wat heb je eigenlijk aan zo metertjequote:Op maandag 3 augustus 2015 19:21 schreef johanndoe het volgende:
Weet niet of het al bekend was, maar was van de week bij de action.
Die hebben nu van maxxter ook usb metertjes.
http://www.action.nl/maxxter-usb-power-meter-met-led-display
Kijken welke kabels al dan niet snel laden dmv Ampere's testenquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:43 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
wat heb je eigenlijk aan zo metertje
Ja, dacht het wel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:29 schreef Lazvic het volgende:
Even een vraag zijn Gearbest en Ever Buying een bedrijf ? Het viel mij op dat er best wel wat overeenkomsten zijn.
Pas geleden een review gekeken waarbij men nogal negatief deed over het apparaatje..quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:58 schreef julius123 het volgende:
[..]
ik ben heel tevreden met mn Xiaomi mini router
vooral op 5Ghz is het internet verdomd snel.
trouwens bij allbuy ook gewoon voor 26 euro en heb em zelf een tijd geleden daar ook gekocht voor 24 piek.
Er is software die je er zelf over heen kunt donderen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:11 schreef lighted het volgende:
[..]
Pas geleden een review gekeken waarbij men nogal negatief deed over het apparaatje..
Vooral dat het vrij nutteloos was ivm de (niet te wijzigen?) taalinstelling?
Zou deze evt. willen in combinatie met UPC/Horizon..
any toughts..?
begin er maar niet aan. voor 60 euro heb je een sony.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand ervaring met de smart watches van Banggood? Ik ben een beetje huiverig.
Internet is nog niet eens het probleem (meerderheid zal geen 100Mbit download hebben) maar je snelheid in je interne netwerk. Dat wordt inderdaad door die 100Mbit poort gelimiteerd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Het stomme aan die Xiaomi Mini WiFi-router is dat de WAN-poort 100Mbit is, oftewel als je internet sneller dan dat is heb je dus je router als bottleneck en kom je nooit boven de 100Mbit uit.
Dat WiFi-AC is dus ook zwaar nutteloos voor internet, alleen voor je eigen netwerk misschien handig.
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Het stomme aan die Xiaomi Mini WiFi-router is dat de WAN-poort 100Mbit is, oftewel als je internet sneller dan dat is heb je dus je router als bottleneck en kom je nooit boven de 100Mbit uit.
Dat WiFi-AC is dus ook zwaar nutteloos voor internet, alleen voor je eigen netwerk misschien handig.
Ja, als je abo bij je provider onder de 100Mbit is is het geen probleem natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Ik heb echter een 13 mbit verbinding en ik heb nog nooit een draadloze verbinding met een router van een provider van boven de 75 mbit gehad, al zat ik er net naast (ziggo). Als ik 50 Mbit draadloos haal ben ik al blij.
Trouwens is hij ook te bestellen bij Allbuy voor $23,xx
Maak je dan veel gebruik van internet via de kabel ?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, als je abo bij je provider onder de 100Mbit is is het geen probleem natuurlijk.
Ik heb alleen een 1Gbit-abo maar geen 5Ghz of wifi-AC, dacht met dat ding een perfecte, goedkope oplossing te hebben maar helaas.
Jep, laptop zit aan de kabel, 600 a 700Mbit haal ik dan wel makkelijkquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:14 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Maak je dan veel gebruik van internet via de kabel ?
Wat is je huidige router ?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jep, laptop zit aan de kabel, 600 a 700Mbit haal ik dan wel makkelijk.
Kabel is sowieso superieur maar voor m'n telefoon is 5GHz AC wel handig
ZyXEL VMG8324 die bij het abo in zit (Tweak Glasvezel, eigen netwerk in Enschede), er is al een 5GHz AC-versie van maar die wordt nog intern getest en is dus nog niet voor normale klanten beschikbaarquote:
Met google translate werkt het perfect, of je gebruikt de Engelse app op je telefoon of tablet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:11 schreef lighted het volgende:
[..]
Pas geleden een review gekeken waarbij men nogal negatief deed over het apparaatje..
Vooral dat het vrij nutteloos was ivm de (niet te wijzigen?) taalinstelling?
Zou deze evt. willen in combinatie met UPC/Horizon..
any toughts..?
Je kan je router in bridge mode zetten zodat die Xiaomi router kan gebruiken voor de wifi en de rest gewoon je oude router kan gebruiken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
ZyXEL VMG8324 die bij het abo in zit (Tweak Glasvezel, eigen netwerk in Enschede), er is al een 5GHz AC-versie van maar die wordt nog intern getest en is dus nog niet voor normale klanten beschikbaar
Edit: Naast speedtests haal ik de snelheid trouwens toch nooit, via Usenet haal ik ook steeds zo'n 30MB/s, niet echt veel hoger dan dat, heb nog geen 40MB/s stabiel gehad ofzoen wil geen payserver meer nemen als 30MB/s er gratis bij zit.
Op jonge leeftijd al een wagen? Way to go son. Verder zal het wel niet al teveel voorstellen en is olie uiteraard belangrijker.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hoi, gebruikt iemand http://www.aliexpress.com(...)2-B/32231992948.html ook?
Ik krijg pas volgende maand 10 euro zakgeld dus ik weet niet of ik deze moet kopen of is het niet echt nuttig want ik moet nog sparen voor nieuwe olie voor in mijn wagen?
Realy? Een auto hebben, maar je moet wel wachten op 10 euro zakgeld?quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hoi, gebruikt iemand http://www.aliexpress.com(...)2-B/32231992948.html ook?
Ik krijg pas volgende maand 10 euro zakgeld dus ik weet niet of ik deze moet kopen of is het niet echt nuttig want ik moet nog sparen voor nieuwe olie voor in mijn wagen?
die goos heeft ze niet alle 24 in t kratquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Realy? Een auto hebben, maar je moet wel wachten op 10 euro zakgeld?
Ja inderdaad. En op de markt verkopen ze die rotzooi ook al jaren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:14 schreef Erasmo het volgende:
Dat ding komt toch ook al jaren voorbij op Tellsell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |