Goed ploegje dacht ik. Schat ze net wat lager dan Southampton in.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:26 schreef MPC60 het volgende:
Hoe sterk zijn die Grieken eigenlijk? Ik volg die competitie dus totaal niet. Ik sta deze keer op W.![]()
volgens Krabbyquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:26 schreef MPC60 het volgende:
Hoe sterk zijn die Grieken eigenlijk? Ik volg die competitie dus totaal niet. Ik sta deze keer op W.![]()
Neem aan dat Geel daar al mee bezig was.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Gio aangeeft dat hij twee verdedigers erbij wil en dat van Geel vervolgens aan het werk gaat is wel een positief iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:08 schreef KillemWieft het volgende:
Mooiste viering van een doelpunt van afgelopen seizoen.Prachtig idd. Tot je ziet dat 't tegen zwolle is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lijkt alsof ie de winnende binnenschiet in een of andere finale
Los van dat, pure emotie is altijd mooi
oh ah toma toma vem vem vem vem
Wat is daar mis mee?quote:
Eens, wat een baas!quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef Scrummie het volgende:
Nu Clasie weg is is van Beek eigenlijk wel mijn boegbeeld van de club geworden, uit deze selectie.
Ik verwacht wanneer hij fit is dat hij aanvoerder is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef Scrummie het volgende:
Nu Clasie weg is is van Beek eigenlijk wel mijn boegbeeld van de club geworden, uit deze selectie.
Ik schat Bottekin en Van der Heijden ook hoger in dan Boelderoes en Mathijsen dus nu alleen nog wat aanvallende versterking en we zijn er nog beter op geworden ookquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Gio aangeeft dat hij twee verdedigers erbij wil en dat van Geel vervolgens aan het werk gaat is wel een positief iets.
Ik verwacht eerder Kuyt, El Ahmadi of nieuweling Vejinovic als aanvoerder.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verwacht wanneer hij fit is dat hij aanvoerder is.
Volgend jaar als hij er nog zo'n goed seizoen uitperst.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verwacht wanneer hij fit is dat hij aanvoerder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |