Ajax werd vorig seizoen op heel teleurstellende wijze nummer twee van de competitie. Het korps van Frank de Boer kreeg veel kritiek te verduren na een lamlendig seizoen qua spel, eigenlijk heel beleid. Er is 'geïnvesteerd' in de selectie: Mitchell Dijks is teruggehaald van Willem II, John Heitinga keert na vele omzwervingen terug op 't oude nest, de fysiek sterke Nemanja Gudelj wordt voor zes miljoen naar Amsterdam gehaald (voorlopig op de reservebank), Amin Younes is gehaald ter concurrentie voor El Ghazi. De onbetwiste toptransfer is natuurlijk Yaya Sanogo. Die wordt voor een jaar gehuurd van Arsenal. Topscorer in wording.quote:Toine van Peperstraten presenteert de allereerste Champions League-avond voor SBS 6. Hij praat op woensdag 29 juli de voorrondewedstrijd van Ajax tegen Rapid Wien aan elkaar. Dat heeft de tv-zender laten weten. Jan Joost van Gangelen, de tweede Champions League-presentator van SBS 6, verzorgt op dinsdag 4 augustus de presentatie van de return in de Amsterdam ArenA. Op beide dagen schuift Ronald de Boer aan voor analyses en doet Leo Oldenburger het commentaar.
Wytse van der Goot is de verslaggever voor de interviews aan het veld, waarop Ajax zich net als landskampioen PSV hoopt te plaatsen voor de poulefase van de Champions League.
Op beide speeldagen komt de gehele uitzending vanuit de stadions. Pas als er meerdere wedstrijden per avond getoond en nabesproken kunnen worden, verhuizen de presentatoren en de analytici naar de studio in Hilversum.
Gegroeid*quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:41 schreef franklop het volgende:
Sinkgraven lijkt in ieder geval wat gegroeit
De Boerquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Wie gaat dit Ajax van het kampioenschap afhouden?
Marc Nettoquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Goeie.quote:
Die had beide kansen natuurlijk gewoon afgemaakt ipv verneuktquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:42 schreef TLC het volgende:
Sinkgraven, de Nederlandse Zlatan Ibrahimovic
Als Ajax dit jaar net zo goed hun kansen afmaken gok ik op Willem IIquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Hoofdtoernooi halen ze niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef Izzy73 het volgende:
Ajax gaat het beter doen dan PSV in de CL
Ik zit wel iedere keer met samengeknepen billetjes als Schobesberger en Beric op de counter loskunnen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:42 schreef silverhill het volgende:
[..]
Gelukkig is dit geen AC Milan, Lyon, PSG, etc.
En de CL winst natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef HighVolume het volgende:
landskampioen en beker voor Ajax.... dat kunnen we nu als zekerheidje zien
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef Izzy73 het volgende:
Ajax gaat het beter doen dan PSV in de CL
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoofdtoernooi halen ze niet waarschijnlijk
zo zijn Ajax fansquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen lopen meteen de polonaise hier....
De eerste 25 minuten werden ze nog platgewalst door Wien.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man man man, ze raken weer 3 ballen lekker en de hype train is weer op volle toeren.
Tegen een club van een niveautje NACquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen lopen meteen de polonaise hier....
NAC heeft niet zulke goeie aanvallers denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen een club van een niveautje NAC
Oei volgens mij is er iemand een beetje jell.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man man man, ze raken weer 3 ballen lekker en de hype train is weer op volle toeren.
Lolquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen een club van een niveautje NAC
Je klinkt jelly.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel een betere keeperquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC heeft niet zulke goeie aanvallers denk ik.
Keeper vergelijkbaar, als ik dit zo ziequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC heeft niet zulke goeie aanvallers denk ik.
40 - 45quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:44 schreef Sigaartje het volgende:
De laatste minuutjes voor de rust, kom op jongens.
Ik zie vooralsnog geen type Kenny van der Weg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Keeper vergelijkbaar, als ik dit zo zie
Misschien alleen op sinkgraven, maar verder.. neequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oei volgens mij is er iemand een beetje jell.
Counterploegje inderdaad.quote:
Goedzo positief blijvenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ongelofelijk lelijke kopbal.
Bah.
Als ik de posters hier moet geloven is het een formaliteitquote:
Zelfs Roda JC herbergt betere verdedigers.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik de posters hier moet geloven is het een formaliteit
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Bah.
Voorzet daalde iets te vroeg eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pass op Milik, aanname en voorzet waren dan weer van goed niveau.
inderdaadquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bazoer is geen middenvelder.
Iedereen die dat niet ziet is een patatje.
Noem jij mij nu een patatje?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je lijkt wat geobsedeerd door PSV. Dit is het Rapid Wien - Ajax livetopic.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij moet zo'n type Muller wordenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:51 schreef AmaninFull het volgende:
Heerlijke inkrommende voorzet van Milik. En Klaassen die heeft gewoon torinstinkt.
dr Oekter.quote:
Nee. Zelfde niveau. Narsingh is namelijk ook een enorm beperkte voetballer. Ik snap niet helemaal wat Narsingh er mee te maken heeft, maar ik ben de beroerdste niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
wel 600x beter dan Narsingh
bedankt
Tokkies gonna tokkie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik gisteren nog, best lekker eigenlijk.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die topic titel![]()
Als dit al domineren is
Dat ziet er inderdaad goor uit.quote:
Mad.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die topic titel![]()
Als dit al domineren is
ah daar hebben we de wielerkennerquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die topic titel![]()
Als dit al domineren is
Het gaat om het resultaat he. Daarnaast heeft Rapid Ajax gewoon onderschat. Daar plukken ze nu de vruchten van.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die topic titel![]()
Als dit al domineren is
simpel zijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Simpele hbo student en geen tokkie. Groetjes terug.
Wat denk jij, gebruikt Ajax doping?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die topic titel![]()
Als dit al domineren is
OH MY GODDDDDD RAPID WIEN SPEELT OP DOPING, ZIE JIJ DAT DAN NIET OOOOH MY GODDDDDD... ZE COUNTEREN AJAX DOOOOOODDDDD..... DOOOOODDDDD!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die topic titel![]()
Als dit al domineren is
Op basis van wat?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:54 schreef hoekandit het volgende:
Had trouwens wel wat meer van Rapid verwacht..
Hey Johan!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die topic titel![]()
Als dit al domineren is
Dit is een mogelijkheidquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef koppesneller het volgende:
Kan Sinkgraven niet altijd daar spelen?
Koppen is sowieso nooit mooi. Een inferieur aspect in het spel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Bah.
Als ze verkocht worden? Wat zakgeld, Ajax heeft er een handje naar iedereen voor jack shit te verkopen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef Brammess het volgende:
Quizvraag: Hoeveel gaat deze basiself Ajax in totaal opleveren?
Wk goal Spanje Nederland v persie ?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Koppen is sowieso nooit mooi. Een inferieur aspect in het spel.
Ik ben het roerend eens met deze post.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
die speelt ook pas na die assist goed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef koppesneller het volgende:
Kan Sinkgraven niet altijd daar spelen?
Ja weet ik eigenlijk ook nietquote:
Voetbal hoort esthetisch en sierlijk te zijn. Koppen past daar gewoon niet in. Meer iets voor rugby of iets dergelijks.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het roerend eens met deze post.
Liever tiki-taka.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ik had beter van je verwacht Stinho. Echt, wat valt dit me tegen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het roerend eens met deze post.
Liever tiki-taka.
SK Skenderbeu, de kampioen van Albanie is ook hard op weg naar de CLquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef OudeBok het volgende:
Sowieso ook, zo'n ploeg als Rapid Wien past qua naam toch ook al niet in het rijtje mogelijke CL deelnemers.. Het is voor ons gunstig, maar ze zouden niet eens in aanmerking moeten komen.
Die goal van Van Persie tegen Spanje zag er op zich wel prima uit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:58 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Voetbal hoort esthetisch en sierlijk te zijn. Koppen past daar gewoon niet in. Meer iets voor rugby of iets dergelijks.
Ik was overigens niet serieus.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had beter van je verwacht Stinho. Echt, wat valt dit me tegen.
MUZ / Help, ik zoek... #360quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Wie zingt dat lied van die Heineken reclame?
Mijn godquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer hebben jullie voor het laatst binnen een elftal verschillende shirtsponsors gezien?
Klopt, ik kan daar ook zeker van genieten. Toch vind ik koppen een minderwaardig aspect in het spel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die goal van Van Persie tegen Spanje zag er op zich wel prima uit.
Sowieso heel erg in Oostenrijk. Clubnamen zijn daar ook gewijzigd vanwege commercie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer hebben jullie voor het laatst binnen een elftal verschillende shirtsponsors gezien?
No offence, maar dit is wel typisch Ajax-supporter gedrag. Alles is kut. Doemdenken. Niemand kan er een kut van en een verlies tegen Rapid fucking Wieb is al ingecalculeerd en nu ze voorstaan na 20 minuten goed voetbal is alles ineens weer hosanna.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:58 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk ook nietMaar had iig meer strijd van hun kant verwacht, makke lammetjes zijn het
Wel een van de moeilijkstequote:Op woensdag 29 juli 2015 22:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Klopt, ik kan daar ook zeker van genieten. Toch vind ik koppen een minderwaardig aspect in het spel.
Illuminati confirmedquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, of je nu een naam verandert of je sponsor richt zelf je club op (PSV)..quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Sowieso heel erg in Oostenrijk. Clubnamen zijn daar ook gewijzigd vanwege commercie.
Gelukkig Stijn.quote:
Een mooie kopbal is pure kunstquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Klopt, ik kan daar ook zeker van genieten. Toch vind ik koppen een minderwaardig aspect in het spel.
Ron Dquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Wie zingt dat lied van die Heineken reclame?
Indekken tot het eind.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No offence, maar dit is wel typisch Ajax-supporter gedrag. Alles is kut. Doemdenken. Niemand kan er een kut van en een verlies tegen Rapid fucking Wieb is al ingecalculeerd en nu ze voorstaan na 20 minuten goed voetbal is alles ineens weer hosanna.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je net zien dat Ajax denkt dat ze er zijn en het nog 2-2 wordt
Gelukkig is Leo Oldenburger kenner.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oostenrijkse competitie is schrikbarend slecht zo te zien
Inderdaad. Daarom kan ik intens genieten van een geweldige kopbal. En die van Klaassen zojuist was technisch goed. In de tegengestelde hoek naar de grond gekopt. Top.quote:
Ik zit te eten jonguhquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:03 schreef TLC het volgende:
Laatst zag ik een reclame op tv over vaginale schimmelinfectie, toen had ik ineens geen honger meer.
Die zie elke morgen om 06:30quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:03 schreef TLC het volgende:
Laatst zag ik een reclame op tv over vaginale schimmelinfectie, toen had ik ineens geen honger meer.
Het is hij nader inzien niet typisch Ajax gedrag. Maar het lijkt hier wat erger te zijn.quote:
Het is geen Feyenoord, dus vast welquote:
Aanvallend ja?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Ajax gebleven? Het is veel te fris en aanvallend allemaal
Ik heb 5, 6 kansen geteld, daar deden ze vorig seizoen twee, drie wedstrijden overquote:
Waren eigenlijk wel allemaal counters.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb 5, 6 kansen geteld, daar deden ze vorig seizoen twee, drie wedstrijden over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |