Dat ziet het er altijd uitquote:
oke in 99,9% van de gevallen wel.quote:
TIjdens het rijden effe een selfie... Giedo snapt het echt niet... Geen wonder dat hij denkt dat alles aan hem fantastisch was en het onbegrijpelijk is dat Sauber hem een duw heeft gegeven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:04 schreef Meike26 het volgende:
Giedo heeft wel humor hoor..
Eerst las ik deze tweet..twitter:GvanderGarde twitterde op vrijdag 21-08-2015 om 08:23:31On my way to Spa. First time to the F1 paddock since Melbourne. Don't panic @SauberF1Team, I only got some meetings. http://t.co/Q1PvNmyGLs reageer retweet
Zegt de man die een positie als 3e rijder bij Super Aguri verliet voor een plek als een van de vele testrijders bij Spyker...quote:Iets verder terug op zijn tijdlijn vond ik deze..twitter:GvanderGarde twitterde op maandag 17-08-2015 om 19:13:05Interesting! Let's see who they sign, though I would only contract two of them😅 https://t.co/nL7Ep6S0Wm reageer retweet
![]()
Jaja lekker hypocriet weer..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:02 schreef Djoetma het volgende:
[..]
TIjdens het rijden effe een selfie... Giedo snapt het echt niet... Geen wonder dat hij denkt dat alles aan hem fantastisch was en het onbegrijpelijk is dat Sauber hem een duw heeft gegeven.
[..]
Zegt de man die een positie als 3e rijder bij Super Aguri verliet voor een plek als een van de vele testrijders bij Spyker...
Ja, zo werkt dit.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Beeld je eens in dat je zelf coureur bent, snelheden gewend bent van +250km/u, dan kan een stadsritje van 50 a 80 km/u wel eens saai en gemakkelijk aanvoelen. Een selfie van circa 5 seconden werk is voor hem net zo afleidend als het zoeken naar een boterham van een 747 piloot.
Wat is er hypocriet aan?quote:Jaja lekker hypocriet weer.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:02 schreef Djoetma het volgende:
[..]
TIjdens het rijden effe een selfie... Giedo snapt het echt niet... Geen wonder dat hij denkt dat alles aan hem fantastisch was en het onbegrijpelijk is dat Sauber hem een duw heeft gegeven.
[..]
Zegt de man die een positie als 3e rijder bij Super Aguri verliet voor een plek als een van de vele testrijders bij Spyker...
Humor moet natuurlijk wel een beetje raak zijn, anders zakken de normen wel erg af. Puur en alleen omdat het een verwijzing is iets grappig vinden slaat natuurlijk nergens op.quote:
Omdat gros van de mensen die zeggen dat iets niet mag, het zelf ook doen of gedaan hebben. Open een gemiddeld topic in PTA over snelheden en zie alle boe roepers tegen te hard rijders.. Zo ook de meesten over mobiel bellen of telefoon vast houden in de auto. Dus jij hebt je altijd aan de regels gehouden? Nooit eens met 1 hand aan het stuur gezeten en in de andere hand een lekker banaantje? Het maken van zo'n selfie neemt max 5 seconden in beslag, ik keur het niet goed, maar ik kan er ook niet moeilijk om doen, ik heb ook wel eens met een telefoon aan het oor gezeten bij gebrek aan (goede) carkitt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:08 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dit.....
[..]
Wat is er hypocriet aan?
Gelukkig dat je in de stad altijd alleen op de weg bent, dan heb je in ieder geval geen last van andere verkeersdeelnemers...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Beeld je eens in dat je zelf coureur bent, snelheden gewend bent van +250km/u, dan kan een stadsritje van 50 a 80 km/u wel eens saai en gemakkelijk aanvoelen.
True.. daarom zeg ik ook, ik keur het niet goed, maar ik kan er geen kritiek op hebben als ik er mijzelf ook schuldig aan heb gemaakt en ik het enigszins begrijp.. Ik rijd dagelijks in een bestelauto en dan velt het aurorijden ook als een instinct.. Alles gaat erg gemakkelijk, wat ook op zichzelf al gevaarlijk is af en toe.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:12 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat je in de stad altijd alleen op de weg bent, dan heb je in ieder geval geen last van andere verkeersdeelnemers...
Dus ja een selfie maken terwijl je rijdt is dom, zelfs voor iemand die 250+ snelheden gewend is.
Palmer rijdt nu toch in?quote:
Een selfie nemen tijdens het rijden is wel wat anders dan een keer te snel rijden, of effe een telefoontje op de handsfree aanzetten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Omdat gros van de mensen die zeggen dat iets niet mag, het zelf ook doen of gedaan hebben.
Niet voor niets is dit niet verboden.quote:Nooit eens met 1 hand aan het stuur gezeten en in de andere hand een lekker banaantje?
5 seconde, waarin er van alles mis kan gaan op de weg, maar ook in de auto. Stel dat hij hem laat vallen, dan is hij nog meer kwijt. En als hij ook nog eens heeft gepost op dat moment, duurde het dus weer langer.quote:Het maken van zo'n selfie neemt max 5 seconden in beslag, ik keur het niet goed, maar ik kan er ook niet moeilijk om doen, ik heb ook wel eens met een telefoon aan het oor gezeten bij gebrek aan (goede) carkitt.
Ik zeg 20 jaar cel voor deze crimineel!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:16 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Een selfie nemen tijdens het rijden is wel wat anders dan een keer te snel rijden, of effe een telefoontje op de handsfree aanzetten.
[..]
Niet voor niets is dit niet verboden.
[..]
5 seconde, waarin er van alles mis kan gaan op de weg, maar ook in de auto. Stel dat hij hem laat vallen, dan is hij nog meer kwijt. En als hij ook nog eens heeft gepost op dat moment, duurde het dus weer langer.
Een telefoon aan het oor is natuurlijk wel wat anders (al moet je dat ook niet doen), aangezien je op de weg blijft kijken.
20 jaar? Levenslang zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik zeg 20 jaar cel voor deze crimineel!
Nu welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:35 schreef F1gamer het volgende:
http://hasmaldonadocrashedtoday.com/
Deze site is ook niet echt up to date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |