Ik zou nooit ergens willen wonen waar je geen medische kosten mag maken qua budgetquote:Op maandag 27 juli 2015 22:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zit inderdaad in Utrecht en voor de plek zeker een goede deal (op het stadhuisplein), maar ik wil hier echt heel graag weg, het is geen plek voor een kind. De eerste paar maanden wel prima, maar zodra het gaat kruipen, krijg de kriebels ervan. Naar buiten is ook een hele opgave (verhuurster wil niets in de gang hebben staan) met die trappen. Zie het niet zitten.
Wil wel even wachten nog, alleen goedkoper wordt hem niet. Tenzij we dus in een of andere gare buitenwijk gaan wonen waar ik m'n kind niet laat opgroeien.
[..]
Mijn loon mag niet hoger zijn dan ¤ 9.234,45 vandaar ook 600/800
Dat van hem niet hoger dan ¤ 13.856,11
Dat is dan 23.000 met daarbovenop nog zijn stufi zo'n 700. Ja ben ik nou gek of houden we gewoon geld over. Volgens de rekensom (en als we geen medische kosten krijgen uiteraard) moet het gewoon kunnen.
He bah, wat stom van het jurkje! Vestje/jasje oid geen optie? Veel plezier vandaag in elk geval, gaan jullie het (klein) vieren?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:41 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb kledingcrisis. Vandaag geregistreerd partnerschap sluiten (trouwen komt later, voor nu is zo juridisch alles rond) en ik had er een leuk jurkje voor klaarliggen, maar nu is het rotweer, te fris voor dat jurkje en weet ik niet wat ik aan moet!
Waarom wil hij nog een jaar blijven zitten?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:08 schreef Myrr het volgende:
Wel besloten niet te gaan, maar nu wil hij hier steevast nog een jaar blijven zittenVette ruzie, want ik ga hier hoe dan ook niet blijven. Ik weet wel weer hoe dat gaat, want dan zit ik zo 24/7 thuis een beetje eenzaam te zijn en te teren op wanneer hij wel thuis is. Kan niet even 123 langs familie ofzo en al m'n vrienden zitten in m'n oude woonplaats, ken hier haast niemand (op at stapmensen na). Dat is prima als je werkt en naar school gaat, niet als je thuis zit.
Omdat hij dan ineens wel in zijn eentje alles kan betalen en ik dan zogenaamd niet hoef te werken, maar dat is mijn hele probleem, ik wil niet 24/7 hier vast zitten een beetje teren op wanneer iemand tijd heeft om iets te doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:10 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Waarom wil hij nog een jaar blijven zitten?
Ja, met 24/7 binnen zitten, heb niet eens een tuin of balkon, kan alleen uit het raam hangen. Ik ken hier niemand (of althans, niemand met wie ik nou echt een vriendschap op heb willen bouwen. Het is oppervlakkig en met deze mensen houd ik dat ook graag zo). Word er nu al doodongelukkig van als ik een paar dagen thuis ben en zometeen is er niemand die het heel even van me kan overnemen of iets.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:18 schreef Limone het volgende:
oh joh. Een jaar is zo voorbij. Zeker met een baby.
Ah gut, zo klink ik wel heel zielig.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:58 schreef Limone het volgende:
Ach gos, LuDann. Geen buur die je even kan helpen? Wat een ongemak waar ik nog nooit aan heb gedacht.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:09 schreef mousemicky het volgende:
Als t met mijn handen niet lukt, dan maak ik pakken open met mijn tanden. Da's ook nog een optie LuDann
gatverdammequote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:11 schreef pinquit het volgende:
Ik at gisteren erwtensoepwas lekker, maar vanocjtend tegen 5en was het nogsteeds niet gezakt
wat een prutnacht vol hele spannende boertjes en oprispingen. Goddank is alles binnen gebleven, snertkots lijkt me heul naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je maar niet je kaak ontwricht dan ehquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:11 schreef LuDann het volgende:
[..]Das een optie ja, misschien voorzichtig proberen als ik echt wanhopig zin krijg in wat anders. Jammer dat we alleen van die pakken met draaidoppen in huis hebben, van die vouwpakken was nog wel gelukt denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |