Ja! Vind het toch wel mooi, heb weer heel wat extra bewondering voor die vent van mij gekregen. Hij heeft een grens en gaat daar gewoon niet overheen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:15 schreef Mineola het volgende:
Dus je gaat verhuizen Myrrdat is snel geregeld zo!
MM, wat shit... CTG goed? En wat is het vervolg nu? Ik yay wel voor je 36w hoor, die heb je iig binnen!![]()
Bloesem, ook al een slechte dag zo.Ik sluit me aan bij het bovenstaande, compleet over moeten doen is echt wel gek...
Even offtopic en vanuit het perspectief van iemand die masterscripties begeleidtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:10 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Hij denkt van wel, ik zie het zelf iets minder rooskleurig in om eerlijk te zijn. Hij is al een paar jaar bezig met deze (een-jarige) master. Hij hoeft al sinds het begin van onze relatie 'alleen nog zijn scriptie' en is dus al een paar jaar 'bijna klaar'.. Hij werkt er keihard aan en doet ontzettend zijn best, maar het wil toch steeds niet lukken. En nu is de feedback die hij krijgt zeer opbouwend, maar staat de feedback ook ongeveer gelijk aan je hele scriptie opnieuw doen. Dat is de reden dat ik zo opzie tegen wéér een paar maanden verlenging en wéér de laatste loodjes. Ik sta helemaal achter hem en heb hem gedurende het hele proces met volle overgave gesteund, maar ben inmiddels ook wel van mening dat hij nog eens goed moet stilstaan bij of wéér dat proces in wil. En ik baal gewoon zo van die feedbackHoe kan de eerste lezer zeggen: 'nou dit is oke zo, we sturen het door!' als de tweede lezer zegt: 'eigenlijk is niks echt goed behalve je onderwerp' UGH
Morgen is het allemaal weer makkelijker en rationeler en al hoorEn ik word zo door m'n vader opgehaald om even boodschappen te doen samen, dat vind ik wel fijn.
Ik hak graag knopen door.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:26 schreef Minarosa het volgende:
En verdervoor je rotdag Bloesem.
voor het huis van Myrr!
En sterkte aan Jagär en stoel en nu ren ik weer terug naar het babytopic waar ik jullie sneller of later zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief heeft in elk geval n.a.v. de schriftelijke feedback een gesprek aangevraagd met zijn scriptiebegeleider én studievoortgangsbegeleider om een reëel plan van aanpak te maken. Toch zag ik mijn babykamer al in rook opgaan (kartonnen doos ligt vast ook lekker) Maar toen ik net boodschappen deed met mijn vader liet hij mij weten dat ik me absoluut niet druk mag maken om de financiële gevolge, dat dat (hoe dan ook) wel goed komt en dat ik NU voor mezelf en de baby moet zorgen, want dat gaat vandaag niet zo lekker. Dus ik zit nu weer (nog wel snikkend) achter de naaimachine mezelf af te leiden en zometeen ga ik lekker op de bank liggen en een mooie documentaire opzoeken en kijken. Vandaag is gewoon even flut en ik hoef niet altijd stoer te zijn.dankjewel voor jullie steun
Jagar, fijn dat alles in orde is en goed dat je bent gegaan!
MM drukke babyFijn om te horen dat alles dit keer okee was. Ik duim voor donderdag
[ Bericht 2% gewijzigd door Bloesem. op 28-07-2015 17:55:27 ]
Vind ik iets handiger ivm reizenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:49 schreef mousemicky het volgende:
Jager, fijn dat het bij jou ook in orde is!
En Daui die naar huis mag, super![]()
En Myrr gaat toch verhuizen lees ik, snelle Jelle. Moet je per se een nieuwe verloskundige? Of vind je dat gewoon handiger ivm reizen?
Dank je! En ja, scheelt echt zoveel in de kosten dat zelfs veilige-vriend (gelukkig) allemaal lichtpuntjes ziet. En echt heel vervelend voor jullie met die scriptie. Zoveel moeite, en steeds om weer vooraf te mogen beginnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:50 schreef Bloesem. het volgende:
Wow Myrr! Gefeliciteerd met je nieuwe huisEn goed gedaan met die 100 euro minder haha!
Lief heeft in elk geval n.a.v. de schriftelijke feedback een gesprek aangevraagd met zijn scriptiebegeleider én studievoortgangsbegeleider om een reëel plan van aanpak te maken. Toch zag ik mijn babykamer al in rook opgaan (kartonnen doos ligt vast ook lekker) Maar toen ik net boodschappen deed met mijn vader liet hij mij weten dat ik me absoluut niet druk mag maken om de financiële gevolge, dat dat (hoe dan ook) wel goed komt en dat ik NU voor mezelf en de baby moet zorgen, want dat gaat vandaag niet zo lekker. Dus ik zit nu weer (nog wel snikkend) achter de naaimachine mezelf af te leiden en zometeen ga ik lekker op de bank liggen en een mooie documentaire opzoeken en kijken. Vandaag is gewoon even flut en ik hoef niet altijd stoer te zijn.
Ik begeleid ook scripties, eerst vanuit de universiteit en nu als zzp-studiebegeleider. Ik wil ook best even kijken of ik er advies over kan geven. Misschien valt het toch nog mee! Pm me maar evenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:24 schreef Minarosa het volgende:
Even offtopic en vanuit het perspectief van iemand die masterscripties begeleidt...
Als het ff kon ook minder uren maken. Op woensdag en vrijdag ben ik zo moe dat ik de bank niet af komquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:15 schreef Mineola het volgende:
Dus je gaat verhuizen Myrrdat is snel geregeld zo!
MM, wat shit... CTG goed? En wat is het vervolg nu? Ik yay wel voor je 36w hoor, die heb je iig binnen!![]()
Bloesem, ook al een slechte dag zo.Ik sluit me aan bij het bovenstaande, compleet over moeten doen is echt wel gek...
Kuukske sticker! Rustiger aandoen op je werk, of ook echt minder uren maken?!
goed dat je gebeld hebtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Bij een andere gynacoloog langsgeweest. CTG was okay, kind sliep het grootste deel ervan. Hij heeft een echo gemaakt, en denkt dat het een been is wat daar ligt. Dat had ik nog niet gevoeld! Ook wat bacterien in de urine, advies veel drinken.
Fijn dat we gegaan zijn, voel me weer wat gerustgesteld...
Super zeg! ik hoop dat je bloeddruk mooi laag blijft!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:47 schreef mousemicky het volgende:
Zo, we zijn weer thuis, na drie uur ziekenhuis...
CTG was goed, drukke baby, geen afwijkingen in bloedwaarden en urine, en toen ik eenmaal op dat bed lag, was de bloeddruk natuurlijk weer keurig laag... Nog een extra echo, en dat was ook allemaal prima gelukkig.
Moet nu wel donderdag nog een keer terug, en als mijn bloeddruk dan weer aan de hoge kant is, gaat de gynaecoloog het toch overnemen. Na ja, ik laat me wel rijden donderdag, en neem de lift ipv de trap, en ga met bejaardentempo, dan blijft die bloeddruk vast braaf laag...
Ik ga iig op naar de 37 weken, ik wil die verloskamer voorlopig niet meer terugzien
Er staat helaas letterlijk in de mail "op dit moment behoeft het nog veel werk eer het met een voldoende kan worden beoordeeld" Bleh! Heb wel aan mijn man voorgesteld dat hij zijn begeleider vraagt wat hij moet doen voor een voldoende. Of dat echt die hele lijst is. Dus dat zal vrijdag worden doorgenomen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:19 schreef silliegirl het volgende:
Bloesem: je vriend moet ook duidelijk vragen hoe het ervoor staat nu hoor.
Ik had destijds ook een 2e beoordelaar die maar feedback BLEEF sturen. Na iedere aanpassing was er nog wel wat, werd er moedeloos van. Uiteindelijk flapte ik er uit frustratie uit "waar staan we nu als je nu gaat beoordelen dan?" En toen was het antwoord dat ik met de aanpassingen die ze nog had aangegeven op een 9 zou uitkomen (). Toen heb ik de handdoek in de ring gegooid en "gesettled" voor een 8,5.
Kortom; zorg dat je vriend weet waar 'ie staat, met een 6 voor je thesis studeer je ook af, zeg maar..
Hoe gaat het met jou? Had je nog gebeld?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:12 schreef Malteser het volgende:
MM, Jagar en Kuukske: fijn dat alles goed is!
Daui die lekker naar huis mag met haar mooie buik met twee meneren, heel fijn! Wel echt rust houden hè...
Myrr: gefeliciteerd met jullie nieuwe plek!
Bloesem, wat rot van de scriptie. Maar wel fijn dat je vader zo lief is. Het komt goed maar ik snap dat het heel erg balen is!
Skoap: pas je ook een beetje op jezelf? Ik snap dat jij met jouw functie niet zo maar overgenomen kunt worden maar wat niet gaat, gaat niet. Ik vind je wel een bikkel!
Schoonmaakster is onverwachts weg ja, maar om heel begrijpelijke redenen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:28 schreef Stippelrientje het volgende:
Laatste keer meld met baby in de buik, denk ik zo.
Net in het ziekenhuis gemeld bij de verloskamers. Kijken hoever ik gevorderd ben. Vliezen zijn ondanks het werken met harde buiken etc nog erin en ook kan ik nog niet meedoen aan mignonne haar wijngaardslakkenrace. Die van ons gaat Henk de wijngaardslak heten trouwens![]()
Ik ben zelf lekker rustig en chill, mijn meneer is wat zenuwwiebelig en inspecteerd zelfs de stopcontacten ^^,
gyn had gisteren nog nagebeld met onze verloskundige dat ze zo een goed gevoel bij ons heeft. wat een verschil met die anderen![]()
Vandaag proefdruk binnen gehaf van ons kaartje en het is helemaal naar onze smaak en zin. Alleen aug maar gaan aanpassrn naar juli :p
ik heb verde niet echt echt bijgelezen, bedankt voor de succeswensingen
las iets over weer naar huis mogen met de tweeling in de buik. Fijn!
myrr well niet wel niet, toch wel verhuizen zonder muizen. Gefeliciteerd.
iets met een scriptie (toch niet via in holland he?! :p ) succes!
ludann sucks dat je schoonmaakster ineens twee weken weg is. Was dat niet aangekondigd?
ik wil baby uit de buik!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |