SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 27-07-2015 18:19:46 ]
Lol accurate. Had alleen geen bril. Zelfde motoriek tho.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:15 schreef McNulty het volgende:
Zo beeld ik mij clumsy van 23 jaar geleden in.
[ afbeelding ]
Schrik je niet een beetje dat ik het over jou kan hebben en kan spreken over "23 jaar geleden"?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lol accurate. Had alleen geen bril. Zelfde motoriek tho.
ik heb deuce niet uit de OP gehaald, ben alleen maar bezig met de foto's kutwijfquote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je nu elke keer dat je de OP hebt deuce eruit halen in de hoop dat het grappig wordt?
M'n oppasmeisje is 17. Dat freakt me echt keihard uit.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Schrik je niet een beetje dat ik het over jou kan hebben en kan spreken over "23 jaar geleden"?
Ik heb mezelf er niet terug ingezet de vorige keer.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je nu elke keer dat je de OP hebt deuce eruit halen in de hoop dat het grappig wordt?
Zo rol ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er niet meer terug ingezet de vorige keer.
Wel zieke wk actie van jou.
Waarom moet een 17 jarige jou babysitten?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n oppasmeisje is 17. Dat freakt me echt keihard uit.
watquote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n oppasmeisje is 17. Dat freakt me echt keihard uit.
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet een 17 jarige jou babysitten?
Hey Deuce, wanneer krijg jij nou eindelijk eens myxomatose?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:19 schreef Deuce92 het volgende:
Hey no1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow Sander wat een taalgebruik, en dat komt van een lieve jongen uit Rays youtube filmpje?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik heb deuce niet uit de OP gehaald, ben alleen maar bezig met de foto's kutwijf
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wow Sander wat een taalgebruik, en dat komt van een lieve jongen uit Rays youtube filmpje?
Doet me een beetje hieraan denken.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wow Sander wat een taalgebruik, en dat komt van een lieve jongen uit Rays youtube filmpje?
hey skklquote:Op maandag 27 juli 2015 18:19 schreef Deuce92 het volgende:
Hey no1.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: omdat het moet van FopjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door no1uknow op 27-07-2015 18:47:51 ]
word soms gewoon pislink van bijdehante turkenquote:Op maandag 27 juli 2015 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Megakill
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Doet me een beetje hieraan denken.
[ afbeelding ]
Het was zo'n lieve jongen...
Ik interpreteerde jouw post op de meest onwaarschijnlijke manier voor humoristische doeleinden sukkeltje. Maar faka met de ouders van dat meisje waren ze overbezorgd dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
Het meisje waar ik vroeger op paste, nitwit
Ik moet altijd wennen aan jou icm humor srry. Maar jeetje, lieten jouw ouders je gewoon alleen toen je 5 was?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik interpreteerde jouw post op de meest onwaarschijnlijke manier voor humoristische doeleinden sukkeltje. Maar faka met de ouders van dat meisje waren ze overbezorgd dan?
Gewoon DBZ kijken haha ja togquote:Op maandag 27 juli 2015 18:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
word soms gewoon pislink van bijdehante turken
Het is dat ik je mag nowan. Het is dat ik je mag.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Megakill
[ link | afbeelding ]
Het gaat over je 17 jarige oppasmeisje. Focus man. Of liggen er donuts verspreid in de omgeving waar je je nu bevindt?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet altijd wennen aan jou icm humor srry. Maar jeetje, lieten jouw ouders je gewoon alleen toen je 5 was?
Ik paste vroeger op een meisje, toen ze 5-6 jaar oud was. Nu is het een jongvolwassene van bijna 18. Dat doet me beseffen dat ik oud ben geworden.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het gaat over je 17 jarige oppasmeisje. Focus man. Of liggen er donuts verspreid in de omgeving waar je je nu bevindt?
Je kan ook gewoon 5 seizoenen Breaking Bad kijken dan zie je No1uknow ook meer dan genoeg.quote:
Ik hou meer van poesjes.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys pls. Fopje lijkt me iemand die van konijnen houdt. Straks wordt de boel gesloten vanwege gore.
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 5 seizoenen Breaking Bad kijken dan zie je No1uknow ook meer dan genoeg.
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 5 seizoenen Breaking Bad kijken dan zie je No1uknow ook meer dan genoeg.
voor huillies is hier geen plaats imoquote:Op maandag 27 juli 2015 18:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik hou meer van poesjes.
Heb het wel even in een spoiler gezet voor de huilies.
Volgensmij zijn de modjes en danny de huilies hier hoor. Want fok is oh zo grof enzoquote:Op maandag 27 juli 2015 18:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik hou meer van poesjes.
Heb het wel even in een spoiler gezet voor de huilies.
Het liefst post je zulke shit natuurlijk niet. Maar mocht je echt zo sneu zijn en het willen posten, gebruik dan de spoilers.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:37 schreef no1uknow het volgende:
fopje, mag dat niet? en al die smerige reeten wel?
thanks man! kan je wel m'n post even fixen zodat het er normaal uit ziet? ipv al die rare bbcodequote:Op maandag 27 juli 2015 18:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het liefst post je zulke shit natuurlijk niet. Maar mocht je echt zo sneu zijn en het willen posten, gebruik dan de spoilers.
Voor de rest vind ik je best wel stoer dat je zoiets durft te plaatsen. Een echte bikkel.
nulty pleur op met je uitlokkingquote:Op maandag 27 juli 2015 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Volgensmij zijn de modjes en danny de huilies hier hoor. Want fok is oh zo grof enzoLaat we de gym dichtgooien om het tij te keren.
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Kom op. Ga nou niet uitdagen, dat lijkt me beter voor je postrechten.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Volgensmij zijn de modjes en danny de huilies hier hoor. Want fok is oh zo grof enzoLaat we de gym dichtgooien om het tij te keren.
![]()
[ afbeelding ]
Deze man begrijpt.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kom op. Ga nou niet uitdagen, dat lijkt me beter voor je postrechten.
Doe maar net alsof ik hier niet geweest ben.
Ik ga er weer vandoor
Waarom deze aanval? Anders ga je toch lekker weg persoon met een andere seksuele oriëntatie.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:42 schreef fathank het volgende:
Hahaha mcnulty krijg de hik, zoon van Mussert.
QFTquote:Op maandag 27 juli 2015 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je mag nulty zo meenemen hoor. Kusje.
Sorry zit mobiel. Ik heb je bericht unlocked zodat je zelf kan editten als je dat nodig vindt.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
thanks man! kan je wel m'n post even fixen zodat het er normaal uit ziet? ipv al die rare bbcode
ik krijg dit Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Oke nu heb ik spijt dat ik geen tr heb gezet.quote:
Noem je hem nu een heteroseksueel?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom deze aanval? Anders ga je toch lekker weg persoon met een andere seksuele oriëntatie.
tnxquote:Op maandag 27 juli 2015 18:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sorry zit mobiel. Ik heb je bericht unlocked zodat je zelf kan editten als je dat nodig vindt.
like i carequote:Op maandag 27 juli 2015 18:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oke nu heb ik spijt dat ik geen tr heb gezet.
Hoe noem je iemand die zich aangetrokken voelt tot trannies? Tegenwoordig heeft alles wel een naam.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Noem je hem nu een heteroseksueel?
Haha, snap je.
deucequote:Op maandag 27 juli 2015 18:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe noem je iemand die zich aangetrokken voelt tot trannies? Tegenwoordig heeft alles wel een naam.
Haha gvd, someone's late to the party.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft over huilies terwijl iedereen juist op z'n tenen loopt vanwege het bannen van gymmers om niets en het dichtgooien van deze draad. Vond ik hypocriet.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Haha gvd, someone's late to the party.
Doe gwn normaal tog, zo doe ik ook.
Mwah, niemand hoeft op z'n tenen te lopen. Gewoon geen kk dit kk dat. Alles flex hier, kutweer dus Netflix 'n Chill tonight.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij heeft over huilies terwijl iedereen juist op z'n tenen loopt vanwege het bannen van gymmers om niets en het dichtgooien van deze draad. Vond ik hypocriet.
Verder alles flex met jou?
The Americans.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys wat zijn de echte spannende series van dit moment?
Ray Ronovanquote:Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor de grote K krijg je echt niet gelijk een ban hoor.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mwah, niemand hoeft op z'n tenen te lopen. Gewoon geen kk dit kk dat. Alles flex hier, kutweer dus Netflix 'n Chill tonight.
Strike Backquote:Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
en toch zeg je 'grote K' ipv het desbetreffende woord zelfquote:Op maandag 27 juli 2015 19:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor de grote K krijg je echt niet gelijk een ban hoor.
De eerste is al weggemod. 2x binnen anderhalf uur is wel een beetje erom vragen. Incidenteel een slip of The tongue hoef je echt niet gelijk panisch over te doen.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en toch zeg je 'grote K' ipv het desbetreffende woord zelf
Ik wel...quote:Op maandag 27 juli 2015 19:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor de grote K krijg je echt niet gelijk een ban hoor.
Je bent de warme, gezette tante van het gymtopic.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan zeggen ze dat de gym niet met regels om kan gaan.
Ik ben trots op jullie. Kneepje in de wangen.
Zo eentje die altijd wat lekkers op tafel heeft staan en dr tieten net te lang tegen je aanduwt.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent de warme, gezette tante van het gymtopic.
memoriesquote:Op maandag 27 juli 2015 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo eentje die altijd wat lekkers op tafel heeft staan en dr tieten net te lang tegen je aanduwt.
Zo eentje wil ik ook wel.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo eentje die altijd wat lekkers op tafel heeft staan en dr tieten net te lang tegen je aanduwt.
Wedden van niet?quote:
Damn. Van theezakjes naar megalekkere tieten.quote:
Ze is van 4/10 naar 10/10 tieten gegegaan. Bizar idd.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Damn. Van theezakjes naar megalekkere tieten.
Triceps al OK qua kramp? Ik liep er twee dagen meequote:Op maandag 27 juli 2015 19:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Godverdomme vies gepompt, voelde MW net een bodybuilder
Gelukkig is die zieke pomp er grotendeels uit als je thuis bent
Yess, vandaag gewoon ziek veel raises voor de delts gedaan en enkel flies voor de chest.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Triceps al OK qua kramp? Ik liep er twee dagen mee
Klopt. Maar niemand eindigt met dezelfde tieten na een operatie.quote:
Netjes gedaan. Cupje kleiner had ook gekund, maar ze heeft iig een mooie vorm ipv ballonnen.quote:
Netjesquote:Op maandag 27 juli 2015 20:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Yess, vandaag gewoon ziek veel raises voor de delts gedaan en enkel flies voor de chest.
Triceps overgeslagen monsterpomp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |