SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Te veel, als het aan mij lag dan hadden wij een dierentuin hier in huis.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van wat voor diertjes hou jij allemaal?
Same here.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Te veel, als het aan mij lag dan hadden wij een dierentuin hier in huis.
Ophouden nou jij.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Same here.Gisteren wilde ik Rode Panda's.
Die zijn dan ook cutequote:Op woensdag 29 juli 2015 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Same here.Gisteren wilde ik Rode Panda's.
Jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die zijn dan ook cuteof donzige baby eendjes
![]()
Zie je nou wel dat we het op papier hadden moeten vastleggen ...quote:
Waarom denk je dat ik dat niet deed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat we het op papier hadden moeten vastleggen ...
Omdat, jijquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat niet deed.
Je eerste schaamharen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:25 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nu iets wat op een baard lijkt dus ik mag nu alles jatten.
Dus niet alleen is je pielemuisje half afgesneden, je schaamhaar lijkt ook nog eens op een baard?quote:
Bron?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus niet alleen is je pielemuisje half afgesneden, je schaamhaar lijkt ook nog eens op een baard?
bovenquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
*onder of boven?
Je moet nog veel leren.
Zit je weer in jequote:Op woensdag 29 juli 2015 14:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
*onder of boven?
Je moet nog veel leren.
Gelieve de TT aanpassen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuur even een mailtje over mijn racismiesche beleid.
Fair results brah.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hmmm, dat valt weer een beetje tegen.
Dan had ik gewoon protest aangetekend.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:30 schreef Triggershot het volgende:
Kut, had wat positiefs over Erdogan moeten schrijven als TT.
Heb iig mijn stilzwijgend bondgenoot gevonden in dat Speculul weg moet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had ik gewoon protest aangetekend.
Of gewoon heel de OP vol met pro-PKK spul stoppen natuurlijk.
Al is het nu wel verwarrend natuurlijk, het klinkt nu net alsof je wil dat degene die boven Specu staat weg moet. Jij wil dus gewoon van Yvonne, Tem en ... Danny afquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb iig mijn stilzwijgend bondgenoot gevonden in dat Speculul weg moet.
Ik zie hen juist als potentiële bondgenoten in mijn einddoel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al is het nu wel verwarrend natuurlijk, het klinkt nu net alsof je wil dat degene die boven Specu staat weg moet. Jij wil dus gewoon van Yvonne, Tem en ... Danny af
Wat is je einddoel? Het Ottomaanse Rijk in ere herstellen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zie hen juist als potentiële bondgenoten in mijn einddoel.
Een vorm van suprematie iig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is je einddoel? Het Ottomaanse Rijk in ere herstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:45 schreef Specularium het volgende:
Hey Yoki.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat is dus wel fout he, het is een CH-47D of CH-47FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je MH-47G
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2015 15:53:27 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar volgens mij is hij aan het vastlopen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:03 schreef Specularium het volgende:
Krijg je toch vanzelf melding van als die klaar is om te downloaden?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:45 schreef Specularium het volgende:
Hey Yoki.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WhaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CH-47Fquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wel fout he, het is een CH-47D of CH-47F
Met je MH-47G![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom nou weer, die moeten ook alles verpesten hequote:Op woensdag 29 juli 2015 16:08 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wisten jullie dat de PVV pro-Koerdisch is?
Lekker moslims steunen, go Geertquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom nou weer, die moeten ook alles verpesten he
quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'VS mogen Turkse vliegbasis toch niet gebruiken'
In de mailquote:PVV: Nederland moet afstand nemen van Turkse bombardementen
"De Koerden zijn de enige effectieve strijdmacht op de grond tegen de terroristen van Islamitische Staat. Juist zij worden nu door onze NAVO-‘bondgenoot’ Turkije gebombardeerd. Dat is schunnig," aldus PVV-kamerlid Raymond de Roon. "Ik herhaal het nog maar eens:Turkije moet uit de NAVO."
Vragen van het lid De Roon (PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over Turkse bombardementen op Koerdische stellingen in Noord-Irak.
1.)
Klopt het bericht dat Turkije herhaaldelijk bombardementen heeft uitgevoerd op Koerdische stellingen in Noord-Irak? (*)
2.)
Klopt de opvatting dat de Turkse bombardementen op Koerdische stellingen veel zwaarder zijn dan de Turkse bombardementen op stellingen van de Islamitische Staat? Zo neen, welke bewijzen heeft u die dit weerspreken?
3.)
Hoe beoordeelt u het feit dat de Iraakse premier Haider al-Abadi de Turkse bombardementen in Noord-Irak beschouwt als een schending van de Iraakse soevereiniteit? Deelt u zijn mening? Zo neen, waarom niet? (**)
4.)
Hebben de NAVO-landen tijdens het spoedberaad d.d. 28 juli 2015 expliciet hun steun verleend aan Turkije om luchtaanvallen uit te voeren boven Noord-Irak?
5.)
Vallen de Turkse luchtaanvallen in Noord-Irak onder het zelfverdedigingsrecht van Turkije? Zo ja, welke bepalingen uit het internationale recht ondersteunen het Turkse handelen?
6.)
Deelt u de mening dat de NAVO-landen, met hun politieke steun aan Turkije in de strijd tegen ‘terrorisme’, Turkije een blanco cheque hebben gegeven om de Koerden een flink pak slaag te geven?
7.)
Laat u het NAVO-bondgenootschap nog langer gijzelen door de islamitische agenda en binnenlandse machtsspelletjes van kalief Erdogan? Zo neen, wilt u er dan alles aan doen om Turkije uit de NAVO te zetten?
Niet echt een woord wat je in deze context moet gebruiken lijkt mequote:
Oke, ga ik doenquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet echt een woord wat je in deze context moet gebruiken lijkt me
Wel een leuke kop voor een bericht "PVV juicht voor moslims"
1. Jaquote:
40 bier per dag, dan ben je dus echt de hele dag aan het zuipen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:37 schreef Karina het volgende:
Je kunt wel goed zuipen daar lees ik net.
NWS / Man op vakantie in Turkije drinkt 30 tot 40 bier per dag
Kolere.
Hou mij erbuiten, ik was er helemaal nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:45 schreef timmmmm het volgende:
Nou jongens, er komt een mooi pvvbericht hoor. LTVDK en ik zijn hard bezig.
We moeten nog even 1 minuutje wachten.. oh nu kan ie wel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:58 schreef timmmmm het volgende:
PVV komt op voor PKK
Voor de fpers die hier meelezen en er n fout of 2 inzien, lekker aanpassen. Was n haastklusje voor de boodschappen
Ltvdk had em al even tegengelezen voor mequote:Op woensdag 29 juli 2015 17:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We moeten nog even 1 minuutje wachten.. oh nu kan ie wel.
Ik ben allang blij als het droog is morgen als ik nar Brugge gaquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Vanaf vrijdag zijn we eindelijk verlost van dit aidsweer.
Ja even een zinnetje toegevoegd met 'Erdogan is een dictatoriale paardenlul'quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ltvdk had em al even tegengelezen voor me
Net wanneer ik bijna op vakantie ga.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Vanaf vrijdag zijn we eindelijk verlost van dit aidsweer.
Ja, maar toen ik klikte stond hij nog niet online omdat je hem op 17.00 had staan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ltvdk had em al even tegengelezen voor me
quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik klikte stond hij nog niet online omdat je hem op 17.00 had staan.
Ik ben trouwens 3 kilo afgevallen in de afgelopen 2 weken#Goedbezig
Heel goed Yoki! Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen maar ik weeg nog steeds 65.5 kilo.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik klikte stond hij nog niet online omdat je hem op 17.00 had staan.
Ik ben trouwens 3 kilo afgevallen in de afgelopen 2 weken#Goedbezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |