Nee, dat was toch jodenmazzel.quote:
Jammer dat tie niet zijn been brak.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef Merkie het volgende:
En wie niet springt...
[ afbeelding ]
Belachelijke tackle natuurlijk.
020 staat op het moment van schrijven gelijk tegen een club uit een Mickey Mouse competitie die met tien man staan en waarvan de spelers niet eens allemaal hetzelfde shirtje dragen.... Lijkt me inderdaad niet iets om van onder de indruk te zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jammer dat tie niet zijn been brak.
Ajax staat overigens weliswaar voor, maar echt indrukwekkend vind ik Ajax nu ook weer niet. Of ligt dat aan m'n Feyenoord-bril?
Ben benieuwd naar de krachtsverhoudingen komend seizoen.
Kuyt verwacht ik ook maar ik had de indruk dat hij niet wil.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder Kuyt, El Ahmadi of nieuweling Vejinovic als aanvoerder.
Of Immers natuurlijk, als hij speelt (hij is schijnbaar 'reserve aanvoerder'). Maar laten we met z'n allen hopen dat tie niet speelt.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
020 staat op het moment van schrijven gelijk tegen een club uit een Mickey Mouse competitie die met tien man staan en waarvan de spelers niet eens allemaal hetzelfde shirtje dragen.... Lijkt me inderdaad niet iets om van onder de indruk te zijn.
Verdedigend heel matig, met Veltheerquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jammer dat tie niet zijn been brak.
Ajax staat overigens weliswaar voor, maar echt indrukwekkend vind ik Ajax nu ook weer niet. Of ligt dat aan m'n Feyenoord-bril?
Ben benieuwd naar de krachtsverhoudingen komend seizoen.
Ze herhalen net die fout dat is wel heel erg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Verdedigend heel matig, met Veltheerdat is wel de achilleshiel bij Ajax. Ze hadden desondanks trouwens makkelijk kunnen winnen, al die kansen...
Veel meer? Dat lijkt me sterk. Wie dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef Henrys het volgende:
Ajax heeft wel veel meer doorbrekende talenten dan ons en die tekenen allemaal langdurig bij.
Het was sarcasme, het is mijn TT namelijk!quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Van Geel verdient echt veel meer krediet.
Evenals de aankopen trouwens, die al worden afgeschreven voordat ze überhaupt een minuut hebben gespeeld in ons mooie shirt.
Riedewald,El Ghazi, Tete, Bazoer , Kishna (nu weg maar toch) hebben allemaal al hun stempel gedrukt op een wedstrijd en wij hebben alleen Karsdorp (spelers na 94)quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Veel meer? Dat lijkt me sterk. Wie dan?
Dat ze daar sneller en langer bijtekenen is wel begrijpelijk natuurlijk. Ten eerste liggen de salarissen daar hoger en ten tweede spelen ze daar eigenlijk altijd om het kampioenschap en Europees voetbal.
El Ghazi is toch oorspronkelijk uit de Feyenoord jeugdopleiding? Ajax heeft hem pas op 17 of 18 jarige leeftijd overgenomen van Sparta.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Riedewald,El Ghazi, Tete, Bazoer , Kishna (nu weg maar toch) hebben allemaal al hun stempel gedrukt op een wedstrijd en wij hebben alleen Karsdorp (spelers na 94)
Nee, dat is wel een jeugdproduct. Denk dat je hem verward met die reservekeeper Onana.quote:
El Ghazi(Feyenoord/Sparta) en Bazoer(PSV) allebei maar één jaar in de jeugdopleiding van Ajax meegedraaid. En vooralsnog hebben ze weinig meer laten zien dan een Vilhena of Boëtius.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
El Ghazi is toch oorspronkelijk uit de Feyenoord jeugdopleiding?
Tete komt uit de jeugd. Een geslaagde versie van Nelom aan de rechterkant zeg maarquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
El Ghazi is toch oorspronkelijk uit de Feyenoord jeugdopleiding?
Tete een aankoop dacht ik?
Hoe dan ook, ik vind dat wij Van Beek en Kongolo ook nog wel tot onze jeugd mogen rekenen, en die 2 zijn echt véél beter dan Riedewald en Tete volgens mij.
Daarom, dat is dus geen Ajax-jeugd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Boma het volgende:
[..]
El Ghazi(Feyenoord/Sparta) en Bazoer(PSV) allebei maar één jaar in de jeugdopleiding van Ajax meegedraaid. En vooralsnog hebben ze weinig meer laten zien dan een Vilhena of Boëtius.
El Ghazi was vorig seizoen echt veel beter dan Boeitius.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Boma het volgende:
[..]
El Ghazi(Feyenoord/Sparta) en Bazoer(PSV) allebei maar één jaar in de jeugdopleiding van Ajax meegedraaid. En vooralsnog hebben ze weinig meer laten zien dan een Vilhena of Boëtius.
Henrys had het volgens mij over doorgebroken talenten, en niet zozeer eigen jeugd. Maar inderdaad enigszins sneu is het wel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarom, dat is dus geen Ajax-jeugd.
Maar wel mooie sier maken met deze talenten.
Wanneer speelt feyenoord?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
020 staat op het moment van schrijven gelijk tegen een club uit een Mickey Mouse competitie die met tien man staan en waarvan de spelers niet eens allemaal hetzelfde shirtje dragen.... Lijkt me inderdaad niet iets om van onder de indruk te zijn.
Gewoon zaterdag weer in een prachtige volle Kuip. Jaloers?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Wanneer speelt feyenoord?
O wacht...
Eens. Ik zie die talenten van hunnie ook wel verder komen dan JPB en TTdV als ze zo doorgaan. Echter hadden die twee ook zo hun momentjes, en krijgen die van Ajax waarschijnlijk ook nog wel een mindere periode.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:24 schreef Henrys het volgende:
[..]
El Ghazi was vorig seizoen echt veel beter dan Boeitius.
Vilhena was toch het talent waar al over geschreven werd toen hij pas 14-15 was? Volgens mij toendertijd zelfs het grootste talent van Nederland dus snap niet dat hij zo lang heeft stil gestaan
Scoorde in de klassieker bij zijn debuut.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef Boma het volgende:
Boëtius kwam trouwens toch vrij verrassend bij het eerste? Ik volg de jeugd niet heel erg op de voet en ik had eerlijk gezegt nog nooit van m gehoord toen die in die wedstrijd tegen Ajax startte.
Bazoer wordt wel echt een hele grote als die zich zo blijft ontwikkelen. Die heeft al behoorlijk wat dingen laten zien.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Boma het volgende:
[..]
Wat zijn we weer origineel zeg. God.....quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Wanneer speelt feyenoord?
O wacht...
5 vakken nog maar in de verkoop. Wij zijn Feyenoord!quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Gewoon zaterdag weer in een prachtige volle Kuip. Jaloers?
Halen!twitter:kramerinho twitterde op woensdag 29-07-2015 om 22:54:30Leuke pot. Prima tackle. Goeie uitslag. #rapaja reageer retweet
Die haattweets ook die hij aan het retweeten is, wat een ventquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:37 schreef Happel het volgende:
Halen!twitter:kramerinho twitterde op woensdag 29-07-2015 om 22:54:30Leuke pot. Prima tackle. Goeie uitslag. #rapaja reageer retweet
quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:37 schreef Happel het volgende:
quote:
twitter:kramerinho twitterde op donderdag 30-07-2015 om 08:34:02Bedankt voor alle hartverwarmende berichten. Een hele goeie morgen. reageer retweet
Goede tackle? Is er een ajacied in 2-en geschopt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:37 schreef Happel het volgende:
Helaas niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goede tackle? Is er een ajacied in 2-en geschopt?
Hij mist hem grotendeels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |