abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154704513
Ik heb de hele dag al zo nu en dan een soort stekende pijn linksboven in m'n buik. Het doet niet heel erg zeer, maar is toch oncomfortabel. Herkent iemand dat?
pi_154704599
Ik heb dat wel eens als ik te lang zit; ik denk dat het spierpijn is tussen m'n ribben van het gewicht van mn buik. Het verdwijnt tenminste altijd als ik een stukje loop, of even ga liggen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154704613
Superfijn Daui! Lekker thuis je ventjes afbakken..!

En kom maar op met die nieuwe baby's! En Stippel, die radiostilte maakt het wel poepiespannend!
pi_154704703
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:20 schreef Daui het volgende:

[..]

Mijn man had al een plan volgens mij. Ik mag naar de wc, douchen doe ik wel als iemand er is. Alleen een bed dat beneden kan staan. Kan misschien via thuiszorg?
Je kan ook bij de thuiszorgwinkel een douchekruk huren. Dat werd door de kraamzorg hier sowieso aangeraden, om die een paar weken voor de bevalling al in huis te halen om relaxt te kunnen douchen. Bedden verhuren ze volgens mij ook daar.
pi_154704773
Wij hebben net een douchekruk en een rugsteun voor in bed geleend van de thuiszorg; van mijn verzekering mag ik ze tot 23 okt. houden (best lang dus!).
Bedden hebben ze geloof ik ook, maar die hebben we geleend van iemand.
pi_154704815
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:24 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb dat wel eens als ik te lang zit; ik denk dat het spierpijn is tussen m'n ribben van het gewicht van mn buik. Het verdwijnt tenminste altijd als ik een stukje loop, of even ga liggen.
ik heb niet de hele dag gezeten...En het komt en gaat de hele dag al een beetje. Vreemd...
pi_154704836
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:20 schreef Daui het volgende:

[..]

Mijn man had al een plan volgens mij. Ik mag naar de wc, douchen doe ik wel als iemand er is. Alleen een bed dat beneden kan staan. Kan misschien via thuiszorg?
Ik weet dat je via de thuiszorg hier in ieder geval van die hoog-laag bedden kan huren.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 15:36:04 #158
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154704869
Wat fijn dat je naar huis mag, Daui!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154704967
Daui, wat fijn dat je weer lekker naar huis mag O+

Zeikpost onder spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 15:49:15 #160
409579 LuDann
All the way
pi_154705143
Wat fijn dat je naar huis mag Daui! Bij de thuiszorgwinkel zijn vaak wel bedden te regelen inderdaad en daar kunnen ze ook meedenken over wat er nog meer mogelijk is. Je zou ook even kunnen Googlen op hulp in het kader van de WMO.

Wat een rotdag Bloesem! Moet je vriend nu nog een heel jaar langer door? Dikke knuffel voor jou.
pi_154705163
Daui wat fijn! *O*
Bloesem dat is rot zeg. Het academisch jaar is nog niet voorbij toch, is er nog een kans dat hij eea recht kan trekken voor 1 sept?
:)
pi_154705190
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb de hele dag al zo nu en dan een soort stekende pijn linksboven in m'n buik. Het doet niet heel erg zeer, maar is toch oncomfortabel. Herkent iemand dat?
Voelt het als een strakke band rondom, of is het 1 plek? Heb je andere klachten?
pi_154705214
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik had ook vaak last aan die kant, beetje geirriteerd gevoel, maar dat kwam dan vooral door m'n houding en werd echt na een paar minuten beter als ik ging liggen en me even helemaal lang maakte.

Je hebt nog onderzoek lopen naar eiwit, heb ik dat goed onthouden? Niet om je bang te maken, maar neem dan even geen risico met zulke klachten en bel er even over met de arts of VK die je begeleidt (weet niet hoe dat bij jou gaat).
pi_154705239
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:50 schreef L-E het volgende:

[..]

Voelt het als een strakke band rondom, of is het 1 plek? Heb je andere klachten?
Hetis echt op 1 plek, links onder m'n ribben.

De Duutser is nu aan het kijken wie we kunnen bellen, aangezien onze gynacoloog op vakantie is...
pi_154705260
Trouwens Bloesem... het is tegenwoordig zo dat je alleen collegegeld betaald voor de maanden waarin hij studeert. Studeert hij dus bij wijze van spreken per 1 november af dan betaal je ook enkel collegegeld tot 1 november.
Het zou vervelend zijn als hij door moet maar het is dus niet per definitie zo dat je nog een volledig jaar aan collegegeld vast zit. Misschien scheelt dat iets.
pi_154705321
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

De Duutser is nu aan het kijken wie we kunnen bellen, aangezien onze gynacoloog op vakantie is...
Gewoon het betreffende ziekenhuis toch? Vaak is er wel een waarnemer dan..
pi_154705340
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Gewoon de triage van de verlosafdeling bellen. Ik neem aan dat ze die in Duitsland ook hebben?

Wij kunnen over het internet nooit met zekerheid je klachten uitsluiten dus bellen als je je zorgen maakt. Met links neem ik aan dat je links vanuit jou zelf gezien bedoelt, toch? De kant van je linkerhand zeg maar. Kans is best aanwezig dat het billen/voeten van je baby zijn of dat je groei van je baarmoeder voelt zeg maar. Je ribbenkast rekt uit naarmate je buik groter wordt, om ruimte te geven aan baby en co. Dat kan ook gevoelig zijn.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 16:05:32 #168
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154705520
Bah :( langer dan gewild in zkh :(

Ik ging voor de 36w liggingsecho, en ben door vk doorgestuurd voor CTG, nog een keer bloedprikken en multiple bloeddrukmetingen :(

Bloeddruk was weer te hoog: 143/93 en 163/89... This brings back memories :'(
pi_154705628
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:49 schreef mignonne het volgende:
Daui wat fijn! *O*
Bloesem dat is rot zeg. Het academisch jaar is nog niet voorbij toch, is er nog een kans dat hij eea recht kan trekken voor 1 sept?
Hij denkt van wel, ik zie het zelf iets minder rooskleurig in om eerlijk te zijn. Hij is al een paar jaar bezig met deze (een-jarige) master. Hij hoeft al sinds het begin van onze relatie 'alleen nog zijn scriptie' en is dus al een paar jaar 'bijna klaar'.. Hij werkt er keihard aan en doet ontzettend zijn best, maar het wil toch steeds niet lukken. En nu is de feedback die hij krijgt zeer opbouwend, maar staat de feedback ook ongeveer gelijk aan je hele scriptie opnieuw doen. Dat is de reden dat ik zo opzie tegen wéér een paar maanden verlenging en wéér de laatste loodjes. Ik sta helemaal achter hem en heb hem gedurende het hele proces met volle overgave gesteund, maar ben inmiddels ook wel van mening dat hij nog eens goed moet stilstaan bij of wéér dat proces in wil. En ik baal gewoon zo van die feedback :( Hoe kan de eerste lezer zeggen: 'nou dit is oke zo, we sturen het door!' als de tweede lezer zegt: 'eigenlijk is niks echt goed behalve je onderwerp' UGH :(

Morgen is het allemaal weer makkelijker en rationeler en al hoor :@ En ik word zo door m'n vader opgehaald om even boodschappen te doen samen, dat vind ik wel fijn.
pi_154706126
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:10 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Hij denkt van wel, ik zie het zelf iets minder rooskleurig in om eerlijk te zijn. Hij is al een paar jaar bezig met deze (een-jarige) master. Hij hoeft al sinds het begin van onze relatie 'alleen nog zijn scriptie' en is dus al een paar jaar 'bijna klaar'.. Hij werkt er keihard aan en doet ontzettend zijn best, maar het wil toch steeds niet lukken. En nu is de feedback die hij krijgt zeer opbouwend, maar staat de feedback ook ongeveer gelijk aan je hele scriptie opnieuw doen. Dat is de reden dat ik zo opzie tegen wéér een paar maanden verlenging en wéér de laatste loodjes. Ik sta helemaal achter hem en heb hem gedurende het hele proces met volle overgave gesteund, maar ben inmiddels ook wel van mening dat hij nog eens goed moet stilstaan bij of wéér dat proces in wil. En ik baal gewoon zo van die feedback :( Hoe kan de eerste lezer zeggen: 'nou dit is oke zo, we sturen het door!' als de tweede lezer zegt: 'eigenlijk is niks echt goed behalve je onderwerp' UGH :(

Morgen is het allemaal weer makkelijker en rationeler en al hoor :@ En ik word zo door m'n vader opgehaald om even boodschappen te doen samen, dat vind ik wel fijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vandaag een sticker van de vk. Weer goedgekeurd. Sinds juli moet er weer gewogen worden :D hallelujah :'). Nouja. Dat is dan zo.
Wel meegekregen dat ik moet proberen minder te werken :@. Ik werk 24 uur maar ben op m'n vrije dagen totaal afgefakkeld. Dus wat rustiger aan doen op het werk was wel een advies waar ik maar eens iets mee ga doen. :@.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154706448
Okay dan. Ik heb 100 euro van de huurprijs af weten te peuteren. :o :@

En even bijlezen.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 16:51:58 ]
pi_154706491
Bloesem :*
pi_154706551
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:48 schreef Myrr het volgende:
Okay dan. Ik heb 100 euro van de huurprijs af weten te peuteren. :o :@

En even bijlezen.
:D Hoe vindt je vriend 't nu dan?
pi_154706649
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:53 schreef silliegirl het volgende:

[..]

:D Hoe vindt je vriend 't nu dan?
Haha meteen over. Moest meteen de huur opzeggen hier, dus ja, het is rond. Ik heb hem wel nog even nadenktijd gegeven, maar hij zei nee, doe het maar gewoon.

Hij zat zelf sowieso in zijn hoofd op 800 ex. al en dan is dit natuurlijk gewoon geweldig.
Moet wel zeggen dat ik onder indruk ben van hoe hij wel op zijn strepen staat, en iets verstandiger en minder impulsief is dan ik ben met dit soort zaken (ik ben meer van risico's nemen en niet geschoten is altijd mis, waar een wil is is een weg en dan wil ik er ook veel voor opgeven wat materiële zaken betreft).

Dussehhhhh, ja, perfect dit.

*O*

En nu genoeg over dit. :D (Ik gooi over een week of wat wel foto's erin hier)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 17:14:01 ]
  dinsdag 28 juli 2015 @ 17:05:59 #175
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154706819
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:01 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn ervaring met particuliere huur in Den Haag is anders. Je moet geluk hebben en actief zelf zoeken, maar dan kun je binnen een paar maanden gewoon een appartement vinden (2/4 kamers) voor toentertijd (10 jaar terug) beide rond de 350 euro excl. Wel zonder cv en enkel glas enzo, maar prima als starterswoning.

Ik had zelf na 3 jaar inschrijving een 2 kamer sociale woningbouw-woning in Den Haag voor 250 euro excl. met cv, maar ook dat is 10 jaar geleden. En dat waren allemaal woningen in prima wijken (Bezuidenhout, en grens Mariahoeve/Bezuidenhout), alleen erg oud. Het is ook gewoon een kwestie van geluk hebben en vooral overal bekend maken dat je een nieuwe woning zoekt zodat mensen aan je denken en heel actief internet afzoeken. Maar het blijft heel krom in vergelijking met de hypotheekkosten van een vergelijkbare koopwoning en huurprijs van een sociale huurwoning.

Maar het ging hier over baby's! Ik hoop maar dat die van mij zich dan toch een beetje rustig houdt tijdens de bevalling, daar had ik eigenlijk wel op gehoopt... Maar aan de andere kant ook wel fijn om te horen, want qua beweging heb ik echt het idee alsof m'n baby er de komende weken echt nog niet uit gaat komen, maar dat zegt dus niks!
SPOILER: offtopic
Kwak
pi_154706986
Dus je gaat verhuizen Myrr :o dat is snel geregeld zo!

MM, wat shit... CTG goed? En wat is het vervolg nu? Ik yay wel voor je 36w hoor, die heb je iig binnen! *O*

Bloesem, ook al een slechte dag zo. :* Ik sluit me aan bij het bovenstaande, compleet over moeten doen is echt wel gek...

Kuukske sticker! Rustiger aandoen op je werk, of ook echt minder uren maken?! :P
pi_154707023
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:15 schreef Mineola het volgende:

MM, wat shit... CTG goed? En wat is het vervolg nu? Ik yay wel voor je 36w hoor, die heb je iig binnen! *O*

Bloesem, ook al een slechte dag zo. :* Ik sluit me aan bij het bovenstaande, compleet over moeten doen is echt wel gek...
Ja! Vind het toch wel mooi, heb weer heel wat extra bewondering voor die vent van mij gekregen. Hij heeft een grens en gaat daar gewoon niet overheen. O+
Gelukkig kan ik dan weer wat zakelijk doen en de huurprijs naar beneden lullen. :') Anders had hij ook makelaarskosten gemaakt en tijd erin moeten stoppen, had 'ie ook weer geen zin in. Gelijk heeft 'ie. ^O^

Nou, even VGZ bellen en een nieuwe verloskundige vinden. *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 17:20:37 ]
pi_154707143
Zo dat doe je aardig rap!
S. 2014
J. 2016
pi_154707144
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:10 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Even offtopic en vanuit het perspectief van iemand die masterscripties begeleidt ;) Ken je vriend en het voorafgaande proces natuurlijk niet maar ik zou hem willen aanraden om te vragen (aan begeleider) of hij het goed interpreteert als hij nu denkt dat hij het helemaal opnieuw moet doen. Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit meegemaakt, dat een hele scriptie opnieuw moet na feedback van tweede lezer. Eerste en tweede lezer stemmen het vaak wel een beetje af. Wel studenten die soms feedback veel heftiger opvatten dan die bedoeld is (uiteraard geen fout van student, maar in communicatieproces). Dan ben ik verbaasd als ze concluderen dar ze veel moeten aanpassen terwijl ik het als minor changes zie. Andersom komt ook voor, studenten die feedback te licht opvatten en dan is het vaak een kwestie van wat steviger zijn. Scriptie schrijven en begeleiden is een sociaal en communicatief proces, je moet er als student en begeleider wederzijds vertrouwen en goede afstemming in krijgen.

Wellicht kan je vriend de voornaamste verbeterpunten zelf samenvatten, aan begeleider vragen of hij dat goed interpreteert en dan aan de slag gaan? Of is het schriftelijke feedback?
pi_154707185
En verder :* voor je rotdag Bloesem.

*O* voor het huis van Myrr!

En sterkte aan Jagär en stoel en nu ren ik weer terug naar het babytopic waar ik jullie sneller of later zie :s)
pi_154707253
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo dat doe je aardig rap!
Ik hak graag knopen door. :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:26 schreef Minarosa het volgende:
En verder :* voor je rotdag Bloesem.

*O* voor het huis van Myrr!

En sterkte aan Jagär en stoel en nu ren ik weer terug naar het babytopic waar ik jullie sneller of later zie :s)
Thanks! *O*

Okay, genoeg topickaaps (sorry dames :@ ). Ik ga even mijn blaas ledigen, de autofocus uitzetten en het Z&G nieuwsblad rustig doornemen.
pi_154707356
Bij een andere gynacoloog langsgeweest. CTG was okay, kind sliep het grootste deel ervan. Hij heeft een echo gemaakt, en denkt dat het een been is wat daar ligt. Dat had ik nog niet gevoeld! Ook wat bacterien in de urine, advies veel drinken.

Fijn dat we gegaan zijn, voel me weer wat gerustgesteld...
  dinsdag 28 juli 2015 @ 17:47:42 #183
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154707610
Zo, we zijn weer thuis, na drie uur ziekenhuis...

CTG was goed, drukke baby O+, geen afwijkingen in bloedwaarden en urine, en toen ik eenmaal op dat bed lag, was de bloeddruk natuurlijk weer keurig laag... Nog een extra echo, en dat was ook allemaal prima gelukkig.

Moet nu wel donderdag nog een keer terug, en als mijn bloeddruk dan weer aan de hoge kant is, gaat de gynaecoloog het toch overnemen :( . Na ja, ik laat me wel rijden donderdag, en neem de lift ipv de trap, en ga met bejaardentempo, dan blijft die bloeddruk vast braaf laag...

Ik ga iig op naar de 37 weken, ik wil die verloskamer voorlopig niet meer terugzien :6
  dinsdag 28 juli 2015 @ 17:49:17 #184
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154707641
Jager, fijn dat het bij jou ook in orde is!
En Daui die naar huis mag, super :D
En Myrr gaat toch verhuizen lees ik, snelle Jelle. Moet je per se een nieuwe verloskundige? Of vind je dat gewoon handiger ivm reizen?
pi_154707659
Wow Myrr! Gefeliciteerd met je nieuwe huis *O* En goed gedaan met die 100 euro minder haha!

Minarosa, bedankt voor je uitgebreide antwoord :* Even spoiler, lang verhaal weer :')
SPOILER
Lief heeft in elk geval n.a.v. de schriftelijke feedback een gesprek aangevraagd met zijn scriptiebegeleider én studievoortgangsbegeleider om een reëel plan van aanpak te maken. Toch zag ik mijn babykamer al in rook opgaan (kartonnen doos ligt vast ook lekker) Maar toen ik net boodschappen deed met mijn vader liet hij mij weten dat ik me absoluut niet druk mag maken om de financiële gevolge, dat dat (hoe dan ook) wel goed komt en dat ik NU voor mezelf en de baby moet zorgen, want dat gaat vandaag niet zo lekker. Dus ik zit nu weer (nog wel snikkend) achter de naaimachine mezelf af te leiden en zometeen ga ik lekker op de bank liggen en een mooie documentaire opzoeken en kijken. Vandaag is gewoon even flut en ik hoef niet altijd stoer te zijn. :@ dankjewel voor jullie steun :*

Jagar, fijn dat alles in orde is en goed dat je bent gegaan!
MM drukke baby O+ Fijn om te horen dat alles dit keer okee was. Ik duim voor donderdag :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Bloesem. op 28-07-2015 17:55:27 ]
pi_154707826
Fijn dat alles goed is, MM. En m'n duimen draaien voor donderdag....

@ Bloesem wat vervelend van je vriend. In wat voor vakgebied zit hij?
pi_154707877
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:49 schreef mousemicky het volgende:
Jager, fijn dat het bij jou ook in orde is!
En Daui die naar huis mag, super :D
En Myrr gaat toch verhuizen lees ik, snelle Jelle. Moet je per se een nieuwe verloskundige? Of vind je dat gewoon handiger ivm reizen?
Vind ik iets handiger ivm reizen :) en ik gok zo dat ze daar goed contact hebben met mijn huisarts (ben bij mijn oude huisarts gebleven) dus mocht er iets voorvallen dan zal dat makkelijker communiceren zijn gok ik zo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:50 schreef Bloesem. het volgende:
Wow Myrr! Gefeliciteerd met je nieuwe huis *O* En goed gedaan met die 100 euro minder haha!

Lief heeft in elk geval n.a.v. de schriftelijke feedback een gesprek aangevraagd met zijn scriptiebegeleider én studievoortgangsbegeleider om een reëel plan van aanpak te maken. Toch zag ik mijn babykamer al in rook opgaan (kartonnen doos ligt vast ook lekker) Maar toen ik net boodschappen deed met mijn vader liet hij mij weten dat ik me absoluut niet druk mag maken om de financiële gevolge, dat dat (hoe dan ook) wel goed komt en dat ik NU voor mezelf en de baby moet zorgen, want dat gaat vandaag niet zo lekker. Dus ik zit nu weer (nog wel snikkend) achter de naaimachine mezelf af te leiden en zometeen ga ik lekker op de bank liggen en een mooie documentaire opzoeken en kijken. Vandaag is gewoon even flut en ik hoef niet altijd stoer te zijn. :@

Dank je! En ja, scheelt echt zoveel in de kosten dat zelfs veilige-vriend (gelukkig) allemaal lichtpuntjes ziet. En echt heel vervelend voor jullie met die scriptie. Zoveel moeite, en steeds om weer vooraf te mogen beginnen. -O- Hopelijk komt het toch goed en geweldig dat je vriend niet opgeeft, mooie eigenschap. Wel lastig zo tijdens een zwangerschap, je hoopt er toch een keer klaar mee te zijn (die scripties). Hopelijk kan hij straks na het gesprek iets en lukt het de volgende keer wel.

Blij dat Daui-jongens weer lekker relaxed erbij liggen. O+ Toch een hele poos in het ziekenhuis geweest.
pi_154708503
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:24 schreef Minarosa het volgende:

Even offtopic en vanuit het perspectief van iemand die masterscripties begeleidt ;) ...
Ik begeleid ook scripties, eerst vanuit de universiteit en nu als zzp-studiebegeleider. Ik wil ook best even kijken of ik er advies over kan geven. Misschien valt het toch nog mee! Pm me maar even :)
pi_154709694
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:15 schreef Mineola het volgende:

Kuukske sticker! Rustiger aandoen op je werk, of ook echt minder uren maken?! :P
Als het ff kon ook minder uren maken. Op woensdag en vrijdag ben ik zo moe dat ik de bank niet af kom :@. M'n vervanging ben ik al aan het inwerken en bijna vakantie.. Dus komt wel goed.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154709872
Bloesem: je vriend moet ook duidelijk vragen hoe het ervoor staat nu hoor.
Ik had destijds ook een 2e beoordelaar die maar feedback BLEEF sturen. Na iedere aanpassing was er nog wel wat, werd er moedeloos van. Uiteindelijk flapte ik er uit frustratie uit "waar staan we nu als je nu gaat beoordelen dan?" En toen was het antwoord dat ik met de aanpassingen die ze nog had aangegeven op een 9 zou uitkomen ( :') ). Toen heb ik de handdoek in de ring gegooid en "gesettled" voor een 8,5.
Kortom; zorg dat je vriend weet waar 'ie staat, met een 6 voor je thesis studeer je ook af, zeg maar..
pi_154710514
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Bij een andere gynacoloog langsgeweest. CTG was okay, kind sliep het grootste deel ervan. Hij heeft een echo gemaakt, en denkt dat het een been is wat daar ligt. Dat had ik nog niet gevoeld! Ook wat bacterien in de urine, advies veel drinken.

Fijn dat we gegaan zijn, voel me weer wat gerustgesteld...
goed dat je gebeld hebt ^O^ en super fijn dat alles goed was!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154710542
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:47 schreef mousemicky het volgende:
Zo, we zijn weer thuis, na drie uur ziekenhuis...

CTG was goed, drukke baby O+, geen afwijkingen in bloedwaarden en urine, en toen ik eenmaal op dat bed lag, was de bloeddruk natuurlijk weer keurig laag... Nog een extra echo, en dat was ook allemaal prima gelukkig.

Moet nu wel donderdag nog een keer terug, en als mijn bloeddruk dan weer aan de hoge kant is, gaat de gynaecoloog het toch overnemen :( . Na ja, ik laat me wel rijden donderdag, en neem de lift ipv de trap, en ga met bejaardentempo, dan blijft die bloeddruk vast braaf laag...

Ik ga iig op naar de 37 weken, ik wil die verloskamer voorlopig niet meer terugzien :6
Super zeg! ik hoop dat je bloeddruk mooi laag blijft!
pi_154710654
Daui wat fijn dat je naar huis mag!
En Myrr toch verhuizen!

En verder vergeet ik vast nog wat \zeef

Morgen weer naar de VK en donderdag al weer 30 weken.
Ongelooflijk hoe snel deze zwangerschap gaat, het lijkt wel gisteren dat ik 2 streepjes had.

Ik kan niet wachten tot mijn verlof begint. 36+ uur werken en op vrijdag de dag dat ik niet werk is mijn zoontje natuurlijk thuis, begint best wel vermoeiend te worden. Mijn soort van vervanger (en echte vervanger is niet mogelijk in mijn positie) ben ik nog druk aan het inwerken dus eerder met verlof gaan dan 36 weken zit er ook niet echt in.
Het helpt ook niet dat mijn man bij hetzelfde bedrijf werkt en daardoor kan ik ook niet heel makkelijk echt in de negeer stand gaan qua werk.
pi_154710715
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:19 schreef silliegirl het volgende:
Bloesem: je vriend moet ook duidelijk vragen hoe het ervoor staat nu hoor.
Ik had destijds ook een 2e beoordelaar die maar feedback BLEEF sturen. Na iedere aanpassing was er nog wel wat, werd er moedeloos van. Uiteindelijk flapte ik er uit frustratie uit "waar staan we nu als je nu gaat beoordelen dan?" En toen was het antwoord dat ik met de aanpassingen die ze nog had aangegeven op een 9 zou uitkomen ( :') ). Toen heb ik de handdoek in de ring gegooid en "gesettled" voor een 8,5.
Kortom; zorg dat je vriend weet waar 'ie staat, met een 6 voor je thesis studeer je ook af, zeg maar..
Er staat helaas letterlijk in de mail "op dit moment behoeft het nog veel werk eer het met een voldoende kan worden beoordeeld" Bleh! Heb wel aan mijn man voorgesteld dat hij zijn begeleider vraagt wat hij moet doen voor een voldoende. Of dat echt die hele lijst is. Dus dat zal vrijdag worden doorgenomen.

Jagar, hij doet een bestuurskunde master
Saskia, LIEF! :* Ik DM je even.
pi_154711190
MM, Jagar en Kuukske: fijn dat alles goed is!

Daui die lekker naar huis mag met haar mooie buik met twee meneren, heel fijn! Wel echt rust houden hč...

Myrr: gefeliciteerd met jullie nieuwe plek!

Bloesem, wat rot van de scriptie. Maar wel fijn dat je vader zo lief is. Het komt goed maar ik snap dat het heel erg balen is!

Skoap: pas je ook een beetje op jezelf? Ik snap dat jij met jouw functie niet zo maar overgenomen kunt worden maar wat niet gaat, gaat niet. Ik vind je wel een bikkel!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:15:04 #196
409579 LuDann
All the way
pi_154711262
Jager: goed dat je gebeld hebt en fijn dat de CTG goed was. Kennelijk toch een lichte blaasontsteking, dat er wat in je urine was gevonden?

Myrr: fijn dat het huis toch doorgaat op deze manier. :)

MM: Prettig dat alles toch goed bleek, jompel voor ene drukke baby. *O* En hopen dat je bloeddruk laag blijft.

Skoap: dat klinkt zwaar, dat je nog even doormoet en straks niet echt ''vrij-vrij'' bent. Succes nog even, 6 weken is best lang nog natuurlijk.

Ik heb een luxeprobleem. :@ Mijn huishoudster is onverwachts 2 weken weg, en ik wil nu natuurlijk graag een schoon huis, nu het mogelijk dicht op de bevalling is. Ik kan helaas echt helemaal niks meer, ben al blij als ik een wasje kan draaien zeg maar. Maar even kijken of manlief wat dingen kan doen zoals stofzuigen onder begeleiding. :P
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:15:35 #197
409579 LuDann
All the way
pi_154711280
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:12 schreef Malteser het volgende:
MM, Jagar en Kuukske: fijn dat alles goed is!

Daui die lekker naar huis mag met haar mooie buik met twee meneren, heel fijn! Wel echt rust houden hč...

Myrr: gefeliciteerd met jullie nieuwe plek!

Bloesem, wat rot van de scriptie. Maar wel fijn dat je vader zo lief is. Het komt goed maar ik snap dat het heel erg balen is!

Skoap: pas je ook een beetje op jezelf? Ik snap dat jij met jouw functie niet zo maar overgenomen kunt worden maar wat niet gaat, gaat niet. Ik vind je wel een bikkel!
Hoe gaat het met jou? Had je nog gebeld?
pi_154711722
Laatste keer meld met baby in de buik, denk ik zo.

Net in het ziekenhuis gemeld bij de verloskamers. Kijken hoever ik gevorderd ben. Vliezen zijn ondanks het werken met harde buiken etc nog erin en ook kan ik nog niet meedoen aan mignonne haar wijngaardslakkenrace. Die van ons gaat Henk de wijngaardslak heten trouwens ;)

Ik ben zelf lekker rustig en chill, mijn meneer is wat zenuwwiebelig en inspecteerd zelfs de stopcontacten ^^,

gyn had gisteren nog nagebeld met onze verloskundige dat ze zo een goed gevoel bij ons heeft. wat een verschil met die anderen O+

Vandaag proefdruk binnen gehaf van ons kaartje en het is helemaal naar onze smaak en zin. Alleen aug maar gaan aanpassrn naar juli :p

ik heb verde niet echt echt bijgelezen, bedankt voor de succeswensingen :*
las iets over weer naar huis mogen met de tweeling in de buik. Fijn!
myrr well niet wel niet, toch wel verhuizen zonder muizen. Gefeliciteerd.
iets met een scriptie (toch niet via in holland he?! :p ) succes!
ludann sucks dat je schoonmaakster ineens twee weken weg is. Was dat niet aangekondigd?

ik wil baby uit de buik!! O+
Schudden voor gebruik
pi_154711784
Bloesem: PM is prima! Weet niet of het hem helpt, uiteindelijk moeten zijn begeleiders hem beoordelen natuurlijk.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:36:56 #200
409579 LuDann
All the way
pi_154711969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:28 schreef Stippelrientje het volgende:
Laatste keer meld met baby in de buik, denk ik zo.

Net in het ziekenhuis gemeld bij de verloskamers. Kijken hoever ik gevorderd ben. Vliezen zijn ondanks het werken met harde buiken etc nog erin en ook kan ik nog niet meedoen aan mignonne haar wijngaardslakkenrace. Die van ons gaat Henk de wijngaardslak heten trouwens ;)

Ik ben zelf lekker rustig en chill, mijn meneer is wat zenuwwiebelig en inspecteerd zelfs de stopcontacten ^^,

gyn had gisteren nog nagebeld met onze verloskundige dat ze zo een goed gevoel bij ons heeft. wat een verschil met die anderen O+

Vandaag proefdruk binnen gehaf van ons kaartje en het is helemaal naar onze smaak en zin. Alleen aug maar gaan aanpassrn naar juli :p

ik heb verde niet echt echt bijgelezen, bedankt voor de succeswensingen :*
las iets over weer naar huis mogen met de tweeling in de buik. Fijn!
myrr well niet wel niet, toch wel verhuizen zonder muizen. Gefeliciteerd.
iets met een scriptie (toch niet via in holland he?! :p ) succes!
ludann sucks dat je schoonmaakster ineens twee weken weg is. Was dat niet aangekondigd?

ik wil baby uit de buik!! O+
Schoonmaakster is onverwachts weg ja, maar om heel begrijpelijke redenen.

Ik ben zo benieuwd naar dat kind van jullie. O+ Superspannend joh! En fijn ook dat het geboortekaartje in orde is. Laat baby Stippel maar komen! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')