Al die kut 17 jarigen hebben daar last van...quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:02 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij is Max super goed in simracen.
Klopt je ziet veel meer in het echt (vanuit cockpit view) dan in een sim (met 1 monitor, denk dat de meesten toch zo spelen).quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:24 schreef twiFight het volgende:
Wat overigens ook een groot verschi is is wat je ziet. De kijkhoek, zowel verticaal als horizontaal. Sommige simmers proberen in de buurt te komen met een multimonitor setup, maar ik vind dat veel verschil maken.
Maar dat is natuurlijk ook de kracht van Red Bull en hun opleidingsteam(s).quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
En hoeveel coureurs hebben ze in totaal gehad?
Wat hij zegt, sims zijn enorm nuttig om de lay-out van circuits etc. onder de knie te krijgen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die g-krachten en alle andere zaken die je voelt tijdens racen maken dan ook gewoon het verschil. Bij een sim heb je alleen je ogen. Met alle respect... Dat is minder dan de helft van de info die je krijgt tijdens het racen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:58 schreef twiFight het volgende:
Simuleren de betere sims ook wind en veranderingen van temperatuur van het asfalt etc.?
Jup, en bandenslijtage, flatspots, opdrogende baan, standing water, effecten van slipstream op de aero enzovoorts.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:58 schreef twiFight het volgende:
Simuleren de betere sims ook wind en veranderingen van temperatuur van het asfalt etc.?
http://tweakers.net/nieuw(...)rtueel-raceteam.htmlquote:Max Verstappen gaat deel uitmaken van Team Redline, een virtueel raceteam dat deelneemt aan de iRacing World Championships. Of Verstappen namens het team ook deel gaat nemen aan races is niet bekend. Verstappen was al snel tijdens virtuele testraces.
Team Redline meldt het aantrekken van Verstappen op de eigen Facebook-pagina. De jonge Nederlander wil bij Team Redline aan virtuele races deelnemen om te oefenen. Het is onduidelijk of hij namens het team ook daadwerkelijk uit gaat komen bij officiële races. Verstappen heeft de eerste virtuele testsessies al 'gelijk ongelofelijk snel' doorlopen. Hij wordt door Team Redline omschreven als een 'natuurlijk talent'.
Verstappen heeft inmiddels een uitgebreide setup thuis staan om virtueel mee te racen. Hij plaatste eerder deze week op Instagram een foto van een medewerker van Playseat die in huize Verstappen een opstelling aan het monteren was rond een gelijknamige stoel. De jonge Formule 1-racer kan de races bekijken op drie gebogen schermen.
Meestal zet ik rembalans meer naar achteren op circuits met veel bochtenwerk. Anders slijten je voorbanden te erg onder het sturen + remmen. Hongarije zou dus zeker een circuit zijn waar je met de rembalans meer naar achteren, terwijl je bij Monza of RedBullRing weer veel meer voor een aggresieve rembalans op de voorremmen kan kiezen. In Monaco vind ik dat wel tricky, omdat je daar het liefst maar 1 stop wil maken + een rembalans op achter een verhoogde kans geeft op kusjes met de vangrail, daar zou ik het dan toch weer meer op voor gooien.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:03 schreef Jigzoz het volgende:
Even een vraagje voor de technici onder u: mijn zoon vraagt zich af wanneer het gunstig is om de rembalans naar achteren te verplaatsen. Voor en neutraal zijn duidelijk, maar wanneer zou je die op achter zetten?
Als je voorbanden te veel blokkeren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:03 schreef Jigzoz het volgende:
Even een vraagje voor de technici onder u: mijn zoon vraagt zich af wanneer het gunstig is om de rembalans naar achteren te verplaatsen. Voor en neutraal zijn duidelijk, maar wanneer zou je die op achter zetten?
Daar is helemaal geen simpel antwoord op te geven. Het hangt van factoren af. Uiteraard als je voorbanden gaar zijn, maar dan nog scheelt dat per bocht (en ook de snelheid waarmee je aankomt) en ook de stijl van rijden (bocht in remmen of niet).quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:03 schreef Jigzoz het volgende:
Even een vraagje voor de technici onder u: mijn zoon vraagt zich af wanneer het gunstig is om de rembalans naar achteren te verplaatsen. Voor en neutraal zijn duidelijk, maar wanneer zou je die op achter zetten?
Volgens mij hoorde in bij de race in Hongarije nog dat iemand (Hamilton?) dat moest doen omdat de voorremmen te heet werden. Maar dat is een inkoppertje natuurlijk. En kun je ook anders oplossen (maar dat kost je tijd).quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Meestal zet ik rembalans meer naar achteren op circuits met veel bochtenwerk. Anders slijten je voorbanden te erg onder het sturen + remmen. Hongarije zou dus zeker een circuit zijn waar je met de rembalans meer naar achteren, terwijl je bij Monza of RedBullRing weer veel meer voor een aggresieve rembalans op de voorremmen kan kiezen.
Enige wat ik me dan kan bedenken is je remvermogen op je motor vergroten en dus meer op je motor te remmen ipv op de remmen, dat kost tijd ja. Het viel mij op dat Ricciardo in de VT's ook een heel apart schakelgedrag had, zou dat ook met sparen van remmen te maken hebben? Of puur tractie om harder de bochten uit te komen? Hij schakelde wel 4 of 5 keer op en neer per bocht.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde in bij de race in Hongarije nog dat iemand (Hamilton?) dat moest doen omdat de voorremmen te heet werden. Maar dat is een inkoppertje natuurlijk. En kun je ook anders oplossen (maar dat kost je tijd).
Het is gokken van mijn kant, maar ik denk uittesten van de snelheid/tractie zodat hij zo snel mogelijk door de bocht kon en in de juiste versnelling zat om zo vroeg mogelijk te kunnen gassen zonder wielspin. M.a.w. het juiste punt vinden om te schakelen naar de juiste versnelling.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:52 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Enige wat ik me dan kan bedenken is je remvermogen op je motor vergroten en dus meer op je motor te remmen ipv op de remmen, dat kost tijd ja. Het viel mij op dat Ricciardo in de VT's ook een heel apart schakelgedrag had, zou dat ook met sparen van remmen te maken hebben? Of puur tractie om harder de bochten uit te komen? Hij schakelde wel 4 of 5 keer op en neer per bocht.
Doe mij maar de testrijdster van het team van Clairequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:04 schreef twiFight het volgende:
Pfff beetje doelloos filmpje. Ben al lang blij dat Kaltenborn er niet in figureert![]()
Claire daarentegen.. die mag zelfs mijn fiets komen poetsen.
Als ze de tijd en geld van het film maken nou eens in de auto staken...quote:
Dom, plat en seksistisch.quote:
Dat is een fooitje van Banco Do Brasil geweest denk ik.. Maar indd, dat fooitje hadden ze ook in de auto kunnen steken. Nu kijken er komende GP 50 Brazilianen meer dan voorheen !quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ze de tijd en geld van het film maken nou eens in de auto staken...
Ah, ik had nog niet geklikt, maar nu toch maar even kijkenquote:
En waarom zou ik gratis kinderen willen hebben in godsnaam? Nog niet al kreeg ik er geld bij uit!!!quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Volgend jaar weer een GP IN Duitsland, op Hockenheim, las ik net... Kinderen gratis naar het schijnt.. Joepie....
Mijn kleine op vrijdag indoctrineren om F1 fan te worden. Ik ben voorquote:Op zondag 2 augustus 2015 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Volgend jaar weer een GP IN Duitsland, op Hockenheim, las ik net... Kinderen gratis naar het schijnt.. Joepie....
Greger Huttu als teammaatquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)rtueel-raceteam.html
Hah... Daar heb ik nog tegen geracet in NR2003 (competatief)... De voorloper van iRacing. Zowel Woeger als Huttu... Ze bijhouden lukte me altijd ongeveer 4 rondjes, daarna waren zij net zo snel en mijn banden naar de knoppen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Greger Huttu als teammaat
http://gfycat.com/AdolescentDenseAidi
Ook Wolfgang Woeger was altijd belachelijk snel maar die is ermee gestopt volgens mij.
Ik vermoedt dat Max zich vereerd mag voelen inderdaadquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:23 schreef TagForce het volgende:
[..]
Hah... Daar heb ik nog tegen geracet in NR2003 (competatief)... De voorloper van iRacing. Zowel Woeger als Huttu... Ze bijhouden lukte me altijd ongeveer 4 rondjes, daarna waren zij net zo snel en mijn banden naar de knoppen.
Ik vraag me dan af of Max of Greger zich vereert zou moeten voelen in een team met de ander te mogen rijden. Ik denk Max... Greger is een god in simracen.
quote:
Wow dan heb je het lang vol gehoudenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:07 schreef Fer het volgende:
Gisteren pas gekeken naar de race. Vettel en Max zijn echte toppers. Vroeg mij al af waarom ik iedere dag een kop zag over max in telegraaf. Vermoedde al een bijzondere prestatie.
Vraag mijn of Rosberg Riciardo niet gewoon voorbij had moeten laten, hem volgen en later weer binnen hengelen als de options uitgewerkt waren.
Dit noem ik geen komkommertijdnieuws... Dit is gewoon nieuws en wat mij betreft ook best wel ernstig. Oké, ik ben fan van Jenson, maar bij een Grojean of Stevens had ik het even erg gevonden... Het is een zeer ongerusstellende manier van inbreken, dat niet alleen Jenson, maar de hele Cote dAzur nu slecht slaapt die en inbebouwde airco hebben. Het is aan de ene kant een vriendelijke en humane manier van inbreken, mensen raken bedweld en er komt geen agressie bij kijken. Maar ik weet niet wat ik liever zou 'willen' ervaren?! Een gewapende overval en de daders recht in de ogen kijken(nog geen idee wat er gebeurt, maar bij gode afloop beter af te sluiten) of een stille overval als deze waarbij je het idee heb dat het elke dag weer zo kan gebeuren. Je hebt niemand gezien en je weet niet wie i je huis geweest zijn. Je vertrouwen zou sowieso naar de haaien zijn, maar bij deze methode misschien nog wel veel sterker en gemener op je gevoel dan de klassieke manier, aan het nieuws dat de daders vastzitten, heb je dan niets. En dat dus direct voor een hele regio...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:26 schreef Kanjer het volgende:
In de catagorie komkommertijd,
Jenson Button en zijn vrouw zijn in een vakantievilla in Saint Tropez bedwelmd en beroofd, ruim drie ton euro aan sieraden e.d. gestolen.
https://twitter.com/Olav_Mol/status/629412653467869184
quote:McLaren Formula 1 drivers Jenson Button and Fernando Alonso will incur grid penalties at the Belgian Grand Prix after taking their seventh Honda engines of the season, AUTOSPORT has learned.
Honda is hoping to match Ferrari's power output from Spa onwards with a revised internal combustion engine, featuring changes to the combustion chamber, intake, exhaust layout and gear-train system.
To do this, it has used three of its engine upgrade tokens and this required a new ICE to be fitted to both cars.
The rules state that a driver will take a 10-place penalty for the first change of a set of components and five places for subsequent changes to that set.
As Button has already taken a seventh turbo charger and MGU-H, the move to a seventh ICE will likely mean he takes a five-place drop.
Alonso has yet to use the seventh component of any element and is therefore expected to take a 10-place grid drop.
Honda has made further changes to ancillary parts of the engine, such as to allow the ERS to pair to the ICE, and thus further penalties could be applied.
The total penalties Button and Alonso will take should become clear once the cars run in first practice on Friday.
Following a rule change last month, the most a driver can be penalised is to be demoted to the back of the grid, thus eliminating in-race penalties for these infractions. That system had been declared too harsh by some teams.
The remaining tokens available to each of the four manufacturers are:
Ferrari 7 (3 used)
Honda 4 (5 used)
Mercedes 7
Renault 12
Aaaaawwwwhhh trillend stemmetje van Daniil. Hartstikke zenuwachtigquote:
quote:
Ja,quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:59 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Zend BBC het uit? Ben het effe kwijt (want zit nooit in Europa, maar nu even wel dus zou mooi zijn). Anders Sport1 maar voor de race, heb hier nu eindelijk even fatsoenlijk internet.




| Ronde | Datum | Grand Prix | Plaats | Winnaar |
| 1 | 15 maart | Grand Prix van Australië | Melbourne | Lewis Hamilton |
| 2 | 29 maart | Grand Prix van Maleisië | Kuala Lumpur | Sebastian Vettel |
| 3 | 12 april | Grand Prix van China | Shanghai | Lewis Hamilton |
| 4 | 19 april | Grand Prix van Bahrain | Shakhir | Lewis Hamilton |
| 5 | 10 mei | Grand Prix van Spanje | Barcelona | Nico Rosberg |
| 6 | 24 mei | Grand Prix van Monaco | Monte Carlo | Nico Rosberg |
| 7 | 7 juni | Grand Prix van Canada | Montreal | Lewis Hamilton |
| 8 | 21 juni | Grand Prix van Oostenrijk | Spielberg | Nico Rosberg |
| 9 | 5 juli | Grand Prix van Groot Brittannië> | Silverstone | Lewis Hamilton |
| 10 | 26 juli | Grand Prix van Hongarije | Budapest | Sebastian Vettel |
| 11 | 23 augustus | Grand Prix van België | Spa-Francorshamps | - |
| 12 | 6 september | Grand Prix van Italië | Monza | - |
| 13 | 20 september | Grand Prix van Singapore | Singapore | - |
| 14 | 27 september | Grand Prix van Japan | Suzuka | - |
| 15 | 11 oktober | Grand Prix van Rusland | Sochi | - |
| 16 | 25 oktober | Grand Prix van Amerika | Austin | - |
| 17 | 1 november | Grand Prix van Mexico | Mexico City | - |
| 18 | 15 november | Grand Prix van Brazilië | Sao Paulo | - |
| 19 | 29 november | Grand Prix van Abu Dhabi | Abu Dhabi | - |

| Pos | Coureur | Land | punten |
| 1 | Lewis Hamilton | groot brittannië | 202 |
| 2 | Nico Rosberg | Duitsland | 181 |
| 3 | Sebastian Vettel | Duitsland | 160 |
| 4 | Valtteri Bottas | Finland | 77 |
| 5 | Kimi Raikkonen | Finland | 76 |
| 6 | Felipe Massa | Brazilië | 74 |
| 7 | Daniel Ricciardo | Australië | 51 |
| 8 | Daniil Kvyat | Rusland | 45 |
| 9 | Nico Hulkenberg | Duitsland | 24 |
| 10 | Romain Grosjean | Frankrijk | 23 |
| 11 | Max Verstappen | Nederland | 22 |
| 12 | Felipe Nasr | Brazilië | 16 |
| 13 | Sergio Perez | Mexico | 15 |
| 14 | Pastor Maldonado | venezuela | 12 |
| 15 | Fernando Alonso | Spanje | 11 |
| 16 | Carlos Sainz Jr. | Spanje | 9 |
| 17 | Jenson Button | groot brittannië | 6 |
| 18 | Marcus Ericsson | Zweden | 6 |
| 19 | Roberto Merhi Muntan | Spanje | 0 |
| 20 | Will Stevens | groot brittannië | 0 |
| 21 | Kevin Magnussen | Denemarken | 0 |
| Pos | TEAMS | PTS |
| 1 | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 383 |
| 2 | Scuderia Ferrari | 236 |
| 3 | Williams Martini Racing | 151 |
| 4 | Infiniti Red Bull Racing | 96 |
| 5 | Sahara Force India F1 Team | 39 |
| 6 | Lotus F1 Team | 35 |
| 7 | Scuderia Toro Rosso | 31 |
| 8 | Sauber F1 Team | 22 |
| 9 | McLaren Honda | 17 |
| 10 | Manor Marussia F1 Team | 0 |

| Tijd | Training/race |
| Vrijdag 21 Augustus | |
| 10:00 - 11:30 | Vrije Training 1 |
| 14:00 - 15:30 | Vrije Training 2 |
| Zaterdag 22 Augustus | |
| 11:00 - 12:00 | Vrije Training 3 |
| 14:00 - 15:00 | Kwalificatie |
| Zondag 23 Augustus | |
| 14:00 | Race |

| Tijd | Training/race | TV station | |
| Vrijdag 21 Augustus | |||
| 10:00 - 11:30 | Vrije Training 1 | Sport1 - BBC2 | |
| 14:00 - 15:30 | Vrije Training 2 | Sport1 - BBC2 | |
| Zaterdag 22 Augustus | |||
| 11:00 - 12:00 | Vrije Training 3 | Sport1 - BBC2 | |
| 14:00 - 15:00 | Kwalificatie | Sport1 - BBC2 - RTL+ | |
| Zondag 23 Augustus | |||
| 14:00 | Race | Sport1 - BBC1 - RTL+ |


Dan mag ie volgens toto vertrekken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:25 schreef Beach het volgende:
En wat als het 15 min voor de start van de race is??
Ja, want als je hem erin hangt, komt er vanzelf 9 maanden later een baby uit. Het is net een snoepautomaat johquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:00 schreef Rossdale het volgende:
Dat je bij de geboorte van je kind wil zijn lijkt me logisch, dat je jouw vrouw zwanger maakt op een moment dat je weet dat de bevalling tijdens het seizoen valt is niet zo snugger...
Probeer het dan een maand of 9 voor begin van de winterstop..
Zoiets valt wel ongeveer te plannen ja. Je hebt geen kinderen zeker?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, want als je hem erin hangt, komt er vanzelf 9 maanden later een baby uit. Het is net een snoepautomaat joh
Misschien zijn ze al jarenlang aan het proberen? Dan ga je daar dus echt geen rekening meer mee houden nee. En nee, geen kinderen (nog), wel al jarenlang aan het proberen. Vandaar dat ik even uit mijn slof schoot.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoiets valt wel ongeveer te plannen ja. Je hebt geen kinderen zeker?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, want als je hem erin hangt, komt er vanzelf 9 maanden later een baby uit. Het is net een snoepautomaat joh
Pirelliquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een niveau weer.
Hey jongens, wie was er schuldig? Max of Grosjean?
De Rabobank.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een niveau weer.
Hey jongens, wie was er schuldig? Max of Grosjean?
Dan gewoon effe zijn vrouw dicht laten naaien. Dat scheelt weer een paar uur.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:25 schreef Beach het volgende:
En wat als het 15 min voor de start van de race is??
Altijd Maldonadoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een niveau weer.
Hey jongens, wie was er schuldig? Max of Grosjean?
Lewis toen ie Kimi in de pit aanreed godnondeju!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een niveau weer.
Hey jongens, wie was er schuldig? Max of Grosjean?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lewis toen ie Kimi in de pit aanreed godnondeju!!!
Ik was boos toen, dat weet ik nog goed.quote:
Zonde van het bierquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik was boos toen, dat weet ik nog goed.
Maargoed ik ben wel vaker boos en vloeken als ik F1 zit te kijken. Juichen ook trouwens. Mocht daar aanleiding toe zijn dan. Zoals P4 bijvoorbeeld voor Max. Dat was een juichmoment hier. Bier en nootjes vlogen door de kamer
Tijdens een F1 weekend heb ik altijd meer dan toereikend in de koelkast liggen, dus dat maakt niet uitquote:
oh ja, even vergeten dat er dan minimaal een krat doorheen gaatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tijdens een F1 weekend heb ik altijd meer dan toereikend in de koelkast liggen, dus dat maakt niet uit
Jullie denken allemaal dat ik een alcoholist ben, maar dat valt reuze mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oh ja, even vergeten dat er dan minimaal een krat doorheen gaat
Van de FIA niet, vermoed ik zo. Op de grid is op de grid. Daar laat je niet een wagen staan omdat je betere dingen te doen hebt. En whatsapp checken achter het stuur is ook verboden! Maar goed, hij zal wel zo lang mogelijk in de pit blijven.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan mag ie volgens toto vertrekken.
hahaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, want als je hem erin hangt, komt er vanzelf 9 maanden later een baby uit. Het is net een snoepautomaat joh
maar ik welquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:44 schreef Rossdale het volgende:
Nee VTM kun je in Nederland niet ontvangen
Ik denk het wel ja, en oranjerderderquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:31 schreef TommyGun het volgende:
Toch nog Spa tickets weten te scoren via een kennis (hij is marshal dit weekend)
En na uren zoeken ook nog een accommodatie 'in de buurt' gevonden (lees: op een uur afstand rijden)
Overigens, denken jullie dat het veel drukker zal zijn dan voorgaande jaren?
al dik een 30 minuten bezig. Veel leuke prive beelden van in Genk, beelden van achterin meetingsrooms bij het WSR evenement op Spa. In hun sleutel garage van de karts in Maasbracht. Gaaf item hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:28 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb net een item via de VTM nieuws app kunnen kijken. Was dat iem echt maar 2 minuten lang? Zag er wel veelbelovend uit, normaal profiel zonder al te veel poespas.
De eerste ronde is geweest op de boardradio: "Nico, box box box"quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:25 schreef Beach het volgende:
En wat als het 15 min voor de start van de race is??
het heet "telefacts zomer geen idee waar je het terug kunt kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
al dik een 30 minuten bezig. Veel leuke prive beelden van in Genk, beelden van achterin meetingsrooms bij het WSR evenement op Spa. In hun sleutel garage van de karts in Maasbracht. Gaaf item hoor
Edit: 2de deel bestond voornamelijk uit beelden van die Road to F1 ofzoiets van Red Bul zelf, met wat delen van een interview ertussendoor.
Sinister heeft dat natuurlijk gewoon opgenomen voor ons en zet het zo op youtubequote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het heet "telefacts zomer geen idee waar je het terug kunt kijken.
en dan nu een antwoord waar je geen kut aan hebt: ik heb er aan gedacht, maar de laatste keer toen ik geprobeerd heb een opgenomen programma van de hdd-recorder op USB of iets te zetten heb ik 2 dagen van mijn leven weggegooidquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sinister heeft dat natuurlijk gewoon opgenomen voor ons en zet het zo op youtube
Iets verder terug op zijn tijdlijn vond ik deze..twitter:GvanderGarde twitterde op vrijdag 21-08-2015 om 08:23:31On my way to Spa. First time to the F1 paddock since Melbourne. Don't panic @SauberF1Team, I only got some meetings. http://t.co/Q1PvNmyGLs reageer retweet
twitter:GvanderGarde twitterde op maandag 17-08-2015 om 19:13:05Interesting! Let's see who they sign, though I would only contract two of them😅 https://t.co/nL7Ep6S0Wm reageer retweet
wij als Nederlanders vinden dit misschien grappig leuk of lachwaardig, maar eigenlijk is dit niet meer dan ordinair moddergooien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:04 schreef Meike26 het volgende:
Giedo heeft wel humor hoor..
Eerst las ik deze tweet..Iets verder terug op zijn tijdlijn vond ik deze..twitter:GvanderGarde twitterde op vrijdag 21-08-2015 om 08:23:31On my way to Spa. First time to the F1 paddock since Melbourne. Don't panic @SauberF1Team, I only got some meetings. http://t.co/Q1PvNmyGLs reageer retweet
twitter:GvanderGarde twitterde op maandag 17-08-2015 om 19:13:05Interesting! Let's see who they sign, though I would only contract two of them😅 https://t.co/nL7Ep6S0Wm reageer retweet
![]()
Dat boeit ons niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wij als Nederlanders vinden dit misschien grappig leuk of lachwaardig, maar eigenlijk is dit niet meer dan ordinair moddergooien.
Heb je misschien gelijk in, maar dat is ook waar Giedo zich begin dit jaar zo hard voor gemaakt heeft, voor de betekenis van contracten in de F1. Dat neemt hij nu op de korrel en Sauber neemt hij daar in mee wellicht, maar het is in mijn ogen onschuldig een beetje jennen, niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wij als Nederlanders vinden dit misschien grappig leuk of lachwaardig, maar eigenlijk is dit niet meer dan ordinair moddergooien.
Dat ziet het er altijd uitquote:
oke in 99,9% van de gevallen wel.quote:
TIjdens het rijden effe een selfie... Giedo snapt het echt niet... Geen wonder dat hij denkt dat alles aan hem fantastisch was en het onbegrijpelijk is dat Sauber hem een duw heeft gegeven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:04 schreef Meike26 het volgende:
Giedo heeft wel humor hoor..
Eerst las ik deze tweet..twitter:GvanderGarde twitterde op vrijdag 21-08-2015 om 08:23:31On my way to Spa. First time to the F1 paddock since Melbourne. Don't panic @SauberF1Team, I only got some meetings. http://t.co/Q1PvNmyGLs reageer retweet
Zegt de man die een positie als 3e rijder bij Super Aguri verliet voor een plek als een van de vele testrijders bij Spyker...quote:Iets verder terug op zijn tijdlijn vond ik deze..twitter:GvanderGarde twitterde op maandag 17-08-2015 om 19:13:05Interesting! Let's see who they sign, though I would only contract two of them😅 https://t.co/nL7Ep6S0Wm reageer retweet
![]()
Jaja lekker hypocriet weer..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:02 schreef Djoetma het volgende:
[..]
TIjdens het rijden effe een selfie... Giedo snapt het echt niet... Geen wonder dat hij denkt dat alles aan hem fantastisch was en het onbegrijpelijk is dat Sauber hem een duw heeft gegeven.
[..]
Zegt de man die een positie als 3e rijder bij Super Aguri verliet voor een plek als een van de vele testrijders bij Spyker...
Ja, zo werkt dit.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Beeld je eens in dat je zelf coureur bent, snelheden gewend bent van +250km/u, dan kan een stadsritje van 50 a 80 km/u wel eens saai en gemakkelijk aanvoelen. Een selfie van circa 5 seconden werk is voor hem net zo afleidend als het zoeken naar een boterham van een 747 piloot.
Wat is er hypocriet aan?quote:Jaja lekker hypocriet weer.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:02 schreef Djoetma het volgende:
[..]
TIjdens het rijden effe een selfie... Giedo snapt het echt niet... Geen wonder dat hij denkt dat alles aan hem fantastisch was en het onbegrijpelijk is dat Sauber hem een duw heeft gegeven.
[..]
Zegt de man die een positie als 3e rijder bij Super Aguri verliet voor een plek als een van de vele testrijders bij Spyker...
Humor moet natuurlijk wel een beetje raak zijn, anders zakken de normen wel erg af. Puur en alleen omdat het een verwijzing is iets grappig vinden slaat natuurlijk nergens op.quote:
Omdat gros van de mensen die zeggen dat iets niet mag, het zelf ook doen of gedaan hebben. Open een gemiddeld topic in PTA over snelheden en zie alle boe roepers tegen te hard rijders.. Zo ook de meesten over mobiel bellen of telefoon vast houden in de auto. Dus jij hebt je altijd aan de regels gehouden? Nooit eens met 1 hand aan het stuur gezeten en in de andere hand een lekker banaantje? Het maken van zo'n selfie neemt max 5 seconden in beslag, ik keur het niet goed, maar ik kan er ook niet moeilijk om doen, ik heb ook wel eens met een telefoon aan het oor gezeten bij gebrek aan (goede) carkitt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:08 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dit.....
[..]
Wat is er hypocriet aan?
Gelukkig dat je in de stad altijd alleen op de weg bent, dan heb je in ieder geval geen last van andere verkeersdeelnemers...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Beeld je eens in dat je zelf coureur bent, snelheden gewend bent van +250km/u, dan kan een stadsritje van 50 a 80 km/u wel eens saai en gemakkelijk aanvoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |