quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:13 schreef Gevalletje het volgende:
Succes Stippel!
Als ik wat voor je open moet maken LuDann? Woon niet zo verkan nog wel tussen het klussen door
Lastig Myrr, snap dat he weg wil hoor!Ah superlief aangeboden maar komt wel goed hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn dat jullie een tof huisje gevonden hebben. Het is ook best bizar met die zogenaamde sociale huur. Jullie betalen meer aan huur voor een appartementje dan wij aan de hypotheek voor een heel huis kwijt zijn.Daarom de nadruk op ''voorzichtig'' want dat is inderdaad nog best een risico.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als je maar niet je kaak ontwricht dan eh![]()
Gewoon een lipje omhoog vouwen en met een schaar afknippen, lukt dat wel qua kracht enzo?
Mijn overgrootoma'tje heeft ooit haar hand gebroken op een pak melk met draaidopeigenwijs
en dan daarna vloeken op welke idioot dan ook draaidoppen op die pakken doet
arm mens
Heel erg vervelend, een kaak uit de kom. Mag je met je mond open naar de eerste hulp en dan uitleggen wat er aan de hand is.
![]()
Awww, arme omi. Het zijn ook krengen hoor, als je last hebt van krachtverlies. Ik heb hier ergens nog zo'n hulpstuk liggen ervoor maar die heb ik kwijtgemaakt geloof ik.![]()
Oh gelukkig!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:09 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ah gut, zo klink ik wel heel zielig.![]()
Het valt best mee allemaal hoor, het is niet zo dat het ontzettend veel pijn doet gelukkig. Bij de buren aanbellen is ook weer zoiets, een dagje water overleef ik wel.
Ben benieuwd naar hoe het met Stippel gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben vandaag 30 weken! Ik vind het zo'n mijlpaal. Nog max. 12 weken!Ik krijg er een beetje de kriebels van! Ik zei dat zo bij het ontbijt vanochtend en mijn man reageerde helemaal niet paniekerig ofzo. Hij vond het juist: 'oooooh, we hebben nog alle tijd!'
![]()
![]()
Iets vaags met je baarmoeder.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:36 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh gelukkig!Ik zag je al helemaal zitten in het donker (?), in je pyjama met allemaal dichte pakken sap om je heen. Een beetje zo:
Stiekem zit ik er gewoon zo bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben vandaag 30 weken! Ik vind het zo'n mijlpaal. Nog max. 12 weken!Ik krijg er een beetje de kriebels van! Ik zei dat zo bij het ontbijt vanochtend en mijn man reageerde helemaal niet paniekerig ofzo. Hij vond het juist: 'oooooh, we hebben nog alle tijd!'
![]()
![]()
30 weken is ook een mijlpaal!Mijn man is precies hetzelfde, die vindt het maar langzaam gaan juist allemaal. Vanochtend heeft hij aan de baby gevraagd of die niet nu wilde komen want hij had geen zin om naar zijn werk te gaan.
Hier nog 10 dagen tot UD.![]()
Je bent pas in januari uitgerekend! Dan is het koud buiten en slecht weer enzo, dus die buitenruimte mis je dan toch niet. Ik zou wel rond blijven kijken natuurlijk, maar voor de eerste maanden zou je huidige woning (zoals je het hier beschreven hebt) echt geen ramp zijn. En die tijd kun je dan gebruiken om te sparen zodat je meer opties hebt voor een nieuwe woning en een financiële buffer voor tegenvallers. Wij wonen nu ook bewust nog klein en goedkoop zodat we straks makkelijker een groter huis in een leuke wijk kunnen kopen waar we in principe oud willen worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, met 24/7 binnen zitten, heb niet eens een tuin of balkon, kan alleen uit het raam hangen. Ik ken hier niemand (of althans, niemand met wie ik nou echt een vriendschap op heb willen bouwen. Het is oppervlakkig en met deze mensen houd ik dat ook graag zo). Word er nu al doodongelukkig van als ik een paar dagen thuis ben en zometeen is er niemand die het heel even van me kan overnemen of iets.
Nou ja ik zoek gewoon verder en als ik iets vind kan hij meegaan. Niet echt zin om hier nog een jaar te zitten verpieteren.
En ik weet wat een verhuizing met zich meebrengtheb al aardig wat afverhuisd, daarom het liefst zo snel mogelijk en niet straks.
Die had mijn man ook al gegoogled van de week. Dat lijkt me toch een partij smerig! Om te eten dan, bedoel ik he, inbrengen haal ik echt niet in mijn hoofd.quote:
Hoeft niet zo te zijn hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Trust me, tijdens de weeen voel je dat allemaal niet meer, dan zit je focus echt compleet ergens anders
Ik was de hele zwangerschap blij met alle bewegingen, maar heb tijdens de weeën inderdaad wel een paar keer gedacht 'blijf nou even stil liggen, dit helpt niet echt zo!'quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hoeft niet zo te zijn hoorVeel vrouwen merken niets meer van bewegingen tijdens de weeën maar er zijn ook vrouwen die juist extra last ervaren van al die bewegingen tijdens de weeën/bevalling. T is maar net hoe de baby ligt enzo en waar het gevoelig is denk ik.
hahahahaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik was de hele zwangerschap blij met alle bewegingen, maar heb tijdens de weeën inderdaad wel een paar keer gedacht 'blijf nou even stil liggen, dit helpt niet echt zo!'
Neuh niet per se. Dat verschilt erg. Ik zie wel zo af en toe dat vrouwen bellen met minder leven voelen en dan een x aantal uur daarna de bevalling begint. Maar dat is bij lang niet iedereen zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:11 schreef SaskiaR het volgende:
Gaan baby's ook meer of juist minder bewegen vlak voor de bevalling begint? Mijne was gister de hele avond aan de jumping jacks, normaal doet ie dat nooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |