SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 27-07-2015 18:19:46 ]
Lol accurate. Had alleen geen bril. Zelfde motoriek tho.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:15 schreef McNulty het volgende:
Zo beeld ik mij clumsy van 23 jaar geleden in.
[ afbeelding ]
Schrik je niet een beetje dat ik het over jou kan hebben en kan spreken over "23 jaar geleden"?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lol accurate. Had alleen geen bril. Zelfde motoriek tho.
ik heb deuce niet uit de OP gehaald, ben alleen maar bezig met de foto's kutwijfquote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je nu elke keer dat je de OP hebt deuce eruit halen in de hoop dat het grappig wordt?
M'n oppasmeisje is 17. Dat freakt me echt keihard uit.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Schrik je niet een beetje dat ik het over jou kan hebben en kan spreken over "23 jaar geleden"?
Ik heb mezelf er niet terug ingezet de vorige keer.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je nu elke keer dat je de OP hebt deuce eruit halen in de hoop dat het grappig wordt?
Zo rol ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er niet meer terug ingezet de vorige keer.
Wel zieke wk actie van jou.
Waarom moet een 17 jarige jou babysitten?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n oppasmeisje is 17. Dat freakt me echt keihard uit.
watquote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n oppasmeisje is 17. Dat freakt me echt keihard uit.
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet een 17 jarige jou babysitten?
Hey Deuce, wanneer krijg jij nou eindelijk eens myxomatose?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:19 schreef Deuce92 het volgende:
Hey no1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow Sander wat een taalgebruik, en dat komt van een lieve jongen uit Rays youtube filmpje?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik heb deuce niet uit de OP gehaald, ben alleen maar bezig met de foto's kutwijf
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wow Sander wat een taalgebruik, en dat komt van een lieve jongen uit Rays youtube filmpje?
Doet me een beetje hieraan denken.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wow Sander wat een taalgebruik, en dat komt van een lieve jongen uit Rays youtube filmpje?
hey skklquote:Op maandag 27 juli 2015 18:19 schreef Deuce92 het volgende:
Hey no1.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: omdat het moet van FopjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door no1uknow op 27-07-2015 18:47:51 ]
word soms gewoon pislink van bijdehante turkenquote:Op maandag 27 juli 2015 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Megakill
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Doet me een beetje hieraan denken.
[ afbeelding ]
Het was zo'n lieve jongen...
Ik interpreteerde jouw post op de meest onwaarschijnlijke manier voor humoristische doeleinden sukkeltje. Maar faka met de ouders van dat meisje waren ze overbezorgd dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
Het meisje waar ik vroeger op paste, nitwit
Ik moet altijd wennen aan jou icm humor srry. Maar jeetje, lieten jouw ouders je gewoon alleen toen je 5 was?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik interpreteerde jouw post op de meest onwaarschijnlijke manier voor humoristische doeleinden sukkeltje. Maar faka met de ouders van dat meisje waren ze overbezorgd dan?
Gewoon DBZ kijken haha ja togquote:Op maandag 27 juli 2015 18:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
word soms gewoon pislink van bijdehante turken
Het is dat ik je mag nowan. Het is dat ik je mag.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Megakill
[ link | afbeelding ]
Het gaat over je 17 jarige oppasmeisje. Focus man. Of liggen er donuts verspreid in de omgeving waar je je nu bevindt?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet altijd wennen aan jou icm humor srry. Maar jeetje, lieten jouw ouders je gewoon alleen toen je 5 was?
Ik paste vroeger op een meisje, toen ze 5-6 jaar oud was. Nu is het een jongvolwassene van bijna 18. Dat doet me beseffen dat ik oud ben geworden.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het gaat over je 17 jarige oppasmeisje. Focus man. Of liggen er donuts verspreid in de omgeving waar je je nu bevindt?
Je kan ook gewoon 5 seizoenen Breaking Bad kijken dan zie je No1uknow ook meer dan genoeg.quote:
Ik hou meer van poesjes.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys pls. Fopje lijkt me iemand die van konijnen houdt. Straks wordt de boel gesloten vanwege gore.
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 5 seizoenen Breaking Bad kijken dan zie je No1uknow ook meer dan genoeg.
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 5 seizoenen Breaking Bad kijken dan zie je No1uknow ook meer dan genoeg.
voor huillies is hier geen plaats imoquote:Op maandag 27 juli 2015 18:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik hou meer van poesjes.
Heb het wel even in een spoiler gezet voor de huilies.
Volgensmij zijn de modjes en danny de huilies hier hoor. Want fok is oh zo grof enzoquote:Op maandag 27 juli 2015 18:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik hou meer van poesjes.
Heb het wel even in een spoiler gezet voor de huilies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |