abonnement Unibet Coolblue
pi_154902064



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

You can't be late if you don't show up.
pi_154902082
'Waar we...' :') :') :r

O en iPhone _O_
pi_154902138
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 18:55 schreef kikoooooo het volgende:
'Waar we...' :') :') :r

O en iPhone _O_
Last resort als je het meervoud van minix niet weet te vormen :P
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 19:34:58 #4
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154903034
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 18:58 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Last resort als je het meervoud van minix niet weet te vormen :P
Minii? Minui? Minixen? Minixes? idd niet makkelijk :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154904702
Miniscus?

Btw. Nadat Ganzo vaak genoemd is, ook maar eens besteld (G704). Kwam vandaag (eindelijk) binnen.

I can see why you guys like it. Stuk heftier dan de Sanrenmu. Nice kwaliteitje. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154904981
Ganzo _O_
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 20:45:13 #7
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154905185
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:32 schreef shiznuts het volgende:
Miniscus?

Btw. Nadat Ganzo vaak genoemd is, ook maar eens besteld (G704). Kwam vandaag (eindelijk) binnen.
[ afbeelding ]
I can see why you guys like it. Stuk heftier dan de Sanrenmu. Nice kwaliteitje. :Y
Die staat hier ook nog op het verlanglijstje :)

Kan je deze ook openflippen als je 'n beetje meehelpt door de lockknop naar onder te trekken?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154907099
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:34 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Minii? Minui? Minixen? Minixes? idd niet makkelijk :)
Plusix :Y
You can't be late if you don't show up.
pi_154907340
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:45 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Die staat hier ook nog op het verlanglijstje :)

Kan je deze ook openflippen als je 'n beetje meehelpt door de lockknop naar onder te trekken?
Niet echt. Ook vrij stroef. En als je dan de knop helemaal naar beneden hebt dan duwt 'ie 'em wel een paar mm uit, maar niet genoeg om 'em eruit te swingen, ook niet met een soepele polsbeweging. Da's mooi aan de Sanrenmu. Duim op thumb stud, beetje drukken, afmaken met een flip polsbeweging en swingt mooi in locking position. De lock plate terugduwen met de duim en met de wijsvinger weer terugbrengen in het handvat. Nice voor one handed use. De Ganzo is eerder voor gebruik met twee handen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:54:39 #10
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154908470
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Niet echt. Ook vrij stroef. En als je dan de knop helemaal naar beneden hebt dan duwt 'ie 'em wel een paar mm uit, maar niet genoeg om 'em eruit te swingen, ook niet met een soepele polsbeweging. Da's mooi aan de Sanrenmu. Duim op thumb stud, beetje drukken, afmaken met een flip polsbeweging en swingt mooi in locking position. De lock plate terugduwen met de duim en met de wijsvinger weer terugbrengen in het handvat. Nice voor one handed use. De Ganzo is eerder voor gebruik met twee handen.
Ik kan mijn G717 (altijd) en G720 (meestal) wel openflippen zoals jij beschrijft.
Moet wel zeggen dat nieuwe messen hier standaard een oliebeurt krijgen, met goeie ouwe fijne machineolie uit zo 'n blikken knijpding dat volgens mij minstens 2 keer zo oud is als ikzelf :)
En 2-handed use? Ik heb nou niet echt grote klauwen, maar krijg ze allebei met 1 hand wel open met de thumbstud.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 22:56:39 #11
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_154911579
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:45 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Die staat hier ook nog op het verlanglijstje :)

Kan je deze ook openflippen als je 'n beetje meehelpt door de lockknop naar onder te trekken?
Shiz moet het bij oordoppen houden :)
Je kunt deze Ganzo ook opengooien door de lockknop een tikkie naar beneden te drukken.

Nieuw zijn ze wel een beetje stroef maar na 100 keer openen worden ze super soepel.
Een druppel naaimachineolie in de lock en pivot om het af te maken.

Echte fanatiekelingen halen het ding uit elkaar, uitboren voor gewicht, schoonmaken, polijsten op draaipunten, olie :P

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 04-08-2015 23:29:28 ]
pi_154914471
Vandaag eindelijk de Mi leds en fans binnen.*0*
Waren al sinds 24 juni onderweg van Allbuy.
pi_154914761
Hier ook na 7,5 week de 5000mah powerbank van Allbuy ontvangen :{ .

Vandaag de Yi case binnen gehad http://www.aliexpress.com(...)era/32338605431.html
Toen ik die bestelde, wist ik niet dat er een nieuwe kwam :'( . We gaan het zien, hoe de knopjes het houden.

Bij Banggood een tapetool besteld, ik ben altijd uren bezig alle plantjes in de tuin weer vast te binden. Fruitstruiken, bomen en een moestuintje. Meteen voor de komende 30 jaar tape erbij ^O^ .
http://www.banggood.com/P(...)petool-p-981490.html
  woensdag 5 augustus 2015 @ 00:55:48 #14
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_154915645
quote:
15s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 00:10 schreef Mogas het volgende:
Vandaag eindelijk de Mi leds en fans binnen.*0*
Waren al sinds 24 juni onderweg van Allbuy.
Ik moet nog een pakketje ontvangen dat sinds 12 juni onderweg is met SwedenPost :')
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:15:10 #15
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154919586
De neiuwe Meizu powerbank is te bestellen : http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-989671.html


Maar 'n beetje groter dan de XPB5000, wel een beetje dikker :

:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154920227
Waar m'n (halve) Minix nog steeds niet is verstuurd.....
pi_154920937
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:32 schreef shiznuts het volgende:
Miniscus?

Btw. Nadat Ganzo vaak genoemd is, ook maar eens besteld (G704). Kwam vandaag (eindelijk) binnen.
[ afbeelding ]
I can see why you guys like it. Stuk heftier dan de Sanrenmu. Nice kwaliteitje. :Y
Toevallig een linkje naar dit mes?
pi_154923089
Ik heb mijn spullen ook van courteseytrading binnengekregen. Lijkt allemaal echt spul, capiciteit klopt ook. Het SD kaartje zit in een Yi sportscam en de USB sticks gebruik ik voor een DJ mixer. En dankzij de afmetingen heb ik mijn tracks altijd bij me. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:18:34 #19
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154923549
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:30 schreef EvilBIG het volgende:

[..]

Toevallig een linkje naar dit mes?
Gearbest en FastTech verkopen 'm. Gearbest heeft iets betere prijzen.

[ Bericht 8% gewijzigd door dodge_911 op 05-08-2015 12:49:57 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154925205
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:59 schreef dimmak het volgende:
Ik heb mijn spullen ook van courteseytrading binnengekregen. Lijkt allemaal echt spul, capiciteit klopt ook. Het SD kaartje zit in een Yi sportscam en de USB sticks gebruik ik voor een DJ mixer. En dankzij de afmetingen heb ik mijn tracks altijd bij me. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:59 schreef dimmak het volgende:
Ik heb mijn spullen ook van courteseytrading binnengekregen. Lijkt allemaal echt spul, capiciteit klopt ook. Het SD kaartje zit in een Yi sportscam en de USB sticks gebruik ik voor een DJ mixer. En dankzij de afmetingen heb ik mijn tracks altijd bij me. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het kaartje / de USB sticks door H2testw en CrystalDiskMark gehaald? Ben daar wel benieuwd naar.

Gister was bij Amazon de Samsung Pro 64GB micro SD kaart in de aanbieding voor ¤29,99. Die heb ik gehaald voor mijn Yi, maar op een beetje vakantie zit 64GB natuurlijk zo vol :9 .
pi_154925729
quote:
12s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:18 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Gearbest en FastTech verkopen 'm. Gearbest heeft iets betere prijzen.

Thanks!
pi_154926352
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:25 schreef P4tje het volgende:
Heb je het kaartje / de USB sticks door H2testw en CrystalDiskMark gehaald? Ben daar wel benieuwd naar.
Ik heb daar de 64GB versie van en gisteren getest; prima resultaat.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:14:52 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154928070
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 22:56 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Shiz moet het bij oordoppen houden :)
Je kunt deze Ganzo ook opengooien door de lockknop een tikkie naar beneden te drukken.

Nieuw zijn ze wel een beetje stroef maar na 100 keer openen worden ze super soepel.
Een druppel naaimachineolie in de lock en pivot om het af te maken.

Echte fanatiekelingen halen het ding uit elkaar, uitboren voor gewicht, schoonmaken, polijsten op draaipunten, olie :P
Nou ja. ;( Ik had natuurlijk in m'n duim gesneden. :@ Dus het mes gebruiken was sowieso een challenge.
En de fabriek doet dat maar, ik ga 'em toch niet ook nog eens zelf uit elkaar halen en tweaken. :D

En @ vraag of waar je die kunt halen, inderdaad bij Gearbest, maar ik heb betere (lees: snellere, niet in juni besteld en in augustus krijgen toestanden) ervaring met Fasttech, dus ja, suit it yourself.

quote:
12s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:15 schreef dodge_911 het volgende:
De neiuwe Meizu powerbank is te bestellen : http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-989671.html
[ afbeelding ]

Maar 'n beetje groter dan de XPB5000, wel een beetje dikker :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje 't zelfde manco als hun smartphones. Ze zien er wel leuk uit, maar ze vragen een premium prijs zo'n beetje terwijl ze toch iets bieden dat hardwaretechnisch nou zo indrukwekkend ook weer niet is.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:25 schreef P4tje het volgende:

[..]

[..]

Heb je het kaartje / de USB sticks door H2testw en CrystalDiskMark gehaald? Ben daar wel benieuwd naar.

Gister was bij Amazon de Samsung Pro 64GB micro SD kaart in de aanbieding voor ¤29,99. Die heb ik gehaald voor mijn Yi, maar op een beetje vakantie zit 64GB natuurlijk zo vol :9 .
MyMemory had ook weer een dealtje. Een Lexar 64GB 300x 45MB/s voor £13.98 (£15.93 all-in). - Zie Robert's comment hieronder, http://www.mymemory.de/Mi(...)I-Card-300x---45MB_s .

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 05-08-2015 19:46:23 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:44:33 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154928904
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:14 schreef shiznuts het volgende:
MyMemory had ook weer een dealtje. Een Lexar 64GB 300x 45MB/s voor £13.98 (£15.93 all-in).
Op de .DE site goedkoper ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:53:22 #25
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154929157
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:14 schreef shiznuts het volgende:
En @ vraag of waar je die kunt halen, inderdaad bij Gearbest, maar ik heb betere (lees: snellere, niet in juni besteld en in augustus krijgen toestanden) ervaring met Fasttech, dus ja, suit it yourself.
Ik heb dan weer het omgekeerde, een G720 van bij FastTech heeft er 62 dagen over gedaan maar een G717 deed er ook 32 dagen over van bij GearBest.
En btw : ik heb die G704 al 4 keer bijna besteld sinds gisteren :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')