Goed ploegje dacht ik. Schat ze net wat lager dan Southampton in.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:26 schreef MPC60 het volgende:
Hoe sterk zijn die Grieken eigenlijk? Ik volg die competitie dus totaal niet. Ik sta deze keer op W.![]()
volgens Krabbyquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:26 schreef MPC60 het volgende:
Hoe sterk zijn die Grieken eigenlijk? Ik volg die competitie dus totaal niet. Ik sta deze keer op W.![]()
Neem aan dat Geel daar al mee bezig was.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Gio aangeeft dat hij twee verdedigers erbij wil en dat van Geel vervolgens aan het werk gaat is wel een positief iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:08 schreef KillemWieft het volgende:
Mooiste viering van een doelpunt van afgelopen seizoen.Prachtig idd. Tot je ziet dat 't tegen zwolle is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lijkt alsof ie de winnende binnenschiet in een of andere finale
Los van dat, pure emotie is altijd mooi
oh ah toma toma vem vem vem vem
Wat is daar mis mee?quote:
Eens, wat een baas!quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef Scrummie het volgende:
Nu Clasie weg is is van Beek eigenlijk wel mijn boegbeeld van de club geworden, uit deze selectie.
Ik verwacht wanneer hij fit is dat hij aanvoerder is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef Scrummie het volgende:
Nu Clasie weg is is van Beek eigenlijk wel mijn boegbeeld van de club geworden, uit deze selectie.
Ik schat Bottekin en Van der Heijden ook hoger in dan Boelderoes en Mathijsen dus nu alleen nog wat aanvallende versterking en we zijn er nog beter op geworden ookquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Gio aangeeft dat hij twee verdedigers erbij wil en dat van Geel vervolgens aan het werk gaat is wel een positief iets.
Ik verwacht eerder Kuyt, El Ahmadi of nieuweling Vejinovic als aanvoerder.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verwacht wanneer hij fit is dat hij aanvoerder is.
Volgend jaar als hij er nog zo'n goed seizoen uitperst.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verwacht wanneer hij fit is dat hij aanvoerder is.
Zeker weten. Daar moeten we van kunnen winnen. Twente heeft heeeeeel veel ingeleverd. Hebben feitelijk alleen ziyech en tapia nog.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Olympiakos heeft vandaag met 2-1 gewonnen van Fc Twente trouwens.
Wordt wellicht een goede graadmeter.
Hopelijk vertrekken die ook nog. Kut twente.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker weten. Daar moeten we van kunnen winnen. Twente heeft heeeeeel veel ingeleverd. Hebben feitelijk alleen ziyech en tapia nog.
Als je de opstelling van Twente ziet dan is daar inderdaad weinig van over.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker weten. Daar moeten we van kunnen winnen. Twente heeft heeeeeel veel ingeleverd. Hebben feitelijk alleen ziyech en tapia nog.
Munsterman wilde iets teveel op Feyenoord lijken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je de opstelling van Twente ziet dan is daar inderdaad weinig van over.
Ach ja, hoogmoed kwam ook daar voor de val.
Alleen niet qua verstandig financieel beleid dan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Munsterman wilde iets teveel op Feyenoord lijken.
Dat niet, alleen we hebben bij lange na geen kampioenswaardig elftal. Dat is jammer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Van Geel verdient echt veel meer krediet.
Evenals de aankopen trouwens, die al worden afgeschreven voordat ze überhaupt een minuut hebben gespeeld in ons mooie shirt.
Juist wel kwa financieel beleid, dit deden wij vroegee ook. Gelukkig nu niet meer. Maar dat isbpas sinds een paar jaar.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen niet qua verstandig financieel beleid dan.
Waar Feyenoord al jaren financieel verstandig beleid voert heeft Munsterman de grootste risico's genomen en met onverantwoord veel geld gestrooid en een voorschot op de toekomst genomen. Nog erger dan bij ons in het verleden is gebeurd.
Als je ook hoort hoe Twente die Ziyech transfer heeft afgerond.
Ze hadden eigenlijk geen toestemming van de KNVB voor die transfer. Toen heeft Munsterman gevraagd wat de consequenties zouden zijn als ze Ziyech desondanks toch gewoon kochten.
Dat bleek - ik meen - 45.000 euro boete te zijn, die Munsterman vervolgens met alle liefde heeft gelapt.
Maar zo hoort het natuurlijk niet te gaan.
Ja, bijzonder dat die nog door kan voetballen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef Merkie het volgende:
En wie niet springt...
[ afbeelding ]
Belachelijke tackle natuurlijk.
werd niet eens vol geraakt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, bijzonder dat die nog door kan voetballen.
Nee, dat was toch jodenmazzel.quote:
Jammer dat tie niet zijn been brak.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef Merkie het volgende:
En wie niet springt...
[ afbeelding ]
Belachelijke tackle natuurlijk.
020 staat op het moment van schrijven gelijk tegen een club uit een Mickey Mouse competitie die met tien man staan en waarvan de spelers niet eens allemaal hetzelfde shirtje dragen.... Lijkt me inderdaad niet iets om van onder de indruk te zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jammer dat tie niet zijn been brak.
Ajax staat overigens weliswaar voor, maar echt indrukwekkend vind ik Ajax nu ook weer niet. Of ligt dat aan m'n Feyenoord-bril?
Ben benieuwd naar de krachtsverhoudingen komend seizoen.
Kuyt verwacht ik ook maar ik had de indruk dat hij niet wil.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder Kuyt, El Ahmadi of nieuweling Vejinovic als aanvoerder.
Of Immers natuurlijk, als hij speelt (hij is schijnbaar 'reserve aanvoerder'). Maar laten we met z'n allen hopen dat tie niet speelt.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
020 staat op het moment van schrijven gelijk tegen een club uit een Mickey Mouse competitie die met tien man staan en waarvan de spelers niet eens allemaal hetzelfde shirtje dragen.... Lijkt me inderdaad niet iets om van onder de indruk te zijn.
Verdedigend heel matig, met Veltheerquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jammer dat tie niet zijn been brak.
Ajax staat overigens weliswaar voor, maar echt indrukwekkend vind ik Ajax nu ook weer niet. Of ligt dat aan m'n Feyenoord-bril?
Ben benieuwd naar de krachtsverhoudingen komend seizoen.
Ze herhalen net die fout dat is wel heel erg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Verdedigend heel matig, met Veltheerdat is wel de achilleshiel bij Ajax. Ze hadden desondanks trouwens makkelijk kunnen winnen, al die kansen...
Veel meer? Dat lijkt me sterk. Wie dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef Henrys het volgende:
Ajax heeft wel veel meer doorbrekende talenten dan ons en die tekenen allemaal langdurig bij.
Het was sarcasme, het is mijn TT namelijk!quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Van Geel verdient echt veel meer krediet.
Evenals de aankopen trouwens, die al worden afgeschreven voordat ze überhaupt een minuut hebben gespeeld in ons mooie shirt.
Riedewald,El Ghazi, Tete, Bazoer , Kishna (nu weg maar toch) hebben allemaal al hun stempel gedrukt op een wedstrijd en wij hebben alleen Karsdorp (spelers na 94)quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Veel meer? Dat lijkt me sterk. Wie dan?
Dat ze daar sneller en langer bijtekenen is wel begrijpelijk natuurlijk. Ten eerste liggen de salarissen daar hoger en ten tweede spelen ze daar eigenlijk altijd om het kampioenschap en Europees voetbal.
El Ghazi is toch oorspronkelijk uit de Feyenoord jeugdopleiding? Ajax heeft hem pas op 17 of 18 jarige leeftijd overgenomen van Sparta.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Riedewald,El Ghazi, Tete, Bazoer , Kishna (nu weg maar toch) hebben allemaal al hun stempel gedrukt op een wedstrijd en wij hebben alleen Karsdorp (spelers na 94)
Nee, dat is wel een jeugdproduct. Denk dat je hem verward met die reservekeeper Onana.quote:
El Ghazi(Feyenoord/Sparta) en Bazoer(PSV) allebei maar één jaar in de jeugdopleiding van Ajax meegedraaid. En vooralsnog hebben ze weinig meer laten zien dan een Vilhena of Boëtius.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
El Ghazi is toch oorspronkelijk uit de Feyenoord jeugdopleiding?
Tete komt uit de jeugd. Een geslaagde versie van Nelom aan de rechterkant zeg maarquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
El Ghazi is toch oorspronkelijk uit de Feyenoord jeugdopleiding?
Tete een aankoop dacht ik?
Hoe dan ook, ik vind dat wij Van Beek en Kongolo ook nog wel tot onze jeugd mogen rekenen, en die 2 zijn echt véél beter dan Riedewald en Tete volgens mij.
Daarom, dat is dus geen Ajax-jeugd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Boma het volgende:
[..]
El Ghazi(Feyenoord/Sparta) en Bazoer(PSV) allebei maar één jaar in de jeugdopleiding van Ajax meegedraaid. En vooralsnog hebben ze weinig meer laten zien dan een Vilhena of Boëtius.
El Ghazi was vorig seizoen echt veel beter dan Boeitius.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Boma het volgende:
[..]
El Ghazi(Feyenoord/Sparta) en Bazoer(PSV) allebei maar één jaar in de jeugdopleiding van Ajax meegedraaid. En vooralsnog hebben ze weinig meer laten zien dan een Vilhena of Boëtius.
Henrys had het volgens mij over doorgebroken talenten, en niet zozeer eigen jeugd. Maar inderdaad enigszins sneu is het wel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarom, dat is dus geen Ajax-jeugd.
Maar wel mooie sier maken met deze talenten.
Wanneer speelt feyenoord?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
020 staat op het moment van schrijven gelijk tegen een club uit een Mickey Mouse competitie die met tien man staan en waarvan de spelers niet eens allemaal hetzelfde shirtje dragen.... Lijkt me inderdaad niet iets om van onder de indruk te zijn.
Gewoon zaterdag weer in een prachtige volle Kuip. Jaloers?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Wanneer speelt feyenoord?
O wacht...
Eens. Ik zie die talenten van hunnie ook wel verder komen dan JPB en TTdV als ze zo doorgaan. Echter hadden die twee ook zo hun momentjes, en krijgen die van Ajax waarschijnlijk ook nog wel een mindere periode.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:24 schreef Henrys het volgende:
[..]
El Ghazi was vorig seizoen echt veel beter dan Boeitius.
Vilhena was toch het talent waar al over geschreven werd toen hij pas 14-15 was? Volgens mij toendertijd zelfs het grootste talent van Nederland dus snap niet dat hij zo lang heeft stil gestaan
Scoorde in de klassieker bij zijn debuut.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef Boma het volgende:
Boëtius kwam trouwens toch vrij verrassend bij het eerste? Ik volg de jeugd niet heel erg op de voet en ik had eerlijk gezegt nog nooit van m gehoord toen die in die wedstrijd tegen Ajax startte.
Bazoer wordt wel echt een hele grote als die zich zo blijft ontwikkelen. Die heeft al behoorlijk wat dingen laten zien.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Boma het volgende:
[..]
Wat zijn we weer origineel zeg. God.....quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Wanneer speelt feyenoord?
O wacht...
5 vakken nog maar in de verkoop. Wij zijn Feyenoord!quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Gewoon zaterdag weer in een prachtige volle Kuip. Jaloers?
Halen!twitter:kramerinho twitterde op woensdag 29-07-2015 om 22:54:30Leuke pot. Prima tackle. Goeie uitslag. #rapaja reageer retweet
Die haattweets ook die hij aan het retweeten is, wat een ventquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:37 schreef Happel het volgende:
Halen!twitter:kramerinho twitterde op woensdag 29-07-2015 om 22:54:30Leuke pot. Prima tackle. Goeie uitslag. #rapaja reageer retweet
quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:37 schreef Happel het volgende:
quote:
twitter:kramerinho twitterde op donderdag 30-07-2015 om 08:34:02Bedankt voor alle hartverwarmende berichten. Een hele goeie morgen. reageer retweet
Goede tackle? Is er een ajacied in 2-en geschopt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:37 schreef Happel het volgende:
Helaas niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goede tackle? Is er een ajacied in 2-en geschopt?
Hij mist hem grotendeels.quote:
Was ook niet zo veel aan de hand. Joden hebben zoals altijd weer geluk omdat ze na die rooie kaart door konden drukken. Oh wacht...quote:
Ja je hebt helemaal gelijk man!! Ze hadden gewoon Ramos van Madrid moeten halen en Benzema als spits!!!quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:14 schreef Bronson_ het volgende:
Is nou niet echt een stap vooruit voor Botteghin. Sowieso de aankopen van Feyenoord zijn een lachertje. Lijkt wel of ze niet meer de ambitie hebben om kampioen te worden (kunnen is een tweede). Hoe kijken jullie daar nou tegenaan?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:14 schreef Bronson_ het volgende:
Is nou niet echt een stap vooruit voor Botteghin. Sowieso de aankopen van Feyenoord zijn een lachertje. Lijkt wel of ze niet meer de ambitie hebben om kampioen te worden (kunnen is een tweede). Hoe kijken jullie daar nou tegenaan?
met twee ogen..quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:14 schreef Bronson_ het volgende:
Nep account geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:37 schreef Happel het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:43 schreef Bronson_ het volgende:
Dus jullie zien Botteghin als een versterking?
Een ado fan site maakt er melding van. Vooralsnog geef ik 'm het voordeel van de twijfel. Staan prive foto's op zn twitter account. Zou wel een goeie troll zijn, dat wel.quote:
Lezen is moeilijk? Werkelijk niemand die op je reageert, zegt datquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:43 schreef Bronson_ het volgende:
Er moet toch iemand op de bank zitten ipv Mathijssen en Boula? Of ben ik nou achterlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:43 schreef Bronson_ het volgende:
Nee, is 'm echt.quote:
Aan de reacties te zien is niemand het met mij eens, dus ja indirect zeggen ze dat. Trouwens, hoe is het met Guidetti? Hoorde via een paar internet vrienden dat die SOWIESO zou komen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk? Werkelijk niemand die op je reageert, zegt dat
Precies. Ten opzichte van Boulahrouz en Mathijsen gaan we er gewoon op vooruit hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Er moet toch iemand op de bank zitten ipv Mathijssen en Boula? Of ben ik nou achterlijk.
Ik zou Botteghin er graag bij hebben, maar niet voor elke prijs.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:52 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Aan de reacties te zien is niemand het met mij eens, dus ja indirect zeggen ze dat. Trouwens, hoe is het met Guidetti? Hoorde via een paar internet vrienden dat die SOWIESO zou komen.
Veel te duur voor een breedte versterking. Maar goed, we worden het niet snel eens wat dat betreftquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies. Ten opzichte van Boulahrouz en Mathijsen gaan we er gewoon op vooruit hoor.
Prima breedte versterking.
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel te duur voor een breedte versterking. Maar goed, we worden het niet snel eens wat dat betreft
Ah oke. Deels wel eens. Sowieso is de prijs/kwaliteit/leeftijd verhouding al wat beter dan bij Mathijsen/Bouhlarouz, dus wat dat betreft ga je er wel op vooruit. Maar toch, ik zie het niet zitten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Ik vind 2 a 3 miljoen (als hij dat kost) ook wat duur voor een breedte versterking.
Aan de andere kant is het voordeel dat je hiermee betere concurrentie hebt voor Van Beek en Kongolo dan wanneer je maar iemand haalt voor een paar ton om maar iemand te hebben staan die leuk is voor een paar wedstrijdjes per seizoen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:08 schreef H.FR het volgende:
Ik had dan zelf eerder Fischer gehaald voor de plek achter van beek. Volgens mij kost die jongen exht een grijpstuiver en zou een prima backup zijn. Alleen niet geschikt voor een heel seizoen als van beek lang geblesseerd zou raken.
Ja, en als je als club vooruit wilt, de hele breedte van je selectie van hoger niveau wilt hebben, zul je wel vaker een paar miljoen moeten uitgevenquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Ik vind 2 a 3 miljoen (als hij dat kost) ook wat duur voor een breedte versterking.
Aan de andere kant is het voordeel dat je hiermee betere concurrentie hebt voor Van Beek en Kongolo dan wanneer je maar iemand haalt voor een paar ton om maar iemand te hebben staan die leuk is voor een paar wedstrijdjes per seizoen.
Touché.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, en als je als club vooruit wilt, de hele breedte van je selectie van hoger niveau wilt hebben, zul je wel vaker een paar miljoen moeten uitgeven
Hoe kun je nou je eigen spelers voor miljoenen willen verkopen, maar serieuze concurrentie voor twee kwartjes binnenhalen.
Ja maar, het is Botteghin...quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, en als je als club vooruit wilt, de hele breedte van je selectie van hoger niveau wilt hebben, zul je wel vaker een paar miljoen moeten uitgeven
Hoe kun je nou je eigen spelers voor miljoenen willen verkopen, maar serieuze concurrentie voor twee kwartjes binnenhalen. We verkopen gewoon sneller dan de aanwas aangroeit, dus zul je moeten kopen.
En een paar miljoen klinkt op zich nog als best veel geld, maar valt nog best wel mee met het transferpotje dat we hebben. We hebben al 1 verdedigende versterking gratis binnen, dus dadelijk voor 2-3 miljoen de hele verdediging op orde. Kunnen we gewoon nog een aanvaller halen en ws geld over houden. Ik snap nog steeds niet dat er niets geen geruchten zijn rondom Alireza die ook voor een 2 miljoen op te halen is..
Als we De Vrij en BMI nog een paar jaar hadden gehouden hadden we gewoon kwalitatief sterke spelers achter de hand met Van Beek en Kongolo, maar de volgende generatie is er gewoon nog niet klaar voor, of eens niet goed genoeg voor het 1e. Ook niet zo vreemd aangezien de 1e keus eigenlijk zelf nog best wel jong is.
Sander hequote:
Geef dat dan uit aan iemand met doorverkoopwaarde.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hoe kun je nou je eigen spelers voor miljoenen willen verkopen, maar serieuze concurrentie voor twee kwartjes binnenhalen. We verkopen gewoon sneller dan de aanwas aangroeit, dus zul je moeten kopen.
En een paar miljoen klinkt op zich nog als best veel geld, maar valt nog best wel mee met het transferpotje dat we hebben. We hebben al 1 verdedigende versterking gratis binnen, dus dadelijk voor 2-3 miljoen de hele verdediging op orde. Kunnen we gewoon nog een aanvaller halen en ws geld over houden. Ik snap nog steeds niet dat er niets geen geruchten zijn rondom Alireza die ook voor een 2 miljoen op te halen is..
Als we De Vrij en BMI nog een paar jaar hadden gehouden hadden we gewoon kwalitatief sterke spelers achter de hand met Van Beek en Kongolo, maar de volgende generatie is er gewoon nog niet klaar voor, of eens niet goed genoeg voor het 1e. Ook niet zo vreemd aangezien de 1e keus eigenlijk zelf nog best wel jong is.
Waar is de tijd gebleven dat wij echte bazen in de verdediging haalden zoals, ... ja wie eigenlijk? Iedereen die we haalden waren twijfelgevallen of absolute mongolen. Sommige van die twijfelgevallen hebben goed uitgepakt, het overgrote deel bleken uiteindelijk ook mongolen. Met als toppunt die DVD-verdediger die niet kon voetballen...quote:
Je mist niks. Maar het was leuk om weer even een MrStylo original te kunnen posten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sander hekon je filmpje eveen niet kijken.
Aleksandar Ignjatovicquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat wij echte bazen in de verdediging haalden zoals, ... ja wie eigenlijk? Iedereen die we haalden waren twijfelgevallen of absolute mongolen. Sommige van die twijfelgevallen hebben goed uitgepakt, het overgrote deel bleken uiteindelijk ook mongolen. Met als toppunt die DVD-verdediger die niet kon voetballen...
quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geef dat dan uit aan iemand met doorverkoopwaarde.
is 1 jaar jonger, wellicht wel goedkoper, maar ook minder goed denk ik. Botteghin kan natuurlijk ook indirect de waarde van de selectie verhogen he. Door meer concurrentie zouden Kongolo en Van Beek meer het uiterste uit zichzelf moeten halen waardoor ze zich beter ontwikkelen en meer opleveren, theoretisch ja....quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:08 schreef H.FR het volgende:
Ik had dan zelf eerder Fischer gehaald voor de plek achter van beek. Volgens mij kost die jongen exht een grijpstuiver en zou een prima backup zijn. Alleen niet geschikt voor een heel seizoen als van beek lang geblesseerd zou raken.
Die dus maximaal ongeveer even duur is... Botteghin is gewoon een prima breedte versterking. Beter dan boula en/of matthijsen dus we gaan er op vooruit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geef dat dan uit aan iemand met doorverkoopwaarde.
Het moet gewoon een goede stand-in zijn voor als van Beek, zoals nu, geblesseerd is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:03 schreef H.FR het volgende:
Voor de rcv heb je volgens mij niet zo'n serieuze concurrent nodig als voor de lcv, omdat Van Beek al een ontzettende baas is die ook zonder concurrent het uiterste uit zichzelf zal halen. Maargoed, dat is mijn idee bij hem.
Hopelijk is hij dat. Ik vrees dat het tegenvalt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het moet gewoon een goede stand-in zijn voor als van Beek, zoals nu, geblesseerd is.
Ik ben benieuwd, geen idee hoe hij stand houdt in een aanvallender ingesteld team. Het lijkt me dat hij met een vlotte CV (Kongolo) naast hem wel stand moet kunnen houden, als ie positioneel goed staat en goed kan communiceren. Je hoeft natuurlijk niet allebei de gaten dicht te lopen, als de afspraken maar helder zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk is hij dat. Ik vrees dat het tegenvalt.
Cory Gibbsquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat wij echte bazen in de verdediging haalden zoals, ... ja wie eigenlijk?
Op Henkie na, waren dat imho afzonderlijk ook geen echte geweldenaren. In die periode was vooral de complete samenstelling van de verdediging ijzersterk. Ik denk niet dat er mensen juichend door de straten liepen toen we De Wolf aantrokken toch? Is later een aanwinst gebleken in een goed uitgebalanceerde verdediging. Wellicht dat er met Botteghin ook zoiets kan, maar dan niet tegen de hoofdprijs.quote:
John Metgod heeft toch nog gescoord in een Europa Cup finale. Kunnen weinig Nederlandse verdedigers zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |