Een vriend van me is daar verslaafd aan geweest. Het is een baggerspel en verleid je tot het kopen van punten en dergelijke.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:05 schreef Qunix het volgende:
Ik zie enorm veel "Puzzle & Dragons" op Youtube bijvoorbeeld en is enorm populair in Japan. Nu is er een Engelstalige versie (PAD heet het) te downloaden, en best lachen eigenlijk. Een puzzel RPG.
Gelukkig.quote:
´Immoreel`? Echt? Vind je dat niet een beetje overdreven? Vanalles is verslavend, de makers van verslavende middelen spelletjes immoreel noemen gaat best wel ver, ook als je naar de huidige marketingtrends kijkt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig.
Maar ik vind dat soort spellen eerlijk gezegd echt immoreel haast. Er zitten echt hele verslavende elementen in.
Ik vind het eerlijk gezegd erger dat je vriend betaalt om verder te komen in een spel (p2w disgustingquote:En het stomste vind ik nog dat je niet betaalt voor een product, maar voor extra stamina en dergelijke. Dat dat zo doelbewust is geprogrammeerd om geld te blijven verdienen vind ik echt sick.
quote:Zijn pinpas werd dus afgepakt overigens en hij kreeg dus als volwassene nog "zakgeld" omdat hij anders niet rond kon komen.
Wut.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:28 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Sayonara, watermeloen-san.
Welke anime is dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
´Immoreel`? Echt? Vind je dat niet een beetje overdreven? Vanalles is verslavend, de makers van verslavende middelen spelletjes immoreel noemen gaat best wel ver, ook als je naar de huidige marketingtrends kijkt.
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd erger dat je vriend betaalt om verder te komen in een spel (p2w disgusting) in plaats van dat spel op een eerlijke manier te spelen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet moeilijk.
Je komt hier lang genoeg om te weten dat dit soort dwalingen best wel gewoon zijn. En bovenal meestal niet mijn schuld!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Welke anime is dat?
En hoi iedereenWie kent mij nog?
Och aan de recente posts te zien is iedereen te druk met Game of War en andere freemium games om anime te kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je komt hier lang genoeg om te weten dat dit soort dwalingen best wel gewoon zijn. En bovenal meestal niet mijn schuld!
Wie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Welke anime is dat?
Abjecte leugens en lasterpraat zeg ik je.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och aan de recente posts te zien is iedereen te druk met Game of War en andere freemium games om anime te kijken
Kun je mij de slangen-kanjigrap van afgelopen ep uitleggen? Wat heeft het met kikkers te maken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Abjecte leugens en lasterpraat zeg ik je.
[ afbeelding ]
Ik zocht er niet meer achter dan dat ze het gewoon ironisch vond dat iemand met de kanji voor slang (sommige slangensoorten eten sommige soorten kikkers) in haar naam bang is voor kikkers.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kun je mij de slangen-kanjigrap van afgelopen ep uitleggen? Wat heeft het met kikkers te maken?
Ach so.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zocht er niet meer achter dan dat ze het gewoon ironisch vond dat iemand met de kanji voor slang (sommige slangensoorten eten sommige soorten kikkers) in haar naam bang is voor kikkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Heb je hem ook weerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Welke anime is dat?
awww how cute...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je fan van moe lollis?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Iemand hier die een Animebytes account heeft en zou kunnen kijken of Metal Armor Dragonar erop staat?
Over het algemeen heb ik een pest hekel aan kinderen in mijn fictie. Ze zijn irritant en voegen weinig toe aan het verhaal. Prisma Illya volg ik alleen omdat ik als een kip zonder kop alles download waar "Fate/" in voorkomt. Ik heb gisteren nog Fate/Strange Fake binnen gehengeld en de Fate/Grand Order trailer in al zijn glorie gezien.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
oyaho
[..]
Ben je fan van moe lollis?
Dan kan je dus net zo goed alle mangas en animes waar kinderen <12 voorkomen vernietigen(25/30%).quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben daar ooit eens afgewezen omdat ik niet wist wat "hit and run" in de context van torrenten betekende. Maar goed het is een tracker en ze kunnen daar simpelweg niets hebben dat niet gemaakt is en de serie waar jij het over hebt schijnt alleen maar hele afschuwelijke versies te hebben. Ik denk dat er niets beters is dan de correcties waar iemand van /m/ momenteel mee bezig is op: https://msubsreleases.wordpress.com/tag/dragonar/
[..]
Over het algemeen heb ik een pest hekel aan kinderen in mijn fictie. Ze zijn irritant en voegen weinig toe aan het verhaal. Prisma Illya volg ik alleen omdat ik als een kip zonder kop alles download waar "Fate/" in voorkomt. Ik heb gisteren nog Fate/Strange Fake binnen gehengeld en de Fate/Grand Order trailer in al zijn glorie gezien.
En niets van enige waarde ging verloren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dan kan je dus net zo goed alle mangas en animes waar kinderen <12 voorkomen vernietigen(25/30%).
We hebben dus over 1/4 van een industriequote:Op zondag 2 augustus 2015 18:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En niets van enige waarde ging verloren.
https://d.maxfile.ro/hmacpcvdjr.webm
90% of everything is shit, dus dat is nog een optimistische schatting.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
We hebben dus over 1/4 van een industrie
Weet je wat,misschien maar alles in de manga/anime industrie(studio's,cafes,uitgevers,winkels enz enz) maar afsluiten voor 10 jaar.Is dat goed?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
90% of everything is shit, dus dat is nog een optimistische schatting.
Oh kom op.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet je wat,misschien maar alles in de manga/anime industrie(studio's,cafes,uitgevers,winkels enz enz) maar afsluiten voor 10 jaar.Is dat goed?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet je wat,misschien maar alles in de manga/anime industrie(studio's,cafes,uitgevers,winkels enz enz) maar afsluiten voor 10 jaar.Is dat goed?
Is dat zo? Volgens mij deed Space Dandy het hier wel oké.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
- Studio Bones' pogingen markten buiten Japan aan te boren falen stuk voor stuk.
Klopt ja. Kun je verwachten bij een OS dat je privacy en vrijheden niet respecteert.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:32 schreef Qunix het volgende:
Win10 geeft je een dikke middelvinger mbt privacy. Jeutje wat een onzin zit erbij...
[ afbeelding ]
OSX en Ubuntu net zo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt ja. Kun je verwachten bij een OS dat je privacy en vrijheden niet respecteert.
OSX wel ja. Ubuntu tegenwoordig niet meer. En dan heb je natuurlijk ook nog zat andere GNU/Linuxdistributies om uit te kiezen.quote:
Ubuntu doet wat met "Amazone services" en heeft een slechte "3rd party policies". Is dat inmiddels veranderd?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
OSX wel ja. Ubuntu tegenwoordig niet meer. En dan heb je natuurlijk ook nog zat andere GNU/Linuxdistributies om uit te kiezen.
Holy shit, zijn ze gek geworden?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:32 schreef Qunix het volgende:
Win10 geeft je een dikke middelvinger mbt privacy. Jeutje wat een onzin zit erbij...
[ afbeelding ]
Andere OS's doen er tenminste geheimzinnig over. Microsoft laat alle pretenties vallen, want privacy boeit de meeste mensen blijkbaar niet meer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:32 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels wel volgens mij. Dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ubuntu doet wat met "Amazone services" en heeft een slechte "3rd party policies". Is dat inmiddels veranderd?
https://www.eff.org/deepl(...)n-ads-and-data-leaks
Dit komt misschien heel vreemd over, maar sommige mensen willen graag dat als ze hun computer stemcommando's geven dat de computer deze dan ook begrijpt en als ze op hun scherm krabbelen dat de computer dan uiteindelijk speculaas van je handschrift kan maken. Ik schreef vandaag nog: "mijn aantekeningen" en dat werd begrepen als "mign aanteheningin".quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:32 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh kom op.
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/SturgeonsLaw
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
- Satoshi Kon is dood.
- Studio Madhouse is vervallen.
- Studio Ghibli heeft haar deuren gesloten.
- Sunrise maakt alleen nog maar dingen volgens een vaste formule.
- Kyoto Animation maakt alleen nog maar dingen volgens een vaste formule.
- De oneindigende Berserk hiatussen.
- De voortdurende Hunter x Hunter lijn hiaten in de alleen nog nominaal wekelijkse serialisatie.
- Studio Bones' pogingen markten buiten Japan aan te boren falen stuk voor stuk.
Hoezo dat? Er bestaat ook zoiets als non-profit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
If its free, you are the product geld ook voor Linux.
Dat is niet hoe je Ubuntu spelt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
If its free, you are the product geld ook voor Linux.
Firefox is ook een non-profit en zij verkopen hun gebruikers ook gewoon.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo dat? Er bestaat ook zoiets als non-profit.
ach, vrijheden en privacy zijn toch maar een fictief iets, echte vrijheid bestaat niet en privacy bestaat sinds de opkomst van telecommunicatie ook niet meer (en daarvoor wellicht ook niet)quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt ja. Kun je verwachten bij een OS dat je privacy en vrijheden niet respecteert.
Bron dat ze hun gebruikers verkopen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Firefox is ook een non-profit en zij verkopen hun gebruikers ook gewoon.
Ja, helemaal fictief. Mensen kunnen het zich niet eens meer voorstellen lijkt het.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, vrijheden en privacy zijn toch maar een fictief iets, echte vrijheid bestaat niet en privacy bestaat sinds de opkomst van telecommunicatie ook niet meer (en daarvoor wellicht ook niet)
/g/quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bron dat ze hun gebruikers verkopen?
En uiteindelijk is alles in het leven zinloos. We gaan allemaal dood en er is geen hiernamaals, dus kom op en drink de kool-aid!quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, vrijheden en privacy zijn toch maar een fictief iets, echte vrijheid bestaat niet en privacy bestaat sinds de opkomst van telecommunicatie ook niet meer (en daarvoor wellicht ook niet)
Seizoen 1 wel ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:49 schreef robin007bond het volgende:
Laten we het on-topic houden. Ik kan slecht tegen dit soort dingen.
Psycho-pass is wel een toffe cyberpunk dystopia toch?
je kan wel heel hard lopen trappen tegen X van wege privacy, maar Y doet dit net zo hard (alleen minder zichtbaar), of je het nou wilt of niet..quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, helemaal fictief. Mensen kunnen het zich niet eens meer voorstellen lijkt het.
Met die mindset heb je je eigenlijk overgegeven. Ik haat serieus die mentaliteit. Die mensen verdienen het haast om in een of andere dystopia te leven. Helemaal niet strijdbaar, lekker passief. Het gewoon laten gebeuren en zelf geen poot verzetten.
Het grootste probleem van seizoen twee, is seizoen een. Het is namelijk veel beter. Twee is niet per se slecht maar het mist een hoop goeie dingen uit seizoen een. Urobutcher heeft zich niet echt bezig gehouden met S2. Weer wel met de film overigens dus ik heb goede hoop.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ging het daarna bergafwaarts?
quote:
Manga&Anime industrie moet kapot gemaakt worden,want iedereen gedraagt zich als kleuters en zijn pedofielen.quote:
YacReader, bevat ook een library functie. Reader ziet er goed uit ben zelf bezig met het uitvoegelen van de library functiequote:Op maandag 3 augustus 2015 21:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nu we het toch over software hebben daar besturingssystemen software zijn. Ik denk dat ik CDisplay uiteindelijk toch ontgroeid ben. Het probleem is toch dat het me te lang duurt voordat het een overzicht van een volume manga genereert. Wil er iemand een lans breken voor een bepaalde reader of zal ik maar de hoost aangeschreven nemen op alternativeto.net?
[ afbeelding ]
Ik onderschrijf dit en wil er aan toevoegen dat het grappige is dat ik me veel meer van seizoen twee kan herinneren dan van seizoen één en niet omdat seizoen twee recenter was. Van het eerste seizoen is eigenlijk echt alleen christmasisshaved.jpg bijgebleven terwijl ik me nog best een paar andere belachelijke momenten uit het tweede seizoen herinner.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het grootste probleem van seizoen twee, is seizoen een. Het is namelijk veel beter. Twee is niet per se slecht maar het mist een hoop goeie dingen uit seizoen een. Urobutcher heeft zich niet echt bezig gehouden met S2. Weer wel met de film overigens dus ik heb goede hoop.
Zelfs als een grap is het bejubelen van Satoshi Kon's overlijden en de constante hiaten in de serialisatie van Hunter iks Hunter:quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Manga&Anime industrie moet kapot gemaakt worden,want iedereen gedraagt zich als kleuters en zijn pedofielen.![]()
Nice dat was eigenlijk een van de readers waar ik stiekem wel hoge verwachtingen voor heb samen met Mangameeya zonder ze ooit gebruikt te hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
YacReader, bevat ook een library functie. Reader ziet er goed uit ben zelf bezig met het uitvoegelen van de library functie
CDisplayEx heb ik vorig jaar op aanraaden vna jou geinstalleerd. Werkte opzich wel aardig maar mist toch dat stukje managen van je collectie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik onderschrijf dit en wil er aan toevoegen dat het grappige is dat ik me veel meer van seizoen twee kan herinneren dan van seizoen één en niet omdat seizoen twee recenter was. Van het eerste seizoen is eigenlijk echt alleen christmasisshaved.jpg bijgebleven terwijl ik me nog best een paar andere belachelijke momenten uit het tweede seizoen herinner.
[..]
Zelfs als een grap is het bejubelen van Satoshi Kon's overlijden en de constante hiaten in de serialisatie van Hunter iks Hunter:
[..]
Nice dat was eigenlijk een van de readers waar ik stiekem wel hoge verwachtingen voor heb samen met Mangameeya zonder ze ooit gebruikt te hebben.
Ik ga 'm binnenkort eens binnenhalen.
Inmiddels CDisplayEx geprobeerd, het is een degelijk programma (en niet geheel onbelangrijk! lost mijn initiële problemen met CDisplay op.) maar de officiële installer zit vol met malware dus het is niet iets dat ik zomaar zou aanbevelen.
Ook de Windows-app: "Astonishing Comic Reader" geprobeerd en die was ronduit bagger. De Chrome-app schijnt beter te zijn maar die ga ik niet eens proberen na de teleurstelling die de Windows-app was.
Spookieboogie!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Van het eerste seizoen is eigenlijk echt alleen christmasisshaved.jpg bijgebleven terwijl ik me nog best een paar andere belachelijke momenten uit het tweede seizoen herinner.
Je hebt toch wel /s gezien??quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik onderschrijf dit en wil er aan toevoegen dat het grappige is dat ik me veel meer van seizoen twee kan herinneren dan van seizoen één en niet omdat seizoen twee recenter was. Van het eerste seizoen is eigenlijk echt alleen christmasisshaved.jpg bijgebleven terwijl ik me nog best een paar andere belachelijke momenten uit het tweede seizoen herinner.
[..]
Zelfs als een grap is het bejubelen van Satoshi Kon's overlijden en de constante hiaten in de serialisatie van Hunter iks Hunter:
[..]
Nice dat was eigenlijk een van de readers waar ik stiekem wel hoge verwachtingen voor heb samen met Mangameeya zonder ze ooit gebruikt te hebben.
Ik ga 'm binnenkort eens binnenhalen.
Inmiddels CDisplayEx geprobeerd, het is een degelijk programma (en niet geheel onbelangrijk! lost mijn initiële problemen met CDisplay op.) maar de officiële installer zit vol met malware dus het is niet iets dat ik zomaar zou aanbevelen.
Ook de Windows-app: "Astonishing Comic Reader" geprobeerd en die was ronduit bagger. De Chrome-app schijnt beter te zijn maar die ga ik niet eens proberen na de teleurstelling die de Windows-app was.
Hey dat is best wel zhekzie ... wacht NBR: *kokhalsgeluiden*.quote:[..]
Ik wil die KissxSis poster!
wtf Sekrit club verhoogt haar naamsbekendheid?quote:[..]
Oja en mensen die niet https://madokami.com/ voor hun plaatjes gebruiken en de manga site van madokami![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spewkie-bewkie.quote:´zelfs als een grap [...]´ en zo voort en zo verder.quote:[..]
Je hebt toch wel /s gezien??
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hier hbe ik le scret club voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ITS A JOKE!quote:´zelfs als een grap [...]´ en zo voort en zo verder./A/non's with his waifu, all's right in the world.
ditquote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goeie film ja. Scoorde bij mij ook vrij hoog.
Neequote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goeie film ja. Scoorde bij mij ook vrij hoog.
Ik wed dat je het stom vond omdat ''het helemaal niet kan'' of omdat je niet van knuffels houdt.quote:
Decent, vond het zelf wel leuk zit nog steeds te wachten op een S2quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:52 schreef Jiang153 het volgende:
Weetje ik denk dat ik Accel World wel heel erg sick ga vinden.
Is die ein bisschen gut of wah?
Dat laatste kun je wel doorhalen; kijk, ik heb het al voor je gedaan. Er is tenslotte geen mens op deze aarde die niet van knuffels houdt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik wed dat je het stom vond omdat ''het helemaal niet kan'' of omdat je niet van knuffels houdt.
Accel World is wel grappig, heb er uiteindelijk meer lol mee beleefd dan je dan van zo'n serie zou mogen verwachten. Elke keer als ze kabelen zeggen substitueer ik dat mentaal door een creatievere metafoor voor de seks en de hoofdpersoon noem ik gedachten consequent Knorretje.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:52 schreef Jiang153 het volgende:
Weetje ik denk dat ik Accel World wel heel erg sick ga vinden.
Is die ein bisschen gut of wah?
S2?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Decent, vond het zelf wel leuk zit nog steeds te wachten op een S2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |