SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Te veel, als het aan mij lag dan hadden wij een dierentuin hier in huis.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van wat voor diertjes hou jij allemaal?
Same here.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Te veel, als het aan mij lag dan hadden wij een dierentuin hier in huis.
Ophouden nou jij.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Same here.Gisteren wilde ik Rode Panda's.
Die zijn dan ook cutequote:Op woensdag 29 juli 2015 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Same here.Gisteren wilde ik Rode Panda's.
Jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die zijn dan ook cuteof donzige baby eendjes
![]()
Zie je nou wel dat we het op papier hadden moeten vastleggen ...quote:
Waarom denk je dat ik dat niet deed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat we het op papier hadden moeten vastleggen ...
Omdat, jijquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat niet deed.
Je eerste schaamharen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:25 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nu iets wat op een baard lijkt dus ik mag nu alles jatten.
Dus niet alleen is je pielemuisje half afgesneden, je schaamhaar lijkt ook nog eens op een baard?quote:
Bron?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus niet alleen is je pielemuisje half afgesneden, je schaamhaar lijkt ook nog eens op een baard?
bovenquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
*onder of boven?
Je moet nog veel leren.
Zit je weer in jequote:Op woensdag 29 juli 2015 14:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
*onder of boven?
Je moet nog veel leren.
Gelieve de TT aanpassen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuur even een mailtje over mijn racismiesche beleid.
Fair results brah.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hmmm, dat valt weer een beetje tegen.
Dan had ik gewoon protest aangetekend.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:30 schreef Triggershot het volgende:
Kut, had wat positiefs over Erdogan moeten schrijven als TT.
Heb iig mijn stilzwijgend bondgenoot gevonden in dat Speculul weg moet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had ik gewoon protest aangetekend.
Of gewoon heel de OP vol met pro-PKK spul stoppen natuurlijk.
Al is het nu wel verwarrend natuurlijk, het klinkt nu net alsof je wil dat degene die boven Specu staat weg moet. Jij wil dus gewoon van Yvonne, Tem en ... Danny afquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb iig mijn stilzwijgend bondgenoot gevonden in dat Speculul weg moet.
Ik zie hen juist als potentiële bondgenoten in mijn einddoel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al is het nu wel verwarrend natuurlijk, het klinkt nu net alsof je wil dat degene die boven Specu staat weg moet. Jij wil dus gewoon van Yvonne, Tem en ... Danny af
Wat is je einddoel? Het Ottomaanse Rijk in ere herstellen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zie hen juist als potentiële bondgenoten in mijn einddoel.
Een vorm van suprematie iig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is je einddoel? Het Ottomaanse Rijk in ere herstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |