abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154217753
Hoi,

Ik heb afgelopen nacht iets heel vervelends meegemaakt en wil het graag delen. Het gaat over mijn inmiddels ex vriend.

Het begon de laatste 2 weken al een beetje toen hij op zichzelf ging wonen. Hij gedroeg zich gisterenmiddag heel afstandelijk en ik snapte maar niet waarom. Ik dacht dat we juist closer waren geworden.
Ik kwam er later achter dat het met afgelopen dinsdag te maken had. Toen kwam zijn moeder langs bij hem thuis. Mijn ex vroeg of ik er bij wilde zijn en ik wilde wel (ik woon overigens niet bij hem). Mijn ex wist dat ik ook heel verlegen ben bij mensen die ik niet goed ken, maar dat het na een tijdje vanzelf goed komt.
Die dinsdag had ik voor mijn vriend en zijn moeder gekookt, ik deed heel vriendelijk. Ik was wat nerveus..maar dat is vrij normaal lijkt me?
Op een gegeven moment vroeg mijn ex of ze wat wilde eten van het gerecht dat ik had gemaakt, ze schudde langzaam van nee. Vervolgens gingen we buiten eten. Vond ik niet erg, ieder zijn keus natuurlijk.

Waar mijn vriend heel kwaad om is geworden is dat ik twee keer opstond om iets te doen toen ik met zijn moeder alleen zat. Nu moet ik bekennen dat ik het wel spannend vond of zij mij goed genoeg vond. Ik heb in het verleden namelijk veel kritiek op mijn persoontje gehad en dat heeft die grote onzekerheid gecreeerd, maar er zit geen kwade bedoeling achter.

Eerste keer dat ik opstond was bij hem thuis. Ik ging hem helpen met zijn koffer. De tweede keer was buiten tijdens het eten. Toen stond ik met hem gelijktijdig op om naar de plee te gaan en hij ging afrekenen. Dit alles heeft hij als een grote aanval op zijn moeder/zijn bloed ervaren. Terwijl ik de rest van de dag gewoon wel bij haar zat en interesse toonde en had gekookt. Daar rept hij met geen woord over.

Nu besloot ik het gisterenavond uit te maken, omdat hij altijd ontzettend veel kritiek op mij heeft gehad. Zoals met de 1e keer dat ik met hem intiem werd (ik was toen nog maagd), hij liep meermalen kwaad weg, omdat het niet ''lukte''. Hij heeft me heel vaak onterecht beschuldigd dat ik geheime vriendjes zou hebben. En nu weer doe ik het niet goed genoeg rond zijn familie. Ik beloofde hem minder verlegen te doen. Hij reageerde met dat ik wel perfect voor hem ben en dat hij een team met mij wilt vormen. Ik heb al zijn sms'jes bewaard. Je kunt zien hoe het escaleert. Ter verduidelijking:

- Jij bent 0,0 voor mij. Jij betekent niets voor mij.

Ik: dat merkte ik al door jouw gedrag

Hij: je bent wel perfect voor mij. (:?)
- Vond het juist superleuk dat je met mij was ondanks dat mijn ma kwam
- Het betekende veel voor me
- Ik wil juist een team met jou zijn
- Maar niet dat je anti mijn familie bent
- Want dat zal ik nooit accepteren
- Wij moeten samen onze eigen weg vinden in de relatie
- Stop met opgeven. Jij bent het voor mij. Links om of rechts om. Jij bent nummer 1.
- Dus geef je op?

Ik: ik vind het niet leuk hoe jij mijn gedrag dicteert rondom jouw familie. Ik ben gewoon mezelf en vriendelijk en toch heb jij kritiek

Hij: dat is waar
- Mijn ma vindt jou juist leuk

Ik: volgens mij ben jij niet echt boos om dit. En gebruik je jouw moeder als rookmantel, omdat je een excuus zoekt om uit te maken. (Hierna begon het te escaleren)

Hij: Leugenaar
- Daarom kan ik niet echt van je houden
- Omdat je mij in de maling neemt
- Opkankeren
- Ik heb onterecht van je gehouden
- Jij bent lager dan ik
- Met je gelieg
- Ik ga verder
- Sterf
- Laat me met rust, kankerhoer
- Hoop dat je snel sterft
- Kankertrut
- Hoop dat je begrijpt dat ik je niet meer moet
- Opkankeren
- Hoop dat je kanker krijgt
- En snel sterft. Kankerleugenaar
- Sterf, kankerkind
- Die 300 euro mag je nog storten, kankerkind (dat was het geld dat hij al had betaald voor hotel van volgend weekendje weg. Het was zijn ''cadeautje'' voor mij. Dat geld heb ik toen gestort.)
- Ben jou zat nu
- Krijg kanker
- Ik haat jou

Ik was de hele tijd stil toen ik smste: ik heb het geld gestort.

Hij: netjes
- Krijg kanker en rot op, kankerwijf
- Fock jouw gelieg, slet
- Je was geen maagd
- Je was een sletje

Ik: je hebt mijn hart verscheurd met deze smsjes

Hij: Nou en
- Jij liegt
- Ik schijt op jou

En dit was het. Na alles wat ik voor hem wilde betekenen. Mijn zorgzaamheid, ik wilde hem helpen/steunen. En dan krijg ik zo een scheldkannonade ;(
Ik snap niet waar deze haat opeens vandaan komt. Heeft hij altijd een hekel aan me gehad? En ging hij met me om als tijdverdrijf? Ik heb hem in het verleden zelf voorgesteld om vrienden te blijven, zodat hij iemand kan zoeken die hij wel goed vindt. Maar dat wilde hij nooit.

Nu hij een eigen huis heeft, wilde hij van me af?
Of ging het echt om zijn familie?

Hij heeft me nog nooit zo uitgescholden. Sterker nog ik ben nog nooit in mijn leven zo uitgescholden.
pi_154217827
Wat een wazig verhaal, kan het niet helemaal volgen.

Maar in ieder geval lijkt het mij geen fijne vriend, dus ga lekker verder met je leven.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:35:17 #3
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154217832
Holy macaroni wat een psycho.

Laat snel los.
pi_154217842
- Overbodig. -

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 11:49:03 ]
pi_154217845
Oh bah wat een nare vent :o ik snap dat je antwoord wil op waarom hij zo doet. Maar is er eigenlijk ook maar 1 reden goed genoeg om tegen het meisje dat van hem houd te roepen dat ze kanker moet krijgen en moet sterven?
pi_154217869
Wat hij nu precies wil is me niet duidelijk, wel is hij erg onzeker.
Wel is duidelijk dat het heel verstandig van je was om het met hem uit te maken.

Het contact kun je denk ik het beste maar helemaal verbreken.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:36:49 #7
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_154217870
Het probleem is niet zijn gescheld maar dat jij zijn gedrag wil accepteren. Anders was je er al wel klaar mee geweest.

Zet hem aan de kant, ga verder met je leven en vergeet deze droeftoeter
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_154217901
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:36 schreef Moppert het volgende:
Het probleem is niet zijn gescheld maar dat jij zijn gedrag wil accepteren. Anders was je er al wel klaar mee geweest.

Zet hem aan de kant, ga verder met je leven en vergeet deze droeftoeter
Dit.

Wegwezen bij die gozer.
Beetje ruzie maken geeft niets, maar zou het nooit in mijn hoofd halen om dat soort dingen te zeggen.
pi_154217903
Laat 'm lekker in z'n eigen sop gaar koken en ga verder met je leven
pi_154217947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:35 schreef Scorpie het volgende:

Hij is 100 % van Nederlandse afkomst.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 11:49:09 ]
pi_154217948
Hij is een debiel, veel meer valt er niet aan te snappen. Wees blij dat je hem kwijt bent, mijn god zeg.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154217965
Samenvatting: TS is een onzeker kwetsbaar vogeltje en haar (al-dan-niet-ex)vriend is van het foute loverboy-type. Ja, het is nu even uit, maar we weten allemaal dat ze toch wel weer naar hem terug gaat.

Gefeliciteerd, jullie zijn geknipt voor elkaar ^O^
pi_154217968
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:35 schreef Fripsel het volgende:
Oh bah wat een nare vent :o ik snap dat je antwoord wil op waarom hij zo doet. Maar is er eigenlijk ook maar 1 reden goed genoeg om tegen het meisje dat van hem houd te roepen dat ze kanker moet krijgen en moet sterven?
Misschien heeft hij nooit van me gehouden. Mijn hoofd tolt er gewoon van. Weet niet meer wat ik moet denken
pi_154217972
Contact verbreken en niet zo onzeker doen.
pi_154217974
Ff een paar weken zwelgen in zelfmedelijden en dan beseffen dat je een veel leukere vriend verdient, die jou goed behandelt.
pi_154218009
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:40 schreef DonJames het volgende:
Samenvatting: TS is een onzeker kwetsbaar vogeltje en haar (al-dan-niet-ex)vriend is van het foute loverboy-type. Ja, het is nu even uit, maar we weten allemaal dat ze toch wel weer naar hem terug gaat.

Gefeliciteerd, jullie zijn geknipt voor elkaar ^O^
Als iemand me zo verrot uitscheldt, kan ik echt geen gevoelens meer hebben. Hij heeft dat sowieso kapotgemaakt en nee, ik ga niet terug.
  Moderator vrijdag 10 juli 2015 @ 11:41:22 #17
441859 crew  Lenny77
pi_154218010
Op je blote knietjes dankbaar zijn dat je van deze vreselijke hork af bent!!!
Niet meer achteraan gaan, geen uitleg vragen. Gewoon los laten! Fatsoenlijk antwoord ga je toch niet krijgen..
Eigenlijk had je toen met je ontmaagding al je conclusie moeten trekken. Wat een ontzettend lelijke mens!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_154218027
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:39 schreef EssenceQ het volgende:

[..]

100 % van Nederlandse afkomst.
Dan zijn jullie beiden niet goed snik.
pi_154218037
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ff een paar weken zwelgen in zelfmedelijden en dan beseffen dat je een veel leukere vriend verdient, die jou goed behandelt.
Ik zit hele tijd te huilen, vind het zo erg. Zo een gedrag verdient niemand!
pi_154218040
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:41 schreef EssenceQ het volgende:

[..]

Als iemand me zo verrot uitscheldt, kan ik echt geen gevoelens meer hebben. Hij heeft dat sowieso kapotgemaakt en nee, ik ga niet terug.
Ik hoop het oprecht voor je

maar ik geloof er geen zak van
  vrijdag 10 juli 2015 @ 11:43:10 #21
172848 chrisr
nom nom nom
pi_154218061
Aan zo'n psycho mis je gelukkig niks. Niet jouw schuld en lekker laten gaan, wees blij dat je er vanaf bent.
pi_154218084
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:41 schreef Lenny77 het volgende:
Op je blote knietjes dankbaar zijn dat je van deze vreselijke hork af bent!!!
Niet meer achteraan gaan, geen uitleg vragen. Gewoon los laten! Fatsoenlijk antwoord ga je toch niet krijgen..
Eigenlijk had je toen met je ontmaagding al je conclusie moeten trekken. Wat een ontzettend lelijk mens!
Ik begrijp het ook echt niet. Ik deed zo verschrikkelijk mijn best, het lukte maar niet. Maar dat gescheld is ook zo laag. Een trap na..
pi_154218091
Waarom trekken mensen van scheldpartijen zich altijd zoveel aan? Oké krijg kanker is niet leuk om te horen. Maar hieraan zie je zijn ware aard, dus wees blij. Waarschijnlijk denk je daar nu niet zo over, omdat je nu juist aan de "maar we hadden zo leuke tijd samen"-herinneringen denkt.

Gelukkig zou ik zelf in zo'n situatie mijn schouders ophalen :)

Sterkte ts :*
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_154218121
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:43 schreef chrisr het volgende:
Aan zo'n psycho mis je gelukkig niks. Niet jouw schuld en lekker laten gaan, wees blij dat je er vanaf bent.
Ik had steeds het idee dat zijn familie tegen mij was. Na het bezoek van zijn moeder ging hij dag later zelf langs zijn moeder en was hij opeens van liefdevol heel erg afstandelijk...Zou dat ermee te maken hebben?
pi_154218125
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 11:30 schreef EssenceQ het volgende:
Zoals met de 1e keer dat ik met hem intiem werd (ik was toen nog maagd), hij liep meermalen kwaad weg, omdat het niet ''lukte''. Hij heeft me heel vaak onterecht beschuldigd dat ik geheime vriendjes zou hebben.
:{.

Wat is dit voor een debiel dan.

Hoe heb je al deze shit van hem geaccepteerd? Je gaat me niet vertellen dat hij de rest van de tijd een leuk vriendje was. :{.

Probeer het niet te begrijpen. Serieus, loslaten en zo snel mogelijk je leven weer oppakken is het beste wat je kan doen. En zorg ervoor dat hij uit je leven blijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')