Ze zijn wel snel de weg kwijt he.. winnen 4x op rij, 1x niet en meteen van 't pad.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dit gesprek gehoord terwijl ik daar vaak zat kom.
Derhalve is je post verworpen.
Komt bij het wielrennen al niks zinnigs uit, laat staan bij een sport waar ie nóg minder verstand van heeftquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef marcodej het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 29-07-2015 om 22:22:03Aangifte doen. Criminele actie. "@JeroenElshoff: Schorsen voor het leven. Idioot. http://t.co/hAnOIIIlAo" reageer retweet
Ze heb eens geprobeerd om allemaal in ontbloot bovenlichaam met de rug naar het veld elkaar omarmend op en neer te springen. Maar dat zag enorm gay uit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:24 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
PSV-ers fluiten niet. Dat zijn hele saaie mensen. Die heel raar lachen en praten over een stoeltje als ze samen een saai psv-biertje drinken.
Dan zegt de één: zag ik jou niet bij V&D?
Zegt de ander: ja, ha ha ha, ja, dat was ik joh! ha ha ha. Ik moest een theedoek kopen.
Zegt de één: Ja joh???
zegt de ander: ja ha ha ha
zeg de één: klinken!!!!
Sunfield heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef marcodej het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 29-07-2015 om 22:22:03Aangifte doen. Criminele actie. "@JeroenElshoff: Schorsen voor het leven. Idioot. http://t.co/hAnOIIIlAo" reageer retweet
ohquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dit gesprek gehoord terwijl ik daar vaak zat kom.
Derhalve is je post verworpen.
Wat een kneus die Thijs.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef marcodej het volgende:
Hij kan beter Jojanneke nog maar een keer op de stang zetten jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt bij het wielrennen al niks zinnigs uit, laat staan bij een sport waar ie nóg minder verstand van heeft
Ja inderdaad, ze kunnen het sportief niet winnen dus dan maar effe het publiek belachelijk makenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn wel snel de weg kwijt he.. winnen 4x op rij, 1x niet en meteen van 't pad.
En dit heeft met Rapid - Ajax te maken wat?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze kunnen het sportief niet winnen dus dan maar effe het publiek belachelijk maken
achja dat doen wij ook hoormaar deze persiflage was wel heel slecht
Ik snap in ieder geval best dat ze liever de prostitutie ingaat dan met Thijsquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kan beter Jojanneke nog maar een keer op de stang zetten ja
Nee, maar de post waar ik op reageerde evenmin. Maar leuk dat je mij aanspreekt en daarmee weer kleur bekentquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En dit heeft met Rapid - Ajax te maken wat?
Dit is een soort GGMM post.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar de post waar ik op reageerde evenmin. Maar leuk dat je mij aanspreekt en daarmee weer kleur bekent
Iemand begon weer over PSV en PSV supporters. Het is dan normaal om te reageren. Maar pak de bron anders even aan, mod-to-be.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En dit heeft met Rapid - Ajax te maken wat?
GGMM is een prima user, dus ik voel me gevleidquote:
Ik ambieer het moderatorschap niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iemand begon weer over PSV en PSV supporters. Het is dan normaal om te reageren. Maar pak de bron anders even aan, mod-to-be.
Nog wedje gezet?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik ambieer het moderatorschap niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |