De ED van EP 4&5 is de pinna ED deze lijkt in de verste verte niet op die van Fremyquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nah, ze hergebruiken wel redelijk veel animatie voor de wisselende ED´s de de liedjes klinken ook niet zo heel erg verschillend eerlijk gezegd.
en beterquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
serie wordt met de aflevering kutter idd
Dat einde, man. Overal van die verrukkelijke pizzasaus. En dat nieuwe meisje is ook leuk.quote:
Belachelijker. Met R2 als de extreme waarde.quote:
beter, doelde op euphy a shitquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
serie wordt met de aflevering kutter idd
We zullen zien, het is tenslotte een key adaptie.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat einde, man. Overal van die verrukkelijke pizzasaus. En dat nieuwe meisje is ook leuk.
Ik zou ook een Fremy meenemen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zuiver uit procreatieve overwegingen natuurlijk.
BITCHquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Het toonbeeld van onschuld.
Nijntje is perfect voor iedereen met een NTR fetisj.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
niks mis met bunny ears als second best girl
Ik heb de trailer gezien. Het leek me het soort onderbroekenlol waar ik niet van hou.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog andere mensen hier die ook Shimoneta kijken?
Wedden dat Fremy hem alleen behandeld heeft zodat ze dat afgetrainde bovenlijf aan kon raken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
I AM THE STRONGEST MAN IN THE WORLD
[ afbeelding ]
ntr?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nijntje is perfect voor iedereen met een NTR fetisj.
Sorry ik bedoelde speciaal voor iedereen met een NTR fetisj.quote:
Geweldige showquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog andere mensen hier die ook Shimoneta kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |