Ik heb het allemaal weggeflikkerd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand even kijken naar dat BNW geneuzel in het thalys topic? Binnen een paar posts is het hele topic alweer om zeep.
Danku vriendelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal weggeflikkerd.
Ben dat gelul helemaal zat.
Ah dus mijn bijdrages worden verwijderd maar de reacties daarop laat je wel staan? Dus het komt er eigenlijk op neer dat ik alleen in NWS mag posten als mijn mening redelijk hetzelfde is als de rest? En enorm afwijkende meningen mogen alleen in BNW?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal weggeflikkerd.
Ben dat gelul helemaal zat.
Dat hebben de NWS-mods in een complot onderling afgesproken inderdaad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah dus mijn bijdrages worden verwijderd maar de reacties daarop laat je wel staan? Dus het komt er eigenlijk op neer dat ik alleen in NWS mag posten als mijn mening redelijk hetzelfde is als de rest? En enorm afwijkende meningen mogen alleen in BNW?
Dat zijn jouw woorden. Je bedenkt hier dat ik overal een complot in zie. Knap. Kan je in mijn hoofd kijken?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:34 schreef Perrin het volgende:
Dat je er zelf niet moe van wordt, overal een complot in zien.
Ben jij ook niet nog eens mod geweest van BNW?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat hebben de NWS-mods in een complot onderling afgesproken inderdaad.
Je weet zelf heel goed dat BNW in BNW hoort en niet in NWS, is je ook vaak genoeg verteld.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah dus mijn bijdrages worden verwijderd maar de reacties daarop laat je wel staan? Dus het komt er eigenlijk op neer dat ik alleen in NWS mag posten als mijn mening redelijk hetzelfde is als de rest? En enorm afwijkende meningen mogen alleen in BNW?
Daavoor moet je in NWS-SC zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:45 schreef Dagonet het volgende:
Heb jij toevallig een FPert bij de hand?
FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daavoor moet je in NWS-SC zijn.
That wretched hive of scum and villainy?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daavoor moet je in NWS-SC zijn.
you must be cautiousquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
That wretched hive of scum and villainy?
Gefixed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:45 schreef Dagonet het volgende:
Oh, en kan je de TT aanpassen van
NWS / Straaljager stort neer in Groot-Brittannië, 7 doden
Naar iets als straaljager crasht in UK, 7 doden
Thanksquote:
Omdat we dat doen als het even kan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:58 schreef Dagonet het volgende:
Dank voor de TT change, maar waarom is m'n OP aangepast naar een FP bericht?
Waarom zit je in mijn OP te frotten als er niets verkeerds in staat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat we dat doen als het even kan.
Ik heb alleen je Engelse bericht vervangen door een Nederlands bericht van de FP.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom zit je in mijn OP te frotten als er niets verkeerds in staat?
Leg mij dan eens uit wat de bedoeling is? Ik mag dus mijn mening niet verkondigen in NWS omdat het een BNW mening is? Ik post ook genoeg dingen in BNW maar als ik een mening heb over een NWS onderwerp mag ik die toch wel gewoon laten horen in NWS of niet?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet zelf heel goed dat BNW in BNW hoort en niet in NWS, is je ook vaak genoeg verteld.
Mensen komen hier voor het nieuws, dan is het op zijn zachtst gezegd nogal storend dat je eerst door minimaal 100 posts moet die over false flag geneuzel gaan.
Dat ligt er natuurlijk aan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit wat de bedoeling is? Ik mag dus mijn mening niet verkondigen in NWS omdat het een BNW mening is? Ik post ook genoeg dingen in BNW maar als ik een mening heb over een NWS onderwerp mag ik die toch wel gewoon laten horen in NWS of niet?
Ik heb het helemaal niet over reptielen gehad. Het enige wat ik heb proberen aan te kaarten is een kritische noot omtrent wat je hoort en leest in de media. Met behulp van False Flags (welke een feit zijn en bewezen voor te komen). Thats all.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan.
Gisteren begon er ineens een discussie over hoe toevallig het was dat die Mariniers daar waren.
Want het zou wel eens kunnen dat hij al in de gaten gehouden werd.
Dat past prima in NWS. Dat er een reptiel achter deze plannen zou zitten niet.
En dat hoort hier dus niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over reptielen gehad. Het enige wat ik heb proberen aan te kaarten is een kritische noot omtrent wat je hoort en leest in de media. Met behulp van False Flags (welke een feit zijn en bewezen voor te komen). Thats all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |