SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die Sa-nogoal kan er helemaal niets van.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Kansloos weer, echt volkomen kut dit.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Elan komt trollen, je verwacht het niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:52 schreef Elan het volgende:
Ajax slecht zeg 0-2 weggeven, je verwacht het niet.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wordt tijd dat iemand eens tegen Frank gaat zeggen dat Veltman er gewoon helemaal niks van kan.2000 light years from home![]()
Maar het is zo'n aardige jongen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:53 schreef Merkie het volgende:
Wordt tijd dat iemand eens tegen Frank gaat zeggen dat Veltman er gewoon helemaal niks van kan.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Die is sowieso matig, al zo vaak gezegd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:53 schreef Merkie het volgende:
Wordt tijd dat iemand eens tegen Frank gaat zeggen dat Veltman er gewoon helemaal niks van kan.![]()
Bijna net zo lachwekkend als Europees voetbal weggeven tegen ik noem maar wat, FC Groningen ofzo.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:52 schreef Elan het volgende:
Ajax slecht zeg 0-2 weggeven, je verwacht het niet.![]()
Welk jaar was dat?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bijna net zo lachwekkend als Europees voetbal weggeven tegen ik noem maar wat, FC Groningen ofzo.2000 light years from home![]()
Dit gaat het hele seizoen nog gebeuren, dat een tegenstander terugkomt uit kansloze positie. Die enorme radeloosheid als een opponent alles of niets gaat spelen, blijf ik elke keer weer terugzien.![]()
Veltman is een mongool, zijn broertje syntix is het daar nu wel mee eens.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:53 schreef Merkie het volgende:
Wordt tijd dat iemand eens tegen Frank gaat zeggen dat Veltman er gewoon helemaal niks van kan.![]()
Wat een hoopvol begin van het seizoen weer.
Bedankt Marc met je kutaankopen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Idd spitsie er bij ipv er af..quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja wissel Milik lekker, enige die goed speelde naast Klaassen.
De Boer snapt er echt geen reet vanNarf!![]()
Dus Heitinga is nog een stuk slechter dan Veltheer.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wat een team ditniets geleerd van vorig seizoen.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
FC Oogaids 2.0.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan door met datgene waarmee we vorig seizoen hebben beëindigd. Genot![]()
sws jwzquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:55 schreef Elan het volgende:
Jongens de uitgangspositie is best goed, toch?![]()
TRquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Prima speler. Jammer dat zijn foutje net wordt afgestraft,quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:53 schreef Merkie het volgende:
Wordt tijd dat iemand eens tegen Frank gaat zeggen dat Veltman er gewoon helemaal niks van kan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heitinga gaat niet lopen ballen, die rost elke bal gewoon naar voren. Veltman wil over het algemeen alles voetballend oplossen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:55 schreef Abed het volgende:
Dus Heitinga is nog een stuk slechter dan Veltheer.Narf!![]()
100% op het conto van F. de Boer deze 2-2.
Extreem late en extreem zwakke wissels. Verschrikkelijk veldspel en tactiek.
#EXITFRANK, zoals ik de afgelopen 2 jaar al roep.![]()
Wanneer je 2-0 achter gestaan zou hebben in de eerste helft.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:55 schreef Elan het volgende:
Jongens de uitgangspositie is best goed, toch?
Niet wanneer je 2-0/1 voorstaat tegen 10 man
Narf!![]()
Ik vond de uittrappen van Cillissen overigens slechter dan die van Veltman. Die ook maar wegdoen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:56 schreef Ooku het volgende:
#EXITFRANK, zoals ik de afgelopen 2 jaar al roep.![]()
![]()
Foutje? De holocaust was een foutje, dit was een fucking blunder waar je in de F-jes van het veld mee word gelachen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima speler. Jammer dat zijn foutje net wordt afgestraft,![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:56 schreef Ooku het volgende:
#EXITFRANK, zoals ik de afgelopen 2 jaar al roep.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En daar ligt nou precies het probleem bij Veltman, soms moet je ballen gewoon wegrossenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Heitinga gaat niet lopen ballen, die rost elke bal gewoon naar voren. Veltman wil over het algemeen alles voetballend oplossen.![]()
Haha, grappig joh.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Foutje? De holocaust was een foutje, dit was een fucking blunder waar je in de F-jes van het veld mee word gelachen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tweede helft was niet best mannen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Veltman kan er gewoon geen kut van. Het wordt eens tijd dat je die fucking roze bril afzet samen met die andere idioten die hem verheerlijken.quote:![]()
Zeg het ze Scorpie!quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veltman kan er gewoon geen kut van. Het wordt eens tijd dat je die fucking roze bril afzet samen met die andere idioten die hem verheerlijken.blablablabla![]()
Overigens kan die Sanogo er geen reet van. Niet te hopen dat Milik geblesseerd raakt dit seizoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
No shit, 1 gol in de championshipquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:59 schreef Pedroso het volgende:
Overigens kan die Sanogo er geen reet van. Niet te hopen dat Milik geblesseerd raakt dit seizoen.
hhhhh![]()
Whehe Obvious troll is Obviousquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:59 schreef Pedroso het volgende:
Overigens kan die Sanogo er geen reet van. Niet te hopen dat Milik geblesseerd raakt dit seizoen.
Narf!![]()
Was wel weer vintage Ajax dit25 minuten goed spelen en dat was het dan wel weer. Hopen dat ze volgende week beter voor de dag komen, en dat die blessure van Gudelj meevalt.
![]()
Dat is gewoon een Kazim 2.0quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:59 schreef Pedroso het volgende:
Sterk maar technisch kut.blablablabla![]()
Gewoon winnen in de Arena, niets aan het handje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maak m niet zwarter dan hij al isquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een Kazim 2.0
Sterk maar technisch kut.
Narf!![]()
Championship?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:00 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
No shit, 1 gol in de championship![]()
Foutje de Boer hij stond niet zelf in het veld manquote:Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Yep, én dan schat ik Kazim nog wat hoger in. En dat wil wat zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een Kazim 2.0
Sterk maar technisch kut.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mee eens.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:02 schreef Merkie het volgende:
Toch is 2-2 uiteindelijk een terechte uitslag.
Wel vrij treurig tegen zo'n bierteam met drie leuke voorhoedespelers.![]()
Cillissen ook maar direct wisselen dan ? Die gaf een nog slechtere bal waarbij hij het geluk had dat het niet afgestraft werd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Verstandige trainers zouden Veltman meteen wisselen na zo'n idiote 'lange bal'.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
was die maar verkochtquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Cillissen ook maar direct wisselen dan ? Die gaf een nog slechtere bal waarbij hij het geluk had dat het niet afgestraft werd.![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:02 schreef Merkie het volgende:
Toch is 2-2 uiteindelijk een terechte uitslag.
Niet tegen 10 man.
En niet wanneer je er zelf minimaal 3 had moeten maken.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Hoezo niet? Na de rode kaart heeft Rapid Wien meer kansen gehad dan Ajax. Met een beetje pech had het nog 3-2 geworden vlak voor tijd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee.
Niet tegen 10 man.
En niet wanneer je er zelf minimaal 3 had moeten maken.2000 light years from home![]()
die was inderdaad slecht qua passingquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Cillissen ook maar direct wisselen dan ? Die gaf een nog slechtere bal waarbij hij het geluk had dat het niet afgestraft werd.![]()
Net als Brugge gisteravond. Die speelden een helft met een man meer en gaven ook een voorsprong weg (verloren zelfs).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
nee manquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Na de rode kaart heeft Rapid Wien meer kansen gehad dan Ajax. Met een beetje pech had het nog 3-2 geworden vlak voor tijd.![]()
verdedigend is hij niet zo slecht maar dit soort opbouw missers moeten er wel heel snel uitquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef Ooku het volgende:
Ik mag hopen dat Veltman wordt verhuurd aan Willem II, wat een extreem beperkte verdediger![]()
Cillessen zn trap vandaag sowieso dramatisch. Hij had meerdere gevaarlijke uittrappen. Misschien met zn blessure te maken?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Cillissen ook maar direct wisselen dan ? Die gaf een nog slechtere bal waarbij hij het geluk had dat het niet afgestraft werd.
Verder is Ajax me nog erg meegevallen, al moet je de 2e helft gewoon doordrukken ipv afwachten. Ze gaven het hele initiatief weg.![]()
mag je hopenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag gaat het wel goed komen, maar deze 0-2 voorsprong weggeven is heel droevig.![]()
![]()
Eerste helft prima, 2e helft wreekt het zich ook wel een beetje dat je met een veredelt jeugdelftal speelt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
zeker want dit is echt geen Red Bull Salzburg, als je het hier niet tegen redt kan je beter voortaan het Europese voetbal helemaal maar latenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag gaat het wel goed komen, maar deze 0-2 voorsprong weggeven is heel droevig.![]()
Als Wien snel scoort dan sijpelt de diarree al langs de beentjes van onze gasten hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
is inderdaad wel heel labiel weerquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als Wien snel scoort dan sijpelt de diarree al langs de beentjes van onze gasten hoor![]()
Bij jou wel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als Wien snel scoort dan sijpelt de diarree al langs de beentjes van onze gasten hoorAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wien moet komen, Ajax niet. Normaal gesproken loop je daar dan met gemak door die FC Dordrecht-achterhoede heen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als Wien snel scoort dan sijpelt de diarree al langs de beentjes van onze gasten hoor![]()
Gelukkig hebben we Dordrecht vorig jaar tweemaal helemaal van de mat getiktquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wien moet komen, Ajax niet. Normaal gesproken loop je daar dan met gemak door die FC Dordrecht-achterhoede heen.![]()
![]()
Maar nee inderdaad, op papier staan we er niet slecht voor![]()
Hoerenzonen is een betere bijnaam.
Echt, waarom wordt het elk jaar kutter?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
omdat frank niet wil voetballenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef HeatWave het volgende:
Echt, waarom wordt het elk jaar kutter?![]()
Regen. Drup.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Ooku het volgende:
Komende wedstrijden maar vd Hoorn ipv Veltman![]()
Aanvallend heb ik betere dingen gezien dan heel vorig seizoen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef HeatWave het volgende:
normaal gesproken sta je met de rust met 0-3 voor of zelfs hoger en dan helpt zelf een Red Bulletje niet meer in de rust voor die gasten maar ik denk ook wel dat ze het reddenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wien moet komen, Ajax niet. Normaal gesproken loop je daar dan met gemak door die FC Dordrecht-achterhoede heen.![]()
Laten we dat maar niet doen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Ooku het volgende:
Komende wedstrijden maar vd Hoorn ipv VeltmanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zonde zonde zonde,
Maar het positieve eruithalen, heb ajax nog niet zo goed zien spelen sinds vorig seizoen (van de 20ste minuut tot de rust).![]()
Heitinga kan toch niet slechter zijn dan Veltman nu? Echt, wat een faalbeleid.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Komt omdat de beste speler van Rapid de plaatselijke visboer isquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:11 schreef bombmannl het volgende:
Zonde zonde zonde,
Maar het positieve eruithalen, heb ajax nog niet zo goed zien spelen sinds vorig seizoen (van de 20ste minuut tot de rust).Feyenoord Rotterdam![]()
Yep. Ben ook niet zo negatief als de meesten hier. Wel erg zonde dat je een zekere plaatsing weggeeft. Maar ik zie het verder nog wel goedkomen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:11 schreef bombmannl het volgende:
Zonde zonde zonde,
Maar het positieve eruithalen, heb ajax nog niet zo goed zien spelen sinds vorig seizoen (van de 20ste minuut tot de rust).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
nou nou nouquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef HeatWave het volgende:
wil je nou winnen of nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als je een ton per maand verdient, moet je toch wel wat kunnen.![]()
Veltman nog steeds de beste verdediger van NLmaar vandaag by far niet
![]()
![]()
Veltman en Milik toch wel de dissonanten van vanavond...![]()
Vorige week was het nog het rapid wien wat we absoluut NIET mochten onderschatten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Komt omdat de beste speler van Rapid de plaatselijke visboer is![]()
"Stand heeft gehouden"
FLIKKER OP!!
Je staat 0-2 voor, komt tegen 10 man, dan moet het 0-5 worden
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ach dit hoort gewoon bij een jong team
heb genoeg goede momenten gezien vandaagGroot fan van User Wotte![]()
Ik vond Milik niet slecht hoor, die Gudelj viel me tegen of eigenlijk niet meequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:14 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
Ik vond El Ghazi wel een klein stukje verdriet. Echt, doe normaal met die kans op 0-2.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:14 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
El Ghazi had af moeten leggenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond El Ghazi wel een klein stukje verdriet. Echt, doe normaal met die kans op 0-2.![]()
![]()
Ik hoop nooit meer op dit forum te hoeven lezen dat meneer Veltman in Oranje moet, want de nationale ploeg is natuurlijk veel te hoog gegrepen voor deze stakker.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Leuke voetballer, maar wel zorgwekkend dat hij de vrijstaande Milik nog niet eens leek op te merken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond El Ghazi wel een klein stukje verdriet. Echt, doe normaal met die kans op 0-2.Feyenoord Rotterdam![]()
Veltman is wel degelijk een van de beste verdedigers van de eredivisie, wat natuurlijk wel erg treurig is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:14 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
Iemand moet het water aangeven toch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop nooit meer op dit forum te hoeven lezen dat meneer Veltman in Oranje moet, want de nationale ploeg is natuurlijk veel te hoog gegrepen voor deze stakker.![]()
zeg dat, maar verdedigend is hij ook niet slecht, alleen in balbezitquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Veltman is wel degelijk een van de beste verdedigers van de eredivisie, wat natuurlijk wel erg treurig is.![]()
Gooi het op jeugdigheid, was ook wel te verwachten.
Ik vraag me alleen af wat er precies jeugdig is aan het feit dat je niet door durft te duwen na die rode kaart.Dit, dus.![]()
gewoon park the bus johquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:19 schreef Buitendam het volgende:
Ik vraag me alleen af wat er precies jeugdig is aan het feit dat je niet door durft te duwen na die rode kaart.![]()
Voor die rode kaart hadden ze al door moeten drukken. Tegen 10 man kan Ajax sowieso niet spelen. Toen ik die tackle zag riep ik al direct: ''Gele kaart''!!. Dan is het balen als je de rode tevoorschijn ziet komen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:19 schreef Buitendam het volgende:
Ik vraag me alleen af wat er precies jeugdig is aan het feit dat je niet door durft te duwen na die rode kaart.![]()
Alleen is Veltman een van de meest ervaren spelersquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:19 schreef Buitendam het volgende:
Gooi het op jeugdigheid, was ook wel te verwachten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor die rode kaart hadden ze al door moeten drukken. Tegen 10 man kan Ajax sowieso niet spelen. Toen ik die tackle zag riep ik al direct: ''Gele kaart''!!. Dan is het balen als je de rode tevoorschijn ziet komen.
Groot fan van User Wotte![]()
Die Veltman is echt precies het bewijs van alles wat er mis is met de verdedigers van nu. Dat wordt echt nooit wat![]()
nog meer onzin, maar ik had het kunnen wetenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dus je wilt Frank opstellen voor de return? Dat kan toch niet, of wel?![]()
Misschien volgende keer harder roepen???quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toen ik die tackle zag riep ik al direct: ''Gele kaart''!!.![]()
cill mag echt heel snel wegquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef hafcfan het volgende:
Veltman en Cillissen![]()
![]()
![]()
Stelletje mongolen man man man.
ik haat zijn maniertjesGroot fan van User Wotte![]()
Het is gewoon een degelijke speler maar hij zal nooit het niveau halen van iemand als Vertonghen en Vermaelen en zelfs niet Alderweireldquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeg dat, maar verdedigend is hij ook niet slecht, alleen in balbezit![]()
Ik gun niet snel iemand een klap, maar die verdient echt eens een tik . Wat een walgelijk figuur is dat gewordenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cill mag echt heel snel weg
ik haat zijn maniertjes![]()
![]()
nou nou, omdat hij een keer niet in de wedstrijd zit, van mij hoeft hij niet weg hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cill mag echt heel snel weg
ik haat zijn maniertjes![]()
In de eerste helft na de 0-1 hadden ze al door moeten drukken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor die rode kaart hadden ze al door moeten drukken. Tegen 10 man kan Ajax sowieso niet spelen. Toen ik die tackle zag riep ik al direct: ''Gele kaart''!!. Dan is het balen als je de rode tevoorschijn ziet komen.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
niet als dit er niet uit gaatquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het is gewoon een degelijke speler maar hij zal nooit het niveau halen van iemand als Vertonghen en Vermaelen en zelfs niet Alderweireld![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nou, omdat hij een keer niet in de wedstrijd zit, van mij hoeft hij niet weg hoor
Groot fan van User Wotte![]()
Die El Ghazio trouwens. Leg die bal af op Milik en het is klaar.![]()
Alleen Davy god en Sinkgraven waren weer gruwlijk.![]()
grapje cil mag niet weg want die gast is smerig goed
alleen vind ik zijn maniertjes wel irritantGroot fan van User Wotte![]()
Ja sorry, ik begreep het niet helemaal.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog meer onzin, maar ik had het kunnen weten![]()
Overigens, van Vjenne12345 mochten we niet enthousiast zijn om Sinkgraven.
Waar is 'ie. Geef je ongelijk eens heel gauw toe.![]()
Ik kijk vooral uit naar Syntexquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
Het is wachten op de mening van Bianconeri.![]()
Die zit nog steeds druk het internet af te speuren op zoek naar sexdatesquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
Het is wachten op de mening van Bianconeri.![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die zit nog steeds druk het internet af te speuren op zoek naar sexdates.
![]()
Toen drukte ze ook door, alleen ging de bal er niet in. Dat is wat anders dan de tweede helft waarin ze afwachtender gingen spelen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef WEST het volgende:
[..]
In de eerste helft na de 0-1 hadden ze al door moeten drukken.![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je net zien dat Ajax denkt dat ze er zijn en het nog 2-2 wordtOh.![]()
Hehe jaquote:
Klopt overigens niet helemaal. Ze dachten niet dat ze er al waren, maar ze wilde consolideren. En dat deden ze niet goed.![]()
Ow zijn er nog meer onthullingen geweest over Bianconeri? We mogen niet meer roddelen over users maar dit soort dingen zijn grappig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die zit nog steeds druk het internet af te speuren op zoek naar sexdatesRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Op dat moment verdiende die het wel jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ow zijn er nog meer onthullingen geweest over Bianconeri? We mogen niet meer roddelen over users maar dit soort dingen zijn grappig.![]()
![]()
Dit is helaas waar. Jasper is er zelf een beetje teveel in gaan geloven.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik gun niet snel iemand een klap, maar die verdient echt eens een tik . Wat een walgelijk figuur is dat geworden![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat keihard te huilen om de 2-2 met deze post in het achterhoofd.
Oh.![]()
Overigens gaat het wel gewoon goed komen, maar dat je geen vuist kunt maken tegen tien man is reden tot veel nadenken.quote:![]()
Woont hij niet toevallig in Koudekerk en is 41 jaar ?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die zit nog steeds druk het internet af te speuren op zoek naar sexdatesAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sinkgraven, altijd. Ook als linksbuiten bij Heerenveen deed hij het prima. Ik zie alweer dat er enkele nostradamussen op verscheidene fora rondhangen die vrezen voor het slagen van dit project. Die hebben hem vast nooit in zijn debuutperiode gezien.![]()
Zal toch niet dat het volgende week weer een Kopenhagen thuis flashback wordtquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overigens gaat het wel gewoon goed komen, maar dat je geen vuist kunt maken tegen tien man is reden tot veel nadenken.
Oh.![]()
Behoorlijk. Wat een verademing t.o.v. een Kishna op links. Een betere voetballer en vooral een veel betere wedstrijdinstelling.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn wat was Sinkgraven weer goed hè![]()
Al moet hij gewoon op het middenveld natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Behoorlijk. Wat een verademing t.o.v. een Kishna op links. Een betere voetballer en vooral een veel betere wedstrijdinstelling.
Maar die aanname bij die 0-1 en daarna die actie dat hij hem niet goed afwerkte met rechts waren genot.Oh.![]()
Of mensen die zeuren dat hij teveel geld heeft gekostquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven, altijd. Ook als linksbuiten bij Heerenveen deed hij het prima. Ik zie alweer dat er enkele nostradamussen op verscheidene fora rondhangen die vrezen voor het slagen van dit project. Die hebben hem vast nooit in zijn debuutperiode gezien.
Sinkgraven gaat echt voor 20+ miljoen weg
Wat een heerlijke spelerOh.![]()
Tete stond trouwens in de 2e helft ook soms positioneel verkeerd. Hij heeft zijn foutjes maar dat komt meer door gebrek aan ervaring dan gebrek aan kwaliteit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal toch niet dat het volgende week weer een Kopenhagen thuis flashback wordt
Vanaf 2:05, in zijn debuutperiode.![]()
Idealiter misschien wel, maar kan me best voorstellen dat De Boer hem ook geregeld op links zal gebruiken.. Zeker als hij het zo invult als vanavond.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al moet hij gewoon op het middenveld natuurlijk
Maar die aanname bij die 0-1 en daarna die actie dat hij hem niet goed afwerkte met rechts waren genot.![]()
Met wie in de rol van Vermaelen ?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal toch niet dat het volgende week weer een Kopenhagen thuis flashback wordtAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hé Bassie Kogel speelt daar nogquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf 2:05, in zijn debuutperiode.Oh.![]()
Hoop wel dat Fischer er staat volgende week.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Idealiter misschien wel, maar kan me best voorstellen dat De Boer hem ook geregeld op links zal gebruiken.. Zeker als hij het zo invult als vanavond.
Gudelj mag gewoon banken. Wat we nou in godsnaam aan dat zogenaamde gif hebben weet ik nog steeds niet.Oh.![]()
Iemand op veld hadden de andere spelers moeten aansporen om 110% te blijven geven, leken wel alsof ze dachten dat het binnen was![]()
Alsof het zo'n enorme stap is van Heerenveen naar Feyenoord...quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel te vroeg naar Feyenoord gegaan, dat geheel terzijdeOh.![]()
Bij Heerenveen speelde hij wekelijks en is tien keer beter danquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof het zo'n enorme stap is van Heerenveen naar Feyenoord...![]()
![]()
slagveer
![]()
![]()
.
![]()
Zie je altijd bij Ajax en Nederlandse clubs. Lekker gemakzuchtig bij een voorsprong ipv het echt over de streep willen trekken of uitbreiden. Zat al te vloeken voor de tv toen Ajax weer lekker achterin rondspeelde tegen 10 man. Ga dan paar tempootjes hoger en tik die Oostenrijkers helemaal scheel. Die konden er achterin ook helemaal niks van.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand op veld hadden de andere spelers moeten aansporen om 110% te blijven geven, leken wel alsof ze dachten dat het binnen wasOh.![]()
mwah zelfs Suarez lukte dat niet. Klaassen-Sinkgraven-Pogba 2.0 is wel CL materiaal. Oprotten met die Gudelj wat een 1 uit een dozijnen voetballer is datquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of mensen die zeuren dat hij teveel geld heeft gekost
Sinkgraven gaat echt voor 20+ miljoen weg
Wat een heerlijke speler![]()
Ik zag ooit iemand in dit topic posten dat Slagveer gehaald moest worden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Heerenveen speelde hij wekelijks en is tien keer beter dan![]()
![]()
slagveer
![]()
![]()
.
Toen moest ik wel even gniffelen.Oh.![]()
kan je dat voor me opzoeken? Dit kan niet. OPZOEKEN DIE BOEL OPZOEKEN.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag ooit iemand in dit topic posten dat Slagveer gehaald moest worden.
Toen moest ik wel even gniffelen.![]()
Suarez ging voor 26,5 weg. En dat was nog te goedkoop.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
mwah zelfs Suarez lukte dat niet. Klaassen-Sinkgraven-Pogba 2.0 is wel CL materiaal. Oprotten met die Gudelj wat een 1 uit een dozijnen voetballer is dat
En de prijzen zijn nu nog hoger geworden. Blind ging weg voor 17 miljoen. Nou dan kan Sinkgraven wel voor meer dan 20 miljoen weg, mits hij nog genoeg contractjaren heeft.Oh.![]()
ohja blindquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez ging voor 26,5 weg. En dat was nog te goedkoop.
En de prijzen zijn nu nog hoger geworden. Blind ging weg voor 17 miljoen. Nou dan kan Sinkgraven wel voor meer dan 20 miljoen weg, mits hij nog genoeg contractjaren heeft.![]()
netto heeft dat wel goed gedaan![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kan je dat voor me opzoeken? Dit kan niet. OPZOEKEN DIE BOEL OPZOEKEN.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:01 schreef Scorpie het volgende:
Slagveer moet je echt per direct ophalen bij SCH.Oh.![]()
Ja en dan vervolgens met een prutser van een vervanger aankomenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ohja blind![]()
netto heeft dat wel goed gedaan
Oh.![]()
Wordt er nog geen jacht gemaakt op Klaassen? Waarom wachten, hij wordt alleen maar duurder.Dit, dus.![]()
Niki Zimling, kent u die nog? Het is alsof hij zes jaar geleden ooit voor Ajax speelde maar elf maanden geleden werd hij binnengehaald. Op 14/15 september zaten we te fappen op zijn eerste twee minuten. Kon niet beter, wat een klassespeler.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan vervolgens met een prutser van een vervanger aankomen![]()
ik heb allegri al gebeld we zoeken nog een 10. fuck draxlerquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:57 schreef Buitendam het volgende:
Wordt er nog geen jacht gemaakt op Klaassen? Waarom wachten, hij wordt alleen maar duurder.![]()
Fischer vind ik ook niet zo geweldig hoor. Vond dit elftal eigenlijk prima, ze moeten alleen nog ff wat wedstrijden samen spelen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop wel dat Fischer er staat volgende week.
Gudelj mag gewoon banken. Wat we nou in godsnaam aan dat zogenaamde gif hebben weet ik nog steeds niet.
Nemanja was best decent toch. Tete en Sinkgraven sowieso goed. Sanogo leuke pinchhitter.
Gaat een moeilijk seizoen worden voor o.a Rhijn en Schone dit.![]()
Blijft sowieso nog een jaar.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:57 schreef Buitendam het volgende:
Wordt er nog geen jacht gemaakt op Klaassen? Waarom wachten, hij wordt alleen maar duurder.
Volgend jaar basis op EK (als we dat halen) en dan voor veel poen wegOh.![]()
Ach iedereen heeft zijn jeugdzondes.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorpie, jongen toch. Dit valt me heel erg tegen van 'm.
Man, man, man.
Ik durf mijn eigen posts in het Boilesen topic niet onder ogen te komen.Oh.![]()
Er was toen een lijstje bekend gemaakt met eventuele vervangers.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niki Zimling, kent u die nog? Het is alsof hij zes jaar geleden ooit voor Ajax speelde maar elf maanden geleden werd hij binnengehaald. Op 14/15 september zaten we te fappen op zijn eerste twee minuten. Kon niet beter, wat een klassespeler.
Wie stonden er toen ook alweer nog meer op?Oh.![]()
Boilesen was eerst gewoon een prima spelerquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft zijn jeugdzondes.
Ik durf mijn eigen posts in het Boilesen topic niet onder ogen te komen.![]()
![]()
osmgodquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Zimling de nieuwe Jan Wouters
Beste selectie in jaren![]()
"Kan iemand over de boarding trappen"quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Zimling de nieuwe Jan Wouters
Beste selectie in jaren
Jaar later: "We hebben iemand nodig die een tikkie kan uitdelen"
Echte Ajax trainer die Frank
Oh.![]()
Dat weekend dat Zimling werd binnengehaald, #neverforget.
De dag ervoor speelt Ajax een droevige pot bij FC Groningen, dan lees je dat Vermeer naar Feyenoord gaat, dan gaat Ajax de markt op voor een goede middenvelder. Je ziet namen als Vejinovic en Propper. maar als derde naam Zimling. Even bid je dat het een Vejinovicje of Pröpper is, maar het werd Zimling.![]()
Fischer kan wel scorend vermogen toevoegen aan het elftal. Hoop alleen niet dat hij zo egoïstisch wordt, want daar heeft El Ghazi ook wel een handje vanquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Fischer vind ik ook niet zo geweldig hoor. Vond dit elftal eigenlijk prima, ze moeten alleen nog ff wat wedstrijden samen spelen.
Nemanja was best decent toch. Tete en Sinkgraven sowieso goed. Sanogo leuke pinchhitter.
Gaat een moeilijk seizoen worden voor o.a Rhijn en Schone dit..
Nemanja is leuk voor de breedte, maar de andere middenvelders zijn gewoon sterker. Die Sanogo moet ik meer van zien nog.
van Rhijn en Schone komen tekort voor het Ajax niveau.Oh.![]()
Sanogo heb ik in de schaarse minuten wel weer een vrij beroerde balbehandeling tentoon zien spreiden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer kan wel scorend vermogen toevoegen aan het elftal. Hoop alleen niet dat hij zo egoïstisch wordt, want daar heeft El Ghazi ook wel een handje van.
Nemanja is leuk voor de breedte, maar de andere middenvelders zijn gewoon sterker. Die Sanogo moet ik meer van zien nog.
van Rhijn en Schone komen tekort voor het Ajax niveau.![]()
Jaar ervoor toen bij FC Groningen de eerste wedstrijd zonder Eriksen volgens mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat weekend dat Zimling werd binnengehaald, #neverforget.
De dag ervoor speelt Ajax een droevige pot bij FC Groningen, dan lees je dat Vermeer naar Feyenoord gaat, dan gaat Ajax de markt op voor een goede middenvelder. Je ziet namen als Vejinovic en Propper. maar als derde naam Zimling. Even bid je dat het een Vejinovicje of Pröpper is, maar het werd Zimling.
Was ook al zo sneuOh.![]()
geniaal en weer de 0.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even die pleurisdure selectie van Utreg op een hoopje spelen![]()
Ik schreeuwde ooit om Luciano Narsingh.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft zijn jeugdzondes.
Ik durf mijn eigen posts in het Boilesen topic niet onder ogen te komen.![]()
Gelukkig is de laatste augustuswedstrijd dit keer thuis tegen ADOOOOO.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jaar ervoor toen bij FC Groningen de eerste wedstrijd zonder Eriksen volgens mij
Was ook al zo sneu![]()
Tja veel hoop heb ik ook niet als ik zag dat de Arsenal supporters al medelijden met ons haddenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sanogo heb ik in de schaarse minuten wel weer een vrij beroerde balbehandeling tentoon zien spreiden.
De Sigthorsson van Arsenal. Zal dus binnenkort wel basisspeler worden.Oh.![]()
Ik om Adam Maher.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schreeuwde ooit om Luciano Narsingh.
Mooi was dat. Al kregen we Duarte als vervanger en die was natuurlijk nog minder dan Maher.Dan vlak ervoor wel voorrondewedstrijdje gehad natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig is de laatste augustuswedstrijd dit keer thuis tegen ADOOOOO.Oh.![]()
ik moet tegen die ado cheater nuquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker heel verdedigend spelen zoals Wiljan Vloet vroeger bij Den Bosch![]()
Ja, maar deze augustusmaand is wel veel makkelijker dan de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik om Adam Maher.
Mooi was dat. Al kregen we Duarte als vervanger en die was natuurlijk nog minder dan Maher.
[..]
Dan vlak ervoor wel voorrondewedstrijdje gehad natuurlijk.![]()
We beginnen uit bij AZ toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar deze augustusmaand is wel veel makkelijker dan de afgelopen jaren.Oh.![]()
niks mis met eigen vermogenquote:
al heeft die volgens wel honderden euro,s erin gestokenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb echt helemaal geen zin in dit seizoen.![]()
zes puntenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ - Ajax
Ajax - Willem II
NEC - Ajax
Ajax - ADOGroot fan van User Wotte![]()
doet hij beter dan nettoquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
niks mis met eigen vermogen
al heeft die volgens wel honderden euro,s erin gestoken![]()
Zal in 8 van de 10 wedstrijden toch veel naar binnen komen, jezelf vastlopen en weinig rendement betekenen, vrees ik. Zeker in Europees verband.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoop wel dat Fischer er staat volgende week.
Vind Fischer eerlijk gezegd niet zo'n geweldenaar.![]()
Doordrukken in doelpunten heb ik het dan over. Maar in de tweede helft hadden ze ook moeten door drukken qua spel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toen drukte ze ook door, alleen ging de bal er niet in. Dat is wat anders dan de tweede helft waarin ze afwachtender gingen spelen.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Ach AZ is ook niet meer wat het geweest is, dus dit moeten 12 punten worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ - Ajax
Ajax - Willem II
NEC - Ajax
Ajax - ADO
Al verspelen we vast wat door ook die voorrondes tussendoorOh.![]()
Zal wel veel doelpuntjes gaan maken door naar binnen te sluipen denk ik. Anwar met voorzet en dan Fischer bij tweede paal erin tikkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zal in 8 van de 10 wedstrijden toch veel naar binnen komen, jezelf vastlopen en weinig rendement betekenen, vrees ik. Zeker in Europees verband.
Vind Fischer eerlijk gezegd niet zo'n geweldenaar.Oh.![]()
AZ heeft vooral het probleem dat die donderdags nog rond 21:05 in Turkije aan het voetballen zijn voor EL. Vrijdag terugvliegen, uitlooptraining, zaterdag pas full focus.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach AZ is ook niet meer wat het geweest is, dus dit moeten 12 punten worden.
Al verspelen we vast wat door ook die voorrondes tussendoor
Wij zin dinsdag alweer klaar.
Ik voorspel dat NEC een vervelende wedstrijd wordt.![]()
Wel eindelijk een goede LCV hebben we trouwens.
Die fantastisch kan opbouwen en een hele goede lange bal heeft.Groot fan van User Wotte![]()
hoe laat is Vitesse stijn?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ heeft vooral het probleem dat die donderdags nog rond 21:05 in Turkije aan het voetballen zijn voor EL. Vrijdag terugvliegen, uitlooptraining, zaterdag pas full focus.
Ik voorspel dat NEC een vervelende wedstrijd wordt.![]()
Zou Marc zijn vlees bij de keurslager of op de markt halen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Netto zwemt anders wel in een geldpakhuis![]()
Ik voorspel een Younes die zich laat zien tegen NEC.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ heeft vooral het probleem dat die donderdags nog rond 21:05 in Turkije aan het voetballen zijn voor EL. Vrijdag terugvliegen, uitlooptraining, zaterdag pas full focus.
Ik voorspel dat NEC een vervelende wedstrijd wordt.
Een beetje zoals Sana ook begonOh.![]()
zelf jagen natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Marc zijn vlees bij de keurslager of op de markt halen?
goedkoopstRED ONS HENNIEGOD![]()
Had wel wat feller mogen zijn bij die 1-2quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:12 schreef Tjacka het volgende:
Wel eindelijk een goede LCV hebben we trouwens.
Die fantastisch kan opbouwen en een hele goede lange bal heeft.Oh.![]()
Dat NEC vond ik wel aanzienlijk slechter dan het zeer interessante elftal wat ze nu hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voorspel een Younes die zich laat zien tegen NEC.
Een beetje zoals Sana ook begon![]()
Zeker alleen te zien op FOX?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
19:30 AZ - Istanbul
21:05 Southampton - VitesseOh.![]()
Geen idee, ik heb me er niet zo in verdiept.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat NEC vond ik wel aanzienlijk slechter dan het zeer interessante elftal wat ze nu hebben.
Zal wel niet heel bijzonder zijn, neemt niet weg dat Ajax het er dan lastig mee kan krijgen.Oh.![]()
Die eerste drie wedstrijden van Sana had ik echt even het idee dat we goud in handen haddenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voorspel een Younes die zich laat zien tegen NEC.
Een beetje zoals Sana ook begon![]()
![]()
zal sked al stoned zijn en de mensen angst aanjagen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
19:30 AZ - Istanbul
21:05 Southampton - Vitesse![]()
We weten niet hoe het echt zit bij het hoertje van Sjelsiequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
zal sked al stoned zijn en de mensen angst aanjagen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Op links was hij best aardig, vanaf toen moest hij op rechts en bleef er niks meer van over.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die eerste drie wedstrijden van Sana had ik echt even het idee dat we goud in handen hadden
Was ook niet goed genoeg verder.Oh.![]()
Sked moet nu het grootste plezier maken want in het stadion zelf wordt 't huilen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
zal sked al stoned zijn en de mensen angst aanjagen?![]()
netto is homoquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Netto zwemt anders wel in een geldpakhuis![]()
Nja hij was ook na 10 wedstrijden al ''vermoeid'' tochquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op links was hij best aardig, vanaf toen moest hij op rechts en bleef er niks meer van over.
Was ook niet goed genoeg verder.![]()
![]()
Rechten liggen tot voorronde drie volgens mij sowieso bij clubs.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat Southampton-Vitesse wel wat kijkers kan trekken op het open net.![]()
Sana is onlangs wel vader geworden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja hij was ook na 10 wedstrijden al ''vermoeid'' toch![]()
Chelsea 2 tegen ex eredivisie. Leuk potje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We weten niet hoe het echt zit bij het hoertje van Sjelsie![]()
Sked gaat het buurmeisje van Inso palenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sked moet nu het grootste plezier maken want in het stadion zelf wordt 't huilen.Oh.![]()
Ik heb de basis gezien en dat wordt huilen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We weten niet hoe het echt zit bij het hoertje van Sjelsie![]()
In die CL wedstrijd tegen Dortmund was zieligquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja hij was ook na 10 wedstrijden al ''vermoeid'' toch
RTL7 had wel een bod kunnen doen lijkt mequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rechten liggen tot voorronde drie volgens mij sowieso bij clubs.Oh.![]()
Dacht dat hij bij Malmö zatquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wordt Sana bij Göteborg ook al op de tribune gesodemieterd. Vindt 'ie niet leuk.Oh.![]()
Koeman gaat strijden tegen degradatiequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chelsea 2 tegen ex eredivisie. Leuk potje.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die CL-wedstrijd in Dortmund, oh daar hadden we een puntje mee moeten nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die CL wedstrijd tegen Dortmund was zielig
[..]
RTL7 had wel een bod kunnen doen lijkt me![]()
Heijden , Proppert , Servier , De rat en Traore wegquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de basis gezien en dat wordt huilen.
ja dat gaat helemaal mis natuurlijkRED ONS HENNIEGOD![]()
Oef zelden iemand zo hard zien afgaan ja. Tevens ook de laatste goede wedstrijd van Babelquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die CL wedstrijd tegen Dortmund was zielig
[..]
RTL7 had wel een bod kunnen doen lijkt me![]()
![]()
Ze hebben wel een leuke Chinese speler voor JONG vastgelegd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heijden , Proppert , Servier , De rat en Traore weg
ja dat gaat helemaal mis natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
prima team wel moet ik zeggen. Tikken al die lange ballen clubs daar wel weg hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koeman gaat strijden tegen degradatie![]()
Voor de eredivisie zou het idd een prima team zijn. Maar qua scorend vermogen hebben ze alleen Manéquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
prima team wel moet ik zeggen. Tikken al die lange ballen clubs daar wel weg hoor.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als we doorgaan ben ik wel blij dat dit is gebeurd, betekend hopelijk dat we dit soort kk onzin iig niet meer /minder later in het seizoen hoeven te ziien![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een leuke Chinese speler voor JONG vastgelegd.Mooi , die is dus compleet achterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit zie ik gewoon weer gebeuren in Utrecht en bij ADO.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:21 schreef Brammess het volgende:
Als we doorgaan ben ik wel blij dat dit is gebeurd, betekend hopelijk dat we dit soort kk onzin iig niet meer /minder later in het seizoen hoeven te ziien![]()
Pelle boerquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor de eredivisie zou het idd een prima team zijn. Maar qua scorend vermogen hebben ze alleen Mané![]()
Misschien slaat hij wel een keer door bij NEC - Vitesse. Zou wel geinig zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mooi , die is dus compleet achterlijk![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien slaat hij wel een keer door bij NEC - Vitesse. Zou wel geinig zijn.
Aad300 weet : Chineesjes zijn kutRED ONS HENNIEGOD![]()
Babel in de spits was echt goed toenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die CL-wedstrijd in Dortmund, oh daar hadden we een puntje mee moeten nemen.Oh.![]()
Wij hadden vroeger Suk. Onze Zuid-Koreaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aad300 weet : Chineesjes zijn kut![]()
Dan gaat Sked een vogeltjesdans doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Morgen lekker prijs schieten al zal het wel genot zijn als de hoer van Chelsea stuntRED ONS HENNIEGOD![]()
Tja dat krijg je met die gokjes.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Oef zelden iemand zo hard zien afgaan ja. Tevens ook de laatste goede wedstrijd van Babel
Ik denk dat je van Younes niet veel meer hoeft te verwachtenOh.![]()
Cultheld , net als Heitinga nuquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger Suk. Onze Zuid-Koreaan.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger Suk. Onze Zuid-Koreaan.![]()
Iedereen gunde het hem, maar hij kon er niks van. Al was hij beter dan Sigthorsson.Oh.![]()
"Wij willen Sjonnie zien!"quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cultheld , net als Heitinga nu
Toen ging ik een beetje dood van binnen.Oh.![]()
Over Sigthorsson gesproken, die mis je net als Ricca Rhijn echt totaal niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Iedereen gunde het hem, maar hij kon er niks van. Al was hij beter dan Sigthorsson.![]()
Tja die negeren gewoon zijn verleden etcquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Wij willen Sjonnie zien!"
Toen ging ik een beetje dood van binnen.
Want sjonnie is een ajacied en amsterdammertRED ONS HENNIEGOD![]()
Zal jij ook doen als Ajax uit bij Real zal stunten. Die vergelijking qua niveauverschil klopt welquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan gaat Sked een vogeltjesdans doen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: