abonnement Unibet Coolblue
pi_154716889



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:45:54 #2
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154716917
Geen titel?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:46:27 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154716949
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:45 schreef dodge_911 het volgende:
Geen titel?
De Kiek is allergisch voor titels
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154717152
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:45 schreef dodge_911 het volgende:
Geen titel?
Zogenaamd grappige titels :')
pi_154717166
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:44 schreef kikoooooo het volgende:
Nee hij was kapot. Had vanochtend net de mail naar BG gestuurd voor garantie/rma :') :(
Dat scheelt; heeft die gast er ook niets aan.
pi_154717191
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat scheelt; heeft die gast er ook niets aan.
'Hij viel niet te besturen :') Ws een probleem met de zender.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:56:24 #7
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154717358
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:45 schreef dodge_911 het volgende:
Geen titel?
Minuut stilte voor de gestolen drone die RMA was.
zo'n beetje 200 deeltjes niet meer gebeurd... c-c-combo breaker
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154718154
Hmm, de Yi Sport connect niet met de app. Iemand enig idee?

Ik heb er geen SD kaart in, zou het daarmee te maken kunnen hebben?

[ Bericht 40% gewijzigd door dimmak op 28-07-2015 23:26:14 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154718666
Vandaag m'n 16000 PB en de Small Ants Night Vision cam binnen gekregen _O_

Ik dacht eerst dat BG me 'n loer had gedraaid door de gewone Small Ants cam te sturen, maar eenmaal in 't donker sprong de nightvision mooi aan :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 29 juli 2015 @ 00:08:01 #10
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_154719507
Valt de cx-20 niet onder de inboedelverzekering?
You can't be late if you don't show up.
pi_154720719
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Laat maar, al gevonden.

Wel een mooi ding O+
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:57 schreef Repeteeltje het volgende:

[..]

Me want
Ik heb de 5.0V ben er erg tevreden over!
Je kunt m al uit china halen van af 60 euro ofzo.
Er is sinds kort ook een mini versie uit die je ook als powerbank kunt gebruiken!
Gegroet!
  woensdag 29 juli 2015 @ 01:30:47 #12
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_154721358
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:54 schreef Zspirit het volgende:

[..]

[..]

Ik heb de 5.0V ben er erg tevreden over!
Je kunt m al uit china halen van af 60 euro ofzo.
Er is sinds kort ook een mini versie uit die je ook als powerbank kunt gebruiken!
Maar... Wel fakes :'(
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_154722005
Had een trainingsbroek besteld , goed opgelet op de maten, maar uiteindelijk toch de chinezen versie gekregen van een XL.

De omrekentabel die op de website staat, geeft echter wel aan dat mijn XL broek 105 cm lang zou moeten zijn, maar als ik hem opmeet komt die meer uit bij 95 cm.

Is het handig om een dispute te openen, of komt het er dan op neer dat ik de broek moet terugsturen ( en dus meer kwijt ben dan de hele broek zelf is ) ?
pi_154723139
0,01$ deals bij Tinydeal.com
http://www.tinydeal.com/summer-clearance-sale-si-4359.html

altijd wel het proberen waard.
  woensdag 29 juli 2015 @ 08:44:04 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154724565
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 03:53 schreef Kenzi het volgende:
0,01$ deals bij Tinydeal.com
http://www.tinydeal.com/summer-clearance-sale-si-4359.html

altijd wel het proberen waard.
Hoe werkt het? Met een couponcode?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154724583
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 08:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoe werkt het? Met een couponcode?
wie het eerst komt :P
  woensdag 29 juli 2015 @ 09:28:22 #17
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154725122
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 08:46 schreef Kenzi het volgende:

[..]

wie het eerst komt :P
halfuurtje voor de bluetooth afstandsbediening voor YI Sport :)
Iedereen zit klaar met F5?
Starbucks, waar blijf je
pi_154725647
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:28 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

halfuurtje voor de bluetooth afstandsbediening voor YI Sport :)
Iedereen zit klaar met F5?
tijd ging naar 0:00
Ik F5 staat er expired :(
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_154725727
Ik zag de coupon code wel(clea1)
Maar die deed het niet:')
pi_154726094
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 01:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Maar... Wel fakes :'(
Nee toch?
ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze gewoon een originele kregen.
Zelfs met kras code om te controleren.
Volgens mij zijn er wel neppe PAX en MFLB in omloop maar de flowermate nog niet geloof ik.
Gegroet!
pi_154727895
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n 16000 PB en de Small Ants Night Vision cam binnen gekregen _O_

Ik dacht eerst dat BG me 'n loer had gedraaid door de gewone Small Ants cam te sturen, maar eenmaal in 't donker sprong de nightvision mooi aan :Y
Dit dacht ik in eerste instantie ook. Wat is het bereik van de nachtmodus bij jou? Bij mij zie je op 5 meter al niks meer......
pi_154728725
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:30 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Nee toch?
ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze gewoon een originele kregen.
Zelfs met kras code om te controleren.
Volgens mij zijn er wel neppe PAX en MFLB in omloop maar de flowermate nog niet geloof ik.
Klopt. Maar ik zie ook weinige goedkope flowermates meer btw.
pi_154729248
Waar zijn de goedkoopste Xiaomi oordopjes te vinden? Of andere goede, wil er niet meer dan 15/20 euro aan uitgeven.
En moeten werken met een iPhone 4i
pi_154729512
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:00 schreef larry_flynt het volgende:
Waar zijn de goedkoopste Xiaomi oordopjes te vinden? Of andere goede, wil er niet meer dan 15/20 euro aan uitgeven.
En moeten werken met een iPhone 4i
http://www.banggood.com/O(...)ity&utm_content=xuxu

https://www.allbuy.com/de(...)-Laptops-Black-59736
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:38:21 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154732000
MiniX X8 plus in de aanbieding bij DX (UK plug), 50% kassakorting.
http://www.dx.com/nl/p/mi(...)wi-fi-uk-plug-372324

Leuke prijs!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154732195
quote:
Volumeknopje werkt niet op de iPhone. Ik heb deze ook. Verder hele fijne oordopjes.
pi_154734600
O-)
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:54 schreef Iemand91 het volgende:
Er zijn hier een paar users die ervaring hebben met een IR illuminator.
Ik zit er zelf aan te denken om er een naast m'n IP camera te hangen maar ben wel benieuwd naar ervaringen.
Heeft het bijvoorbeeld nog wat bereik is of het 3x knudde?


  woensdag 29 juli 2015 @ 16:19:36 #28
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154734626
Vandaag de KCX-045 van GearBest binnengekregen.
Leuk ding, en een goeie opvolger van de KCX-017.
Paar foto's :

Onbelast


Belast


Naast z'n voorganger
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154735016
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:38 schreef RobertNL het volgende:
MiniX X8 plus in de aanbieding bij DX (UK plug), 50% kassakorting.
http://www.dx.com/nl/p/mi(...)wi-fi-uk-plug-372324

Leuke prijs!
Vreemd ik zie gewoon de normale prijs?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:33:23 #30
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_154735080
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:32 schreef relativity het volgende:

[..]

Vreemd ik zie gewoon de normale prijs?
Als je op de bestelknop drukt, wordt hij ineens de helft goedkoper :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_154735156
Heeft iemand hier trouwens ook onlangs de firmware van de miband geupgrade? Na de upgrae kan laat hij geen statistieken meer zien van het lopen of slapen :/


quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:33 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Als je op de bestelknop drukt, wordt hij ineens de helft goedkoper :)
Eindtotaal: US$ 128.99
_O-

Edit: vreemd op de telefoon doet hij het wel. Die ga ik denk ik bestellen. Bedankt voor de tip. En plug kan je gewoon bij bestellen neem ik aan.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:48:43 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154735562
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:35 schreef relativity het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ook onlangs de firmware van de miband geupgrade? Na de upgrae kan laat hij geen statistieken meer zien van het lopen of slapen :/

[..]

Eindtotaal: US$ 128.99
_O-

Edit: vreemd op de telefoon doet hij het wel. Die ga ik denk ik bestellen. Bedankt voor de tip. En plug kan je gewoon bij bestellen neem ik aan.
Ja, gewoon even UK --> EU plug regelen en gaan :). Leuke apparaten met lange support. De X7 heeft onlangs nog een (semi-)officiële update gekregen en is al ruim een jaar oud :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154735690
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:35 schreef relativity het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ook onlangs de firmware van de miband geupgrade? Na de upgrae kan laat hij geen statistieken meer zien van het lopen of slapen :/
Is er nieuwe firmware uit dan? :o
Moet je hem niet even opnieuw laten connecten dan, of laat hij helemaal niks meer zien?
Mokkel met stuntstok
  woensdag 29 juli 2015 @ 17:15:35 #34
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_154736410
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, gewoon even UK --> EU plug regelen en gaan :). Leuke apparaten met lange support. De X7 heeft onlangs nog een (semi-)officiële update gekregen en is al ruim een jaar oud :)
Mijn vingers beginnen al te kriebelen, maar ik heb de X8-h al in huis :Y
You can't be late if you don't show up.
pi_154736523
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:33 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Als je op de bestelknop drukt, wordt hij ineens de helft goedkoper :)
Werkt hier niet. Of moet het op de pc?

Alleen met uk plug dus. Heb hem ook maar besteld :D
Ajax Amsterdam
pi_154736833
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:01 schreef Repeteeltje het volgende:

[..]

Dit dacht ik in eerste instantie ook. Wat is het bereik van de nachtmodus bij jou? Bij mij zie je op 5 meter al niks meer......
Je moet er geen wonderen van verwachten nee, ik heb 'm op 2 a 3 meter van 't bed van m'n zoontje staan en zie alles prima.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154736893
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:18 schreef Iemand91 het volgende:
O-)

[..]

Volgens mij staat er in de advertentie dat 't max 5m is? Ik heb 'm bij de eerste versie Small Ants cam en staat ongeveer 3 meter van 't bed van m'n 2e zoon en je ziet 't goed. Werkt iets beter als de ingebouwde IR. Alleen zit je met 'n extra lamp.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154737072
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, gewoon even UK --> EU plug regelen en gaan :). Leuke apparaten met lange support. De X7 heeft onlangs nog een (semi-)officiële update gekregen en is al ruim een jaar oud :)
Nice. Alleen even checken of ik er Linux op kan zetten. Dan haal ik hem als downloadservertje :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154737117
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:38 schreef RobertNL het volgende:
MiniX X8 plus in de aanbieding bij DX (UK plug), 50% kassakorting.
http://www.dx.com/nl/p/mi(...)wi-fi-uk-plug-372324

Leuke prijs!
Oh, twijfel twijfel!

Wil eigenlijk 'n Windows-based geval binnen hengelen maar dit is verleidelijk :{
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 29 juli 2015 @ 17:50:42 #40
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_154737341
Kut, gekocht :')
Als het me bevalt hou ik 'm gewoon, heb op mijn kamer geen lan aansluiting dus als wifi niet goed voldoet zet ik 'm gewoon op marktplaats :Y
You can't be late if you don't show up.
pi_154737884
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:50 schreef l0lownkill het volgende:
Kut, gekocht :')
Als het me bevalt hou ik 'm gewoon, heb op mijn kamer geen lan aansluiting dus als wifi niet goed voldoet zet ik 'm gewoon op marktplaats :Y
kun je nog winst maken ook :d
:]
pi_154738652
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Volgens mij staat er in de advertentie dat 't max 5m is? Ik heb 'm bij de eerste versie Small Ants cam en staat ongeveer 3 meter van 't bed van m'n 2e zoon en je ziet 't goed. Werkt iets beter als de ingebouwde IR. Alleen zit je met 'n extra lamp.
Ik wil 'm bij mijn Hikvision camera hangen die buiten hangt. Die heeft last van IR bleed (LED's weerkaatsen in de behuizing) dus dacht eraan om er een aparte IR Illuminator naast te hangen zodat de ingebouwde IR LED's van de Hikvision uit kunnen.

Zie her en der op internet wel goede ervaringen met zo'n ding; een meter of 10 moet wel te doen zijn.
Denk ik maar even bestellen inclusief splitter.
pi_154739710
DX heeft in de uitverkoop ook een bullet IPcamera aan de helft van de prijs:
http://www.dx.com/p/hosaf(...)-378685#.VbkLSvkUv0E
De korting geldt niet op EU direct
jaja, en azo...
pi_154745557
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 18:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik wil 'm bij mijn Hikvision camera hangen die buiten hangt. Die heeft last van IR bleed (LED's weerkaatsen in de behuizing) dus dacht eraan om er een aparte IR Illuminator naast te hangen zodat de ingebouwde IR LED's van de Hikvision uit kunnen.

Zie her en der op internet wel goede ervaringen met zo'n ding; een meter of 10 moet wel te doen zijn.
Denk ik maar even bestellen inclusief splitter.
Ding kost max 'n tientje, da's sowieso 't proberen waard, toch?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154745579
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:50 schreef l0lownkill het volgende:
Kut, gekocht :')
Als het me bevalt hou ik 'm gewoon, heb op mijn kamer geen lan aansluiting dus als wifi niet goed voldoet zet ik 'm gewoon op marktplaats :Y
En anders laat je 't mij maar even weten ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154746276
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:38 schreef RobertNL het volgende:
MiniX X8 plus in de aanbieding bij DX (UK plug), 50% kassakorting.
http://www.dx.com/nl/p/mi(...)wi-fi-uk-plug-372324

Leuke prijs!
Aanrader? Of heeft iemand van hier een review gemaakt?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154746728
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:11 schreef Miniem het volgende:

[..]

Aanrader? Of heeft iemand van hier een review gemaakt?
Een van de betere android tv boxen. Tijdje over getwijfeld ding aan te schaffen. Deze koop kun je het niet laten.
Ajax Amsterdam
pi_154747011
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ding kost max 'n tientje, da's sowieso 't proberen waard, toch?
Da's waar; maar het wordt dan zo'n zooitje aan de buitenmuur.

We wonen vrij ruim maar de buren merken nu al op 'of we een beveiligingscamera hebben hangen'. ;)
  woensdag 29 juli 2015 @ 22:39:32 #49
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_154747521
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

En anders laat je 't mij maar even weten ;)
Komt helemaal goed, ik verkoop gewoon mijn nauwelijks gebruikte chromecast dus dan is de update peanuts ;)
You can't be late if you don't show up.
pi_154748059
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:39 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Komt helemaal goed, ik verkoop gewoon mijn nauwelijks gebruikte chromecast dus dan is de update peanuts ;)
Mijn Chromecast is d00d, moet eigenlijk naar Google bellen om 'n andere te krijgen maar ik zoek 't niet :X
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154748145
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Da's waar; maar het wordt dan zo'n zooitje aan de buitenmuur.

We wonen vrij ruim maar de buren merken nu al op 'of we een beveiligingscamera hebben hangen'. ;)
Hij is niet zo groot, maar 't is wel 'n extra ding inderdaad.

Ik moet hier eigenlijk ook iets op de (gezamelijke) oprit hebben hangen. 'n Stukje veiligheid, maar ook gewoon omdat ik weer eens wat nieuws wil installeren ;) Kan ik me weer ergeren aan 't trekken van 'n kabel, etc :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:10:02 #52
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154748871
Leuke deal gespot op de Xiaomi Lightning cable bij Gearbest @ ¤7,79.
I guarantee nothing!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:12:48 #53
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_154748986
Heeft iemand een aanrader voor een "luxe" google cardboard voor de telefoon? (sgs 4)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_154749261
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Heeft iemand een aanrader voor een "luxe" google cardboard voor de telefoon? (sgs 4)
ik heb zelf de colorcross. Gekozen omdat je de lenzen afstand kan instellen. Werkt goed alleen je moet iets zachts op het neusstukje plakken anders gaat je neus pijn doen. Verder sluit die ook niet echt om het hoofd wat niet heel erg bijdraagt aan het comfort. Bij de meeste apps heb je echter wel een controller nodig.

[ Bericht 3% gewijzigd door wootahH op 29-07-2015 23:24:47 ]
:]
pi_154757004
Had ook een minix voor m'n broer besteld, is de 2e gerefund, gelimiteerd tot 1 per user dus.
You can't be late if you don't show up.
pi_154757077
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:50 schreef l0lownkill het volgende:
Kut, gekocht :')
Als het me bevalt hou ik 'm gewoon, heb op mijn kamer geen lan aansluiting dus als wifi niet goed voldoet zet ik 'm gewoon op marktplaats :Y
Laat mij even weten of dit lekker werkt? Ik heb ook geen LAN kabel meer over en twijfel of streaming als Netflix/Popcorn dan lekker werkt.
- Met zuidelijke groet -
pi_154757522
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, gewoon even UK --> EU plug regelen en gaan :). Leuke apparaten met lange support. De X7 heeft onlangs nog een (semi-)officiële update gekregen en is al ruim een jaar oud :)
Ik heb er ook 1 gekocht.
Kun je een UK to EU plug in China halen of levert dat ook brandgevaar op?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154757570
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:14 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Laat mij even weten of dit lekker werkt? Ik heb ook geen LAN kabel meer over en twijfel of streaming als Netflix/Popcorn dan lekker werkt.
Met mijn X8-h werkt het wel redelijk, maar ik heb overal goed bereik. Ik kan het wel voor je testen zometeen. (Mijn kamer zit tussen 2 routers in, dus wifi werkt daar vaak voor geen meter omdat hij telkens switcht)
You can't be late if you don't show up.
  donderdag 30 juli 2015 @ 10:03:36 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154757739
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:48 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik heb er ook 1 gekocht.
Kun je een UK to EU plug in China halen of levert dat ook brandgevaar op?
Ja zo'n plug kan wel :)
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:07 schreef l0lownkill het volgende:
Had ook een minix voor m'n broer besteld, is de 2e gerefund, gelimiteerd tot 1 per user dus.
Oh, goed dat ik het weet. Denk er over om zelf 1 te bestellen :P (had er al 1 voor iemand anders besteld).
Maar heb op dit moment nog een X7S en Tronsmart Pavo M9 staan.

Die laatste is ook wel een aardig dingetje, lekker goedkoop ook! Maar daar later meer over O+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154758610
Mooi prijsje voor de minix!
Nodig is die niet echt, maar voor die prijs toch maar eens gekocht. Zat er wel al eerder aan te denken om zoiets te kopen.

Nou nog hopen dat de douane hem over het hoofd ziet dan word het helemaal een leuke aankoop ;)
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:03:29 #61
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154758769
Was ook 1 van de weinige leuke deals die er tussen zat :Y.

De Z64 Windows was op die pagina overigens ook wel leuk geprijsd :Y (mid summer deal pagina dus)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154758993
hoe heet die andere track website ookalweer? Werd een paar topics geleden over gepraat maar ik kan niks vinden :')
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:19:14 #63
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154759073
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:15 schreef d4v1d het volgende:
hoe heet die andere track website ookalweer? Werd een paar topics geleden over gepraat maar ik kan niks vinden :')
Die andere, 17track? (of juist niet)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154759078
quote:
16s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:19 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Die andere, 17track? (of juist niet)
nee niet 17track.
pi_154759094
ah, t was aftership.

Niks gezegd :')
pi_154759203
In m'n zoektocht naar 'n Windows-oplossing om films en series op m'n tv te krijgen, maar ook daarnaast 'n tablet-achtige oplossing te krijgen, kwam ik uit op de Pipo X8.

Lijkt me 'n leuk gevalletje, maar geen interne accu. Iemand 'n vergelijkbare oplossing met accu? Dus met HDMI-aansluiting, evt ethernet-aansluiting (al heb ik wel 'n usb -> rj45 adapter liggen)

Ik kan de Pipo X8 natuurlijk gebruiken icm 'n Xiaomi PB, maar dat lijkt me niet echt 'n handige oplossing.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154759807
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:11 schreef Miniem het volgende:

[..]

Aanrader? Of heeft iemand van hier een review gemaakt?
Wel van de X8-H variant:

http://tweakers.net/productreview/102599/minix-neo-x8-h-16gb.html

qua functionaliteit en design eigenlijk vrij gelijk aan de nu iets uitgebreidere variant in de vorm van het plus model.

maar hier staat wel een X8-H plus review:
http://nl.hardware.info/r(...)-android-mediaspeler
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:57:04 #68
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154759822
Maar een update van het vorige topic:

Volgens de track en trace is mijn EU direct pakketje "gesorteerd voor land van bestemming". Morgen zou werkdag 7 zijn na de order verwerking. Ziet er naar uit dat EU direct van deal extreme dus niet altijd op tijd levert. Natuurlijk had ik dat wel verwacht maar goed :P . Ik kan me voorstellen dat er zat mensen zijn die vlak voor ze op vakantie gaan nog wat willen bestellen.
[Den Helder]
pi_154760053
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:03 schreef RobertNL het volgende:
mid summer deal
Hmm die kan ik niet vinden... :( liever intel dan amlogic :P

EDIT: hier is hij dan:

MINIX NEO Z64 + RF500 Windows 8.1 w / Bing Quad-Core TV Box w / 2 GB RAM, 32 GB ROM, XBMC + Air Mouse

http://www.dx.com/p/minix(...)bmc-air-mouse-375687

Eindtotaal: US$ 93.52

[ Bericht 11% gewijzigd door relativity op 30-07-2015 12:14:23 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 30 juli 2015 @ 12:32:05 #70
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154760567
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:38 schreef RobertNL het volgende:
MiniX X8 plus in de aanbieding bij DX (UK plug), 50% kassakorting.
http://www.dx.com/nl/p/mi(...)wi-fi-uk-plug-372324

Leuke prijs!
Besteld! Thanks voor de tip!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 30 juli 2015 @ 12:36:58 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154760653
quote:
12s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:32 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Besteld! Thanks voor de tip!
Geen dank :D.
Voor het geld een erg leuk apparaatje :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 30 juli 2015 @ 12:39:40 #72
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154760706
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Geen dank :D.
Voor het geld een erg leuk apparaatje :D
Dat vond ik er ook van :)
Misschien heb ik nu een use voor m'n Xiaomi BT Gamepad :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154761069
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik moet hier eigenlijk ook iets op de (gezamelijke) oprit hebben hangen. 'n Stukje veiligheid, maar ook gewoon omdat ik weer eens wat nieuws wil installeren ;) Kan ik me weer ergeren aan 't trekken van 'n kabel, etc :D
Houd er wel rekening mee dat je dan wel aan een aantal (juridische) regels moet houden als je daar een camera wil ophangen.

Kan je overigens zeker een Hikvision aanraden. Heb er zelf een en het is een topding.
Alleen dus last van IR-bleed maar dat is inherent aan het dome-model.
Zou wel op te lossen moeten zijn maar dat is mij nog niet echt gelukt voor de langere duur.
Een bullet-model is dan ook aan te raden; kost ook niet veel.


-----


Wat zijn eigenlijk de verschillende stadia van Sweden Post?

Die van mij staat momenteel op:
quote:
The item has been dispatched from Direct Link's international terminal for onward transport to the country of destination

MALMO UTR/MMAH,Sverige
pi_154761237
de xiaomi week banggood :
http://deals.banggood.com(...)ity&utm_content=xuxu

zijn het ook echte, echte mi powerbanks e.d. ?
zijn nogal wat neppers in omloop.
anders bestel ik er nu eeeeiiindelijk eentje.
  donderdag 30 juli 2015 @ 13:06:20 #75
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154761341
Nog meer mensen die ineens vandaag nog een keer een shipment notification van Allbuy kregen van de Powerbank die al lang thuis is aangekomen :?
Don't let my username fool you...
pi_154761413
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:01 schreef kovenant het volgende:
de xiaomi week banggood :
http://deals.banggood.com(...)ity&utm_content=xuxu

zijn het ook echte, echte mi powerbanks e.d. ?
zijn nogal wat neppers in omloop.
anders bestel ik er nu eeeeiiindelijk eentje.
zijn geen neppers nee
:]
pi_154761492
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:07 schreef relativity het volgende:

[..]

Hmm die kan ik niet vinden... :( liever intel dan amlogic :P

EDIT: hier is hij dan:

MINIX NEO Z64 + RF500 Windows 8.1 w / Bing Quad-Core TV Box w / 2 GB RAM, 32 GB ROM, XBMC + Air Mouse

http://www.dx.com/p/minix(...)bmc-air-mouse-375687

Eindtotaal: US$ 93.52

goeie deal ook! ook zeker handig die muis.
ik heb nu een ekte airmouse + de pipo x7, maar dat is niet heel handig i.c.m windows.
:]
pi_154761502
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:08 schreef wootahH het volgende:

[..]

zijn geen neppers nee
eentje besteld met led lampje ^O^
  donderdag 30 juli 2015 @ 13:16:59 #79
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154761680
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:54 schreef Iemand91 het volgende:


Wat zijn eigenlijk de verschillende stadia van Sweden Post?

Die van mij staat momenteel op:

[..]

Soon my fliend.
Zou over een dag of wat wel op internationalparceltracking.com moeten verschijnen :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154761961
iemand leuke deal gezien voor een redelijke iPhone 5 charge cable (lightning cable)
pi_154762115
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:54 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Houd er wel rekening mee dat je dan wel aan een aantal (juridische) regels moet houden als je daar een camera wil ophangen.

Kan je overigens zeker een Hikvision aanraden. Heb er zelf een en het is een topding.
Alleen dus last van IR-bleed maar dat is inherent aan het dome-model.
Zou wel op te lossen moeten zijn maar dat is mij nog niet echt gelukt voor de langere duur.
Een bullet-model is dan ook aan te raden; kost ook niet veel.

-----

Wat zijn eigenlijk de verschillende stadia van Sweden Post?

Die van mij staat momenteel op:

[..]

Je bedoelt die bullet van DX? Die HOSAFE? Want voor die 21 euro is het wel de moeite waard om te proberen.
pi_154762137
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:16 schreef RobertNL het volgende:
Soon my fliend.
Zou over een dag of wat wel op internationalparceltracking.com moeten verschijnen :P
*O*

* Iemand91 download alvast de app op de telefoon...

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:33 schreef tharonny het volgende:
Je bedoelt die bullet van DX? Die HOSAFE? Want voor die 21 euro is het wel de moeite waard om te proberen.
Ik heb het over Hikvision camera's. Een merk dat overal ter wereld wordt verkocht maar uit China veel goedkoper te halen is.

Je hebt het dan wel over een geheel andere orde dan bijvoorbeeld jouw genoemde HOSAFE.
(waar ik overigens geen ervaring mee heb)
pi_154762679
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:33 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

*O*

* Iemand91 download alvast de app op de telefoon...

[..]

Ik heb het over Hikvision camera's. Een merk dat overal ter wereld wordt verkocht maar uit China veel goedkoper te halen is.

Je hebt het dan wel over een geheel andere orde dan bijvoorbeeld jouw genoemde HOSAFE.
(waar ik overigens geen ervaring mee heb)
Ah oke dan, zal ik is even op zoeken
  donderdag 30 juli 2015 @ 13:53:12 #84
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154762809
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:27 schreef kovenant het volgende:
iemand leuke deal gezien voor een redelijke iPhone 5 charge cable (lightning cable)
Nope.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154762925
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:54 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Houd er wel rekening mee dat je dan wel aan een aantal (juridische) regels moet houden als je daar een camera wil ophangen.

Kan je overigens zeker een Hikvision aanraden. Heb er zelf een en het is een topding.
Alleen dus last van IR-bleed maar dat is inherent aan het dome-model.
Zou wel op te lossen moeten zijn maar dat is mij nog niet echt gelukt voor de langere duur.
Een bullet-model is dan ook aan te raden; kost ook niet veel.

-----

Wat zijn eigenlijk de verschillende stadia van Sweden Post?

Die van mij staat momenteel op:

[..]

Gezamelijke dubbele oprit tussen 2 huizen in. En dan wil ik 'm echt achteraan tegen de garage aan hangen (oprit is lang genoeg voor 3 auto's achter elkaar). Dus 't straatbeeld zelf komt niet (goed) in beeld. Enige punt is dat de buurman 't niet erg moet vinden dat zijn oprit ook gefilmd wordt, maar daar ga ik niet vanuit.

Verder zou ik 'n dome-cam wel liever willen, die bullet is niet te draaien in-app lijkt me?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154763067
quote:
12s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:53 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Nope.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan vind ik 7 euro nog wat voor een kabeltje nog wat aan prijzige kant.
ik had er vorig jaar 3 besteld voor nog geen 5 euro.
1 is er nu kapot en wil er graag nog paar bij.
pi_154763861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gezamelijke dubbele oprit tussen 2 huizen in. En dan wil ik 'm echt achteraan tegen de garage aan hangen (oprit is lang genoeg voor 3 auto's achter elkaar). Dus 't straatbeeld zelf komt niet (goed) in beeld. Enige punt is dat de buurman 't niet erg moet vinden dat zijn oprit ook gefilmd wordt, maar daar ga ik niet vanuit.
De straat is nog wel het minste probleem. Als je bijvoorbeeld je auto op de openbare weg parkeert heb je een reden om dat te filmen en is dat toegestaan.
Of dat openbare weg gewoon domweg op beeld komt omdat het niet anders kan; zo heb ik ook de openbare weg op beeld staan omdat het niet anders kan.
(Kan op zich wel maar dan zijn de opnames haast onbruikbaar)
Het erf van de buren is echter een twijfelgeval. Dus ik zou sowieso eerst goedkeuring vragen.

Voor het opnemen van audio gelden ook strenge regels trouwens.

Voor dit alles moet je wel aantonen dat er gefilmd wordt; een sticker/bord waarop staat dat er gefilmd wordt is dus verplicht.
Verder zijn dit soort opnames wel juridisch bruikbaar als het niet allemaal wettelijk gedaan is maar als je niet aan de wet houdt kun je zelf ook problemen krijgen.

quote:
Verder zou ik 'n dome-cam wel liever willen, die bullet is niet te draaien in-app lijkt me?
Een dome-model is niet te draaien via een app en een bullet-model ook niet.
Dan heb je het namelijk over PTZ-camera's en die zijn een stuk duurder.

IMHO ook onnodig want een beveiligingscamera is bedoeld om op te nemen wanneer je er zelf niet bent.
Je moet 'm gewoon direct goed richten en klaar.
PTZ zou alleen nuttig zijn als je constant de beelden in de gaten houdt en beweging (letterlijk) wil volgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 30-07-2015 14:32:55 ]
pi_154766257
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:07 schreef relativity het volgende:

[..]

Hmm die kan ik niet vinden... :( liever intel dan amlogic :P

EDIT: hier is hij dan:

MINIX NEO Z64 + RF500 Windows 8.1 w / Bing Quad-Core TV Box w / 2 GB RAM, 32 GB ROM, XBMC + Air Mouse

http://www.dx.com/p/minix(...)bmc-air-mouse-375687

Eindtotaal: US$ 93.52

Is deze aanbieding al verlopen? Via de link kost het mij $187,03....
pi_154766643
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja zo'n plug kan wel :)
Uh nee, niet aan te raden. Als het contact niet goed is en de stroom letterlijk gaat 'springen' dan krijg je brand. Zelfde hier een keer gehad en daarna al die rot dingen bij het vuilnis gegooid. Adapters/pluggen moet je daar gewoon niet halen imo.
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:23:08 #90
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154767010
Hallo ik heb al 20 dagen geleden lampen besteld voor mijn auto dit zijn van die lampen die wit licht geven zeg maar. hoe lang duurt dat nog?
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_154767076
quote:
3s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:23 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hallo ik heb al 20 dagen geleden lampen besteld voor mijn auto dit zijn van die lampen die wit licht geven zeg maar. hoe lang duurt dat nog?
1 dag 2 uur en 33 minuten.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154767102
geduld hebben.

bij mij duurt het soms ook 4 weken voor iets binnenkomt.
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:26:19 #93
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154767108
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:25 schreef Miniem het volgende:

[..]

1 dag 2 uur en 33 minuten.
okee.
als het waar is stuur ik wel een briefje
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_154767113
quote:
3s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:23 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hallo ik heb al 20 dagen geleden lampen besteld voor mijn auto dit zijn van die lampen die wit licht geven zeg maar. hoe lang duurt dat nog?
Je had die met onzichtbaar licht moeten bestellen.

Even serieus, geen idee. Geen volgcode gehad?
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:27:11 #95
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154767148
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:26 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Je had die met onzichtbaar licht moeten bestellen.

Even serieus, geen idee. Geen volgcode gehad?
ja code UA693061902YP maar het zijn allemaal van die slecht werkende sites
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  Moderator donderdag 30 juli 2015 @ 16:34:47 #96
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_154767376
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:54 schreef EvilBIG het volgende:

[..]

Is deze aanbieding al verlopen? Via de link kost het mij $187,03....
In de winkelmand is hij bij mij ¤84,98
pi_154768030
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:34 schreef noodgang het volgende:

[..]

In de winkelmand is hij bij mij ¤84,98
Juist. Ik ga er denk ik nog Ubuntu bij zetten voor dual boot. Ideaal !
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154772695
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:34 schreef noodgang het volgende:

[..]

In de winkelmand is hij bij mij ¤84,98
Thanks. Inderdaad na het toevoegen aan de winkelpand werd de korting verrekend.
Ook eentje besteld. Er staat XBMC op voor geïnstalleerd maar betekent dat ik ook gelijk al de .io films kan raadplegen en andere "niet toegestane" streams?
pi_154773108
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:54 schreef EvilBIG het volgende:

[..]

Is deze aanbieding al verlopen? Via de link kost het mij $187,03....
Op DX is een nog betere aanbieding voor de MINIX X8 Plus te vinden en wel met EU adapter én A2 toetsenbord voor EUR 75,20 (50% 'kassakorting) :P
pi_154773125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:30 schreef Iter_C het volgende:

[..]

Op DX is een nog betere aanbieding voor de MINIX X8 Plus te vinden en wel met EU adapter én A2 toetsenbord voor EUR 75,20 (50% 'kassakorting) :P
en nu ook met link 8)7

http://www.dx.com/nl/p/mi(...)-373311#.VbprBE0w_cs
pi_154773153
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:15 schreef EvilBIG het volgende:

[..]

Thanks. Inderdaad na het toevoegen aan de winkelpand werd de korting verrekend.
Ook eentje besteld. Er staat XBMC op voor geïnstalleerd maar betekent dat ik ook gelijk al de .io films kan raadplegen en andere "niet toegestane" streams?
MINIX NEO Z64 + RF500 Windows 8.1 w / Bing Quad-Core TV Box w / 2 GB RAM, 32 GB ROM, XBMC + Air Mouse
Objectnr. 375687 $187,03 USD 1 $187,03 USD
DISCOUNT Objectnr. -1000 -$111,71 USD 1 -$111,71 USD

Subtotaal $75,32 USD
Totaal $75,32 USD
Betaling $75,32 USD

_O_ Betaald met aftrek cashback: iets van 66 euro :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 30 juli 2015 @ 20:40:50 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154773408
Ooh, weer us nieuwe shizzle. :D

Eens een fan... :P En dan mag natuurlijk niet ontbreken...

Doublesided USB Remax kabels! :o Leuke combo voor de ZNAPS.

En who0tie who0t. De store had lang moeten wachten op Chuwi, maar uiteindelijk kregen ze dan een lading tablets binnen om aan de AliExpress brands-deal te voldoen (graties houdertje voor het ongemak).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154773469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:31 schreef relativity het volgende:

[..]

MINIX NEO Z64 + RF500 Windows 8.1 w / Bing Quad-Core TV Box w / 2 GB RAM, 32 GB ROM, XBMC + Air Mouse
Objectnr. 375687 $187,03 USD 1 $187,03 USD
DISCOUNT Objectnr. -1000 -$111,71 USD 1 -$111,71 USD

Subtotaal $75,32 USD
Totaal $75,32 USD
Betaling $75,32 USD

_O_ Betaald met aftrek cashback: iets van 66 euro :D
Welke discount heb jij dan?
Ik kom op EUR 84,98...
pi_154774308
Shiz, waar heb je die Remax kabels vandaan?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:39:19 #105
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154775044
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:09 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Uh nee, niet aan te raden. Als het contact niet goed is en de stroom letterlijk gaat 'springen' dan krijg je brand. Zelfde hier een keer gehad en daarna al die rot dingen bij het vuilnis gegooid. Adapters/pluggen moet je daar gewoon niet halen imo.
Dat ga ik anders fixen :) USB naar DC kabeltje en voeden van 'n Anker die toch al aan mijn TV ligt :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154775157
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:30 schreef Iter_C het volgende:

[..]

Op DX is een nog betere aanbieding voor de MINIX X8 Plus te vinden en wel met EU adapter én A2 toetsenbord voor EUR 75,20 (50% 'kassakorting) :P
Wat is daar beter aan dan alleen een tientje goedkoper?
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:45:31 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154775247
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:13 schreef Miniem het volgende:
Shiz, waar heb je die Remax kabels vandaan?
B to da G. http://www.banggood.com/-p-979107.html & http://www.banggood.com/-p-978726.html
Xiaomi BT headset: http://www.tinydeal.com/-p-152004.html ; bag: http://www.aliexpress.com(...)ack/32317379103.html ; Xiaoyi remote: https://www.allbuy.com/detail/134763
Kan goed zijn dat de linkjes niet meer het goedkoopst zijn!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:53:08 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154775508
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:09 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Uh nee, niet aan te raden. Als het contact niet goed is en de stroom letterlijk gaat 'springen' dan krijg je brand. Zelfde hier een keer gehad en daarna al die rot dingen bij het vuilnis gegooid. Adapters/pluggen moet je daar gewoon niet halen imo.
Die UK pluggen zijn door de 3 pootjes vaak veel beter dan die US --> EU dingen (die gebruik ik niet standaard inderdaad). Overigens maak ik die US --> EU dingen altijd netjes vast (evt solderen) en dan werkt het prima, als ze los zitten is het inderdaad een gevaar :Y

En miniX gebruikt gewoon goede nette adapters dus dat is wel fijn. Geen gare meuk die je bij de sub $30 dingen vaak krijgt :r
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:58:57 #109
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154775736
Kijk eens wat ik net binnenkrijg om aan de tand te voelen ? :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154776571
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:40 schreef shiznuts het volgende:
Ooh, weer us nieuwe shizzle. :D
[ afbeelding ]
Eens een fan... :P
Ik hou maar wijselijk mijn mond...
  donderdag 30 juli 2015 @ 22:33:19 #111
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154776976
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik hou maar wijselijk mijn mond...
Wáaat? Is een mooi praktische tas. Tof design. Draagt comfortabel. Een ideale indeling. :D
Denk m'n nieuwe go-to rugtas. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator donderdag 30 juli 2015 @ 22:36:28 #112
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_154777110
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:30 schreef Iter_C het volgende:

[..]

Op DX is een nog betere aanbieding voor de MINIX X8 Plus te vinden en wel met EU adapter én A2 toetsenbord voor EUR 75,20 (50% 'kassakorting) :P
Ligt er een beetje aan welke versie je wilt hebben, beide versies zijn met 50% korting, X8 is android, de(ze) Z64 met Windows
pi_154777338
quote:
Wat bedoel je dan met doublesided?
En al getest hoeveel ampere ze doorgeven?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 30 juli 2015 @ 22:54:59 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154777889
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met doublesided?
En al getest hoeveel ampere ze doorgeven?
Dat 'ie reversible is. Dat het geen reet uitmaakt hoe je 'em erin stopt, is altijd goed. En, nope.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154778103
Had via eBay veel te goedkope ventilators gekocht. Vandaag binnen gekregen maar deze zijn toch echt echt!

Een attemptfail van Allbuy duurt al erg lang. Zij zeggen dat het kwijt was en ze een resend hebben gedaan..
Ajax Amsterdam
  donderdag 30 juli 2015 @ 22:59:57 #116
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154778105
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:01:08 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154778161
Schrödinger's USB. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154778238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef noodgang het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan welke versie je wilt hebben, beide versies zijn met 50% korting, X8 is android, de(ze) Z64 met Windows
neem aan dat hij bedoeld t.o.v de x8 plus met uk stekker
:]
pi_154778583
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat 'ie reversible is. Dat het geen reet uitmaakt hoe je 'em erin stopt, is altijd goed. En, nope.
[ afbeelding ]
Beter dat ze voor de usb poorten van telefoons ook zoiets maken.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:12:04 #120
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154778619
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef Miniem het volgende:

[..]

Beter dat ze voor de usb poorten van telefoons ook zoiets maken.
Dat bestaat. Heet 'n lightning kabel ;) Mjah, Apple, hé -O-
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:13:42 #121
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154778683
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef Miniem het volgende:

[..]

Beter dat ze voor de usb poorten van telefoons ook zoiets maken.
https://www.kickstarter.c(...)or-your-mobile-devic

Voor de rest is er straks USB C ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:27:59 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154779195
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef Miniem het volgende:

[..]

Beter dat ze voor de usb poorten van telefoons ook zoiets maken.
http://m.banggood.com/Pro(...)lphone-p-984554.html
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154779722
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat 'ie reversible is. Dat het geen reet uitmaakt hoe je 'em erin stopt, is altijd goed. En, nope.
[ afbeelding ]
Oeps verkeerd gequoted...het is laat :p
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:46:57 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154779773
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

https://www.kickstarter.c(...)or-your-mobile-devic

Voor de rest is er straks USB C ;)
Of als je niet kunt wachten :D : http://world.tmall.com/item/45828764086.htm?id=45828764086 .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154779802
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met doublesided?
En al getest hoeveel ampere ze doorgeven?
1.9A. Ik krijg er niet meer uitgetrokken :P
pi_154780728
http://www.aliexpress.com(...)eo/32322495771.html#

maar nieuwe oortjes besteld omdat ik beide dopjes van mn awei's weer kwijt ben :')
  vrijdag 31 juli 2015 @ 00:28:12 #127
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154781041
Ben ik nou zo lomp of gaan die xiaomi pistons 3 wel heel snel stuk? Moet nu al mn 3de paar bestellen.. mn vorige maken na 2 maanden haast geen geluid meer...

Blijf ze maar bestellen :') Vindt ze lekker zitten en ze zien er ook gwn goed uit :') :')
Ik ben geil
pi_154783855
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben ik nou zo lomp of gaan die xiaomi pistons 3 wel heel snel stuk? Moet nu al mn 3de paar bestellen.. mn vorige maken na 2 maanden haast geen geluid meer...

Blijf ze maar bestellen :') Vindt ze lekker zitten en ze zien er ook gwn goed uit :') :')
heb je geen garantie?
:]
pi_154784813
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat 'ie reversible is. Dat het geen reet uitmaakt hoe je 'em erin stopt, is altijd goed. En, nope.
[ afbeelding ]
Heb de gouden kabel gekocht om te testen. ^O^
Past mooi bij al mijn gouden Xiaomi PB's :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:16:10 #130
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154784861
quote:
http://www.aliexpress.com(...)ZTE/32369917404.html

hmz, nadeel is wel dat deze een stukje groter is, mobiel met een ronding bij de usb plug is niet handig.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:57:14 #131
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154785535
Kreeg vannacht al een verzendbevestiging voor m'n DX order van de Minix8 Plus dus ik blij en denken dat het bij DX in tegenstelling tot vroeger nu wel vooruit gaat. Blijkt het een deelzending te zijn van nog een kleine prul die ik erbij had besteld :X |:(

1ste dischargetest van de Anker 5200mAh is teleurstellend : 2843mAh output bij 'n belastingvan 1,8A :/

[ Bericht 11% gewijzigd door dodge_911 op 31-07-2015 10:17:50 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:08:07 #132
209721 Downstar
Moeimaker
pi_154788395
Tipje: Ook al is het niet uit china, maar omdat mensen vaak opzoek zijn naar goede en goedkope usbsticks:

http://www.action.nl/100-nieuwste/sandisk-usb-stick-32gb-3-0

Goedkoopste uit pricewatch.
Hij is bij die ebay seller misschien paar euro goedkoper maar toch ;)
pi_154788419
Hoppa, 2 powerlines besteld via aliexpress meteen verzendbevestiging. XIaomi router besteld op BG en is ook al verzonden. Cant wait!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:53:30 #134
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_154789472
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:31 schreef relativity het volgende:

[..]

MINIX NEO Z64 + RF500 Windows 8.1 w / Bing Quad-Core TV Box w / 2 GB RAM, 32 GB ROM, XBMC + Air Mouse
Objectnr. 375687 $187,03 USD 1 $187,03 USD
DISCOUNT Objectnr. -1000 -$111,71 USD 1 -$111,71 USD

Subtotaal $75,32 USD
Totaal $75,32 USD
Betaling $75,32 USD

_O_ Betaald met aftrek cashback: iets van 66 euro :D
Volgens mij is die aanbieding nu wel verlopen want wat ik ook probeer, ik krijg het net voor elkaar om die prijs te halen. Ook niet in mijn winkelwagentje..
pi_154789755
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:30 schreef Iter_C het volgende:

[..]

Op DX is een nog betere aanbieding voor de MINIX X8 Plus te vinden en wel met EU adapter én A2 toetsenbord voor EUR 75,20 (50% 'kassakorting) :P
quote:
Al voorbij helaas zo te zien. Had eergisteren al de X8 zonder airmouse besteld en net geprobeerd te wijzigen in deze maar ging niet.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:36:08 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154790755
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:53 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Volgens mij is die aanbieding nu wel verlopen want wat ik ook probeer, ik krijg het net voor elkaar om die prijs te halen. Ook niet in mijn winkelwagentje..
Klopt, was tot(en met) de 31e dacht ik ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:24:53 #137
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154792295
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:25 schreef Miniem het volgende:

[..]

1 dag 2 uur en 33 minuten.
Holy shit je had bijna gelijk ze zijn net binnen gekomen


[ Bericht 8% gewijzigd door 1marcelfilms op 31-07-2015 14:29:57 ]
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:54:33 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154793294
freaky haast...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:58:11 #139
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_154793462
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:54 schreef shiznuts het volgende:
freaky haast... [ afbeelding ]
Door jou heb ik net 5 kabels met geur besteld bij focalprice :')
http://www.focalprice.com(...)ing_Cable_Black.html
pi_154793971
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:53 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Volgens mij is die aanbieding nu wel verlopen want wat ik ook probeer, ik krijg het net voor elkaar om die prijs te halen. Ook niet in mijn winkelwagentje..
Kreeg net ook al de melding dat de aanbieding over was. Had het item nog in me winkelmandje zitten...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154797114
Dit werd vanmorgen bezorgd.
De Xiaomi Yi is sinds gisteren ook in Nederland dus hopelijk wordt die morgen ook bezorgd; anders wordt het dinsdag. (zul je zien dat de SD-kaart van Ebay nog tijden op zich laat wachten :') )

Nu eens kijken of dat ding überhaupt onder m'n quad past.

pi_154797883
Shit, net te laat voor de MINIX :( Heb nog een mediaplayer nodig voor in de studentenkamert
pi_154797976
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:34 schreef mtchel112 het volgende:
Shit, net te laat voor de MINIX :( Heb nog een mediaplayer nodig voor in de studentenkamert
Deze Beelink ziet er ook wel veelbelovend uit. Ik denk dat ik deze ga halen.
http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_212002.html
  vrijdag 31 juli 2015 @ 17:40:38 #144
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154798026
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 16:59 schreef Iemand91 het volgende:
Dit werd vanmorgen bezorgd.
De Xiaomi Yi is sinds gisteren ook in Nederland dus hopelijk wordt die morgen ook bezorgd; anders wordt het dinsdag. (zul je zien dat de SD-kaart van Ebay nog tijden op zich laat wachten :') )

Nu eens kijken of dat ding überhaupt onder m'n quad past.

[ afbeelding ]
:9~
Waar heb je die weg ?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154798050
Tijd om mijn Xiaoyi beveilingcamera's eens te gaan vervangen voor eentje met Night vision :7

Kijken wat ik met die oude ga doen.
pi_154798725
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:9~
Waar heb je die weg ?
Goodluckbuy. Board is een Storm32 controller; zo'n beetje de standaard tegenwoordig voor brushless gimbals.

Veruit de goedkoopste 3-axis gimbal maar de prijs is dat je hiervoor wel wat moet tunen e.d.
pi_154799096
Zelf zoek ik eigenlijk naar een stick of box waar OpenELEC op te flashen is. Iemand iets tegen gekomen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154800453
2015-07-29 12:38 Guangzhou Terminal, leave the

Betekend dit gewoon dat die op het vliegtuig zit? (zag via google dat Guangzhou een vliegveld is) Ik ben ongeduldig

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 19:19:55 ]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 19:20:39 #149
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154800493
Oke PostNL parcel site is dus gewoon niet vertrouwen, pakketje is vandaag binnen gekomen.
Zal vandaag of morgen wel wat fotos posten van de speaker
[Den Helder]
pi_154802187
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:33 schreef dimmak het volgende:
Zelf zoek ik eigenlijk naar een stick of box waar OpenELEC op te flashen is. Iemand iets tegen gekomen?
pi2
:]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 20:43:56 #151
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154802827
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:40 schreef shiznuts het volgende:
Ooh, weer us nieuwe shizzle. :D
[ afbeelding ]
Linkje naar de tas?
Starbucks, waar blijf je
  vrijdag 31 juli 2015 @ 21:05:40 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154803493
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:43 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

Linkje naar de tas?
Eh... dit dus:
quote:
Elders was 'ie incl. verzendkosten (en per Singapore Post) niet goedkoper (ibuygou/pandawill/etc). Ook niet via een agent (MisterTao) en de officiële xiaomi.tmall-store (waar 'ie niet meer te bestellen was), wat ook wel weer gedoe is. Dus dan maar zo gedaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 31-07-2015 21:18:59 (linkske erbie) ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 31 juli 2015 @ 21:38:15 #153
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154804402
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 21:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eh... dit dus:

[..]

Elders was 'ie incl. verzendkosten (en per Singapore Post) niet goedkoper (ibuygou/pandawill/etc). Ook niet via een agent (MisterTao) en de officiële xiaomi.tmall-store (waar 'ie niet meer te bestellen was), wat ook wel weer gedoe is. Dus dan maar zo gedaan.
thanks! Had gehoopd de binnenkant te zien bij het linkje ;0
Starbucks, waar blijf je
pi_154809846
Bij tinydeal is de mi scale in de aanbieding, alleen komen daar nog $33 verzendkosten bovenop :'( http://m.tinydeal.com/en/(...)hing-Scales-p-147326

Maar bij geekbuying is doe $18.99 en die verzenden gratis. Is dat ook een originele of zijn er ook fakes?http://m.geekbuying.com/i(...)---White-343582.html
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 00:49:16 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154810040
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 00:37 schreef jeroendh het volgende:
Bij tinydeal is de mi scale in de aanbieding, alleen komen daar nog $33 verzendkosten bovenop :'( http://m.tinydeal.com/en/(...)hing-Scales-p-147326

Maar bij geekbuying is doe $18.99 en die verzenden gratis. Is dat ook een originele of zijn er ook fakes?http://m.geekbuying.com/i(...)---White-343582.html
Hoe kom je erbij dat Geekbuying die gratis verzendt? :N

Verder: http://world.tmall.com/item/44528998959.htm (official). 99 CNY ~> 15.95 USD.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154812838
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:23 schreef wootahH het volgende:

[..]

pi2
Liever iets met meer geheugen. ;)
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 07:17:01 #157
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154812896
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 00:37 schreef jeroendh het volgende:
Bij tinydeal is de mi scale in de aanbieding, alleen komen daar nog $33 verzendkosten bovenop :'( http://m.tinydeal.com/en/(...)hing-Scales-p-147326

Maar bij geekbuying is doe $18.99 en die verzenden gratis. Is dat ook een originele of zijn er ook fakes?http://m.geekbuying.com/i(...)---White-343582.html
Of je maakt gewoon de fout en let niet op bij het afrekenen ;-)
Zo heb ik de mijn besteld... 40 dollar aan verzending. Stiekem hoop ik dat die niet overkomt en ik kan claimen.
Starbucks, waar blijf je
pi_154814536
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 00:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat Geekbuying die gratis verzendt? :N

Verder: http://world.tmall.com/item/44528998959.htm (official). 99 CNY ~> 15.95 USD.
als ik hem in de winkelwagen doe is het $18.99 en bij paypal checkout betaal ik via paypal ook maar $18.99


nee helemaal top z'n chineese website :X

[ Bericht 5% gewijzigd door jeroendh op 01-08-2015 11:17:42 ]
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_154815075
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 10:55 schreef jeroendh het volgende:

[..]

als ik hem in de winkelwagen doe is het $18.99 en bij paypal checkout betaal ik via paypal ook maar $18.99
[ afbeelding ]

nee helemaal top z'n chineese website :X
Dan komt het er later alsnog bij als de betaling is voltooid, want betalinf voltooid betekent niet order voltooid. Heb ik met focalprice ook wel gehad.
You can't be late if you don't show up.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 11:38:12 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154815121
Ja, dan melden ze zich nog wel bij je. Deden ze ook bij mij. Misschien heb je geluk en hoef je ook maar 17 USD verzendkosten te dokken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154815274
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 11:35 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Dan komt het er later alsnog bij als de betaling is voltooid, want betalinf voltooid betekent niet order voltooid. Heb ik met focalprice ook wel gehad.
net getest,bij het volgende scherm komt het er idd bij.
:]
pi_154815491
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 11:49 schreef wootahH het volgende:

[..]

net getest,bij het volgende scherm komt het er idd bij.
Oke bedankt voor jullie antwoorden.
Dan koop ik wel een normale weegschaal in NL :)
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_154815970
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 12:04 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Oke bedankt voor jullie antwoorden.
Dan koop ik wel een normale weegschaal in NL :)
Je kan dezelfde weegschaal halen in Nederland voor 50 euro.
pi_154817502
Xiamo 10.000mAh powerbank van Allbuy is binnen :s)

Stevig ding, alleen jammer dat de manual in het Chinees is.
pi_154817581
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Xiamo 10.000mAh powerbank van Allbuy is binnen :s)

Stevig ding, alleen jammer dat de manual in het Chinees is.
die heb je niet nodig. het is geen ikea bouwpakket
:]
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 14:35:04 #166
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154817604
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 14:32 schreef wootahH het volgende:

[..]

die heb je niet nodig. het is geen ikea bouwpakket
Sssssst, he don't know 'bout the secret buttonpress thingy yet ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154817629
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 14:32 schreef wootahH het volgende:

[..]

die heb je niet nodig. het is geen ikea bouwpakket
Safety first.
Sommige mensen willen wel iets meer weten over hun product, zeker als het een product met een explosiegevaar. Het hoeft maar 1 keer mis te gaan.
pi_154817925
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 14:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Safety first.
Sommige mensen willen wel iets meer weten over hun product, zeker als het een product met een explosiegevaar. Het hoeft maar 1 keer mis te gaan.
Idd, met een Engelse handleiding was mn vorige huis nooit ontploft.
Ajax Amsterdam
pi_154817975
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 14:58 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Idd, met een Engelse handleiding was mn vorige huis nooit ontploft.
Ok
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 15:39:11 #170
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154818615
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 14:58 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Idd, met een Engelse handleiding was mn vorige huis nooit ontploft.
_O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 16:37:28 #171
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154819828
Results!
Anker 5200 mAh powerbank op de rooster gelegd voor de huilers bij de grote powerbanktest comments :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 16:39:42 #172
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154819874
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 14:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Safety first.
Sommige mensen willen wel iets meer weten over hun product, zeker als het een product met een explosiegevaar. Het hoeft maar 1 keer mis te gaan.
Je hebt 'n Android telefoon?
Google Translate app, foto van je manual en vertalen maar.
Of je d'r veel wijzer van gaat worden weet ik niet, maar dan heb je alvast je Engelse handleiding ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154819918
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:39 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Je hebt 'n Android telefoon?
Google Translate app, foto van je manual en vertalen maar.
Of je d'r veel wijzer van gaat worden weet ik niet, maar dan heb je alvast je Engelse handleiding ;)
Mja heb de manual van de 10400mAh powerbank al gevonden, komt ongeveer op hetzelfde neer :s)
pi_154820253
Heb mijn Earson-160 binnen, wat een mooi apparaat is het ook en het geluid is zeer goed en luid.
pi_154822653
'k Zou mij een ebook willen aanschaffen.
Bestaan er Chinese toestellen of beter een Kobo of Kindle nemen?
pi_154823583
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:45 schreef bartvangils het volgende:
'k Zou mij een ebook willen aanschaffen.
Bestaan er Chinese toestellen of beter een Kobo of Kindle nemen?
Gewoon een Kindle opzoeken.
pi_154823595
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:45 schreef bartvangils het volgende:
'k Zou mij een ebook willen aanschaffen.
Bestaan er Chinese toestellen of beter een Kobo of Kindle nemen?
Ebook reader bedoel je vast, maar ik heb er ook wel eens na gekeken.
ik zag bij de grotere shops niks bijzonders als je zoekt op E-ink.

Bij een mediamarkt in de buurt heb je veel meer keuze. Daar heb je ze ook al vanaf een eurootje of 30 tot 200 ofzo. Heb je hem gelijk en garantie.. en kun je dus nog even vergelijken ;)
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:29:57 #178
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154825205
Hoi ik zag zojuist dit voor ongeveer 40 euro
http://www.aliexpress.com(...)59.689.0_32246574184
heel goedkoop toch?


[ Bericht 22% gewijzigd door 1marcelfilms op 01-08-2015 20:36:04 ]
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:50:10 #179
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154825827
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:29 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hoi ik zag zojuist dit voor ongeveer 40 euro
http://www.aliexpress.com(...)59.689.0_32246574184
heel goedkoop toch?
[ afbeelding ]
En waarschijnlijk ook heel slecht ja ^O^
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154826158
bedankt aan allen voor jullie reacties.
ik ga voor een non-China (alhoewel, waarschijnlijk toch daar geproduceerd ;) ) toestel...
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:58:28 #181
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_154826161
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:50 schreef tokko1 het volgende:

[..]

En waarschijnlijk ook heel slecht ja ^O^
Dit dus.
512 MB ram. Die resolutie. En een chipset waarmee je pong kan spelen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_154826212
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:58 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dit dus.
512 MB ram. Die resolutie. En een chipset waarmee je pong kan spelen.
en ook geen e-ink scherm, dus niet leesbaar in vol zonlicht...
pi_154826450
Toen ik vanavond thuis kwam lag er een pakketje op mij te wachten; de Xiaomi Yi is binnen.
(jup; IK heb een China actioncam na al die tijd :@ )
Besteld op 13 juli. Valt mij nog mee na de horror-verhalen over Sweden Post.

Na het weekend maar eens in de gimbal zetten en gimbal onder de quad hangen.
Alleen nu is geheugenkaartje van Ebay nog niet binnen :P ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 01-08-2015 22:58:52 ]
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 22:12:45 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154828427
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:05 schreef Iemand91 het volgende:
Toen ik vanavond thuis kwam lag er een pakketje op mij te wachten; de Xiaomi Yi is binnen.
(jup; IK heb een China actioncam na al die tijd :') )
Besteld op 13 juli. Valt mij nog mee na de horror-verhalen over Sweden Post.

Na het weekend maar eens in de gimbal zetten en gimbal onder de quad hangen.
Alleen nu is geheugenkaartje van Ebay nog niet binnen :P ...
Nice. Haast helemaal up 'n running dan. :D
En natuurlijk gewoon moeten luisteren en geheugen gewoon in NL halen... :%
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 2 augustus 2015 @ 10:10:24 #185
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_154837034
Mijn minix is vandaag verzonden, valt qua verzendtijd nog reuze mee voor DX-standaard. Verzonden met postNL trouwens.
You can't be late if you don't show up.
pi_154837315
In mijn zoektocht naar ledstrips stuit ik op 'n "uitdaging" die volgens mij makkelijk verholpen kan worden.

Ik heb 'n overkapping van 4,5 bij 4,5 meter. Daarvan wil ik 3 zijden verlicht hebben door 'n led-strip van 5m. 't Liefste wil ik ze via 1 punt gevoed hebben. Als ik 't goed lees heb ik minstens 'n 12V 5A voeding nodig.

Nu zit ik nog met de overbrugging in de hoeken (puntdak met balken die in de hoeken uitkomen). Daar hoeft geen verlichting te zitten, maar moet wel ongeveer 10 a 15 cm overbrugd worden naar de volgende strip. Is daar iets voor?

Alle tips zijn welkom! Ik dacht aan Warm-white, maar voor 'n actiever feestje mag 't ook 'n kleurenmix zijn. Als ik 't ook maar op sfeervol licht kan zetten als 't nodig is.

Bijgevoegd 'n situatieschets:



De stroomvoorziening mag evt. ook rechts onderin, maar waar ik 'm nu getekend heb is al 'n stroompunt.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154837393
Ik denk dat ik al 'n eind ben:

LED-strip: http://www.ebay.nl/itm/1m(...)&hash=item541cedf625
Voeding: http://www.ebay.nl/itm/12(...)e=price&talgo=origal
Overbrugging: http://www.ebay.nl/itm/5-(...)rice&talgo=undefined
DC-splitter: http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)?hash=item2a49909a73

Ben ik er dan? Zijn er betere opties? Evt RGB kleurtjes?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154837540
Iemand hier bekend met http://www.dhgate.com ?
Kreeg de site van een vriend van me, die was er erg positief over.
Gegroet!
  zondag 2 augustus 2015 @ 11:11:14 #189
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_154837585
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:07 schreef Zspirit het volgende:
Iemand hier bekend met http://www.dhgate.com ?
Kreeg de site van een vriend van me, die was er erg positief over.
Hij staat in de OP onder tradingmarkets, ligt dus aan de verkopers of het betrouwbaar is. Ik heb er zelf geen ervaring mee.
You can't be late if you don't show up.
pi_154837621
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:07 schreef Zspirit het volgende:
Iemand hier bekend met http://www.dhgate.com ?
Kreeg de site van een vriend van me, die was er erg positief over.
paar keer wat besteld(wel een hele tijd terug). Werkt prima. Dhgate houdt volgens mij het geld vast, en je moet bevestigen als je het product binnen hebt, daarna krijgt de seller pas zijn geld.
:]
pi_154837871
Ah gewoon het zelfde als aliexpres enzo
Gegroet!
  zondag 2 augustus 2015 @ 11:46:18 #192
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154838027
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:35 schreef Zspirit het volgende:
Ah gewoon het zelfde als aliexpres enzo
Veelal duurder dan aliexpress :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:29:25 #193
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_154838538
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:30 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Nee toch?
ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze gewoon een originele kregen.
Zelfs met kras code om te controleren.
Volgens mij zijn er wel neppe PAX en MFLB in omloop maar de flowermate nog niet geloof ik.
Ik had vernomen van wel op de reddit vaporents.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_154839935
Ik heb zo'n stand gekocht voor mijn digitale camera:


Alleen nu is het schroefgat van mijn Camera te klein (of het schroefje van de stand te groot)
Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen en waar dit te verkrijgen is?
pi_154840161
Het draad wat je ziet is een bus, die kan je er van af draaien.
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:09:30 #196
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154840227
Heb je uberhaupt mijn guide hierover al gelezen?
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 10:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 'n overkapping van 4,5 bij 4,5 meter. Daarvan wil ik 3 zijden verlicht hebben door 'n led-strip van 5m. 't Liefste wil ik ze via 1 punt gevoed hebben. Als ik 't goed lees heb ik minstens 'n 12V 5A voeding nodig.
Voor 3* 4,5m ga je niet genoeg hebben aan 'n 5A voeding, ik zou gaan voor een 10A exemplaar, en dan niet zo 'n adapterding dat je in je stopcontact steekt, maar een degelijke metalen voeding, met fatsoenlijke warmteafvoer.
Daar heb je ook meerdere uitgangen op, dus hoef je je strip niet in 1 stuk te gaan voeden.
Dat voeden van 3*4,5m in 1 keer gaat wel, maar de led's op het einde van de lijn gaan minder hard branden.
Hiervoor heb ik een oplossing in mijn guide.

quote:
Alle tips zijn welkom! Ik dacht aan Warm-white, maar voor 'n actiever feestje mag 't ook 'n kleurenmix zijn. Als ik 't ook maar op sfeervol licht kan zetten als 't nodig is.
RGBW met Warm wit pakken dan.

quote:
Goed als je monochrome wil, maar voor 'n betere prijs zou ik eens kijken naar een 3-pack van 5x 5630 Waterproof WW 5M bij BangGood (waterproof vw dat het een overkapping is buiten)

quote:
Nope, zoals hierboven al uitgelegd

quote:
Is bruikbaar, maar geeft na verloop van tijd probleempjes en dan moet je ze opnieuw gaan aandrukken.

quote:
Bruikbaar, maar ik zou voor 'n andere voeding kiezen, en dan heb je deze niet nodig.

quote:
Ben ik er dan? Zijn er betere opties? Evt RGB kleurtjes?
Ongeveer, nog wat extra kabel om aan t' sluiten, en die rgb had ik al gezegd, RGBW met WW.
En controllers en 'n remote ga je ook nog nodig hebben. Het MiLight systeem heb ik uitgelicht in m'n guide. Er zijn nog andere controllers en systemen, maar daar ga je zelf ff moeten naar zoeken. Er zijn hier wel een aantal users die met de andere systemen ervaring hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door dodge_911 op 02-08-2015 14:39:17 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154840296
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 10:53 schreef Eric_Cantona het volgende:

Ben ik er dan? Zijn er betere opties? Evt RGB kleurtjes?
In navolging van Dodge: ga voor de ledstrip RGBWW
http://www.aliexpress.com(...)ble/32268941734.html
pi_154841165
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:06 schreef Mehari het volgende:
Het draad wat je ziet is een bus, die kan je er van af draaien.
aaarrrgghh ik zie het nu pas 8)7 haha thanks!
pi_154845071
Kijk ik nou verkeerd, of levert mijn favoriete shop Banggood nou de Xiaomi PB 16.000 niet (meer)? Zo ja, waar is hij dan goedkoop en betrouwbaar te verkrijgen?
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:32:15 #200
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154846598
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:34 schreef Tosti-vreter het volgende:
Kijk ik nou verkeerd, of levert mijn favoriete shop Banggood nou de Xiaomi PB 16.000 niet (meer)? Zo ja, waar is hij dan goedkoop en betrouwbaar te verkrijgen?
Yep, http://www.banggood.com/O(...)r-Bank-p-953908.html hij lijkt uitverkocht te zijn oid.

Alternatieven zijn natuurlijk de shops uit de OP:
- Tinydeal (http://www.tinydeal.com/1(...)harger-p-154025.html)
- Fasttech (https://www.fasttech.com/(...)h-dual-usb-mobile-li)
- Ever buying (http://www.ever####buying.net/product793025.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale
- Pandawill (http://www.pandawill.com/(...)d05bbad1f3008924c625)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154848685
quote:
2s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:09 schreef dodge_911 het volgende:
Heb je uberhaupt mijn guide hierover al gelezen?

[..]

Voor 3* 4,5m ga je niet genoeg hebben aan 'n 5A voeding, ik zou gaan voor een 10A exemplaar, en dan niet zo 'n adapterding dat je in je stopcontact steekt, maar een degelijke metalen voeding, met fatsoenlijke warmteafvoer.
Daar heb je ook meerdere uitgangen op, dus hoef je je strip niet in 1 stuk te gaan voeden.
Dat voeden van 3*4,5m in 1 keer gaat wel, maar de led's op het einde van de lijn gaan minder hard branden.
Hiervoor heb ik een oplossing in mijn guide.

[..]

RGBW met Warm wit pakken dan.

[..]

Goed als je monochrome wil, maar voor 'n betere prijs zou ik eens kijken naar een 3-pack van 5x 5630 Waterproof WW 5M bij BangGood (waterproof vw dat het een overkapping is buiten)

[..]

Nope, zoals hierboven al uitgelegd

[..]

Is bruikbaar, maar geeft na verloop van tijd probleempjes en dan moet je ze opnieuw gaan aandrukken.

[..]

Bruikbaar, maar ik zou voor 'n andere voeding kiezen, en dan heb je deze niet nodig.

[..]

Ongeveer, nog wat extra kabel om aan t' sluiten, en die rgb had ik al gezegd, RGBW met WW.
En controllers en 'n remote ga je ook nog nodig hebben. Het MiLight systeem heb ik uitgelicht in m'n guide. Er zijn nog andere controllers en systemen, maar daar ga je zelf ff moeten naar zoeken. Er zijn hier wel een aantal users die met de andere systemen ervaring hebben.
Ik heb je guide zeker gelezen, maar dat was toen 't allemaal niet zo concreet was. Nu is e.e.a. wel wat duidelijker.

Wat ik nu heb:
Strip: http://www.banggood.com/W(...)of-Lamp-p-51601.html (de 3 pack is duurder in verhouding, dus ik haal deze)
Voeding: http://www.banggood.com/1(...)10-220V-p-69415.html (ik kan geen goedkopere vinden, zo 1-2-3)
DC-splitter heb ik dan niet meer nodig inderdaad.

De overbrugging heb ik wel nog nodig, ik moet namelijk 2x5m wel doorlussen. Ik kan ze niet alledrie aan de voeding hangen, of ik moet 5m kabel wegwerken (en als dat niet hoeft, dan liever niet) Hoe bedoel je dat je ze na verloop moet aandrukken? Blijft dat niet gewoon zitten als je 't met rust laat? Of is dit wat: http://www.banggood.com/4(...)-Strip-p-921022.html

Mi-light: http://www.banggood.com/M(...)roller-p-968820.html
Controller: http://www.banggood.com/2(...)-Light-p-969406.html

Zit er bij die voeding 'n stekker of maak ik daar zelf nog 'n kabel aan? Kabels genoeg liggen namelijk.

Volgens mij ben ik nu 'n heel eind?
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:46:27 #202
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154850735
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Strip: http://www.banggood.com/W(...)of-Lamp-p-51601.html (de 3 pack is duurder in verhouding, dus ik haal deze)
Zou ik niet doen en gaan voor RGBW, omdat het witte licht dat een RGB-strip maakt lelijk en koud is (R, G en B branden gewoon op volle sterkte om wit te maken)
En je linkt hier naar een kit met strip en controller, die controller kan rustig weg omdat je hieronder het MiLight systeem wil gaan gebruiken.
quote:
Voeding: http://www.banggood.com/1(...)10-220V-p-69415.html (ik kan geen goedkopere vinden, zo 1-2-3)
Looks okay, maar effe nachtje in testopstelling laten lopen voor je alles inbouwt.
quote:
DC-splitter heb ik dan niet meer nodig inderdaad.
De overbrugging heb ik wel nog nodig, ik moet namelijk 2x5m wel doorlussen. Ik kan ze niet alledrie aan de voeding hangen, of ik moet 5m kabel wegwerken (en als dat niet hoeft, dan liever niet) Hoe bedoel je dat je ze na verloop moet aandrukken? Blijft dat niet gewoon zitten als je 't met rust laat? Of is dit wat: http://www.banggood.com/4(...)-Strip-p-921022.html
Dat kan, maar dan mis je nog female connectors en moet je gaan solderen.
En die clipjes gaan na verloop van tijd wat minder druk geven, met geflikker in je ledstrips tot gevolg.
10 meter ledstrip zou ik zowiezo langs twee kanten voeden. Je kan het zo proberen, maar ik vrees dat de leds op 't einde van de laatste strip minder hard gaan branden.
quote:
Remote is goed, maar ga nou toch maar voor RGBW ipv RGB :) Dan moet je dus ook 'n RGBW controller ipv deze.
quote:
Zit er bij die voeding 'n stekker of maak ik daar zelf nog 'n kabel aan? Kabels genoeg liggen namelijk.
Aan die voeding moet je idd zelf nog een snoer en een stekker knopen.
quote:
Volgens mij ben ik nu 'n heel eind?
Yep, al ga je toch nog wel dingen tegenkomen die je bent vergeten ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door dodge_911 op 02-08-2015 20:51:54 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154851087
quote:
12s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Zou ik niet doen en gaan voor RGBW, omdat het witte licht dat een RGB-strip maakt lelijk en koud is (R, G en B branden gewoon op volle sterkte om wit te maken)
En je linkt hier naar een kit met strip en controller, die controller kan rustig weg omdat je hieronder het MiLight systeem wil gaan gebruiken.

[..]

Looks okay, maar effe nachtje in testopstelling laten lopen voor je alles inbouwt.

[..]

Dat kan, maar dan mis je nog female connectors en moet je gaan solderen.
En die clipjes gaan na verloop van tijd wat minder druk geven, met geflikker in je ledstrips tot gevolg.
10 meter ledstrip zou ik zowiezo langs twee kanten voeden. Je kan het zo proberen, maar ik vrees dat de leds op 't einde van de laatste strip minder hard gaan branden.

[..]

Remote is goed, maar ga nou toch maar voor RGBW ipv RGB :) Dan moet je dus ook 'n RGBW controller ipv deze.

[..]

Aan die voeding moet je idd zelf nog een snoer en een stekker knopen.

[..]

Yep, al ga je toch nog wel dingen tegenkomen die je bent vergeten ;)
Pff ... Ik dacht dat 't behoorlijk plug en play was en voor 'n paar tientjes klaar.

RGBW strips (zonder controllers) kan ik niet op BG vinden, of zie ik 't verkeerd?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154852075
quote:
16s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:32 schreef tokko1 het volgende:
Tinydeal (http://www.tinydeal.com/1(...)harger-p-154025.html)
Is er bekend of deze legit is? Voor 17 euro wil ik 'm gelijk wel hebben!

Edit: staat geen Mi logo op én het woord Xiaomi wordt niet genoemd.. Fake dus neem ik aan.
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:34:46 #205
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154852228
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:29 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Is er bekend of deze legit is? Voor 17 euro wil ik 'm gelijk wel hebben!

Edit: staat geen Mi logo op én het woord Xiaomi wordt niet genoemd.. Fake dus neem ik aan.
Dit is de Original http://www.tinydeal.com/o(...)y-pack-p-140856.html ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154852323
quote:
Hmmm Banggood is veruit het goedkoopst. Wachten tot hij weer in stock is dan maar! Iemand die contacten met Banggood heeft en dat toevallig weet?
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:41:42 #207
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154852375
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:57 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Pff ... Ik dacht dat 't behoorlijk plug en play was en voor 'n paar tientjes klaar.

RGBW strips (zonder controllers) kan ik niet op BG vinden, of zie ik 't verkeerd?
http://www.benl.ebay.be/i(...)&hash=item339cc0215a
Voordeel hier is wel dat je je overbruggingen met connectors kan doen ipv klemmetjes, en niet moet gaan solderen. Is het nog een kwestie van de juiste overbruggingen te scoren (5-pins dus)
Voor wat jij wil is er niet echt een plug-en-play-oplossing, of je moet zo 'n all-in-1 pakket scoren, maar dat kan dan weer net niet wat jij wil.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154852983
quote:
12s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:41 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

http://www.benl.ebay.be/i(...)&hash=item339cc0215a
Voordeel hier is wel dat je je overbruggingen met connectors kan doen ipv klemmetjes, en niet moet gaan solderen. Is het nog een kwestie van de juiste overbruggingen te scoren (5-pins dus)
Voor wat jij wil is er niet echt een plug-en-play-oplossing, of je moet zo 'n all-in-1 pakket scoren, maar dat kan dan weer net niet wat jij wil.
't Wordt een beetje 'n LED-strip topic zo, maar je hebt m'n situatie niet helemaal door denk ik ;)

In de hoeken zitten flinke balken, daar kan ik geen strip plaatsen, dus dat moet overbrugd worden met 'n kabeltje (tussen de 2 strips) of 'n kabel vanaf de controller naar de 2e strip.

Ik heb dus 'n stuk van 10 meter (of 2x 5) en 'n stuk van 5 meter om op de voeding aan te sluiten.

Over die controller (Mi-light), ik dien van die 3 strips (of 2) de kleuren bij elkaar "te draaien" en te koppelen aan de controller? Dat is kroonsteentjes-werk lijkt me?
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 2 augustus 2015 @ 22:42:44 #209
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_154854120
Weer terug van vakantie! Weer leuk gefilmd met de SJ4000! *O*
Nog iets speciaals gemist de afgelopen 3 weken (die ik even terug moet lezen)?
  zondag 2 augustus 2015 @ 23:10:11 #210
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154855113
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:04 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

't Wordt een beetje 'n LED-strip topic zo, maar je hebt m'n situatie niet helemaal door denk ik ;)

In de hoeken zitten flinke balken, daar kan ik geen strip plaatsen, dus dat moet overbrugd worden met 'n kabeltje (tussen de 2 strips) of 'n kabel vanaf de controller naar de 2e strip.
Daar kan je dus van die overbruggingen voor gebruiken die je eerst postte, die witte, maar dan de 5-pins uitvoering ervan.
quote:
Ik heb dus 'n stuk van 10 meter (of 2x 5) en 'n stuk van 5 meter om op de voeding aan te sluiten.

Over die controller (Mi-light), ik dien van die 3 strips (of 2) de kleuren bij elkaar "te draaien" en te koppelen aan de controller? Dat is kroonsteentjes-werk lijkt me?
Kan je proberen, en anders meerdere controllers gebruiken.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154857625


Morgen hier om 09:00 uur. Of is het hier weer zo dat de tijd niet klopt maar aan je computertijd is gekoppeld?
pi_154860899
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

Morgen hier om 09:00 uur. Of is het hier weer zo dat de tijd niet klopt maar aan je computertijd is gekoppeld?

is aan pc tijd gekoppeld. Net systeemtijd 1 uur achteruit gezet er en kwam een uur bij op de site.
Nu snap ik ook dat die Tinydeal sale aan mijn neus voorbij ging :P
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_154861046
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

Morgen hier om 09:00 uur. Of is het hier weer zo dat de tijd niet klopt maar aan je computertijd is gekoppeld?

Ik heb er nu 1 in me winkelwagentje voor 25 euro, kun je niet met iDeal betalen :'( :'( :'( :'( :'(
pi_154861131
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:01 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Ik heb er nu 1 in me winkelwagentje voor 25 euro, kun je niet met iDeal betalen :'( :'( :'( :'( :'(
Bij gearbest is hij niet veel duurder. Geen idee bij de andere shops.
Ajax Amsterdam
pi_154861333
Is er iemand hier die nog een powerbank heeft die ligt te verstoffen en die ik kan overnemen? Ik ga namelijk aanstaande zaterdag op vakantie, maar ben vergeten om op tijd een powerbank te bestellen |:(
pi_154861389
Weer gezeik met DPD,
M'n telefoon die ik besteld heb bij gearbest is beschadigd blijkbaar.
:(
Ze sturen het pakje terug naar gearbest. Hopen dat die het snel oppakken.
pi_154862131
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik had vernomen van wel op de reddit vaporents.
Hmm ok, ik zal nog eens wat zoeken dan.
Bedankt iig ;)

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:01 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Ik heb er nu 1 in me winkelwagentje voor 25 euro, kun je niet met iDeal betalen :'( :'( :'( :'( :'(
Iritant het, vooral dat je het pas zo laat kunt zien.
Heel mn order list staat vol met gecanselde orderers hierom, lekker overzichterlijk ;)
Gegroet!
pi_154862277
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 08:41 schreef jeroendh het volgende:
is aan pc tijd gekoppeld. Net systeemtijd 1 uur achteruit gezet er en kwam een uur bij op de site.
Nu snap ik ook dat die Tinydeal sale aan mijn neus voorbij ging :P
Ah, duidelijk. Dus voor dit soort acties moet je je PC op Hong Kong time zetten dus.
Maar goed; de router staat nog steeds te koop voor die prijs.
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb er nu 1 in me winkelwagentje voor 25 euro, kun je niet met iDeal betalen :'( :'( :'( :'( :'(
IDeal wil je ook niet gebruiken met China shoppen.
pi_154862432
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:21 schreef Iemand91 het volgende:

IDeal wil je ook niet gebruiken met China shoppen.
Hoezo dat dan?
Gegroet!
pi_154862567
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:29 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
met iDeal heb je geen bescherming zoals bij Paypal (overigens heb je bij Aliexpress wel gewoon buyers protection)
pi_154862591
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:29 schreef Zspirit het volgende:
Hoezo dat dan?
Omdat je dan aan de grillen van de webshop/verkoper bent overgeleverd bij eventuele problemen.
Met PayPal heb je tenminste een stok achter de deur (aankoopbescherming).
pi_154862918
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:35 schreef Kenzi het volgende:

[..]

met iDeal heb je geen bescherming zoals bij Paypal (overigens heb je bij Aliexpress wel gewoon buyers protection)
Aliexpress en buyers protection ;( eerder sellers protection...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154863034
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:54 schreef relativity het volgende:

[..]

Aliexpress en buyers protection ;( eerder sellers protection...
Ik heb nu twee keer gehad dat ik een DOA of verkeerd product had en dat de sellers gewoon gelijk kregen :')
pi_154863310
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:54 schreef relativity het volgende:

[..]

Aliexpress en buyers protection ;( eerder sellers protection...
Zo ken ik ook genoeg sellers die klagen over de buyers protection die altijd lijkt te beslissen in het voordeel van de kopers.
:P

Aliexpress is behoorlijk streng, bij meerdere klachten, ook al zijn die in de sellers voordeel afgesloten wordt die seller al terug gezet in ranking.
pi_154863410
Ah op die manier is paypal wat slimmer inderdaad.
Ik koop eigenlijk nooit dure producten uit china alles blijft wel onder de 30 euro.
Bij bangood en aliexpress vind ik de service prima hoor. Bij problemen met een seller werd altijd in mijn voordeel beslist.
Gegroet!
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:09:13 #226
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154865374
Beetje laat, maar alsnog de fotos:


^verpakking, ziet er best netjes uit moet ik zeggen





^De minihaak ziet er niet heel stevig uit, en computer muis voor schaal.

Geluid klinkt aangenaam en geen ruis ofzo, verbinding met bluetooth is ook zuiver.
Enige nadeel is dus de haak, die had ik steviger en groter verwacht.

De volgende keer wacht ik maar een weekje langer, eu dx is iets te duur.
[Den Helder]
pi_154865423
Die muis voor schaal _O-
pi_154865523
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:11 schreef Onufriev het volgende:
Die muis voor schaal _O-
kan inderdaad beter "Banana for scale" gebruiken
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:19:53 #229
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154865614
Ja de bananen waren op _O-
[Den Helder]
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:21:16 #230
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_154865635
Dat is de nieuwe earson toch?
Ik heb de oude al 2 jaar en hij doet het nog steeds perfect
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_154865663
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:21 schreef anti-loper het volgende:
Dat is de nieuwe earson toch?
Ik heb de oude al 2 jaar en hij doet het nog steeds perfect
Nee is geen Earson maar een andere (merkloze?)
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:25:00 #232
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_154865702
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:22 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Nee is geen Earson maar een andere (merkloze?)
Oh oke. Hij lijkt er wel veel op. De nieuwe earsons zagen er ook zo uit dacht ik
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_154865723
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:25 schreef anti-loper het volgende:

[..]

Oh oke. Hij lijkt er wel veel op. De nieuwe earsons zagen er ook zo uit dacht ik
Klopt inderdaad, denk een imi ofzoiets.
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:29:08 #234
443342 Plastic_beker
Drinkt graag cola
pi_154865770
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:22 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Nee is geen Earson maar een andere (merkloze?)
Merkloos inderdaad, zal me niks verbazen als het uit dezelfde(afgebrande) fabriek komt.
[Den Helder]
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:29:11 #235
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154865774
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:26 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, denk een imi ofzoiets.
Nieuwe Earson (Er-160) ziet er toch echt wel anders uit hoor.



Check ook de review op m'n reviewblog.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_154865832
quote:
16s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:29 schreef tokko1 het volgende:
ziet er toch echt wel anders uit hoor.
Je hebt gelijk, lijkt er minder op dan ik dacht.
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:36:43 #237
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154867265
Mag ik een hulplijn inzetten?

Vorige week een Mi-scale gekocht. Ongemerkt toch 40 dollar aan verzending afgetikt.
Iets met een glaasje wijn en niet goed opletten. Dom dom dom. Zeker ze nu voor 50 euro te krijgen zijn bij bol.com.

De nasmaak van de wijn; vandaag 43 euro mogen aftikken aan naheffing.
Ik overweeg bezwaar te maken; voor een verkoopprijs van 30 dollar. Heeft iemand daar ervaring mee? Heeft het zin dat ik bezwaar maak? *help*
Starbucks, waar blijf je
pi_154868154
Vandaag heeft Gearbest mijn bestelling verzonden met de befaamde Swedenpost, hopelijk gaat het niet zo lang duren.
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 15:34:42 #239
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_154868570
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Mag ik een hulplijn inzetten?

Vorige week een Mi-scale gekocht. Ongemerkt toch 40 dollar aan verzending afgetikt.
Iets met een glaasje wijn en niet goed opletten. Dom dom dom. Zeker ze nu voor 50 euro te krijgen zijn bij bol.com.

De nasmaak van de wijn; vandaag 43 euro mogen aftikken aan naheffing.
Ik overweeg bezwaar te maken; voor een verkoopprijs van 30 dollar. Heeft iemand daar ervaring mee? Heeft het zin dat ik bezwaar maak? *help*
Nee maar let even op dat ze de verzendkosten meenemen in de berekening. Dus zelfs als je bezwaar aantekent dat je het voor $30 gekocht hebt en ze kunnen aantonen dat de verzending $40 was wordt je alsnog voor $70 aangeslagen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:36:39 #240
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154868624
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Mag ik een hulplijn inzetten?

Vorige week een Mi-scale gekocht. Ongemerkt toch 40 dollar aan verzending afgetikt.
Iets met een glaasje wijn en niet goed opletten. Dom dom dom. Zeker ze nu voor 50 euro te krijgen zijn bij bol.com.

De nasmaak van de wijn; vandaag 43 euro mogen aftikken aan naheffing.
Ik overweeg bezwaar te maken; voor een verkoopprijs van 30 dollar. Heeft iemand daar ervaring mee? Heeft het zin dat ik bezwaar maak? *help*
Denk het niet aangezien je ook belasting betaald over de verzendkosten.
pi_154868874
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Denk het niet aangezien je ook belasting betaald over de verzendkosten.
Geen idee hoor, maar als je besluit het product terug te sturen? (verzendkosten worden voergoed door PayPal als je daar mee betaald hebt) Krijg je dan je naheffing terug?
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:18:50 #242
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154869669
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:46 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Geen idee hoor, maar als je besluit het product terug te sturen? (verzendkosten worden voergoed door PayPal als je daar mee betaald hebt) Krijg je dan je naheffing terug?
dat is nog eens een goed idee.
Die naheffing... dat is toch nog een behoorlijke brok
Starbucks, waar blijf je
pi_154869733
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:18 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

dat is nog eens een goed idee.
Die naheffing... dat is toch nog een behoorlijke brok
Ja ik hoop dat het dan terugbetaald wordt.. Zelf geen ervaring mee hoor, maar het zou wellicht kunnen.
pi_154869902
Even een vraag zijn Gearbest en Ever Buying een bedrijf ? Het viel mij op dat er best wel wat overeenkomsten zijn.
pi_154869968
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:46 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Geen idee hoor, maar als je besluit het product terug te sturen? (verzendkosten worden voergoed door PayPal als je daar mee betaald hebt) Krijg je dan je naheffing terug?
Dan ga ik gewoon stenen terugsturen.
En het pakket houden.
Invoerheffing is niet omkeerbaar denk ik.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:51:05 #246
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_154870576
Morgen maar eens bellen met PayPal. :)
Starbucks, waar blijf je
  maandag 3 augustus 2015 @ 17:39:33 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154871849
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:31 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Dan ga ik gewoon stenen terugsturen.
En het pakket houden.
Invoerheffing is niet omkeerbaar denk ik.
Met het aannemen van het pakket en het betalen van de heffing ga je daar inderdaad mee akkoord, dus denk hetzelfde. Je kunt het aan de deur nog weigeren wanneer ze melden dat je moet dokken en jij dat niet van plan bent.
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

Morgen hier om 09:00 uur. Of is het hier weer zo dat de tijd niet klopt maar aan je computertijd is gekoppeld?

Oh ja, dat was vandaag. Nou ja, m'n ouders zeiden dat die repeater van de Action niks uithaalde, dus misschien dat deze een beetje een solide signaal uitzendt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154872311
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:39 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oh ja, dat was vandaag. Nou ja, m'n ouders zeiden dat die repeater van de Action niks uithaalde, dus misschien dat deze een beetje een solide signaal uitzendt.
ik ben heel tevreden met mn Xiaomi mini router :)
vooral op 5Ghz is het internet verdomd snel.
trouwens bij allbuy ook gewoon voor 26 euro en heb em zelf een tijd geleden daar ook gekocht voor 24 piek.
pi_154872660
Wie gaat de aldi m-usb kabel even testen woensdag met zijn china testertje? https://www.aldi.nl/aldi_micro_usb_kabel_48_5_16151_26820.html
:]
pi_154874312
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

Morgen hier om 09:00 uur. Of is het hier weer zo dat de tijd niet klopt maar aan je computertijd is gekoppeld?

Gekocht, ik geef de laatste dagen veel te veel uit :@
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_154874682
Weet niet of het al bekend was, maar was van de week bij de action.
Die hebben nu van maxxter ook usb metertjes.

http://www.action.nl/maxxter-usb-power-meter-met-led-display
pi_154875378
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:21 schreef johanndoe het volgende:
Weet niet of het al bekend was, maar was van de week bij de action.
Die hebben nu van maxxter ook usb metertjes.

http://www.action.nl/maxxter-usb-power-meter-met-led-display
wat heb je eigenlijk aan zo metertje
pi_154875501
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:43 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

wat heb je eigenlijk aan zo metertje
Kijken welke kabels al dan niet snel laden dmv Ampere's testen
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:53:28 #254
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154875684
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:29 schreef Lazvic het volgende:
Even een vraag zijn Gearbest en Ever Buying een bedrijf ? Het viel mij op dat er best wel wat overeenkomsten zijn.
Ja, dacht het wel.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154876211
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:58 schreef julius123 het volgende:

[..]

ik ben heel tevreden met mn Xiaomi mini router :)
vooral op 5Ghz is het internet verdomd snel.
trouwens bij allbuy ook gewoon voor 26 euro en heb em zelf een tijd geleden daar ook gekocht voor 24 piek.
Pas geleden een review gekeken waarbij men nogal negatief deed over het apparaatje..
Vooral dat het vrij nutteloos was ivm de (niet te wijzigen?) taalinstelling?

Zou deze evt. willen in combinatie met UPC/Horizon..

any toughts..?
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:14:33 #256
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_154876328
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:11 schreef lighted het volgende:

[..]

Pas geleden een review gekeken waarbij men nogal negatief deed over het apparaatje..
Vooral dat het vrij nutteloos was ivm de (niet te wijzigen?) taalinstelling?

Zou deze evt. willen in combinatie met UPC/Horizon..

any toughts..?
Er is software die je er zelf over heen kunt donderen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:19:00 #257
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154876456
Iemand ervaring met de smart watches van Banggood? Ik ben een beetje huiverig.
pi_154876621
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand ervaring met de smart watches van Banggood? Ik ben een beetje huiverig.
begin er maar niet aan. voor 60 euro heb je een sony.
:]
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:26:23 #259
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154876638
Het stomme aan die Xiaomi Mini WiFi-router is dat de WAN-poort 100Mbit is, oftewel als je internet sneller dan dat is heb je dus je router als bottleneck en kom je nooit boven de 100Mbit uit.
Dat WiFi-AC is dus ook zwaar nutteloos voor internet, alleen voor je eigen netwerk misschien handig.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_154876772
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Het stomme aan die Xiaomi Mini WiFi-router is dat de WAN-poort 100Mbit is, oftewel als je internet sneller dan dat is heb je dus je router als bottleneck en kom je nooit boven de 100Mbit uit.
Dat WiFi-AC is dus ook zwaar nutteloos voor internet, alleen voor je eigen netwerk misschien handig.
Internet is nog niet eens het probleem (meerderheid zal geen 100Mbit download hebben) maar je snelheid in je interne netwerk. Dat wordt inderdaad door die 100Mbit poort gelimiteerd.
Voor als je gewoon een AP wil hebben voor wat GMS's of wat surfen op laptop is het natuurlijk wel prima. Zelf een 1080P film streamen zou nog wel moeten kunnen.

Ik wou dat seamless roaming gangbaar was, dan wist ik nog wel een adres waar 1 of 2 van die Xiaomi routers nuttig konden zijn. (en waar die 100Mbit geen bottleneck gaat zijn door de trage KPN koper-internet wat daar is)
Ik heb daar namelijk geen goede ervaringen met verschillende AP's die dezelfde SSDI, wachtwoord e.d. hebben. (apparatuur blijft bijvoorbeeld verbonden met zwakste AP)

Ubiquiti-apparatuur heeft dit wel maar ook daar schijnt het nauwelijks te werken.

EDIT: aangezien je dus toch niet de 1Gbit/s capaciteit van je netwerkkabel nodig hebt kunt je die Xiaomi ook gewoon voeden met zo'n goedkope POE-splitter; helemaal handig. :7



[ Bericht 32% gewijzigd door Iemand91 op 03-08-2015 20:41:49 ]
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:33:37 #261
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_154876839
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Het stomme aan die Xiaomi Mini WiFi-router is dat de WAN-poort 100Mbit is, oftewel als je internet sneller dan dat is heb je dus je router als bottleneck en kom je nooit boven de 100Mbit uit.
Dat WiFi-AC is dus ook zwaar nutteloos voor internet, alleen voor je eigen netwerk misschien handig.
Dat is zeker waar.

Ik heb echter een 13 mbit verbinding en ik heb nog nooit een draadloze verbinding met een router van een provider van boven de 75 mbit gehad, al zat ik er net naast (ziggo). Als ik 50 Mbit draadloos haal ben ik al blij.

Trouwens is hij ook te bestellen bij Allbuy voor $23,xx
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:13:02 #262
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154878147
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dat is zeker waar.

Ik heb echter een 13 mbit verbinding en ik heb nog nooit een draadloze verbinding met een router van een provider van boven de 75 mbit gehad, al zat ik er net naast (ziggo). Als ik 50 Mbit draadloos haal ben ik al blij.

Trouwens is hij ook te bestellen bij Allbuy voor $23,xx
Ja, als je abo bij je provider onder de 100Mbit is is het geen probleem natuurlijk.
Ik heb alleen een 1Gbit-abo maar geen 5Ghz of wifi-AC, dacht met dat ding een perfecte, goedkope oplossing te hebben maar helaas.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_154878191
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:13 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ja, als je abo bij je provider onder de 100Mbit is is het geen probleem natuurlijk.
Ik heb alleen een 1Gbit-abo maar geen 5Ghz of wifi-AC, dacht met dat ding een perfecte, goedkope oplossing te hebben maar helaas.
Maak je dan veel gebruik van internet via de kabel ?
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:43:14 #264
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154879270
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:14 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Maak je dan veel gebruik van internet via de kabel ?
Jep, laptop zit aan de kabel, 600 a 700Mbit haal ik dan wel makkelijk ;).
Kabel is sowieso superieur maar voor m'n telefoon is 5GHz AC wel handig
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_154879459
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:43 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Jep, laptop zit aan de kabel, 600 a 700Mbit haal ik dan wel makkelijk ;).
Kabel is sowieso superieur maar voor m'n telefoon is 5GHz AC wel handig
Wat is je huidige router ?
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:54:46 #266
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154879615
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:49 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Wat is je huidige router ?
ZyXEL VMG8324 die bij het abo in zit (Tweak Glasvezel, eigen netwerk in Enschede), er is al een 5GHz AC-versie van maar die wordt nog intern getest en is dus nog niet voor normale klanten beschikbaar ;(

Edit: Naast speedtests haal ik de snelheid trouwens toch nooit, via Usenet haal ik ook steeds zo'n 30MB/s, niet echt veel hoger dan dat, heb nog geen 40MB/s stabiel gehad ofzo :'( en wil geen payserver meer nemen als 30MB/s er gratis bij zit.

[ Bericht 18% gewijzigd door MacorgaZ op 03-08-2015 22:05:29 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_154879820
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:11 schreef lighted het volgende:

[..]

Pas geleden een review gekeken waarbij men nogal negatief deed over het apparaatje..
Vooral dat het vrij nutteloos was ivm de (niet te wijzigen?) taalinstelling?

Zou deze evt. willen in combinatie met UPC/Horizon..

any toughts..?
Met google translate werkt het perfect, of je gebruikt de Engelse app op je telefoon of tablet.
Ik heb deze vooral gehaald omdat de 2.4ghz band hier zo vol zit dat ik max 4 Mbit haal via 2.4, met de xiaomi router haal ik ongeveer 70 Mbit. Ik gebruik em alleen als acces point. Voor alle bedrade verbindingen heb ik een tplink met gigabit poorten.
Al met al een superaankoop voor 24 dollar!
Als je meer info nodig hebt hoor ik het wel :)
pi_154880703
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:54 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

ZyXEL VMG8324 die bij het abo in zit (Tweak Glasvezel, eigen netwerk in Enschede), er is al een 5GHz AC-versie van maar die wordt nog intern getest en is dus nog niet voor normale klanten beschikbaar ;(

Edit: Naast speedtests haal ik de snelheid trouwens toch nooit, via Usenet haal ik ook steeds zo'n 30MB/s, niet echt veel hoger dan dat, heb nog geen 40MB/s stabiel gehad ofzo :'( en wil geen payserver meer nemen als 30MB/s er gratis bij zit.
Je kan je router in bridge mode zetten zodat die Xiaomi router kan gebruiken voor de wifi en de rest gewoon je oude router kan gebruiken.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:54:54 #269
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154881565
Hoi, gebruikt iemand http://www.aliexpress.com(...)2-B/32231992948.html ook?
Ik krijg pas volgende maand 10 euro zakgeld dus ik weet niet of ik deze moet kopen of is het niet echt nuttig want ik moet nog sparen voor nieuwe olie voor in mijn wagen?

[ Bericht 4% gewijzigd door 1marcelfilms op 03-08-2015 23:05:46 ]
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_154884190
quote:
5s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hoi, gebruikt iemand http://www.aliexpress.com(...)2-B/32231992948.html ook?
Ik krijg pas volgende maand 10 euro zakgeld dus ik weet niet of ik deze moet kopen of is het niet echt nuttig want ik moet nog sparen voor nieuwe olie voor in mijn wagen?
Op jonge leeftijd al een wagen? Way to go son. Verder zal het wel niet al teveel voorstellen en is olie uiteraard belangrijker.
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 00:11:00 #271
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154884266
quote:
5s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hoi, gebruikt iemand http://www.aliexpress.com(...)2-B/32231992948.html ook?
Ik krijg pas volgende maand 10 euro zakgeld dus ik weet niet of ik deze moet kopen of is het niet echt nuttig want ik moet nog sparen voor nieuwe olie voor in mijn wagen?
Realy? Een auto hebben, maar je moet wel wachten op 10 euro zakgeld? :')
Ik ben geil
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 00:11:50 #272
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154884286
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Realy? Een auto hebben, maar je moet wel wachten op 10 euro zakgeld? :')
die goos heeft ze niet alle 24 in t krat
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154889198
krijg ik zo'n mailtje van de Telegraaf binnen met " flexibele en uitrekbare tuinslang " voor e19,95 + 5,95 verzendkosten.
denk, die komt me bekend voor.
http://goo.gl/vA9WVJ




http://www.tinydeal.com/25ft-flexible-water-pipe-with-spray-gun-green-p-110840.html
en dan krijg je er ook nog een sproeikop bij

snel verdiend voor de Telegraaf :P
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:14:36 #274
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154889488
Dat ding komt toch ook al jaren voorbij op Tellsell :P
pi_154889818
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:14 schreef Erasmo het volgende:
Dat ding komt toch ook al jaren voorbij op Tellsell :P
Ja inderdaad. En op de markt verkopen ze die rotzooi ook al jaren.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154889896
Mijn minix van dx is verstuurd :)
pi_154890947
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:57 schreef Kenzi het volgende:
krijg ik zo'n mailtje van de Telegraaf binnen met " flexibele en uitrekbare tuinslang " voor e19,95 + 5,95 verzendkosten.
denk, die komt me bekend voor.
http://goo.gl/vA9WVJ
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.tinydeal.com/25ft-flexible-water-pipe-with-spray-gun-green-p-110840.html
en dan krijg je er ook nog een sproeikop bij

snel verdiend voor de Telegraaf :P
Alleen effe letten op de koppelingen, die van Telegraaf zijn geen "gardena"-koppelingen. Ik heb er ook zo eentje gehad, geprobeerd om daar 'n andere koppeling op te zetten, maar toen zat daar 't zwakke punt en is 't ding inmiddels onbruikbaar.

Die van TD is wel de goede koppeling zie ik. Wellicht nog eens bestellen :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:31:29 #278
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_154890957
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:57 schreef Kenzi het volgende:
krijg ik zo'n mailtje van de Telegraaf binnen met " flexibele en uitrekbare tuinslang " voor e19,95 + 5,95 verzendkosten.
denk, die komt me bekend voor.
http://goo.gl/vA9WVJ
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.tinydeal.com/25ft-flexible-water-pipe-with-spray-gun-green-p-110840.html
en dan krijg je er ook nog een sproeikop bij

snel verdiend voor de Telegraaf :P
Ik heb echt het idee dat zoiets binnen een halve dag kapot is, als ik al zie wat een normale tuinslang normaal te verduren heeft...
Don't let my username fool you...
pi_154891102
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:31 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat zoiets binnen een halve dag kapot is, als ik al zie wat een normale tuinslang normaal te verduren heeft...
weinig tuin hier, en geen enkele kraan met die aansluiting anders had ik ff een review gemaakt. :Y)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:00:55 #280
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154891576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:40 schreef johanndoe het volgende:
Mijn minix van dx is verstuurd :)
Same here :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154891685
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:40 schreef Iemand91 het volgende:
Een tijdje geleden vroeg ik hier wat over:



Heeft ze vanmorgen op de markt gekocht voor dezelfde prijs inclusief gardena-style koppelingsmateriaal.
Goedkoper dan uit China. :P
Nog niet zo heel veel gebruikt maar bevalt tot nu toe prima.
pi_154891812
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:00 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Same here :)
Hier ook.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  Moderator dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:55:47 #283
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_154892815
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:40 schreef johanndoe het volgende:
Mijn minix van dx is verstuurd :)
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:00 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Same here :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:09 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hier ook.
:( Hier nog niet
pi_154893013
Die van mij is eergister al verstuurd :)
You can't be late if you don't show up.
pi_154893891
op 26 juli deze voor ps4 controller gekocht, ik zat nog te twijfelen of het er nou 1 was of een paar. Vandaag binnen gekregen en het bleek er inderdaad maar 1 te zijn, dus zo goedkoop is het uiteindelijk niet aangezien je in nederland voor 7,50 een pakket van 6 van deze dingen kan krijgen. Toch blij met de snelle levering en heb er dan ook maar eentje bij gekocht.

Op 24 juli deze voor 1 cent gekocht, vandaag binnen gekregen en het viel toch wat tegen maar had ook niet anders verwacht voor 1 cent.
pi_154893996
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:55 schreef noodgang het volgende:

[..]


[..]


[..]

:( Hier nog niet
Hier ook nog niet.....
pi_154894149
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nog niet zo heel veel gebruikt maar bevalt tot nu toe prima.
Bij BG of TD gekocht? Las bij BG behoorlijk wat slechte reacties over die tuinslang..
pi_154894293
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:43 schreef dolf1010 het volgende:
op 26 juli deze voor ps4 controller gekocht, ik zat nog te twijfelen of het er nou 1 was of een paar. Vandaag binnen gekregen en het bleek er inderdaad maar 1 te zijn, dus zo goedkoop is het uiteindelijk niet aangezien je in nederland voor 7,50 een pakket van 6 van deze dingen kan krijgen. Toch blij met de snelle levering en heb er dan ook maar eentje bij gekocht.

Op 24 juli deze voor 1 cent gekocht, vandaag binnen gekregen en het viel toch wat tegen maar had ook niet anders verwacht voor 1 cent.
Ik heb nu ook al een jaartje van die thumbsticks en ze bevallen prima. Die dingen zijn gewoon lekker grippy. Had er toen 10 besteld voor $1.50 :7
Linkje: http://m.ebay.com/itm/10X(...)757109740?nav=SEARCH
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 14:23:16 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154894802
Iets nieuws van Brainwavz bij MP4Nation...
quote:
quote:
We are proud to announce today the launch of our Brainwavz Jive earphones, these metal earphones come in 3 colors and have finely tuned dynamic drivers that will make you think you're listening to a pair of balanced armature earphones. The drivers are able to produce clear, detailed audio, with a light touch of bass all under a $30 price tag, but words can't really describe the sound you will just have to try them (ze kennen me :') ).


The Brainwavz Jive come in three colors, blood red, army green and ink blue with a 3 button remote and mic, with a specific Android ( :D ) and iPhone version. The Jive will also feature our newest earphone case design.

The Jive will retail for US$28.00 but are currently on preorder for $22.50 on MP4 Nation
~ http://www.mp4nation.net/catalogsearch/result/?q=Jive (remember, coupon ' fb2012fiver ').

Begrijp alleen niet waarom ze met die kleurtjes motten komen. ;( Wat is er mis met classic black en zilver?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 15:19:52 #290
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154896386
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:23 schreef shiznuts het volgende:
Iets nieuws van Brainwavz bij MP4Nation...

[..]

[..]

~ http://www.mp4nation.net/catalogsearch/result/?q=Jive (remember, coupon ' fb2012fiver ').

Begrijp alleen niet waarom ze met die kleurtjes motten komen. ;( Wat is er mis met classic black en zilver?
Die rode is leuk, groene ook nog wel oké. Maar paars?!
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 15:28:46 #291
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154896633
quote:
16s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:19 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Die rode is leuk, groene ook nog wel oké. Maar paars?!
Voor bij je paarsgeruite hipsterbroek/hemd natuurlijk :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154896845
Die pistons, doen die het niet goed in een idevice? Nog geen mogelijkheid gehad anders te testen maar rechts doet het matig en ik vind het geluid totaal niet bijzonder..
Ajax Amsterdam
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 15:37:53 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154896882
quote:
16s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:19 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Die rode is leuk, groene ook nog wel oké. Maar paars?!
Ja, met hippe benamingen komen is één ding, maar dan nog zeggen dat het 'ink blue' is... ;(
Noem het gewoon 'lavender'. Maar goed.
Als 't maar goed zit met kwaliteit. De omschrijving klinkt dan wel weer als muziek in de oren.
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:36 schreef Kuhly het volgende:
Die pistons, doen die het niet goed in een idevice? Nog geen mogelijkheid gehad anders te testen maar rechts doet het matig en ik vind het geluid totaal niet bijzonder..
Weet ik het. Alsof wij hier met een idevice gaan rondlopen, terwijl je natuurlijk je phone en tablet uit China haalt. :P Je hebt het hier over de Piston V3, niet de V2? Daar ben ik ook niet zo'n fan van qua geluid. De V2 (Goud) is wel weer baas, maar faalt hard bij comfort, waar de V3 dan weer uitblinkt. Can't have everything blijkbaar. :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154897427
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:52 schreef tharonny het volgende:
Bij BG of TD gekocht? Las bij BG behoorlijk wat slechte reacties over die tuinslang..
2.gif
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:40 schreef Iemand91 het volgende:
Een tijdje geleden vroeg ik hier wat over:

Heeft ze vanmorgen op de markt gekocht voor dezelfde prijs inclusief gardena-style koppelingsmateriaal.
Goedkoper dan uit China.

Kan dus nog niet veel zeggen over de kwaliteit. Maar het idee is wel enorm handig. Weegt niet (zeker als je het vergelijkt met standaard tuinslangen) en lekker klein op te bergen.
Helaas kan het qua afstanden niet op tegen standaard tuinslangen, hier in de tuin hebben we wel even gehad dat we 2-3 standaard slangen aan elkaar moesten koppelen voordat we genoeg lengte hadden.
Daarom maar extra buitenkraan gemonteerd aan de achterkant van de woning. :+


2 vragen:

- Mijn geheugenkaart van de bekende Ebay-seller is binnen. Wat waren ook alweer die programma's waarmee je de kaart kon testen (of het legit is zeg maar)?

- Als je dezelfde item bij Gearbest of Geekbuying zou kunnen kopen voor nagenoeg dezelfde prijs.
Welke zouden jullie doen? (wat betreft afhandeling, snelheid van verzenden e.d.)
pi_154897490
H2testw voor capaciteit en CrystalDiskMark voor snelheid.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 16:04:49 #296
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154897527
:Y http://www.heise.de/ct/Software-zur-aktuellen-Ausgabe-5460.html
quote:
H2Testw: Integritätstest für USB-Sticks und andere Datenträger
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154900833
Ben ik de enige die niks in zn Banggood cart kan gooien? Op twee pc's niet. Beide Chrome.
Buy it now werkt ook niet.
pi_154901097
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Weet ik het. Alsof wij hier met een idevice gaan rondlopen, terwijl je natuurlijk je phone en tablet uit China haalt. :P Je hebt het hier over de Piston V3, niet de V2? Daar ben ik ook niet zo'n fan van qua geluid. De V2 (Goud) is wel weer baas, maar faalt hard bij comfort, waar de V3 dan weer uitblinkt. Can't have everything blijkbaar. :{
Tja, dat deed ik altijd. Maar toch vind ik geen telefoon zo fijn als een iPhone. Misschien weer eens een proberen.

Pistons even op mn laptop getest. Rechts doet niets. Doa dus.. Ble
Ajax Amsterdam
pi_154901438
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 16:03 schreef P4tje het volgende:
H2testw voor capaciteit en CrystalDiskMark voor snelheid.
quote:
Beiden bedankt. Kaart is prima.

En wat betreft Geekbuying vs. Gearbest? :*
pi_154902026
En..
You can't be late if you don't show up.
pi_154902031
You can't be late if you don't show up.
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')