Vind je'm leukquote:
Yupquote:
Je kunt zo het lunchprogramma overnemen. Inclusief woordgrappen.quote:
Cee doen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nu dus iemand vinden om over te fangirlen. Met zijn laatste optreden is de Plint nu passé...
Heeft Cee ook een lijn met posters, t-shirts e.d.? Ik moet namelijk de leegte op mijn muur en in mijn kast weer vullen na het panda-incident...quote:
En ingestuurd ofzo?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vind je'm leuk?
Ook door iemand uit het topic gemaakt namelijk
Ja ik was'tquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
En ingestuurd ofzo?
Ik ben een ontzettend spuit11 want ik luister nu voor het eerst sinds een jaar weer holymoly. En ik hoor nu voor het eerst die jingle + vraag
quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft Cee ook een lijn met posters, t-shirts e.d.? Ik moet namelijk de leegte op mijn muur en in mijn kast weer vullen na het panda-incident...
twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 29-07-2015 om 13:56:30@Pandaplint Jij ook bedankt voor AL je bijdragen! reageer retweet
quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:59 schreef Pandaplint het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 29-07-2015 om 13:56:30@Pandaplint Jij ook bedankt voor AL je bijdragen! reageer retweet
Dat is wel tofquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:59 schreef Pandaplint het volgende:
twitter:NachtBroeder twitterde op woensdag 29-07-2015 om 14:03:21Kijk nou je was ook tegelijk op @NPORadio2 @Pandaplint @gerardekdom ;-) https://t.co/ncPVAQsONG reageer retweet
Tof pak. Te koop?quote:
en ik zie ook dat een reactie op die foto van een ex-FOK!-er isquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:08 schreef t_igger het volgende:
Zie nu dat de radio2 tweet al van 2 dgn geleden is
Geen idee ik kom de link ook maar toevallig tegenquote:
Een van hun dus...quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ik zie ook dat een reactie op die foto van een ex-FOK!-er is
(ik mis die gast...)
Jaap dusquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:15 schreef t_igger het volgende:
[..]
Een van hun dus...
@Matijn
@Jaapfriso
@alfredvandewege
![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom krijg ik reclame van alleenstaande papa's op mijn scherm?
Uh oh.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik reclame voor een TV-zender voor Jonge Ouders ofzo?
Ik denk dat het komt omdat ik vandaag heen en weer heb zitten mailen met 2 vrienden die vandaag bekend hebben gemaakt dat ze allebei vader worden.quote:
Ze waren al uit de kast, of dropten ze dat nieuwtje ook meteen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat het komt omdat ik vandaag heen en weer heb zitten mailen met 2 vrienden die vandaag bekend hebben gemaakt dat ze allebei vader worden.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze waren al uit de kast, of dropten ze dat nieuwtje ook meteen?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen stop asjeblieft met het uitvoeren van de regendans!!!!
Ze heeft wel redelijk gelijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Van het weekend draaide ik nieuwe album van Ashley Monroe bij mijn moeder thuis. Ze vond het op Dolly Parton lijken en ze zei ook nog eens dat alle country liedjes op elkaar leken qua muziek en songtekst.
Mijn moeder is duidelijk geen fan...
Uhuh, maar al haar Clif liedjes lijken op elkaar...quote:
Ook wel jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh, maar al haar Clif liedjes lijken op elkaar...
Klopt, gigantische bazenplaat. Ik had het nog leuker gevonden als ik in de buurt van een radio was geweest.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
eindelijk verlost van pandawind en zijn matige jingle
geintje natuurlijk!
Ik denk dat ik daar jaloeziequote:Op woensdag 29 juli 2015 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
eindelijk verlost van pandawind en zijn matige jingle
geintje natuurlijk!
ik las AnaalBeterquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:41 schreef Pandaplint het volgende:
In de reclame van AnaarBeter zit net zo'n irritante pieptoon
Waar het hart van vol is....quote:
loopt de kont van overquote:
Trustequote:
Dat maakte autocorrect er ook vanquote:
Gepersonifieerd zeker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat maakte autocorrect er ook van
Nieuwe single. Staat op het vorig jaar uitgekomen album.quote:
Een gemis in het Nederlandse rock-landschapquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:15 schreef Pino112 het volgende:
Destine stopt ermee, Michiel vindt dit jammer
Behalve die 2e van rechts zou ik ze allemaal een beuk voor hun harses willen geven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een gemis in het Nederlandse rock-landschap
[ afbeelding ]
Electronic was een erg leuk gezelschap. En dit vind ik een geweldige track nog steedsquote:
Zijn haar is iets te langquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tijd voor een moesson in je broekje:
[ afbeelding ]
YW
Hij lijkt wel wat op mij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YW
zoiets doet mij er altijd weer aan denken dat ik mij moet scheren, en ik erg blij ben in mijn floddertrui en versleten spijkerbroek rond te lopen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YW
Links met z'n suikerspinhoofdquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een gemis in het Nederlandse rock-landschap
[ afbeelding ]
Scherenquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoiets doet mij er altijd weer aan denken dat ik mij moet scheren, en ik erg blij ben in mijn floddertrui en versleten spijkerbroek rond te lopen.
op je 41ste lijkt een baard een soort compensatiequote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoiets doet mij er altijd weer aan denken dat ik mij moet scheren, en ik erg blij ben in mijn floddertrui en versleten spijkerbroek rond te lopen.
Ik verdenk hem ervan dat ie de zoon is van de bassist van Kajagoogoo.quote:
dan hou je nog een beetje contact met de straatquote:
In ieder geval dezelfde kapperquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan dat ie de zoon is van de bassist van Kajagoogoo.
Gelukkig is het vakantie en heb je nog tijd om het ze af te leren voordat ze de juf er mee lastig gaan vallen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:01 schreef Againzender het volgende:
Tip: die AH reclame. Ga niet 'krijg allemaal de tering, o-o-o-ooo' zingen in het bijzijn van je kinderen.
dag mevrouwquote:
Ze zeiden 'mevrouw' tegen mequote:
hij begint al in te lopenquote:
Daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:20 schreef JDude het volgende:
Wat een grafirritante schreeuwstem heeft die Jess Glynne eigenlijk.
Godverdomme, wat een verkrachting van een goed nummer van Coldplay.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
Het is me precies gelukt om tussen twee buien door boodschappen te doen
Chagrijnig thuis, blij boodschappen doen, nu chagrijnig thuis de boodschappen opbergen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
Het is me precies gelukt om tussen twee buien door boodschappen te doen
Nee. Waarom zou ik chagrijnig zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Chagrijnig thuis, blij boodschappen doen, nu chagrijnig thuis de boodschappen opbergen?
Ik weet niet in wat voor bui je bentquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik chagrijnig zijn?
Een redelijk goedequote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor bui je bent
quote:
Vond ik ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit liedje lijkt te veel op dat liedje van MIA.
Ja die panda kan er wel uit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:15 schreef Zaktabak het volgende:
He jongs moet er nog een nieuwe topicbanner komen vanaf morgen?
En bedankt Ceequote:
Maar ieni toch.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En bedankt Cee
Nu Panda van de radio is, heb ik mijn fandom naar jou verplaatst. Het is maar dat je het weet.
HoogIQquote:
quote:
eerdervan The Beatles naar The Bangles! of The 4 Non Blondes....quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar ieni toch.Dat is een beetje als overstappen van The Beatles naar Will and the People.
en hij ontsnaptquote:
tactisch was ie nogal slecht ja...quote:
Dat was écht geluk hebben ja.quote:
Haten op koffiequote:Op donderdag 30 juli 2015 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Koffie
Espressochocolademelk gehad ipv chocolademelk.
Ben er misselijk van bah.
Hij welquote:
Ik vind het ook erg prettigquote:
quote:
Laatste dag Gerard, ach, het zal wel.quote:
Dit!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg prettig
Tussen 10 en 12 vond ik hem echt helemaal niks, z'n avondprogramma is wel leuk maar hoor ik zelden... in de ochtend nu vind ik echt heel geslaagd!
Ook al zo'n topstem ja.quote:
Andersom. Niemand kende Damien Rice toen dit uitkwam.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, de Scandinavische Damien Rice.
Wel minder dan Damien natuurlijk, maar toch wel mooi
oh ik dacht dat dit ook 2003 wasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Andersom. Niemand kende Damien Rice toen dit uitkwam.
En dan nog. Ook in 2003 kende niemand, buiten de UK, Damien Rice.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dit ook 2003 was
In Nederland is ie erg onder de radar gebleven tov andere landen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dan nog. Ook in 2003 kende niemand, buiten de UK, Damien Rice.
Nee als die hamster van hamsterdancequote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:47 schreef Cee het volgende:
Aan het eind van dit nummer klinkt Anouk als Crazy Frog.
Hoi Marijequote:
In de vangrail?quote:
Tja, liever het origineel inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dit was dan het beste nummer dat ie kon uitkiezen?
mijn vrouw zit tegenover mij, niet nodig dus.quote:
Eh... ok.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:59 schreef Evertjan het volgende:
OS winterspelen 2022 gaan naar peking toe
NOS PUSH APP ALERT!!!!!
Is het niet Beijing? Peking bestaat toch niet meer?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:59 schreef Evertjan het volgende:
NOS PUSH APP ALERT!!!!!
Je moet de clip zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dit was dan het beste nummer dat ie kon uitkiezen?
Vast geen Semisonic.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:01 schreef Evertjan het volgende:
Welke plaat gaat Ekdom als laatste draaien?
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:59 schreef Evertjan het volgende:
NOS PUSH APP ALERT!!!!!
Highways of my life, alhoewel dat misschien te voorspelbaar is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:01 schreef Evertjan het volgende:
Welke plaat gaat Ekdom als laatste draaien?
Inderdaad. Hele dikke prima.quote:
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Highways of my life, alhoewel dat misschien te voorspelbaar is.
Mwah, dat Wilbert niet denk ikquote:
9 uur geleden zat ie in Madison Square Garden, dus ik denk het niet.quote:
Die zit in New York.quote:
Klopt. Hij is ernie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat Wilbert niet denk ik
sinds wanneer ben jij een collega?quote:
Ik hoop op een afscheidsspeech van John Bakkerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat Wilbert niet denk ik
Vorige week maandagquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een collega?
Is mij te vroeg, meestal sta ik pas na tienen op als ik vrij heb en anders staat er in de ochtend geen radio aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef MarijeH het volgende:
De laatste keer Effe Ekdom is begonnen. Wie stapt er over naar de ochtendshow op radio 2?
Ik ga zijn nieuwe programma wel luisteren denk ik.
Highways of my Life van The Isley Brothers of Meeting Across The River van Bruce Springsteen gok ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:01 schreef Evertjan het volgende:
Welke plaat gaat Ekdom als laatste draaien? Ik hoop op closing time
hoeveel paarsgepunte lansen heb je al gepost?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vorige week maandagJe bent trouwens de eerste die het opvalt
Ik ga het wel checken maar mijn wekkerradio staat vastgeroest op 538quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef MarijeH het volgende:
De laatste keer Effe Ekdom is begonnen. Wie stapt er over naar de ochtendshow op radio 2?
0 stuks.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoeveel paarsgepunte lansen heb je al gepost?
Wat doe je dan tegenwoordig?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vorige week maandagJe bent trouwens de eerste die het opvalt
wat schrijf je? gewoon standaard nieuws of iets anders?quote:
Was leuker geweest als het 2 vrouwen zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Er staan twee mensen (man & vrouw) uitgebreid te tongzoenen voor m'n kantoorraam, godverdomme
Het standaard spul. Maar deze eerste weken heb ik het nog druk op t werk (iedereen is op vakantie en ik houd alles draaiende), maar volgende week ga ik écht aan de bak!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat schrijf je? gewoon standaard nieuws of iets anders?
eensquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Was leuker geweest als het 2 vrouwen zijn
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Er staan twee mensen (man & vrouw) uitgebreid te tongzoenen voor m'n kantoorraam, godverdomme
ik ga zeker luisteren. Giel kan ik niet aanhoren, Sander de Heer was ook ruk het laatste jaar. Dus ik ga 's ochtends naar Radio 2.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef MarijeH het volgende:
Ach, ik kwam een keer in het park, nadat ik de kinderen naar school had gebracht, twee intens zoenende moeders van school tegen. Ondertussen wonen die twee samen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
ah ze zijn weg
rust
ik vind dat echt niet kunnen, die mensen waren dik in de 30...
Van die pubertjes die hier op de brug staan vind ik het nog wel schattig![]()
Ik luister in de auto altijd Radio 1 naar mijn werk toequote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga zeker luisteren. Giel kan ik niet aanhoren, Sander de Heer was ook ruk het laatste jaar. Dus ik ga 's ochtends naar Radio 2.
Sander was nooit leuk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga zeker luisteren. Giel kan ik niet aanhoren, Sander de Heer was ook ruk het laatste jaar. Dus ik ga 's ochtends naar Radio 2.
Dat is een stuk prettiger om naar te kijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, ik kwam een keer in het park, nadat ik de kinderen naar school had gebracht, twee intens zoenende moeders van school tegen. Ondertussen wonen die twee samen.
Dat soort mensen geef ik altijd een bodycheckquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die uitgebreid gaan tongzoenen op het stationen het liefst nog in de deur van de trein zodat niemand er langs kan.
LB2 want Monaco.quote:
Als het Taylor Schilling en Ruby Rose zijn wel maar meestal zijn het tuinbroeken met rood pittig kort haar lesbo'squote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is een stuk prettiger om naar te kijken
ik ga toch voor LB1, want ik ga niet op MJ stemmen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voel trouwens wel intense pijn door Dusty hier af te stoten.
Ik stap over. Ik word te oud en 3fm te popiejopieflitscheckdietrackkijkdatfilmpje. Alhoewel ik toch verwacht regelmatig over te schakelen om te kijken of er nog wat nieuws te bespeuren valt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef MarijeH het volgende:
Ik twijfel ook. Giel kan ik dromen. Ben wel benieuwd naar de lunchshow met Timur en Ramon, die 2 kan ik bijzonder goed hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stap over. Ik word te oud en 3fm te popiejopieflitscheckdietrack. Alhoewel ik toch verwacht regelmatig over te schakelen om te kijken of er nog wat nieuws te bespeuren valt.
volgens mij ook een Stenders plaatjequote:
Oh ja, ik was die alweer vergeten. Ik denk echter dat Timur een beetje van de wap is en het rondom die lunchshow nog wel eens kan rommelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik twijfel ook. Giel kan ik dromen. Ben wel benieuwd naar de lunchshow met Timur en Ramon, die 2 kan ik bijzonder goed hebben.
Gijs vind ik juist erg goed. Ik ga Coen en Sander ook een paar keer luisteren. Ben niet kapot van Frank.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:26 schreef Sersjee het volgende:
Het is dat Michiel er nog zit, anders was ik vertrokken. Ben wel benieuwd naar Timur & Ramon, waarbij het ook scheelt dat ik Gijs Staverman niet zo best kan hebben.
Frank vind ik leuk, maar die luisterde ik al een tijd. Herman is ook prettig vind ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gijs vind ik juist erg goed. Ik ga Coen en Sander ook een paar keer luisteren. Ben niet kapot van Frank.
Stenders en Jensen vind ik de beste dj's die ik heb mogen horen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Frank vind ik leuk, maar die luisterde ik al een tijd. Herman is ook prettig vind ik.
C&S ga ik niet luisteren. Destijds toen Evers naar 538 ging ben ik ook niet gewisseld van station, maar dat was misschien ook omdat Stenders toen de ochtendshow overnam.
Frits Spits was vroeger ook prima, en als enige 5 dagen per week.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stenders en Jensen vind ik de beste dj's die ik heb mogen horen.
dat moet ook wel vandaagquote:
Ik vrees dat Timur & Ramon snel aan een format vastzitten en minder de vrijheid zullen hebben zoals ze in het weekend hadden. We zullen zienquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:26 schreef Sersjee het volgende:
Het is dat Michiel er nog zit, anders was ik vertrokken. Ben wel benieuwd naar Timur & Ramon, waarbij het ook scheelt dat ik Gijs Staverman niet zo best kan hebben.
Ik geloof dat ik jaloeziequote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die uitgebreid gaan tongzoenen op het stationen het liefst nog in de deur van de trein zodat niemand er langs kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |