Head first op de grond storten dan maarquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:13 schreef mignonne het volgende:
Het enige wat ik uit kon brengen was poepen, terwijl ik heel graag had willen zeggen dat ik niet overeind kon komen. Maar die zin was te lang
ja maar ik zat achterover gebogen en kon dus niet overeind komen, want elke keer als ik me oprichtte of overeind kwam dan kreeg k weer een wee die me terugduwde naar waar k vandaan kwamquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:16 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Head first op de grond storten dan maar
Nee klopt hoor, het geldt voor de hele Randstad. En ook voor genoeg (grotere) steden daarbuiten. Maar het was even een reactie op iedereen die het achterlijk hoog vond en voorstelde wat goedkopers te zoeken. Want zo makkelijk is dat niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:09 schreef mignonne het volgende:
Niet alleen in het midden van het land hoor Mineola, hier in de regio DH zijn die prijzen ook vrij gangbaar. Zeker als je particulier moet zoeken. En in Rdam ook als je op particulier bent aangewezen. Vraag overstijgt aanbod enorm idd.
Je zegt het zelf al, je woont scheefquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:02 schreef Sara82 het volgende:
Bwoooh, ik schrik me scheel van die huurprijzen. Hier in een oude flat, 65 m2, 5 minuten van het centrum. En die kostte, toen we er kwamen wonen -hou je vast- 279 euro!![]()
Na plaatsing van cv en dubbelglas, en een aantal jaren maximale huurverhoging ivm knetterscheef wonen, betalen we inmiddels het schrikbarende bedrag van 402 euro.![]()
Dus mocht je wat betaalbaars zoeken in het oosten: deze woning komt vrij rond mijn UD. (Grotemensenhuis is bijna af!)
Het is ook wel een beetje grappig gelukkig.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:37 schreef Mineola het volgende:
Haha LuDann, sorry maar het klinkt naast sneu toch ook een beetje grappig, geen drinken open kunnen krijgen en de hele dag aan het water moeten.
Myrr, alles is al wel gezegd over je huis. Shit als je vastzit in je huidige niet-echt-kindgeschikte woning, maar wel verstandiger om niet te duur te gaan wonen. Maar er is absoluut wel iets van te maken (gebruik bv een draagdoek ipv een kinderwagen) en de binnenstad is zeker niet de ergste plek om te wonen. Je hebt superveel leuke kinderdingen op loopafstand! En het station ook, maakt dat bezoek aan vrienden en familie niet makkelijker?
Die prijzen zijn overigens helaas wel realiteit in het midden van het land. Los van het feit dat niet iedereen makkelijk naar een goedkopere regio kan verhuizen, is de vraag naar goedkope woningen veel groter dan het aanbod. Zelfs in slechte wijken kan je niet meteen terecht.
Hoe zou het met stippel gaan jongens? Ik hoop zo dat ze zelf spontaan is/gaat bevallen!
Wij hebben ook een koophuis, maar de hypotheek is echt niet om vrolijk van te worden (ok, het is inclusief een winkelpand, dus niet alleen het woonhuis). En alleen op het inkomen uit het bedrijf van mijn man, best spannend...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:28 schreef LuDann het volgende:
Ik ben echt erg blij dat wij nog net voordat een set nieuwe regels omtrent hypotheek etc. ingingen een huis hebben kunnen kopen een paar jaar geleden. Dat scheelt gewoon een hoop geld in vergelijking met huren in de (retedure) stad waar ik woon.
Mijne al een tijdje, maar bevallen ho maarquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:28 schreef Mineola het volgende:
Ontopic, mijn baby ligt vibi! Ok, dat kan prima veranderen nog maar ik vond het opeens zo 'bijna bevallen' klinken
Hoezo spannend?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:31 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Wij hebben ook een koophuis, maar de hypotheek is echt niet om vrolijk van te worden (ok, het is inclusief een winkelpand, dus niet alleen het woonhuis). En alleen op het inkomen uit het bedrijf van mijn man, best spannend...
[..]
Ja precies. En even een nieuwe woning zoeken valt inderdaad niet mee.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:24 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nee klopt hoor, het geldt voor de hele Randstad. En ook voor genoeg (grotere) steden daarbuiten. Maar het was even een reactie op iedereen die het achterlijk hoog vond en voorstelde wat goedkopers te zoeken. Want zo makkelijk is dat niet.
Da's waarquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:39 schreef onomatopee het volgende:
Hoezo spannend?Wij hebben ons huis ook alleen op het inkomen van mijn vriend (verloofde officieel
) gekocht, maar ik vind het juist een geruststellend idee dat de hypotheek niet van beide inkomens afhankelijk is..
Ik ben pas 33 weken dus ik wacht daar liever ook nog even meequote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:31 schreef SaskiaR het volgende:
Mijne al een tijdje, maar bevallen ho maar
Ik ben ook aldoor bang dat ie weer terugfloept...
Dat idee heb ik ook, bijzonder weinig signalen hier, hoewel ik gister wel vage kramp had helemaal onderin m'n buik.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:01 schreef FlyingFish het volgende:
Maar het ging hier over baby's! Ik hoop maar dat die van mij zich dan toch een beetje rustig houdt tijdens de bevalling, daar had ik eigenlijk wel op gehoopt... Maar aan de andere kant ook wel fijn om te horen, want qua beweging heb ik echt het idee alsof m'n baby er de komende weken echt nog niet uit gaat komen, maar dat zegt dus niks!
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:21 schreef Zomerzon01 het volgende:
Hallo dames. Hier ff een update.
Bedankt voor alle felicitaties en wat leuk dat Kyara de update geplaatst heeft in het update topic!
Het gaat goed met ons. Ik weet niet goed hoe ik hier een foto kan plaatsen. Maar ze is uiteraard een plaatje. Lief en rustig en mooi en alles wat je je kunt wensen.
Kan er iemand de link vinden naar het laatste topic van bevallingsverhalen? Dan zal ik daar het hele verhaal posten. Is wat lang voor hier.
Ik ga langzaam naar het volgende topic kijken maar lurk hier nog wel mee als ik daar aan toe kom.
Bedankt voor al jullie steun!
Wat een fijn nieuws! Snap wel dat je het anders ervaart nu.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:50 schreef Daui het volgende:
Ik mag waarschijnlijk morgen naar huis toe![]()
Wel rustig aan doen. Niet werken, liggen en slapen en af en toe de beentjes strekken.
Ik weet wel dat ik de hele zwangerschap nooit meer vanzelfsprekend zal vinden. Niet dat ik het allemaal zo vanzelfsprekend vond maar jullie begrijpen het wel.
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zomerzon, wat klink je heerlijk relaxed! Fijn dat het zo lekker loopt!
Daui wat een supernieuws zou dat zijn! Heel fijn, weer lekker thuis! Hoe doen je mannetjes het nu?
Mijn man had al een plan volgens mij. Ik mag naar de wc, douchen doe ik wel als iemand er is. Alleen een bed dat beneden kan staan. Kan misschien via thuiszorg?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:12 schreef FlyingFish het volgende:
Wat een fijn nieuws DauiHeb je genoeg hulp thuis zodat je ook daadwerkelijk niks hoeft te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |