Ajax werd vorig seizoen op heel teleurstellende wijze nummer twee van de competitie. Het korps van Frank de Boer kreeg veel kritiek te verduren na een lamlendig seizoen qua spel, eigenlijk heel beleid. Er is 'geïnvesteerd' in de selectie: Mitchell Dijks is teruggehaald van Willem II, John Heitinga keert na vele omzwervingen terug op 't oude nest, de fysiek sterke Nemanja Gudelj wordt voor zes miljoen naar Amsterdam gehaald (voorlopig op de reservebank), Amin Younes is gehaald ter concurrentie voor El Ghazi. De onbetwiste toptransfer is natuurlijk Yaya Sanogo. Die wordt voor een jaar gehuurd van Arsenal. Topscorer in wording.quote:Toine van Peperstraten presenteert de allereerste Champions League-avond voor SBS 6. Hij praat op woensdag 29 juli de voorrondewedstrijd van Ajax tegen Rapid Wien aan elkaar. Dat heeft de tv-zender laten weten. Jan Joost van Gangelen, de tweede Champions League-presentator van SBS 6, verzorgt op dinsdag 4 augustus de presentatie van de return in de Amsterdam ArenA. Op beide dagen schuift Ronald de Boer aan voor analyses en doet Leo Oldenburger het commentaar.
Wytse van der Goot is de verslaggever voor de interviews aan het veld, waarop Ajax zich net als landskampioen PSV hoopt te plaatsen voor de poulefase van de Champions League.
Op beide speeldagen komt de gehele uitzending vanuit de stadions. Pas als er meerdere wedstrijden per avond getoond en nabesproken kunnen worden, verhuizen de presentatoren en de analytici naar de studio in Hilversum.
Uiteraardquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:09 schreef Falco het volgende:
Iedereen nog steeds overtuigd van CL-winst van Ajax![]()
Jij ligt tv te kijken en hij ligt in je bed te wachten?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
wheeepaaaa
un dos tres
ik hoor ricky martin
Hele nachten doorneukenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn wallen man, hoe krijg je dat voor elkaar op die leeftijd
In plaats van Veltman.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heitinga had vanaf het begin erin moeten staan.
Sos. Komt wel uit de juiste omgeving daarvoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn wallen man, hoe krijg je dat voor elkaar op die leeftijd
Net of Den Haag daar ooit gebruik van kan gaan maken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ajax moet winnen, belangrijke punten al voor het coëfficiënt
Dat is toch al een verloren zaakquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ajax moet winnen, belangrijke punten al voor het coëfficiënt
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net of Den Haag daar ooit gebruik van kan gaan maken.
Met Dhr Wang gaan wij ajax voorbij streven mijn zoon.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaat een goed seizoen draaien bij Excelsior ja.
Die verneuken zo'n coefficient juistquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
xDquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaat een goed seizoen draaien bij Excelsior ja.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met Dhr Wang gaan wij ajax voorbij streven mijn zoon.
Dus dan moeten we vanaf nu alles maar gaan verliezen? Goed idee man!quote:
wereldkampioen schaken geweest en nu voetballer, keurigquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh oh oldenburger... zeg dan gewoon dat je ajax haat
Humor om te lachenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wereldkampioen schaken geweest en nu voetballer, keurig
Vandaar dat hij zo goed is op de lijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:13 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Sos. Komt wel uit de juiste omgeving daarvoor.
Leuk.. notquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:17 schreef Badr_Harry het volgende:
Zoveel vlaggen zijn er sinds 40-45 niet meer in het stadion geweest
Hahquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zo goed is op de lijn.
vd sarquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:18 schreef TLC het volgende:
Wie moet Cilessen opvolgen als hij naar ManU gaat
Lobont terughalenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:18 schreef TLC het volgende:
Haha beste 40-45 grap sinds tijden!quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:17 schreef Badr_Harry het volgende:
Zoveel vlaggen zijn er sinds 40-45 niet meer in het stadion geweest
Het is echt een verschrikking. Ook als hij PSV becommentarieert hoor je de teleurstelling bij een goal voor PSV.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh oh oldenburger... zeg dan gewoon dat je ajax haat
okequote:Op woensdag 29 juli 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Cillessen blijft toch een ongelooflijke teringlijerNa een doelpunt de bal niet af willen geven aan de doelpuntmaker en zo lekker stoken en dan de eerste de beste gelegenheid dat de uitgelokte speler enigszins iets doet ongelooflijk misbaar gaan lopen maken.
Dat die man maar snel van de voetbalvelden verdwijnt
Vermeer terug kopen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:18 schreef TLC het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha.
Dit heb ik nog nooit gezien van een niet-afrikaan.
Die speelt niet bij Rapid of Ajax hoor.quote:
prima... wie wil het wel zijn ?!?!quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoef de beelden niet te zijn. Bedankt.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha.
Dit heb ik nog nooit gezien van een niet-afrikaan.
psv publiekquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:21 schreef TLC het volgende:
Waarom zit dat publiek te fluiten ? ze zouden moeten fluiten tegen die idioot
Die hebben geen herhaling he, dan vergoeilijk je alles.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:21 schreef TLC het volgende:
Waarom zit dat publiek te fluiten ? ze zouden moeten fluiten tegen die idioot
Je kunt de beelden niet eens zijn malle jongen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoef de beelden niet te zijn. Bedankt.
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:22 schreef bombmannl het volgende:
kat in het nauw maakt vreemde sprongen zullen we maar zeggen.
lijkt me iets wat Tong zou zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:22 schreef bombmannl het volgende:
kat in het nauw maakt vreemde sprongen zullen we maar zeggen.
je zit er wat ver van het veld weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
Eigenlijk moet je zo'n dude per direct op non actief stellen, zo je ploeg benadelen in een belangrijke wedstrijdzo'n idioot hoef ik niet in mijn team.
Eigenlijk wel ja, of minstens een seizoen schorsing ofzo. Dit kan zo letterlijk het einde van iemands carriere zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo'n overtreding zou einde carriere móéten zijn
Ik ook. Ik denk dat zelfs Mortaxx dit niet kan geloven.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet even bijkomen van die overtreding.
Precies. Lekker met twee benen in volle sprint op iemand afspringen...quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, of minstens een seizoen schorsing ofzo. Dit kan zo letterlijk het einde van iemands carriere zijn.
Maar hopen dat Ajax ze afmaakt nu...
Met je beste benen vooruit?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:23 schreef Divje het volgende:
Hij wou natuurlijk een signaal afgeven naar z'n ploeggenoten.
Ha gay.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet even bijkomen van die overtreding.
Kijk mama, zonder handen!quote:
Ik kan het niet gelovenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk dat zelfs Mortaxx dit niet kan geloven.
Dustin?quote:
PSV-ers fluiten niet. Dat zijn hele saaie mensen. Die heel raar lachen en praten over een stoeltje als ze samen een saai psv-biertje drinken.quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 29-07-2015 om 22:22:03Aangifte doen. Criminele actie. "@JeroenElshoff: Schorsen voor het leven. Idioot. http://t.co/hAnOIIIlAo" reageer retweet
Ik heb nog nooit dit gesprek gehoord terwijl ik daar vaak zat kom.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:24 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
PSV-ers fluiten niet. Dat zijn hele saaie mensen. Die heel raar lachen en praten over een stoeltje als ze samen een saai psv-biertje drinken.
Dan zegt de één: zag ik jou niet bij V&D?
Zegt de ander: ja, ha ha ha, ja, dat was ik joh! ha ha ha. Ik moest een theedoek kopen.
Zegt de één: Ja joh???
zegt de ander: ja ha ha ha
zeg de één: klinken!!!!
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef marcodej het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 29-07-2015 om 22:22:03Aangifte doen. Criminele actie. "@JeroenElshoff: Schorsen voor het leven. Idioot. http://t.co/hAnOIIIlAo" reageer retweet
Orakel Sunfieldquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef marcodej het volgende:
Ze zijn wel snel de weg kwijt he.. winnen 4x op rij, 1x niet en meteen van 't pad.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dit gesprek gehoord terwijl ik daar vaak zat kom.
Derhalve is je post verworpen.
Komt bij het wielrennen al niks zinnigs uit, laat staan bij een sport waar ie nóg minder verstand van heeftquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef marcodej het volgende:
Ze heb eens geprobeerd om allemaal in ontbloot bovenlichaam met de rug naar het veld elkaar omarmend op en neer te springen. Maar dat zag enorm gay uit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:24 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
PSV-ers fluiten niet. Dat zijn hele saaie mensen. Die heel raar lachen en praten over een stoeltje als ze samen een saai psv-biertje drinken.
Dan zegt de één: zag ik jou niet bij V&D?
Zegt de ander: ja, ha ha ha, ja, dat was ik joh! ha ha ha. Ik moest een theedoek kopen.
Zegt de één: Ja joh???
zegt de ander: ja ha ha ha
zeg de één: klinken!!!!
Sunfield heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef marcodej het volgende:
ohquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dit gesprek gehoord terwijl ik daar vaak zat kom.
Derhalve is je post verworpen.
Wat een kneus die Thijs.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef marcodej het volgende:
Hij kan beter Jojanneke nog maar een keer op de stang zetten jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt bij het wielrennen al niks zinnigs uit, laat staan bij een sport waar ie nóg minder verstand van heeft
Ja inderdaad, ze kunnen het sportief niet winnen dus dan maar effe het publiek belachelijk makenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn wel snel de weg kwijt he.. winnen 4x op rij, 1x niet en meteen van 't pad.
En dit heeft met Rapid - Ajax te maken wat?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze kunnen het sportief niet winnen dus dan maar effe het publiek belachelijk maken
achja dat doen wij ook hoormaar deze persiflage was wel heel slecht
Ik snap in ieder geval best dat ze liever de prostitutie ingaat dan met Thijsquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kan beter Jojanneke nog maar een keer op de stang zetten ja
Nee, maar de post waar ik op reageerde evenmin. Maar leuk dat je mij aanspreekt en daarmee weer kleur bekentquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En dit heeft met Rapid - Ajax te maken wat?
Dit is een soort GGMM post.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar de post waar ik op reageerde evenmin. Maar leuk dat je mij aanspreekt en daarmee weer kleur bekent
Iemand begon weer over PSV en PSV supporters. Het is dan normaal om te reageren. Maar pak de bron anders even aan, mod-to-be.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En dit heeft met Rapid - Ajax te maken wat?
GGMM is een prima user, dus ik voel me gevleidquote:
Ik ambieer het moderatorschap niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iemand begon weer over PSV en PSV supporters. Het is dan normaal om te reageren. Maar pak de bron anders even aan, mod-to-be.
Nog wedje gezet?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik ambieer het moderatorschap niet.
Een aanslag.quote:
De muur van?quote:
inderdaad, maar ajax.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Je mag dit toch echt niet meer op 2-2 laten komen na zo'n eerste helft en tegen 10 man
Kampioen met 102 punten. Mad?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:35 schreef hoekandit het volgende:
Tegen 10 man![]()
Ik hoop dat iedereen weer van de hypetrain is gesprongen ondertussen
Ziet er niet uit inderdaadquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Schøne met een knotje op de bank.
De horror.
ik hoor nog geen luchtalarmquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haags kwartiertje breekt bijna aan
Knotjes zijn de nieuwe tattoo's, ik zag Daley Blind er ook al mee lopenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Schøne met een knotje op de bank.
De horror.
En bedankt he.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
HAAAAGGGSSS KWARTIERTJE
Forum Opties | |