abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:18:39 #101
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154698930
Ik ook vooral water. Af en toe wat chocomel voor mn calcium :') en heel soms ineens even een blikje cola oid
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154698945
Thee alleen maar, verschillende soorten. En heel soms wat cola light of light limonade.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:20:58 #103
409579 LuDann
All the way
pi_154698974
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:13 schreef Gevalletje het volgende:
Succes Stippel! *O*

Als ik wat voor je open moet maken LuDann? Woon niet zo ver ;) kan nog wel tussen het klussen door :P

Lastig Myrr, snap dat he weg wil hoor!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah superlief aangeboden maar komt wel goed hoor!

Wat fijn dat jullie een tof huisje gevonden hebben. Het is ook best bizar met die zogenaamde sociale huur. Jullie betalen meer aan huur voor een appartementje dan wij aan de hypotheek voor een heel huis kwijt zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

Als je maar niet je kaak ontwricht dan eh :+

Gewoon een lipje omhoog vouwen en met een schaar afknippen, lukt dat wel qua kracht enzo?
Mijn overgrootoma'tje heeft ooit haar hand gebroken op een pak melk met draaidop :') eigenwijs :D en dan daarna vloeken op welke idioot dan ook draaidoppen op die pakken doet o|O arm mens
Daarom de nadruk op ''voorzichtig'' want dat is inderdaad nog best een risico. :') Heel erg vervelend, een kaak uit de kom. Mag je met je mond open naar de eerste hulp en dan uitleggen wat er aan de hand is. :D

Awww, arme omi. Het zijn ook krengen hoor, als je last hebt van krachtverlies. Ik heb hier ergens nog zo'n hulpstuk liggen ervoor maar die heb ik kwijtgemaakt geloof ik. :@
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:23:44 #104
409579 LuDann
All the way
pi_154699024
Ik drink vooral veel melk. En aangezien man lactose intolerant is, is het lactosevrije melk en dat komt in zo'n pak met draaidop. Daarnaast grapefruitsap :9 , ook uit pak. Oh en appelsap troebel uit zo'n glazen fles.

Heb nog frambozenbladthee liggen, daar ga ik maar eens veel van tanken. Als je maar hard genoeg gelooft dan doet het vast wat, toch? :D
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:32:11 #105
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154699178
Wat doet feambozenbladthee dan?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154699246
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:09 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ah gut, zo klink ik wel heel zielig. :@ :D Het valt best mee allemaal hoor, het is niet zo dat het ontzettend veel pijn doet gelukkig. Bij de buren aanbellen is ook weer zoiets, een dagje water overleef ik wel.

Ben benieuwd naar hoe het met Stippel gaat!
Oh gelukkig! :D Ik zag je al helemaal zitten in het donker (?), in je pyjama met allemaal dichte pakken sap om je heen. Een beetje zo:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P

Ik ben vandaag 30 weken! Ik vind het zo'n mijlpaal. Nog max. 12 weken! :o Ik krijg er een beetje de kriebels van! Ik zei dat zo bij het ontbijt vanochtend en mijn man reageerde helemaal niet paniekerig ofzo. Hij vond het juist: 'oooooh, we hebben nog alle tijd!' }:| :')
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:36:57 #107
409579 LuDann
All the way
pi_154699270
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:32 schreef pinquit het volgende:
Wat doet feambozenbladthee dan?
Iets vaags met je baarmoeder. :')

Ik heb het even gevraagd aan dokter Google, ik dacht dat het kon opwekken ofzo, maar het blijkt voor een soepele bevalling bedoelt te zijn.

http://mens-en-gezondheid(...)g-een-onderzoek.html

Ik kreeg net via DM van iemand te horen dat ik juist aan de bitter lemon en tonic moet. :9
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:43:49 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_154699433
Ananashart! Liefst inbrengen!
disclaimer
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:43:58 #109
409579 LuDann
All the way
pi_154699437
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:36 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh gelukkig! :D Ik zag je al helemaal zitten in het donker (?), in je pyjama met allemaal dichte pakken sap om je heen. Een beetje zo:

SPOILER
:P

Ik ben vandaag 30 weken! Ik vind het zo'n mijlpaal. Nog max. 12 weken! :o Ik krijg er een beetje de kriebels van! Ik zei dat zo bij het ontbijt vanochtend en mijn man reageerde helemaal niet paniekerig ofzo. Hij vond het juist: 'oooooh, we hebben nog alle tijd!' }:| :')
Stiekem zit ik er gewoon zo bij. :+

30 weken is ook een mijlpaal! *O* Mijn man is precies hetzelfde, die vindt het maar langzaam gaan juist allemaal. Vanochtend heeft hij aan de baby gevraagd of die niet nu wilde komen want hij had geen zin om naar zijn werk te gaan.

Hier nog 10 dagen tot UD. :o
pi_154699475
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:23 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja, met 24/7 binnen zitten, heb niet eens een tuin of balkon, kan alleen uit het raam hangen. Ik ken hier niemand (of althans, niemand met wie ik nou echt een vriendschap op heb willen bouwen. Het is oppervlakkig en met deze mensen houd ik dat ook graag zo). Word er nu al doodongelukkig van als ik een paar dagen thuis ben en zometeen is er niemand die het heel even van me kan overnemen of iets.

Nou ja ik zoek gewoon verder en als ik iets vind kan hij meegaan. Niet echt zin om hier nog een jaar te zitten verpieteren.

En ik weet wat een verhuizing met zich meebrengt ;) heb al aardig wat afverhuisd, daarom het liefst zo snel mogelijk en niet straks.
Je bent pas in januari uitgerekend! Dan is het koud buiten en slecht weer enzo, dus die buitenruimte mis je dan toch niet. Ik zou wel rond blijven kijken natuurlijk, maar voor de eerste maanden zou je huidige woning (zoals je het hier beschreven hebt) echt geen ramp zijn. En die tijd kun je dan gebruiken om te sparen zodat je meer opties hebt voor een nieuwe woning en een financiële buffer voor tegenvallers. Wij wonen nu ook bewust nog klein en goedkoop zodat we straks makkelijker een groter huis in een leuke wijk kunnen kopen waar we in principe oud willen worden.

Ik vind de prijzen waar je over spreekt wel absurd hoog btw, zowel voor de huidige als de potentiële woning, maar studentenwoningen zijn sowieso belachelijk duur. Als je dan perse wil verhuizen zou ik niet zo kritisch zijn op de regio/wijk want dat kan heel veel geld schelen. Je kind gaat toch nog niet buiten spelen de komende jaren, en zoals eerder gezegd kan de straat in een wijk een enorm verschil maken (zowel positief als negatief) dat je financieel niet ziet. Ik woon ook in een (op papier) pauperwijk, maar wel op een goede locatie.

Verder qua baby geen nieuws hier. Die zit binnen nog druk rek- en strek-oefeningen te doen helaas, prettig is anders... Blijft een baby vlak voor/tijdens weeën ook gewoon druk bewegen of wordt hij rustig door de beweging van de weeën? Ik hoop zo op het laatste :')
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:48:13 #111
409579 LuDann
All the way
pi_154699551
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ananashart! Liefst inbrengen!
Die had mijn man ook al gegoogled van de week. Dat lijkt me toch een partij smerig! Om te eten dan, bedoel ik he, inbrengen haal ik echt niet in mijn hoofd. :') Gisteravond moest ik van hem eigenlijk in het donker gaan zitten met een leuk muziekje, want dat zou ook helpen.

Mijn moeder kwam doodserieus met de suggestie van wonderolie. Maar gezegd dat dat tegenwoordig toch niet zo meer wordt aangeraden. :')

Ik heb tot nu toe nog niets geprobeerd wat ik anders niet doe, behalve dat we wel weer met seks begonnen zijn sinds de 37 weken grens.

Oh ja en op die Amerikaanse babyforumsite waar ik wel eens op gluur komen echt de meest hilarische dingen langs. :9
pi_154699702
Elke dag pannekoeken toch? En seks ja, mijn man verheugt zich er al op ;)
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:04:46 #113
409579 LuDann
All the way
pi_154699907
FF: van wat ik gehoord heb qua ervaringsverhalen blijven baby's gewoon bewegen tijdens de bevalling, in ieder geval wel in het begin. Weet niet of dit altijd opgaat hoor, maar het verbaasde me wel. Ik had verwacht dat ze dan wel stil zouden gaan liggen. :P
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:19:50 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_154700181
Trust me, tijdens de weeen voel je dat allemaal niet meer, dan zit je focus echt compleet ergens anders ;)
disclaimer
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:21:30 #115
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_154700215
Hallo dames. Hier ff een update.
Bedankt voor alle felicitaties en wat leuk dat Kyara de update geplaatst heeft in het update topic!
Het gaat goed met ons. Ik weet niet goed hoe ik hier een foto kan plaatsen. Maar ze is uiteraard een plaatje. Lief en rustig en mooi en alles wat je je kunt wensen.
Kan er iemand de link vinden naar het laatste topic van bevallingsverhalen? Dan zal ik daar het hele verhaal posten. Is wat lang voor hier. :)
Ik ga langzaam naar het volgende topic kijken maar lurk hier nog wel mee als ik daar aan toe kom.
Bedankt voor al jullie steun!
Oost west, mij best.
pi_154700222
Hier vandaag 31 weken! *O*.. net als Limone lichtelijk paniekerig ;) Want het gaat zo snel! Ik verwacht niet tot 40 weken te lopen eerder 38.. dat is nog maar 7 weekjes.

Heb helemaal nog niet het gevoel klaar te zijn voor de bevalling.. Vind het ook best wel heel spannend allemaal. Ben wel lichtelijk klaar met de zwangerschap :p Maar tegelijkertijd heel dankbaar met elke week die we verder zijn!
Morgen weer controle :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154700316
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Trust me, tijdens de weeen voel je dat allemaal niet meer, dan zit je focus echt compleet ergens anders ;)
Hoeft niet zo te zijn hoor :) Veel vrouwen merken niets meer van bewegingen tijdens de weeën maar er zijn ook vrouwen die juist extra last ervaren van al die bewegingen tijdens de weeën/bevalling. T is maar net hoe de baby ligt enzo en waar het gevoelig is denk ik.
:)
pi_154700526
Haha LuDann, sorry maar het klinkt naast sneu toch ook een beetje grappig, geen drinken open kunnen krijgen en de hele dag aan het water moeten.

Myrr, alles is al wel gezegd over je huis. Shit als je vastzit in je huidige niet-echt-kindgeschikte woning, maar wel verstandiger om niet te duur te gaan wonen. Maar er is absoluut wel iets van te maken (gebruik bv een draagdoek ipv een kinderwagen) en de binnenstad is zeker niet de ergste plek om te wonen. Je hebt superveel leuke kinderdingen op loopafstand! En het station ook, maakt dat bezoek aan vrienden en familie niet makkelijker?

Die prijzen zijn overigens helaas wel realiteit in het midden van het land. Los van het feit dat niet iedereen makkelijk naar een goedkopere regio kan verhuizen, is de vraag naar goedkope woningen veel groter dan het aanbod. Zelfs in slechte wijken kan je niet meteen terecht.

Hoe zou het met stippel gaan jongens? Ik hoop zo dat ze zelf spontaan is/gaat bevallen!

[ Bericht 9% gewijzigd door Mineola op 28-07-2015 12:48:39 ]
pi_154700641
Wij wonen ook klein, 2 kamerappartement (dus 1 slaapkamer), en hebben bewust de keuze gemaakt om al wel voor een kindje te gaan. We hadden het appartement al te koop staan maar we willen allebei niet gigantisch zakken in de vraagprijs.

Maar echt liever dit als met een restschuld zitten in een te duur huurhuis. We redden ons prima zo de komende tijd/baby en peuterjaren!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154701030
Bwoooh, ik schrik me scheel van die huurprijzen. Hier in een oude flat, 65 m2, 5 minuten van het centrum. En die kostte, toen we er kwamen wonen -hou je vast- 279 euro! _O-

Na plaatsing van cv en dubbelglas, en een aantal jaren maximale huurverhoging ivm knetterscheef wonen, betalen we inmiddels het schrikbarende bedrag van 402 euro. :P

Dus mocht je wat betaalbaars zoeken in het oosten: deze woning komt vrij rond mijn UD. (Grotemensenhuis is bijna af! *O* )
pi_154701190
Niet alleen in het midden van het land hoor Mineola, hier in de regio DH zijn die prijzen ook vrij gangbaar. Zeker als je particulier moet zoeken. En in Rdam ook als je op particulier bent aangewezen. Vraag overstijgt aanbod enorm idd.
pi_154701192
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

Hoeft niet zo te zijn hoor :) Veel vrouwen merken niets meer van bewegingen tijdens de weeën maar er zijn ook vrouwen die juist extra last ervaren van al die bewegingen tijdens de weeën/bevalling. T is maar net hoe de baby ligt enzo en waar het gevoelig is denk ik.
Ik was de hele zwangerschap blij met alle bewegingen, maar heb tijdens de weeën inderdaad wel een paar keer gedacht 'blijf nou even stil liggen, dit helpt niet echt zo!' :+
pi_154701227
Gaan baby's ook meer of juist minder bewegen vlak voor de bevalling begint? Mijne was gister de hele avond aan de jumping jacks, normaal doet ie dat nooit...
pi_154701290
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ik was de hele zwangerschap blij met alle bewegingen, maar heb tijdens de weeën inderdaad wel een paar keer gedacht 'blijf nou even stil liggen, dit helpt niet echt zo!' :+
hahahaha :P
soms zie ik zo'n baby heel de hut verbouwen en dan vraag ik aan moeders of ze het niet pijnlijk vinden en dan hebben ze zoiets van beweegt ie dan? :?
en soms zie je moeders ook echt op gezette moment een heel pijnlijk gezicht trekken en dat gaat dan gecombineerd met een bult die ergens uit steekt :P

Bij mijn tweede was ik gaan plassen tijdens de weeën, en dat ging het best als ik een beetje achterover geleund zat tegen dat waterreservoir aan. En toen moest ik dus van die wc af...
en iedere frigging keer als ik overeind wilde komen kreeg ik een wee. En als ik stil bleef zitten bewoog mn kind waardoor ik ook een wee kreeg. Echt wtf :') :X tot de verloskundige voorzichtig vroeg wat ik aan t doen was en ik kon geen antwoord geven want wee. Het enige wat ik uit kon brengen was poepen, terwijl ik heel graag had willen zeggen dat ik niet overeind kon komen. Maar die zin was te lang :D
pi_154701306
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:11 schreef SaskiaR het volgende:
Gaan baby's ook meer of juist minder bewegen vlak voor de bevalling begint? Mijne was gister de hele avond aan de jumping jacks, normaal doet ie dat nooit...
Neuh niet per se. Dat verschilt erg. Ik zie wel zo af en toe dat vrouwen bellen met minder leven voelen en dan een x aantal uur daarna de bevalling begint. Maar dat is bij lang niet iedereen zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')