Wat denk jij, gebruikt Ajax doping?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die topic titel![]()
Als dit al domineren is
OH MY GODDDDDD RAPID WIEN SPEELT OP DOPING, ZIE JIJ DAT DAN NIET OOOOH MY GODDDDDD... ZE COUNTEREN AJAX DOOOOOODDDDD..... DOOOOODDDDD!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die topic titel![]()
Als dit al domineren is
Op basis van wat?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:54 schreef hoekandit het volgende:
Had trouwens wel wat meer van Rapid verwacht..
Hey Johan!quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die topic titel![]()
Als dit al domineren is
Dit is een mogelijkheidquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef koppesneller het volgende:
Kan Sinkgraven niet altijd daar spelen?
Koppen is sowieso nooit mooi. Een inferieur aspect in het spel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ongelofelijk lelijke kopbal.
Bah.
Als ze verkocht worden? Wat zakgeld, Ajax heeft er een handje naar iedereen voor jack shit te verkopen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef Brammess het volgende:
Quizvraag: Hoeveel gaat deze basiself Ajax in totaal opleveren?
Wk goal Spanje Nederland v persie ?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Koppen is sowieso nooit mooi. Een inferieur aspect in het spel.
Ik ben het roerend eens met deze post.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
die speelt ook pas na die assist goed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef koppesneller het volgende:
Kan Sinkgraven niet altijd daar spelen?
Ja weet ik eigenlijk ook nietquote:
Voetbal hoort esthetisch en sierlijk te zijn. Koppen past daar gewoon niet in. Meer iets voor rugby of iets dergelijks.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het roerend eens met deze post.
Liever tiki-taka.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ik had beter van je verwacht Stinho. Echt, wat valt dit me tegen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het roerend eens met deze post.
Liever tiki-taka.
SK Skenderbeu, de kampioen van Albanie is ook hard op weg naar de CLquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef OudeBok het volgende:
Sowieso ook, zo'n ploeg als Rapid Wien past qua naam toch ook al niet in het rijtje mogelijke CL deelnemers.. Het is voor ons gunstig, maar ze zouden niet eens in aanmerking moeten komen.
Die goal van Van Persie tegen Spanje zag er op zich wel prima uit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:58 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Voetbal hoort esthetisch en sierlijk te zijn. Koppen past daar gewoon niet in. Meer iets voor rugby of iets dergelijks.
Ik was overigens niet serieus.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had beter van je verwacht Stinho. Echt, wat valt dit me tegen.
MUZ / Help, ik zoek... #360quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Wie zingt dat lied van die Heineken reclame?
Mijn godquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer hebben jullie voor het laatst binnen een elftal verschillende shirtsponsors gezien?
Klopt, ik kan daar ook zeker van genieten. Toch vind ik koppen een minderwaardig aspect in het spel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die goal van Van Persie tegen Spanje zag er op zich wel prima uit.
Sowieso heel erg in Oostenrijk. Clubnamen zijn daar ook gewijzigd vanwege commercie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer hebben jullie voor het laatst binnen een elftal verschillende shirtsponsors gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |