SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 27-07-2015 18:19:46 ]
Lol accurate. Had alleen geen bril. Zelfde motoriek tho.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:15 schreef McNulty het volgende:
Zo beeld ik mij clumsy van 23 jaar geleden in.
[ afbeelding ]
Schrik je niet een beetje dat ik het over jou kan hebben en kan spreken over "23 jaar geleden"?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lol accurate. Had alleen geen bril. Zelfde motoriek tho.
ik heb deuce niet uit de OP gehaald, ben alleen maar bezig met de foto's kutwijfquote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je nu elke keer dat je de OP hebt deuce eruit halen in de hoop dat het grappig wordt?
M'n oppasmeisje is 17. Dat freakt me echt keihard uit.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Schrik je niet een beetje dat ik het over jou kan hebben en kan spreken over "23 jaar geleden"?
Ik heb mezelf er niet terug ingezet de vorige keer.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je nu elke keer dat je de OP hebt deuce eruit halen in de hoop dat het grappig wordt?
Zo rol ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er niet meer terug ingezet de vorige keer.
Wel zieke wk actie van jou.
Waarom moet een 17 jarige jou babysitten?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n oppasmeisje is 17. Dat freakt me echt keihard uit.
watquote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n oppasmeisje is 17. Dat freakt me echt keihard uit.
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet een 17 jarige jou babysitten?
Hey Deuce, wanneer krijg jij nou eindelijk eens myxomatose?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:19 schreef Deuce92 het volgende:
Hey no1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow Sander wat een taalgebruik, en dat komt van een lieve jongen uit Rays youtube filmpje?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik heb deuce niet uit de OP gehaald, ben alleen maar bezig met de foto's kutwijf
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wow Sander wat een taalgebruik, en dat komt van een lieve jongen uit Rays youtube filmpje?
Doet me een beetje hieraan denken.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wow Sander wat een taalgebruik, en dat komt van een lieve jongen uit Rays youtube filmpje?
hey skklquote:Op maandag 27 juli 2015 18:19 schreef Deuce92 het volgende:
Hey no1.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: omdat het moet van FopjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door no1uknow op 27-07-2015 18:47:51 ]
word soms gewoon pislink van bijdehante turkenquote:Op maandag 27 juli 2015 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Megakill
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Doet me een beetje hieraan denken.
[ afbeelding ]
Het was zo'n lieve jongen...
Ik interpreteerde jouw post op de meest onwaarschijnlijke manier voor humoristische doeleinden sukkeltje. Maar faka met de ouders van dat meisje waren ze overbezorgd dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
Het meisje waar ik vroeger op paste, nitwit
Ik moet altijd wennen aan jou icm humor srry. Maar jeetje, lieten jouw ouders je gewoon alleen toen je 5 was?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik interpreteerde jouw post op de meest onwaarschijnlijke manier voor humoristische doeleinden sukkeltje. Maar faka met de ouders van dat meisje waren ze overbezorgd dan?
Gewoon DBZ kijken haha ja togquote:Op maandag 27 juli 2015 18:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
word soms gewoon pislink van bijdehante turken
Het is dat ik je mag nowan. Het is dat ik je mag.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Megakill
[ link | afbeelding ]
Het gaat over je 17 jarige oppasmeisje. Focus man. Of liggen er donuts verspreid in de omgeving waar je je nu bevindt?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet altijd wennen aan jou icm humor srry. Maar jeetje, lieten jouw ouders je gewoon alleen toen je 5 was?
Ik paste vroeger op een meisje, toen ze 5-6 jaar oud was. Nu is het een jongvolwassene van bijna 18. Dat doet me beseffen dat ik oud ben geworden.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het gaat over je 17 jarige oppasmeisje. Focus man. Of liggen er donuts verspreid in de omgeving waar je je nu bevindt?
Je kan ook gewoon 5 seizoenen Breaking Bad kijken dan zie je No1uknow ook meer dan genoeg.quote:
Ik hou meer van poesjes.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys pls. Fopje lijkt me iemand die van konijnen houdt. Straks wordt de boel gesloten vanwege gore.
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 5 seizoenen Breaking Bad kijken dan zie je No1uknow ook meer dan genoeg.
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 5 seizoenen Breaking Bad kijken dan zie je No1uknow ook meer dan genoeg.
voor huillies is hier geen plaats imoquote:Op maandag 27 juli 2015 18:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik hou meer van poesjes.
Heb het wel even in een spoiler gezet voor de huilies.
Volgensmij zijn de modjes en danny de huilies hier hoor. Want fok is oh zo grof enzoquote:Op maandag 27 juli 2015 18:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik hou meer van poesjes.
Heb het wel even in een spoiler gezet voor de huilies.
Het liefst post je zulke shit natuurlijk niet. Maar mocht je echt zo sneu zijn en het willen posten, gebruik dan de spoilers.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:37 schreef no1uknow het volgende:
fopje, mag dat niet? en al die smerige reeten wel?
thanks man! kan je wel m'n post even fixen zodat het er normaal uit ziet? ipv al die rare bbcodequote:Op maandag 27 juli 2015 18:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het liefst post je zulke shit natuurlijk niet. Maar mocht je echt zo sneu zijn en het willen posten, gebruik dan de spoilers.
Voor de rest vind ik je best wel stoer dat je zoiets durft te plaatsen. Een echte bikkel.
nulty pleur op met je uitlokkingquote:Op maandag 27 juli 2015 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Volgensmij zijn de modjes en danny de huilies hier hoor. Want fok is oh zo grof enzoLaat we de gym dichtgooien om het tij te keren.
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Kom op. Ga nou niet uitdagen, dat lijkt me beter voor je postrechten.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Volgensmij zijn de modjes en danny de huilies hier hoor. Want fok is oh zo grof enzoLaat we de gym dichtgooien om het tij te keren.
![]()
[ afbeelding ]
Deze man begrijpt.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kom op. Ga nou niet uitdagen, dat lijkt me beter voor je postrechten.
Doe maar net alsof ik hier niet geweest ben.
Ik ga er weer vandoor
Waarom deze aanval? Anders ga je toch lekker weg persoon met een andere seksuele oriëntatie.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:42 schreef fathank het volgende:
Hahaha mcnulty krijg de hik, zoon van Mussert.
QFTquote:Op maandag 27 juli 2015 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je mag nulty zo meenemen hoor. Kusje.
Sorry zit mobiel. Ik heb je bericht unlocked zodat je zelf kan editten als je dat nodig vindt.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
thanks man! kan je wel m'n post even fixen zodat het er normaal uit ziet? ipv al die rare bbcode
ik krijg dit Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Oke nu heb ik spijt dat ik geen tr heb gezet.quote:
Noem je hem nu een heteroseksueel?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom deze aanval? Anders ga je toch lekker weg persoon met een andere seksuele oriëntatie.
tnxquote:Op maandag 27 juli 2015 18:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sorry zit mobiel. Ik heb je bericht unlocked zodat je zelf kan editten als je dat nodig vindt.
like i carequote:Op maandag 27 juli 2015 18:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oke nu heb ik spijt dat ik geen tr heb gezet.
Hoe noem je iemand die zich aangetrokken voelt tot trannies? Tegenwoordig heeft alles wel een naam.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Noem je hem nu een heteroseksueel?
Haha, snap je.
deucequote:Op maandag 27 juli 2015 18:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe noem je iemand die zich aangetrokken voelt tot trannies? Tegenwoordig heeft alles wel een naam.
Haha gvd, someone's late to the party.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft over huilies terwijl iedereen juist op z'n tenen loopt vanwege het bannen van gymmers om niets en het dichtgooien van deze draad. Vond ik hypocriet.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Haha gvd, someone's late to the party.
Doe gwn normaal tog, zo doe ik ook.
Mwah, niemand hoeft op z'n tenen te lopen. Gewoon geen kk dit kk dat. Alles flex hier, kutweer dus Netflix 'n Chill tonight.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij heeft over huilies terwijl iedereen juist op z'n tenen loopt vanwege het bannen van gymmers om niets en het dichtgooien van deze draad. Vond ik hypocriet.
Verder alles flex met jou?
The Americans.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys wat zijn de echte spannende series van dit moment?
Ray Ronovanquote:Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor de grote K krijg je echt niet gelijk een ban hoor.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mwah, niemand hoeft op z'n tenen te lopen. Gewoon geen kk dit kk dat. Alles flex hier, kutweer dus Netflix 'n Chill tonight.
Strike Backquote:Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
en toch zeg je 'grote K' ipv het desbetreffende woord zelfquote:Op maandag 27 juli 2015 19:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor de grote K krijg je echt niet gelijk een ban hoor.
De eerste is al weggemod. 2x binnen anderhalf uur is wel een beetje erom vragen. Incidenteel een slip of The tongue hoef je echt niet gelijk panisch over te doen.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en toch zeg je 'grote K' ipv het desbetreffende woord zelf
Ik wel...quote:Op maandag 27 juli 2015 19:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor de grote K krijg je echt niet gelijk een ban hoor.
Je bent de warme, gezette tante van het gymtopic.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan zeggen ze dat de gym niet met regels om kan gaan.
Ik ben trots op jullie. Kneepje in de wangen.
Zo eentje die altijd wat lekkers op tafel heeft staan en dr tieten net te lang tegen je aanduwt.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent de warme, gezette tante van het gymtopic.
memoriesquote:Op maandag 27 juli 2015 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo eentje die altijd wat lekkers op tafel heeft staan en dr tieten net te lang tegen je aanduwt.
Zo eentje wil ik ook wel.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo eentje die altijd wat lekkers op tafel heeft staan en dr tieten net te lang tegen je aanduwt.
Wedden van niet?quote:
Damn. Van theezakjes naar megalekkere tieten.quote:
Ze is van 4/10 naar 10/10 tieten gegegaan. Bizar idd.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Damn. Van theezakjes naar megalekkere tieten.
Triceps al OK qua kramp? Ik liep er twee dagen meequote:Op maandag 27 juli 2015 19:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Godverdomme vies gepompt, voelde MW net een bodybuilder
Gelukkig is die zieke pomp er grotendeels uit als je thuis bent
Yess, vandaag gewoon ziek veel raises voor de delts gedaan en enkel flies voor de chest.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Triceps al OK qua kramp? Ik liep er twee dagen mee
Klopt. Maar niemand eindigt met dezelfde tieten na een operatie.quote:
Netjes gedaan. Cupje kleiner had ook gekund, maar ze heeft iig een mooie vorm ipv ballonnen.quote:
Netjesquote:Op maandag 27 juli 2015 20:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Yess, vandaag gewoon ziek veel raises voor de delts gedaan en enkel flies voor de chest.
Triceps overgeslagen monsterpomp
hey mcnegerquote:Op maandag 27 juli 2015 18:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het is dat ik je mag nowan. Het is dat ik je mag.
Waarom kan seto niet zoiets doen? Ik zou hem dan nsb'en alsof ik adolf persoonlijk afzoog.
Wrm geen triceps? Je moet triceps kickbacks doen voor meesterpomp.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Yess, vandaag gewoon ziek veel raises voor de delts gedaan en enkel flies voor de chest.
Triceps overgeslagen monsterpomp
moet ik helemaal daar heen wtf Gquote:Op maandag 27 juli 2015 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
Sander als je nog één keer een plaatje post waarbij lieve diertjes pijn hebben, ga ik jou pijn doen in het Kleverpark.
Haha vriend vandaag nog uurtje zaktraining gedaan dus kijk maar uitquote:Op maandag 27 juli 2015 20:07 schreef no1uknow het volgende:
kom gwn naar me osso ik klap je hier op de stoep gast
Thai?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha vriend vandaag nog uurtje zaktraining gedaan dus kijk maar uit
Rot op met je 'natuurlijker'. Je woont in een huis, hebt internet. Met je 'natuurlijker'.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ZEG TOCH DAT ZE MOOI ZIJN. Cupje kleiner had natuurlijker geweest, dat is alles.
Waren we maar natuurlijker. Darwinisme had wel raad geweten met gevallen als jij.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Rot op met je 'natuurlijker'. Je woont in een huis, hebt internet. Met je 'natuurlijker'.
Deze zien er ook naturel uit. Haar face trouwens.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Netjes gedaan. Cupje kleiner had ook gekund, maar ze heeft iig een mooie vorm ipv ballonnen.
Omdat die nog fucked up waren van de vorige keer.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wrm geen triceps? Je moet triceps kickbacks doen voor meesterpomp.
280 kg deadliftquote:Op maandag 27 juli 2015 20:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Omdat die nog fucked up waren van de vorige keer.
Triceps zitten wel goed ik bench ook al heel smal door een kutschouder, dus kan wel een keertje overslaan
begin augustus jaquote:Op maandag 27 juli 2015 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog anderhalve week ofzo. Ik ben de dagen aan het afstrepen.
Hot damn.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze zien er ook naturel uit. Haar face trouwens.Inb4 grote areola's.
lekker hoor vriendquote:Op maandag 27 juli 2015 20:09 schreef no1uknow het volgende:
wel lekkere uitverkopen overal zeg, flink wat nieuwe dingen gescoord voor mooie prijsjes
Huge discs ja, maar wel mooi gedaan zeg. Goeie chirurg.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze zien er ook naturel uit. Haar face trouwens.Inb4 grote areola's.
Nulty omarmt gewoon z'n status als huiscreepquote:Op maandag 27 juli 2015 20:17 schreef fathank het volgende:
Filmpjes kijken van vrouwen die een borstcorrectie hebben laten doen.
Waarom?
Kijken wat er medisch/operatief mogelijk is in deze tijden. Het contrast tussen de oude en nieuwe foto's. Verder levert deze chirurg puik werk af dat moedigt ook aan om te kijken.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:17 schreef fathank het volgende:
Filmpjes kijken van vrouwen die een borstcorrectie hebben laten doen.
Waarom?
Hou je mond Jermaine, je wilt gewoon likken.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kijken wat er medisch/operatief mogelijk is in deze tijden. Het contrast tussen de oude en nieuwe foto's. Verder levert deze chirurg puik werk af dat moedigt ook aan om te kijken.
Zijn al je vragen nu beantwoord?
?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
280 kg deadlift
het blijft me verbazen
Net zoals hoe jij de verbal abuse van seto omarmde.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nulty omarmt gewoon z'n status als huiscreep
rode lippenstift. Altijd had ze rode lippenstift opquote:Op maandag 27 juli 2015 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Congrats my friend! Welke branche zit je? Ik heb net ook m'n eigen zaak opengemaakt, volgende week eerste factuurtje ala TANTOEveel geld opsturenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef stinkie het volgende:
Dienstmededeling: contract is binnen. Vanaf september als zelfstandige verder. Direct met opdracht. Vanaf die dag hoereer ik me echt per uur
lolquote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef VMSDKR het volgende:
Gefeliciteerd en welkom bij #YUNGENTREPENEURS
nooit in die stad wonen, nooitquote:Op maandag 27 juli 2015 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey no1 wil je huis in Rotterdam huren?
wow echt stoere bois in die clipquote:
Keileuke buurt joh, minimum aantal marokkanen, keukeneiland, bad en douche apart, huisbazin is een topwijfquote:
hoeveel geldquote:Op maandag 27 juli 2015 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Keileuke buurt joh, minimum aantal marokkanen, keukeneiland, bad en douche apart, huisbazin is een topwijf
Ga naar steve aoki luisteren.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:38 schreef no1uknow het volgende:
wow echt stoere bois in die clip
als ie nou eerst ff die hete aardappel uit z'n keel haalt at 1:40
Probeer je nu je huis weg te slijten voor wanneer je voor Da'esh gaat werken?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Keileuke buurt joh, minimum aantal marokkanen, keukeneiland, bad en douche apart, huisbazin is een topwijf
Ik wacht nog op m'n pakketje buddy, wordt een negatieve review zo.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat weten jullie toch wel aldm voor prijslijst
ik wordt ingehuurd door een grote bankquote:Op maandag 27 juli 2015 20:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Congrats my friend! Welke branche zit je? Ik heb net ook m'n eigen zaak opengemaakt, volgende week eerste factuurtje ala TANTOEveel geld opsturen
[..]
lol
Met andere mensen leven die je niet neukt na je 25equote:Op maandag 27 juli 2015 20:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
160 m2 6 kamers nu waar mijn deel 500 eu betreft
Niet neukenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met andere mensen leven die je niet neukt na je 25e
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:41 schreef Deuce92 het volgende:
Nou is het wel genoeg hoor. Kinderachtig gedoe.
Sluit t topic dan maarquote:
Ja, zou het waarderen als er gewoon een spoiler omheen werd gezet ipv helemaal verwijderd.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:45 schreef McNulty het volgende:
Ik wilde Deuce net een reply'tje sturen man.
ik had al TR gezetquote:Op maandag 27 juli 2015 20:44 schreef no1uknow het volgende:
oh nice Snakey grijpt in op het moment dat ik m'n TR verstuur. All hail Snakey
Hoe analist je een business dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wordt ingehuurd door een grote bankals business analist
Ben je al over die ene heen?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zal nog wel meevallen toch.
quote:
Heb jij onlangs toevallig geneukt, vriendje? Is dat wat je ons stiekem probeert te vertellen?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zal nog wel meevallen toch.
Lazer op met zijn tweeen. Zo'n beetje iedereen hier is het ondertussen wel zat aan de TR's te zien.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:45 schreef McNulty het volgende:
Ik wilde Deuce net een reply'tje sturen man.
Snake is verantwoordelijk voor Ray's vertrek.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:48 schreef Deuce92 het volgende:
Heeft het iets te maken met waarom Ray weg is?
En dan als zelfstandige met 1 opdrachtgever? Denk dat ze je gewoon in loondienst moeten nemen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wordt ingehuurd door een grote bankals business analist
Volgens de belastingdienst wel ja.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan als zelfstandige met 1 opdrachtgever? Denk dat ze je gewoon in loondienst moeten nemen.
ah, hier is de afdelingssecretaressequote:
Echt eroverheen of iets anders?quote:
henk plsquote:
quote:
Jullie begrijpen niet dat je een reeks voor een ander aan het verzieken bent geloof ik. Dat kan, dan haal ik jullie er uit als jullie ermee doorgaan.quote:
nope. Hele projectteam is zzp'r waarvan sommige al dik 12 jaar bij zelfde klant. Met verschillende opdrachten wordt het geaccepteerd. Verder af en toe van broker wisselen wat dat zijn de partijen die de inhuur doen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan als zelfstandige met 1 opdrachtgever? Denk dat ze je gewoon in loondienst moeten nemen.
vertel me alle truuks die je uit kunt halen bij de belastingdienst, ik heb net twee weken een KvK inschrijvingquote:Op maandag 27 juli 2015 20:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, zelfs om dat normaal te controleren hebben ze al geen tijd meer voor.
Twee gifjes in het hele topic, in post #166. Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen niet dat je een reeks voor een ander aan het verzieken bent geloof ik. Dat kan, dan haal ik jullie er uit als jullie ermee doorgaan.
Kijk, zonder scheldwoorden.
En toch blijf jij bekend staan als de grootste NSB'er hier.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:55 schreef seto het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat clumsy ook TR heeft gezet
Heb teveel tijd doorgebracht in FB laatst om de boel te laten verzieken hier door een stel hitsige pubers, dus fo sho i did.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:55 schreef seto het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat clumsy ook TR heeft gezet
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb teveel tijd doorgebracht in FB laatst om de boel te laten verzieken hier door een stel hitsige pubers, dus fo sho i did.
IK TOONDE INTERESSE LUL. GEEF DAN ANTWOORD.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vertel me alle truuks die je uit kunt halen bij de belastingdienst, ik heb net twee weken een KvK inschrijving
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
Ik kook echt van woede door dit soort onrecht.
tegen mezelf zou ik zeggen "bel mijn zus" das de accountant. En als dat niet werkt "bel mijn duikbuddy", das de advocaatquote:Op maandag 27 juli 2015 20:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vertel me alle truuks die je uit kunt halen bij de belastingdienst, ik heb net twee weken een KvK inschrijving
Moest lachen. Die geef ik je.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:57 schreef no1uknow het volgende:
dit gifje is wel heel toepasselijk bij jou haha
Postte dickpics in KPD en hele DM box liep volquote:Op maandag 27 juli 2015 20:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Heb jij onlangs toevallig geneukt, vriendje? Is dat wat je ons stiekem probeert te vertellen?
en toch ben ik minder gehaat dan jij, knap is datquote:Op maandag 27 juli 2015 20:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
En toch blijf jij bekend staan als de grootste NSB'er hier.
Pull FF een klokovje dan. Klapjosti.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
Ik kook echt van woede door dit soort onrecht.
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
IK TOONDE INTERESSE LUL. GEEF DAN ANTWOORD.
quote:
quote:
Dat is niet eens legaal volgens mij. Dan ben je gewoon verkapt werknemer.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan als zelfstandige met 1 opdrachtgever?
Jeetje well-connected hoorquote:Op maandag 27 juli 2015 20:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
tegen mezelf zou ik zeggen "bel mijn zus" das de accountant. En als dat niet werkt "bel mijn duikbuddy", das de advocaat
sowwwwwwwquote:Op maandag 27 juli 2015 20:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
tegen mezelf zou ik zeggen "bel mijn zus" das de accountant. En als dat niet werkt "bel mijn duikbuddy", das de advocaat
Dit is zojuist hierboven allemaal al besproken vriendje. Ff bij de les blijven.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is niet eens legaal volgens mij. Dan ben je gewoon verkapt werknemer.
Is dat niet hoe zet het al jaren doen met pakketbezorgers in Nederland?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is niet eens legaal volgens mij. Dan ben je gewoon verkapt werknemer.
Jezelf achter de schermen weten in te likken is ook een kunst.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:57 schreef seto het volgende:
[..]
en toch ben ik minder gehaat dan jij, knap is dat
het gaat niet om de mods vriendquote:Op maandag 27 juli 2015 21:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jezelf achter de schermen weten in te likken is ook een kunst.
Ja, zou kunnen. Ik weet niet hoe het precies zit maar heb wel eens zoiets in WGR gelezen. Zullen wel weer allerlei constructies voor zijn.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dat niet hoe zet het al jaren doen met pakketbezorgers in Nederland?
zeg ik iets over mods danquote:Op maandag 27 juli 2015 21:00 schreef no1uknow het volgende:
het niet om de mods vriend
ben je stoned ofzo
Klopt. Al gaan ze dat nu veranderen. Kunnen binnemkort allemaal een contract krijgen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dat niet hoe zet het al jaren doen met pakketbezorgers in Nederland?
nee helemaal nietquote:
goud, goudquote:Op maandag 27 juli 2015 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets. Je moet een deur verder wezen voor de les "d/t-gebruik".
Als bedrijven je bellen om je iets aan te smeren, zeggen dat je niet meer bestaat. Hangen ze gelijk op.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
haha de allochtoon die de autochtoon spellingsles moet gevenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heytha ben je whitehat?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als bedrijven je bellen om je iets aan te smeren, zeggen dat je niet meer bestaat. Hangen ze gelijk op.
ik heb een vinkje laten zetten bij niet in zo'n register terecht komen oidquote:Op maandag 27 juli 2015 21:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als bedrijven je bellen om je iets aan te smeren, zeggen dat je niet meer bestaat. Hangen ze gelijk op.
Dat gevoel kreeg ik ook wel een beetje. Je betaalt eigenlijk voor niks. Een A4tje dat je zelf in Word ook wel op kan stellen.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:13 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens is de KvK echt de grootste bullshit dat er is.
als ik als timmerman ontslagen zou worden en weer door hetzelfde bedrijf ingehuurd als zzp'r ja, dan blijft het gewoon werknemersschap. Maar daar is hier niet echt sprake vanquote:Op maandag 27 juli 2015 21:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Ik weet niet hoe het precies zit maar heb wel eens zoiets in WGR gelezen. Zullen wel weer allerlei constructies voor zijn.
be my guestquote:Op maandag 27 juli 2015 21:19 schreef Deuce92 het volgende:
Daar mag wel een TR voor worden gezet.
Jeetje.
Ach ben succesvoller met andere dingenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heeft dit iets te maken met jouw open relatie??? Ik heb vernomen dat je die hebt???quote:Op maandag 27 juli 2015 21:20 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach ben succesvoller met andere dingen
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft dit iets te maken met jouw open relatie??? Ik heb vernomen dat je die hebt???
Enige TR die ik ooit heb gezet was toen iemand onlangs de grote K gebruikte.quote:
ooooooooooooooooooh harde dissquote:Op maandag 27 juli 2015 21:20 schreef Fripsel het volgende:
[..]
nee bedankt, pas ziek geweestquote:Op maandag 27 juli 2015 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voor meer info kun je me benaderen via DM.
Je zit vooralsnog zonder afgemaakte studie werkeloos thuis, bent blijkbaar ernstig ziek en hebt een fantastische relatie met een kerel die duidelijk sterk in z'n schoenen staat. Je bent afgevallen, but don't get carried away there, dear.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:20 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel bepaalde dingen oprakelen hoorquote:Op maandag 27 juli 2015 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zit vooralsnog zonder afgemaakte studie werkeloos thuis, bent blijkbaar ernstig ziek en hebt een fantastische relatie met een kerel die duidelijk sterk in z'n schoenen staat. Je bent afgevallen, but don't get carried away there, dear.
Jeetje. Wordt wel érg persoonlijk hiero.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zit vooralsnog zonder afgemaakte studie werkeloos thuis, bent blijkbaar ernstig ziek en hebt een fantastische relatie met een kerel die duidelijk sterk in z'n schoenen staat. Je bent afgevallen, but don't get carried away there, dear.
Ik ril. Niet persoonlijk worden als je niet persoonlijk wil wordenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel bepaalde dingen oprakelen hoor
moet je aan weissman vragen denk ikquote:Op maandag 27 juli 2015 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar ben je dan zo goed in??? Ik dacht seks oid
Ik verlaag me er niet naar maar reken er maar op dat dat niet vanwege jou is.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ril. Niet persoonlijk worden als je niet persoonlijk wil worden.
Vanwege wie dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik verlaag me er niet naar maar reken er maar op dat dat niet vanwege jou is.
Okquote:Op maandag 27 juli 2015 21:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik verlaag me er niet naar maar reken er maar op dat dat niet vanwege jou is.
messygate?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die heeft al een ban sinds Messygate.
Hij was Fok-moe en geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die heeft al een ban sinds Messygate.
Klein beetje maar. Iedereen mag flauwe grappen maken maar owee als de saaie fripsel dat doet. Roept toch bepaalde vraagtekens op.quote:
Jij hebt toch ook een pussy.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn in de ban van de pussy guys. Komaan.
haha en slurpt ie nog andersmans zaad uit je kut hahaha ja tog challazzzzzzzquote:Op maandag 27 juli 2015 21:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hij was Fok-moe en geef hem eens ongelijk.
Heey Weissmanquote:Op maandag 27 juli 2015 21:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ach meneer droeftoeter komt zich ook nog even laten gelden.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha en slurpt ie nog andersmans zaad uit je kut hahaha ja tog challazzzzzzz
Hoezo dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
hey msmessy maak je niet dikquote:Op maandag 27 juli 2015 21:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ach meneer droeftoeter komt zich ook nog even laten gelden.
hoe is het eigenlijk om weissman te moeten delen met zo'n schepsel als Fripselquote:Op maandag 27 juli 2015 21:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ach meneer droeftoeter komt zich ook nog even laten gelden.
Zoals je net hebt kunnen lezen heb ik veel tijd over.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:33 schreef no1uknow het volgende:
Fripsel, ik snap overigens niet waarom je hier toch steeds weer terugkeert. Je gedijt veel beter in US en dergelijke.
Negatieve aandacht is beter dan geen aandacht. Geldt wel voor meer posters.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:33 schreef no1uknow het volgende:
Fripsel, ik snap overigens niet waarom je hier toch steeds weer terugkeert. Je gedijt veel beter in US en dergelijke.
ik snap ff niet hoe je die opmerking meteen als aanval zag op jouw gebrek aan gewichtsverlies?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Blijkbaar is d'r laten weten dat de hele "ik ben beter in andere dingen" ietwat misplaatst is me al laten kennen.
Jullie zijn in de ban van de pussy guys. Komaan.
De één heeft humor en de ander niet. Essentieel verschilletje.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:32 schreef McNulty het volgende:
Kon seto maar rekenen op zo'n felle reactie van c_c.
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is beter dan geen aandacht. Geldt wel voor meer posters.
nee ik verkoop slechts mezelfquote:Op maandag 27 juli 2015 21:35 schreef Ethanolic het volgende:
Hey Sander heb je ook WordPress websiteje. Beste-Whey.nl tradetracker MONEYS
seto lees ditquote:Op maandag 27 juli 2015 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De één heeft humor en de ander niet. Essentieel verschilletje.
Euh, heeft niets met mijn al dan niet verlies te maken pop. Ze wees op haar succes, en ik zie ze niet. Afgezien van d'r succesvolle afvalpoging.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:35 schreef seto het volgende:
[..]
ik snap ff niet hoe je die opmerking meteen als aanval zag op jouw gebrek aan gewichtsverlies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |