Ajax werd vorig seizoen op heel teleurstellende wijze nummer twee van de competitie. Het korps van Frank de Boer kreeg veel kritiek te verduren na een lamlendig seizoen qua spel, eigenlijk heel beleid. Er is 'geïnvesteerd' in de selectie: Mitchell Dijks is teruggehaald van Willem II, John Heitinga keert na vele omzwervingen terug op 't oude nest, de fysiek sterke Nemanja Gudelj wordt voor zes miljoen naar Amsterdam gehaald (voorlopig op de reservebank), Amin Younes is gehaald ter concurrentie voor El Ghazi. De onbetwiste toptransfer is natuurlijk Yaya Sanogo. Die wordt voor een jaar gehuurd van Arsenal. Topscorer in wording.quote:Toine van Peperstraten presenteert de allereerste Champions League-avond voor SBS 6. Hij praat op woensdag 29 juli de voorrondewedstrijd van Ajax tegen Rapid Wien aan elkaar. Dat heeft de tv-zender laten weten. Jan Joost van Gangelen, de tweede Champions League-presentator van SBS 6, verzorgt op dinsdag 4 augustus de presentatie van de return in de Amsterdam ArenA. Op beide dagen schuift Ronald de Boer aan voor analyses en doet Leo Oldenburger het commentaar.
Wytse van der Goot is de verslaggever voor de interviews aan het veld, waarop Ajax zich net als landskampioen PSV hoopt te plaatsen voor de poulefase van de Champions League.
Op beide speeldagen komt de gehele uitzending vanuit de stadions. Pas als er meerdere wedstrijden per avond getoond en nabesproken kunnen worden, verhuizen de presentatoren en de analytici naar de studio in Hilversum.
Gegroeid*quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:41 schreef franklop het volgende:
Sinkgraven lijkt in ieder geval wat gegroeit
De Boerquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Wie gaat dit Ajax van het kampioenschap afhouden?
Marc Nettoquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Goeie.quote:
Die had beide kansen natuurlijk gewoon afgemaakt ipv verneuktquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:42 schreef TLC het volgende:
Sinkgraven, de Nederlandse Zlatan Ibrahimovic
Als Ajax dit jaar net zo goed hun kansen afmaken gok ik op Willem IIquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Hoofdtoernooi halen ze niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef Izzy73 het volgende:
Ajax gaat het beter doen dan PSV in de CL
Ik zit wel iedere keer met samengeknepen billetjes als Schobesberger en Beric op de counter loskunnen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:42 schreef silverhill het volgende:
[..]
Gelukkig is dit geen AC Milan, Lyon, PSG, etc.
En de CL winst natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef HighVolume het volgende:
landskampioen en beker voor Ajax.... dat kunnen we nu als zekerheidje zien
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef Izzy73 het volgende:
Ajax gaat het beter doen dan PSV in de CL
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoofdtoernooi halen ze niet waarschijnlijk
zo zijn Ajax fansquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen lopen meteen de polonaise hier....
De eerste 25 minuten werden ze nog platgewalst door Wien.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man man man, ze raken weer 3 ballen lekker en de hype train is weer op volle toeren.
Tegen een club van een niveautje NACquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen lopen meteen de polonaise hier....
NAC heeft niet zulke goeie aanvallers denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen een club van een niveautje NAC
Oei volgens mij is er iemand een beetje jell.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man man man, ze raken weer 3 ballen lekker en de hype train is weer op volle toeren.
Lolquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen een club van een niveautje NAC
Je klinkt jelly.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel een betere keeperquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC heeft niet zulke goeie aanvallers denk ik.
Keeper vergelijkbaar, als ik dit zo ziequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC heeft niet zulke goeie aanvallers denk ik.
40 - 45quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:44 schreef Sigaartje het volgende:
De laatste minuutjes voor de rust, kom op jongens.
Ik zie vooralsnog geen type Kenny van der Weg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Keeper vergelijkbaar, als ik dit zo zie
Misschien alleen op sinkgraven, maar verder.. neequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oei volgens mij is er iemand een beetje jell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |