No offence, maar dit is wel typisch Ajax-supporter gedrag. Alles is kut. Doemdenken. Niemand kan er een kut van en een verlies tegen Rapid fucking Wieb is al ingecalculeerd en nu ze voorstaan na 20 minuten goed voetbal is alles ineens weer hosanna.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:58 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk ook nietMaar had iig meer strijd van hun kant verwacht, makke lammetjes zijn het
Wel een van de moeilijkstequote:Op woensdag 29 juli 2015 22:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Klopt, ik kan daar ook zeker van genieten. Toch vind ik koppen een minderwaardig aspect in het spel.
Illuminati confirmedquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer hebben jullie voor het laatst binnen een elftal verschillende shirtsponsors gezien?
Ach, of je nu een naam verandert of je sponsor richt zelf je club op (PSV)..quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Sowieso heel erg in Oostenrijk. Clubnamen zijn daar ook gewijzigd vanwege commercie.
Gelukkig Stijn.quote:
Een mooie kopbal is pure kunstquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Klopt, ik kan daar ook zeker van genieten. Toch vind ik koppen een minderwaardig aspect in het spel.
Ron Dquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Wie zingt dat lied van die Heineken reclame?
Indekken tot het eind.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No offence, maar dit is wel typisch Ajax-supporter gedrag. Alles is kut. Doemdenken. Niemand kan er een kut van en een verlies tegen Rapid fucking Wieb is al ingecalculeerd en nu ze voorstaan na 20 minuten goed voetbal is alles ineens weer hosanna.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je net zien dat Ajax denkt dat ze er zijn en het nog 2-2 wordt
Gelukkig is Leo Oldenburger kenner.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oostenrijkse competitie is schrikbarend slecht zo te zien
Inderdaad. Daarom kan ik intens genieten van een geweldige kopbal. En die van Klaassen zojuist was technisch goed. In de tegengestelde hoek naar de grond gekopt. Top.quote:
Ik zit te eten jonguhquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:03 schreef TLC het volgende:
Laatst zag ik een reclame op tv over vaginale schimmelinfectie, toen had ik ineens geen honger meer.
Die zie elke morgen om 06:30quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:03 schreef TLC het volgende:
Laatst zag ik een reclame op tv over vaginale schimmelinfectie, toen had ik ineens geen honger meer.
Het is hij nader inzien niet typisch Ajax gedrag. Maar het lijkt hier wat erger te zijn.quote:
Het is geen Feyenoord, dus vast welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |