Eigenlijk totaal niet. Vrijwel elk vrouwelijk personage is een hersenloze aanbidder van de hoofdpersoon (een verklaring wordt niet gegeven, behalve dat hij goed is in gamen.) SOA was net zo erg maar Kirito werd tenminste beschreven als een getalenteerde, knappe jongen. De hoofdpersoon van Accel World wordt in het echte leven gepest, dus neemt hij in de virtuele wereld een varkensavatar, zodat hij ook daar gepest kan worden. Logica ontbreekt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:52 schreef Jiang153 het volgende:
Weetje ik denk dat ik Accel World wel heel erg sick ga vinden.
Is die ein bisschen gut of wah?
Wacht wacht....dus hij is die varken....?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Eigenlijk totaal niet. Vrijwel elk vrouwelijk personage is een hersenloze aanbidder van de hoofdpersoon (een verklaring wordt niet gegeven, behalve dat hij goed is in gamen.) SOA was net zo erg maar Kirito werd tenminste beschreven als een getalenteerde, knappe jongen. De hoofdpersoon van Accel World wordt in het echte leven gepest, dus neemt hij in de virtuele wereld een varkensavatar, zodat hij ook daar gepest kan worden. Logica ontbreekt.
nee want hij kan goed spelen.. dus daar is het het varkentje waarmee je niet wilde spotten..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef Kyubey het volgende:
virtuele wereld een varkensavatar, zodat hij ook daar gepest kan worden
Jop. In een game. In een andere zit hij in een grijzig pak met een groen vizier.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wacht wacht....dus hij is die varken....?
Het heeft al 99 afleveringenquote:
Ik vond eerlijk gezegd dat Space Brothers op het einde veel van zijn scherpte verloren had.quote:
Hij aan de Dragonquest en Miura aan de Idolm@squote:
Natuurlijk is Japan based.quote:
Zeker, nu ze ook referenties naar Apocalypse now in hun anme doenquote:
LAUGH AT DESPAIR!quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zijn glimlach beschermen.
Ik zou eerlijk gezegd ook glimlachen als ik een nacht met Fremy door kon brengen.quote:
Fremy best girl, dat qt onschuldige blik.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd ook glimlachen als ik een nacht met Fremy door kon brengen.![]()
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Don't bully the Fremy
[ afbeelding ]
Nah, ze hergebruiken wel redelijk veel animatie voor de wisselende ED´s de de liedjes klinken ook niet zo heel erg verschillend eerlijk gezegd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betere ED dan die van worst girl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |