Bij deze wil ik mijn excuus aanbiedenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nah en dit in de week tegen pesten.
Amerikanen zijn hier dol op.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:59 schreef MissJ het volgende:
dit soort gezang vind ik zo vreselijk irritant he, dat fokking gegil steeds. Heb liever iemand die "klein" zingt, dat is veel mooier.
Tot de volgende scene?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij deze wil ik mijn excuus aanbieden
Sanne, Ik zal je niet meer internetpesten. Kusjes.
Dit is een belediging voor Chakaquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:01 schreef ato het volgende:
Je hebt gillende meiden en gillende meiden. Ik vind haar best wel een goede gillende meid.
( ik denk aan Chaka Khan)
Ze heeft een vrij dunne schelle stem, itt Chaka zou ik er geen avond naar willen luisterenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:01 schreef ato het volgende:
Je hebt gillende meiden en gillende meiden. Ik vind haar best wel een goede gillende meid.
( ik denk aan Chaka Khan)
Die kan toch ook heerlijk gillen, maar dan goed..quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:02 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dit is een belediging voor Chaka
Ik geef haar wel een kans..quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze heeft een vrij dunne schelle stem, itt Chaka zou ik er geen avond naar willen luisteren
Past bij het haar?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef iBenny het volgende:
Die rok. Wat moet ik daarvan zeggen zonder haar te pesten in deze week tegen pesten?
bedacht me juist dat ik t helemaal niks vindquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef MissJ het volgende:
wat een leuk schattig rokje heeft ze aan
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef iBenny het volgende:
Die rok. Wat moet ik daarvan zeggen zonder haar te pesten in deze week tegen pesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |