
65% koos voor het laatste
En het is al met 3 uur ingekort voor haarquote:
Het is wat eh... hipper gewordenquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
aha, ik heb de app nog niet bekeken
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:49 schreef Kinga het volgende:
De combi Anouk en Marco... klikt dat? Dat vraag ik me dus af...
Nee, heerlijk dusquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:49 schreef Kinga het volgende:
anouk heeft een klik met aliquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:49 schreef Kinga het volgende:
Ali komt 10 cm te kort denk ik voor die klik...quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ali komt 10 cm te kort denk ik voor die klik...
Dit. Daarom is ze echt zo ontzettend tof.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:51 schreef Starlie het volgende:
Anouk is gewoon een relaxed wijf de rest doet teveel hun best leuk gevonden te worden!
hihahoquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ali komt 10 cm te kort denk ik voor die klik...
Nopequote:Op vrijdag 25 september 2015 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Is Sanne nu RTL geworden? Dus niet meer bij de beste singer...?
Noem je Marco en Anouk nu dik?quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:52 schreef ato het volgende:
Ik vermoed dat Marco en Anouk wel naar elkaar groeien
Wat dacht je van Ali en Sanne die ertussen zittenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:54 schreef iBenny het volgende:
Je zou je kinderen maar Maan en Sterre noemen
Komen in de verdrukking?quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Ali en Sanne die ertussen zitten
De truc met de zaag.. halve maan!quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:54 schreef iBenny het volgende:
Je zou je kinderen maar Maan en Sterre noemen
Zal wel door zijnquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:55 schreef Stickertje het volgende:
deze auditie voelt meer als een grote commercial
fixedquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zit jaren hierop te wachten, maar draagt een pyamabroekpianobroek?
En daar wordt niemand blij van...quote:
Nopequote:Op vrijdag 25 september 2015 20:59 schreef Kinga het volgende:
Heeft Anouk al gedrukt voor iemand? Heb het begin gemist...
neequote:Op vrijdag 25 september 2015 20:59 schreef Kinga het volgende:
Pas bij 23cmquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:59 schreef Kinga het volgende:
ditquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:59 schreef MissJ het volgende:
dit soort gezang vind ik zo vreselijk irritant he, dat fokking gegil steeds. Heb liever iemand die "klein" zingt, dat is veel mooier.
Nah en dit in de week tegen pestenquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:59 schreef iBenny het volgende:
Ze kan iig sneller zingen dan Sanne kan praten. Das wel fijn
Datquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:58 schreef MissJ het volgende:
ze kan prima zingen hoor, maar heel bijzonder.... nou nee
Jij bent toch metal-fan?quote:
juistquote:
Ja, zijn pak lijkt veel te groot.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
marco lijkt wat kilootjes kwijt te zijn
Bij deze wil ik mijn excuus aanbiedenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nah en dit in de week tegen pesten.
Amerikanen zijn hier dol op.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:59 schreef MissJ het volgende:
dit soort gezang vind ik zo vreselijk irritant he, dat fokking gegil steeds. Heb liever iemand die "klein" zingt, dat is veel mooier.
Tot de volgende scene?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij deze wil ik mijn excuus aanbieden
Sanne, Ik zal je niet meer internetpesten. Kusjes.
Dit is een belediging voor Chakaquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:01 schreef ato het volgende:
Je hebt gillende meiden en gillende meiden. Ik vind haar best wel een goede gillende meid.
( ik denk aan Chaka Khan)
Ze heeft een vrij dunne schelle stem, itt Chaka zou ik er geen avond naar willen luisterenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:01 schreef ato het volgende:
Je hebt gillende meiden en gillende meiden. Ik vind haar best wel een goede gillende meid.
( ik denk aan Chaka Khan)
Die kan toch ook heerlijk gillen, maar dan goed..quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:02 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dit is een belediging voor Chaka
Ik geef haar wel een kans..quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze heeft een vrij dunne schelle stem, itt Chaka zou ik er geen avond naar willen luisteren
Past bij het haar?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef iBenny het volgende:
Die rok. Wat moet ik daarvan zeggen zonder haar te pesten in deze week tegen pesten?
bedacht me juist dat ik t helemaal niks vindquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef MissJ het volgende:
wat een leuk schattig rokje heeft ze aan
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef iBenny het volgende:
Die rok. Wat moet ik daarvan zeggen zonder haar te pesten in deze week tegen pesten?
whehequote:Op vrijdag 25 september 2015 21:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
bedacht me juist dat ik t helemaal niks vind
Gaat voor wat zij wil, en heeft schijt aan anderen. Is ook wel te waarderen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:06 schreef Paxcon het volgende:
Anouk lijkt me overigens echt een kutwijf, maar dit geheel terzijde
Mij ook maar ergens vind ik haar wel grappig en oprecht. Ze is serieus.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:06 schreef Paxcon het volgende:
Anouk lijkt me overigens echt een kutwijf, maar dit geheel terzijde
Dit meisje moet nog haar wilde kant ontdekken....quote:
denk het ook. Ze is echt wat voor Marco denk ik.quote:
Zou hij dan van de IS hebben?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:08 schreef Burner82 het volgende:
Neuro-linguistisch-programmeren.... Ali toch
nou ja Anouk gaf ook al aan niet zeker te weten de juiste coach te zijn voor haar!quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Anouk is zelf ook lief. Wat je ziet op tv is acteren van haar.
Die was schijtirritantquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:10 schreef iBenny het volgende:
Vanuit een bepaald punt lijkt ze een beetje op Jennifer Ewbank
Denk dat ze een hele zakelijke kant heeft, die we zien.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Anouk is zelf ook lief. Wat je ziet op tv is acteren van haar.
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat ze een hele zakelijke kant heeft, die we zien.
Privé is ze denk ik best lief voor de mensen om zich heen.
wat een chick die Anouk! Ze blijft lekker zichzelf.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:11 schreef iBenny het volgende:
Anouk blijft gewoon lekker zitten en geeft een simpel handje
't is zo anders dan normaal, dat het leuk isquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:11 schreef iBenny het volgende:
Anouk blijft gewoon lekker zitten en geeft een simpel handje
en waarom zou zequote:Op vrijdag 25 september 2015 21:11 schreef Starlie het volgende:
Haha Anouk gaat niet knuffelen, top!
Anouk wordt de ster van dit seizoenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
wat een chick die Anouk! Ze blijft lekker zichzelf.
tot nu toe is nog niet echt fantastisch genoeg om te adopterenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:13 schreef iBenny het volgende:
Wel adopteren enzulks he...
TAL / The Voice 6 Adoptiespel / Adopteer een kandidaat
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze doet Ariane Grande na die Celine nadoet.
m'n koffiequote:Op vrijdag 25 september 2015 21:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Haha dat was hilarisch!quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Die miss dinges ziet eruit alsof Britt Dekker is gemixt met Lucille Werner
Ook al zo'n bitch.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |