Je kan ook bij de thuiszorgwinkel een douchekruk huren. Dat werd door de kraamzorg hier sowieso aangeraden, om die een paar weken voor de bevalling al in huis te halen om relaxt te kunnen douchen. Bedden verhuren ze volgens mij ook daar.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:20 schreef Daui het volgende:
[..]
Mijn man had al een plan volgens mij. Ik mag naar de wc, douchen doe ik wel als iemand er is. Alleen een bed dat beneden kan staan. Kan misschien via thuiszorg?
ik heb niet de hele dag gezeten...En het komt en gaat de hele dag al een beetje. Vreemd...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:24 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb dat wel eens als ik te lang zit; ik denk dat het spierpijn is tussen m'n ribben van het gewicht van mn buik. Het verdwijnt tenminste altijd als ik een stukje loop, of even ga liggen.
Ik weet dat je via de thuiszorg hier in ieder geval van die hoog-laag bedden kan huren.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:20 schreef Daui het volgende:
[..]
Mijn man had al een plan volgens mij. Ik mag naar de wc, douchen doe ik wel als iemand er is. Alleen een bed dat beneden kan staan. Kan misschien via thuiszorg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voelt het als een strakke band rondom, of is het 1 plek? Heb je andere klachten?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb de hele dag al zo nu en dan een soort stekende pijn linksboven in m'n buik. Het doet niet heel erg zeer, maar is toch oncomfortabel. Herkent iemand dat?
Ik had ook vaak last aan die kant, beetje geirriteerd gevoel, maar dat kwam dan vooral door m'n houding en werd echt na een paar minuten beter als ik ging liggen en me even helemaal lang maakte.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb de hele dag al zo nu en dan een soort stekende pijn linksboven in m'n buik. Het doet niet heel erg zeer, maar is toch oncomfortabel. Herkent iemand dat?
Hetis echt op 1 plek, links onder m'n ribben.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Voelt het als een strakke band rondom, of is het 1 plek? Heb je andere klachten?
Gewoon het betreffende ziekenhuis toch? Vaak is er wel een waarnemer dan..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hetis echt op 1 plek, links onder m'n ribben.
De Duutser is nu aan het kijken wie we kunnen bellen, aangezien onze gynacoloog op vakantie is...
Gewoon de triage van de verlosafdeling bellen. Ik neem aan dat ze die in Duitsland ook hebben?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hetis echt op 1 plek, links onder m'n ribben.
De Duutser is nu aan het kijken wie we kunnen bellen, aangezien onze gynacoloog op vakantie is...
Hij denkt van wel, ik zie het zelf iets minder rooskleurig in om eerlijk te zijn. Hij is al een paar jaar bezig met deze (een-jarige) master. Hij hoeft al sinds het begin van onze relatie 'alleen nog zijn scriptie' en is dus al een paar jaar 'bijna klaar'.. Hij werkt er keihard aan en doet ontzettend zijn best, maar het wil toch steeds niet lukken. En nu is de feedback die hij krijgt zeer opbouwend, maar staat de feedback ook ongeveer gelijk aan je hele scriptie opnieuw doen. Dat is de reden dat ik zo opzie tegen wéér een paar maanden verlenging en wéér de laatste loodjes. Ik sta helemaal achter hem en heb hem gedurende het hele proces met volle overgave gesteund, maar ben inmiddels ook wel van mening dat hij nog eens goed moet stilstaan bij of wéér dat proces in wil. En ik baal gewoon zo van die feedbackquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:49 schreef mignonne het volgende:
Daui wat fijn!![]()
Bloesem dat is rot zeg. Het academisch jaar is nog niet voorbij toch, is er nog een kans dat hij eea recht kan trekken voor 1 sept?
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:10 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Hij denkt van wel, ik zie het zelf iets minder rooskleurig in om eerlijk te zijn. Hij is al een paar jaar bezig met deze (een-jarige) master. Hij hoeft al sinds het begin van onze relatie 'alleen nog zijn scriptie' en is dus al een paar jaar 'bijna klaar'.. Hij werkt er keihard aan en doet ontzettend zijn best, maar het wil toch steeds niet lukken. En nu is de feedback die hij krijgt zeer opbouwend, maar staat de feedback ook ongeveer gelijk aan je hele scriptie opnieuw doen. Dat is de reden dat ik zo opzie tegen wéér een paar maanden verlenging en wéér de laatste loodjes. Ik sta helemaal achter hem en heb hem gedurende het hele proces met volle overgave gesteund, maar ben inmiddels ook wel van mening dat hij nog eens goed moet stilstaan bij of wéér dat proces in wil. En ik baal gewoon zo van die feedbackHoe kan de eerste lezer zeggen: 'nou dit is oke zo, we sturen het door!' als de tweede lezer zegt: 'eigenlijk is niks echt goed behalve je onderwerp' UGH
Morgen is het allemaal weer makkelijker en rationeler en al hoorEn ik word zo door m'n vader opgehaald om even boodschappen te doen samen, dat vind ik wel fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vandaag een sticker van de vk. Weer goedgekeurd. Sinds juli moet er weer gewogen wordenhallelujah
. Nouja. Dat is dan zo.
Wel meegekregen dat ik moet proberen minder te werken. Ik werk 24 uur maar ben op m'n vrije dagen totaal afgefakkeld. Dus wat rustiger aan doen op het werk was wel een advies waar ik maar eens iets mee ga doen.
.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:48 schreef Myrr het volgende:
Okay dan. Ik heb 100 euro van de huurprijs af weten te peuteren.![]()
En even bijlezen.
Haha meteen over. Moest meteen de huur opzeggen hier, dus ja, het is rond. Ik heb hem wel nog even nadenktijd gegeven, maar hij zei nee, doe het maar gewoon.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:01 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn ervaring met particuliere huur in Den Haag is anders. Je moet geluk hebben en actief zelf zoeken, maar dan kun je binnen een paar maanden gewoon een appartement vinden (2/4 kamers) voor toentertijd (10 jaar terug) beide rond de 350 euro excl. Wel zonder cv en enkel glas enzo, maar prima als starterswoning.
Ik had zelf na 3 jaar inschrijving een 2 kamer sociale woningbouw-woning in Den Haag voor 250 euro excl. met cv, maar ook dat is 10 jaar geleden. En dat waren allemaal woningen in prima wijken (Bezuidenhout, en grens Mariahoeve/Bezuidenhout), alleen erg oud. Het is ook gewoon een kwestie van geluk hebben en vooral overal bekend maken dat je een nieuwe woning zoekt zodat mensen aan je denken en heel actief internet afzoeken. Maar het blijft heel krom in vergelijking met de hypotheekkosten van een vergelijkbare koopwoning en huurprijs van een sociale huurwoning.
Maar het ging hier over baby's! Ik hoop maar dat die van mij zich dan toch een beetje rustig houdt tijdens de bevalling, daar had ik eigenlijk wel op gehoopt... Maar aan de andere kant ook wel fijn om te horen, want qua beweging heb ik echt het idee alsof m'n baby er de komende weken echt nog niet uit gaat komen, maar dat zegt dus niks!
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |