Vind je'm leukquote:
Yupquote:
Je kunt zo het lunchprogramma overnemen. Inclusief woordgrappen.quote:
Cee doen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nu dus iemand vinden om over te fangirlen. Met zijn laatste optreden is de Plint nu passé...
Heeft Cee ook een lijn met posters, t-shirts e.d.? Ik moet namelijk de leegte op mijn muur en in mijn kast weer vullen na het panda-incident...quote:
En ingestuurd ofzo?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vind je'm leuk?
Ook door iemand uit het topic gemaakt namelijk
Ja ik was'tquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
En ingestuurd ofzo?
Ik ben een ontzettend spuit11 want ik luister nu voor het eerst sinds een jaar weer holymoly. En ik hoor nu voor het eerst die jingle + vraag
quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft Cee ook een lijn met posters, t-shirts e.d.? Ik moet namelijk de leegte op mijn muur en in mijn kast weer vullen na het panda-incident...
twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 29-07-2015 om 13:56:30@Pandaplint Jij ook bedankt voor AL je bijdragen! reageer retweet
quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:59 schreef Pandaplint het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 29-07-2015 om 13:56:30@Pandaplint Jij ook bedankt voor AL je bijdragen! reageer retweet
Dat is wel tofquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:59 schreef Pandaplint het volgende:
twitter:NachtBroeder twitterde op woensdag 29-07-2015 om 14:03:21Kijk nou je was ook tegelijk op @NPORadio2 @Pandaplint @gerardekdom ;-) https://t.co/ncPVAQsONG reageer retweet
Tof pak. Te koop?quote:
en ik zie ook dat een reactie op die foto van een ex-FOK!-er isquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:08 schreef t_igger het volgende:
Zie nu dat de radio2 tweet al van 2 dgn geleden is
Geen idee ik kom de link ook maar toevallig tegenquote:
Een van hun dus...quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ik zie ook dat een reactie op die foto van een ex-FOK!-er is
(ik mis die gast...)
Jaap dusquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:15 schreef t_igger het volgende:
[..]
Een van hun dus...
@Matijn
@Jaapfriso
@alfredvandewege
![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom krijg ik reclame van alleenstaande papa's op mijn scherm?
Uh oh.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik reclame voor een TV-zender voor Jonge Ouders ofzo?
Ik denk dat het komt omdat ik vandaag heen en weer heb zitten mailen met 2 vrienden die vandaag bekend hebben gemaakt dat ze allebei vader worden.quote:
Ze waren al uit de kast, of dropten ze dat nieuwtje ook meteen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat het komt omdat ik vandaag heen en weer heb zitten mailen met 2 vrienden die vandaag bekend hebben gemaakt dat ze allebei vader worden.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze waren al uit de kast, of dropten ze dat nieuwtje ook meteen?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen stop asjeblieft met het uitvoeren van de regendans!!!!
Ze heeft wel redelijk gelijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Van het weekend draaide ik nieuwe album van Ashley Monroe bij mijn moeder thuis. Ze vond het op Dolly Parton lijken en ze zei ook nog eens dat alle country liedjes op elkaar leken qua muziek en songtekst.
Mijn moeder is duidelijk geen fan...
Uhuh, maar al haar Clif liedjes lijken op elkaar...quote:
Ook wel jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh, maar al haar Clif liedjes lijken op elkaar...
Klopt, gigantische bazenplaat. Ik had het nog leuker gevonden als ik in de buurt van een radio was geweest.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
eindelijk verlost van pandawind en zijn matige jingle
geintje natuurlijk!
Ik denk dat ik daar jaloeziequote:Op woensdag 29 juli 2015 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
eindelijk verlost van pandawind en zijn matige jingle
geintje natuurlijk!
ik las AnaalBeterquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:41 schreef Pandaplint het volgende:
In de reclame van AnaarBeter zit net zo'n irritante pieptoon
Waar het hart van vol is....quote:
loopt de kont van overquote:
Trustequote:
Dat maakte autocorrect er ook vanquote:
Gepersonifieerd zeker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat maakte autocorrect er ook van
Nieuwe single. Staat op het vorig jaar uitgekomen album.quote:
Een gemis in het Nederlandse rock-landschapquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:15 schreef Pino112 het volgende:
Destine stopt ermee, Michiel vindt dit jammer
Behalve die 2e van rechts zou ik ze allemaal een beuk voor hun harses willen geven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een gemis in het Nederlandse rock-landschap
[ afbeelding ]
Electronic was een erg leuk gezelschap. En dit vind ik een geweldige track nog steedsquote:
Zijn haar is iets te langquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tijd voor een moesson in je broekje:
[ afbeelding ]
YW
Hij lijkt wel wat op mij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YW
zoiets doet mij er altijd weer aan denken dat ik mij moet scheren, en ik erg blij ben in mijn floddertrui en versleten spijkerbroek rond te lopen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YW
Links met z'n suikerspinhoofdquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een gemis in het Nederlandse rock-landschap
[ afbeelding ]
Scherenquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoiets doet mij er altijd weer aan denken dat ik mij moet scheren, en ik erg blij ben in mijn floddertrui en versleten spijkerbroek rond te lopen.
op je 41ste lijkt een baard een soort compensatiequote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoiets doet mij er altijd weer aan denken dat ik mij moet scheren, en ik erg blij ben in mijn floddertrui en versleten spijkerbroek rond te lopen.
Ik verdenk hem ervan dat ie de zoon is van de bassist van Kajagoogoo.quote:
dan hou je nog een beetje contact met de straatquote:
In ieder geval dezelfde kapperquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan dat ie de zoon is van de bassist van Kajagoogoo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |