quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
- Satoshi Kon is dood.
- Studio Madhouse is vervallen.
- Studio Ghibli heeft haar deuren gesloten.
- Sunrise maakt alleen nog maar dingen volgens een vaste formule.
- Kyoto Animation maakt alleen nog maar dingen volgens een vaste formule.
- De oneindigende Berserk hiatussen.
- De voortdurende Hunter x Hunter lijn hiaten in de alleen nog nominaal wekelijkse serialisatie.
- Studio Bones' pogingen markten buiten Japan aan te boren falen stuk voor stuk.
Hoezo dat? Er bestaat ook zoiets als non-profit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
If its free, you are the product geld ook voor Linux.
Dat is niet hoe je Ubuntu spelt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
If its free, you are the product geld ook voor Linux.
Firefox is ook een non-profit en zij verkopen hun gebruikers ook gewoon.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo dat? Er bestaat ook zoiets als non-profit.
ach, vrijheden en privacy zijn toch maar een fictief iets, echte vrijheid bestaat niet en privacy bestaat sinds de opkomst van telecommunicatie ook niet meer (en daarvoor wellicht ook niet)quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt ja. Kun je verwachten bij een OS dat je privacy en vrijheden niet respecteert.
Bron dat ze hun gebruikers verkopen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Firefox is ook een non-profit en zij verkopen hun gebruikers ook gewoon.
Ja, helemaal fictief. Mensen kunnen het zich niet eens meer voorstellen lijkt het.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, vrijheden en privacy zijn toch maar een fictief iets, echte vrijheid bestaat niet en privacy bestaat sinds de opkomst van telecommunicatie ook niet meer (en daarvoor wellicht ook niet)
/g/quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bron dat ze hun gebruikers verkopen?
En uiteindelijk is alles in het leven zinloos. We gaan allemaal dood en er is geen hiernamaals, dus kom op en drink de kool-aid!quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, vrijheden en privacy zijn toch maar een fictief iets, echte vrijheid bestaat niet en privacy bestaat sinds de opkomst van telecommunicatie ook niet meer (en daarvoor wellicht ook niet)
Seizoen 1 wel ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:49 schreef robin007bond het volgende:
Laten we het on-topic houden. Ik kan slecht tegen dit soort dingen.
Psycho-pass is wel een toffe cyberpunk dystopia toch?
je kan wel heel hard lopen trappen tegen X van wege privacy, maar Y doet dit net zo hard (alleen minder zichtbaar), of je het nou wilt of niet..quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, helemaal fictief. Mensen kunnen het zich niet eens meer voorstellen lijkt het.
Met die mindset heb je je eigenlijk overgegeven. Ik haat serieus die mentaliteit. Die mensen verdienen het haast om in een of andere dystopia te leven. Helemaal niet strijdbaar, lekker passief. Het gewoon laten gebeuren en zelf geen poot verzetten.
Het grootste probleem van seizoen twee, is seizoen een. Het is namelijk veel beter. Twee is niet per se slecht maar het mist een hoop goeie dingen uit seizoen een. Urobutcher heeft zich niet echt bezig gehouden met S2. Weer wel met de film overigens dus ik heb goede hoop.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ging het daarna bergafwaarts?
quote:
Manga&Anime industrie moet kapot gemaakt worden,want iedereen gedraagt zich als kleuters en zijn pedofielen.quote:
YacReader, bevat ook een library functie. Reader ziet er goed uit ben zelf bezig met het uitvoegelen van de library functiequote:Op maandag 3 augustus 2015 21:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nu we het toch over software hebben daar besturingssystemen software zijn. Ik denk dat ik CDisplay uiteindelijk toch ontgroeid ben. Het probleem is toch dat het me te lang duurt voordat het een overzicht van een volume manga genereert. Wil er iemand een lans breken voor een bepaalde reader of zal ik maar de hoost aangeschreven nemen op alternativeto.net?
[ afbeelding ]
Ik onderschrijf dit en wil er aan toevoegen dat het grappige is dat ik me veel meer van seizoen twee kan herinneren dan van seizoen n en niet omdat seizoen twee recenter was. Van het eerste seizoen is eigenlijk echt alleen christmasisshaved.jpg bijgebleven terwijl ik me nog best een paar andere belachelijke momenten uit het tweede seizoen herinner.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het grootste probleem van seizoen twee, is seizoen een. Het is namelijk veel beter. Twee is niet per se slecht maar het mist een hoop goeie dingen uit seizoen een. Urobutcher heeft zich niet echt bezig gehouden met S2. Weer wel met de film overigens dus ik heb goede hoop.
Zelfs als een grap is het bejubelen van Satoshi Kon's overlijden en de constante hiaten in de serialisatie van Hunter iks Hunter:quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Manga&Anime industrie moet kapot gemaakt worden,want iedereen gedraagt zich als kleuters en zijn pedofielen.![]()
Nice dat was eigenlijk een van de readers waar ik stiekem wel hoge verwachtingen voor heb samen met Mangameeya zonder ze ooit gebruikt te hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
YacReader, bevat ook een library functie. Reader ziet er goed uit ben zelf bezig met het uitvoegelen van de library functie
CDisplayEx heb ik vorig jaar op aanraaden vna jou geinstalleerd. Werkte opzich wel aardig maar mist toch dat stukje managen van je collectie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik onderschrijf dit en wil er aan toevoegen dat het grappige is dat ik me veel meer van seizoen twee kan herinneren dan van seizoen n en niet omdat seizoen twee recenter was. Van het eerste seizoen is eigenlijk echt alleen christmasisshaved.jpg bijgebleven terwijl ik me nog best een paar andere belachelijke momenten uit het tweede seizoen herinner.
[..]
Zelfs als een grap is het bejubelen van Satoshi Kon's overlijden en de constante hiaten in de serialisatie van Hunter iks Hunter:
[..]
Nice dat was eigenlijk een van de readers waar ik stiekem wel hoge verwachtingen voor heb samen met Mangameeya zonder ze ooit gebruikt te hebben.
Ik ga 'm binnenkort eens binnenhalen.
Inmiddels CDisplayEx geprobeerd, het is een degelijk programma (en niet geheel onbelangrijk! lost mijn initile problemen met CDisplay op.) maar de officile installer zit vol met malware dus het is niet iets dat ik zomaar zou aanbevelen.
Ook de Windows-app: "Astonishing Comic Reader" geprobeerd en die was ronduit bagger. De Chrome-app schijnt beter te zijn maar die ga ik niet eens proberen na de teleurstelling die de Windows-app was.
Spookieboogie!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Van het eerste seizoen is eigenlijk echt alleen christmasisshaved.jpg bijgebleven terwijl ik me nog best een paar andere belachelijke momenten uit het tweede seizoen herinner.
Je hebt toch wel /s gezien??quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik onderschrijf dit en wil er aan toevoegen dat het grappige is dat ik me veel meer van seizoen twee kan herinneren dan van seizoen n en niet omdat seizoen twee recenter was. Van het eerste seizoen is eigenlijk echt alleen christmasisshaved.jpg bijgebleven terwijl ik me nog best een paar andere belachelijke momenten uit het tweede seizoen herinner.
[..]
Zelfs als een grap is het bejubelen van Satoshi Kon's overlijden en de constante hiaten in de serialisatie van Hunter iks Hunter:
[..]
Nice dat was eigenlijk een van de readers waar ik stiekem wel hoge verwachtingen voor heb samen met Mangameeya zonder ze ooit gebruikt te hebben.
Ik ga 'm binnenkort eens binnenhalen.
Inmiddels CDisplayEx geprobeerd, het is een degelijk programma (en niet geheel onbelangrijk! lost mijn initile problemen met CDisplay op.) maar de officile installer zit vol met malware dus het is niet iets dat ik zomaar zou aanbevelen.
Ook de Windows-app: "Astonishing Comic Reader" geprobeerd en die was ronduit bagger. De Chrome-app schijnt beter te zijn maar die ga ik niet eens proberen na de teleurstelling die de Windows-app was.
Hey dat is best wel zhekzie ... wacht NBR: *kokhalsgeluiden*.quote:[..]
Ik wil die KissxSis poster!
wtf Sekrit club verhoogt haar naamsbekendheid?quote:[..]
Oja en mensen die niet https://madokami.com/ voor hun plaatjes gebruiken en de manga site van madokami![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spewkie-bewkie.quote:´zelfs als een grap [...]´ en zo voort en zo verder.quote:[..]
Je hebt toch wel /s gezien??
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hier hbe ik le scret club voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ITS A JOKE!quote:´zelfs als een grap [...]´ en zo voort en zo verder./A/non's with his waifu, all's right in the world.
ditquote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goeie film ja. Scoorde bij mij ook vrij hoog.
Neequote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goeie film ja. Scoorde bij mij ook vrij hoog.
Ik wed dat je het stom vond omdat ''het helemaal niet kan'' of omdat je niet van knuffels houdt.quote:
Decent, vond het zelf wel leuk zit nog steeds te wachten op een S2quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:52 schreef Jiang153 het volgende:
Weetje ik denk dat ik Accel World wel heel erg sick ga vinden.
Is die ein bisschen gut of wah?
Dat laatste kun je wel doorhalen; kijk, ik heb het al voor je gedaan. Er is tenslotte geen mens op deze aarde die niet van knuffels houdt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik wed dat je het stom vond omdat ''het helemaal niet kan'' of omdat je niet van knuffels houdt.
Accel World is wel grappig, heb er uiteindelijk meer lol mee beleefd dan je dan van zo'n serie zou mogen verwachten. Elke keer als ze kabelen zeggen substitueer ik dat mentaal door een creatievere metafoor voor de seks en de hoofdpersoon noem ik gedachten consequent Knorretje.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:52 schreef Jiang153 het volgende:
S2?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Decent, vond het zelf wel leuk zit nog steeds te wachten op een S2
Seizoen 2 van Accel world is nog niet aangekondigd zijn alleen nog geruchten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:41 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoeveel eps?
Al nieuws over Bleach?
Ik ga kijken voor die meid die altijd meeloopt met de hoofdpersoon.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:00 schreef totalvamp het volgende:
Ik kon accel world echt niet kijken.
Die hoofdpersoon is nog erger als Shinji.
Ook slaat al de aandacht die hij krijgt buiten de game om helemaal nergers op
Dat maakt het juist zo irritant, haar aandacht voor hem slaat nergens opquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik ga kijken voor die meid die altijd meeloopt met de hoofdpersoon.
Snap alleen die kut big niet.
Nee man dat is juist leuk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:02 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo irritant, haar aandacht voor hem slaat nergens op
Ook datquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nee man dat is juist leuk.
Of ken je niet handele dat de hoofdpersoon niet voldoet aan jouw beeld van een populair persoon.
Het draait niet om het uiterlijk maar om het innerlijk hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:09 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ook dathet is gewoon dat hij totaal niet in de style van de rest van de anime past.
Meestal alleen als je blind bent of als je zelf geen kans maakt met de mooierequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:10 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Het draait niet om het uiterlijk maar om het innerlijk hoor.
Het past misschien niet helemaal in jouw straatje, maar nu ben ik best wel benieuwd wat jij van Paprika zou vinden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:00 schreef totalvamp het volgende:
Ik kon accel world echt niet kijken.
Die hoofdpersoon is nog erger als Shinji.
Ook slaat al de aandacht die hij krijgt buiten de game om helemaal nergers op
Eigenlijk totaal niet. Vrijwel elk vrouwelijk personage is een hersenloze aanbidder van de hoofdpersoon (een verklaring wordt niet gegeven, behalve dat hij goed is in gamen.) SOA was net zo erg maar Kirito werd tenminste beschreven als een getalenteerde, knappe jongen. De hoofdpersoon van Accel World wordt in het echte leven gepest, dus neemt hij in de virtuele wereld een varkensavatar, zodat hij ook daar gepest kan worden. Logica ontbreekt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:52 schreef Jiang153 het volgende:
Wacht wacht....dus hij is die varken....?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Eigenlijk totaal niet. Vrijwel elk vrouwelijk personage is een hersenloze aanbidder van de hoofdpersoon (een verklaring wordt niet gegeven, behalve dat hij goed is in gamen.) SOA was net zo erg maar Kirito werd tenminste beschreven als een getalenteerde, knappe jongen. De hoofdpersoon van Accel World wordt in het echte leven gepest, dus neemt hij in de virtuele wereld een varkensavatar, zodat hij ook daar gepest kan worden. Logica ontbreekt.
nee want hij kan goed spelen.. dus daar is het het varkentje waarmee je niet wilde spotten..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef Kyubey het volgende:
virtuele wereld een varkensavatar, zodat hij ook daar gepest kan worden
Jop. In een game. In een andere zit hij in een grijzig pak met een groen vizier.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wacht wacht....dus hij is die varken....?
Het heeft al 99 afleveringenquote:
Ik vond eerlijk gezegd dat Space Brothers op het einde veel van zijn scherpte verloren had.quote:
Hij aan de Dragonquest en Miura aan de Idolm@squote:
Natuurlijk is Japan based.quote:
Zeker, nu ze ook referenties naar Apocalypse now in hun anme doenquote:
LAUGH AT DESPAIR!quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zijn glimlach beschermen.
Ik zou eerlijk gezegd ook glimlachen als ik een nacht met Fremy door kon brengen.quote:
Fremy best girl, dat qt onschuldige blik.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd ook glimlachen als ik een nacht met Fremy door kon brengen.![]()
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Don't bully the Fremy
[ afbeelding ]
Nah, ze hergebruiken wel redelijk veel animatie voor de wisselende ED´s de de liedjes klinken ook niet zo heel erg verschillend eerlijk gezegd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betere ED dan die van worst girl
De ED van EP 4&5 is de pinna ED deze lijkt in de verste verte niet op die van Fremyquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nah, ze hergebruiken wel redelijk veel animatie voor de wisselende ED´s de de liedjes klinken ook niet zo heel erg verschillend eerlijk gezegd.
en beterquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
serie wordt met de aflevering kutter idd
Dat einde, man. Overal van die verrukkelijke pizzasaus. En dat nieuwe meisje is ook leuk.quote:
Belachelijker. Met R2 als de extreme waarde.quote:
beter, doelde op euphy a shitquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
serie wordt met de aflevering kutter idd
We zullen zien, het is tenslotte een key adaptie.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat einde, man. Overal van die verrukkelijke pizzasaus. En dat nieuwe meisje is ook leuk.
Ik zou ook een Fremy meenemen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zuiver uit procreatieve overwegingen natuurlijk.
BITCHquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Het toonbeeld van onschuld.
Nijntje is perfect voor iedereen met een NTR fetisj.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
niks mis met bunny ears als second best girl
Ik heb de trailer gezien. Het leek me het soort onderbroekenlol waar ik niet van hou.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog andere mensen hier die ook Shimoneta kijken?
Wedden dat Fremy hem alleen behandeld heeft zodat ze dat afgetrainde bovenlijf aan kon raken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
I AM THE STRONGEST MAN IN THE WORLD
[ afbeelding ]
ntr?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nijntje is perfect voor iedereen met een NTR fetisj.
Sorry ik bedoelde speciaal voor iedereen met een NTR fetisj.quote:
Geweldige showquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
misschien ga ik em wel kijken..quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Geweldige show
Anna met haar "regenboog" en slakkenspoor.
Hiryuu is uncensoredquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:01 schreef Arashimashou het volgende:
Dus ik op aanraden van een zekere persoon Shimoneta kijken. Oke, leuke serie. Toen kwam episode 4.
thnx voor de tip..quote:
oh my....quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook een Momonga dakimakura.
Zelf geen onderzoek doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:31 schreef Qunix het volgende:
http://en.rocketnews24.co(...)hat-happen-in-anime/
“Why do the characters seem to always catch a cold when they get wet in the rain? I’ve been rained on tons of times and never gotten sick.” (American, Male)
“There only seems to be three types of girls’ underwear in anime: white, plain, and stripes. Why is that?” (British, Female)
“Why do girl bullies always wear long skirts?” (Portugese, Female)
“Why do anime guys always get nosebleeds when they see sexy things?” (British, Male)
Dat gebeente man.quote:
Normaal zou ik dit soort dingen tot op het bot uitzoeken, nee grapje, maar ik ben best wel benieuwd naar de antwoorden op vragen 1 en 3.quote:[..]
Zelf geen onderzoek doen.![]()
Heeft die over lange rokken niet te maken met ''delinquenten''?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:31 schreef Qunix het volgende:
http://en.rocketnews24.co(...)hat-happen-in-anime/
“Why do the characters seem to always catch a cold when they get wet in the rain? I’ve been rained on tons of times and never gotten sick.” (American, Male)
“There only seems to be three types of girls’ underwear in anime: white, plain, and stripes. Why is that?” (British, Female)
“Why do girl bullies always wear long skirts?” (Portugese, Female)
“Why do anime guys always get nosebleeds when they see sexy things?” (British, Male)
ik heb al een hoop sterretjes gezien:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Heb tenmiste drie vallende sterren gezien. En ben aan het uitkijken naar meer. /liefdagboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begonnen aan Golden Time
[ Bericht 12% gewijzigd door mschol op 13-08-2015 02:21:20 ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb al een hoop sterretjes gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begonnen aan Golden TimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Hij was er anders nog wel deze maandquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:16 schreef Qunix het volgende:
De lead singer is niet in beeld. Veel speculaties hierover.
Going into Haruhi terrein.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
De Charlotte draden op /a/ zijn momenteel goddelijk. Eerst was er iemand die allemaal .gifjes maakte en nu is er iemand bezeg alle wazige tekst uit de OP op te helderen en de Kanji die er bij staan op te zoeken.
[ afbeelding ]
De theorieen. De implicaties. De reactiegifjes. Allemaal van de bovenste plank.
Vooral 0:51quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Going into Haruhi terrein.
0:47 beste gedeelte van de OP overigens
https://madokami.com/gxoayn.webm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |