abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2015 @ 22:41:27 #51
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154688484
Oefff wat een huurprijs :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154688657
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

/ontlurkt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/terug in lurkermodus
Zit inderdaad in Utrecht en voor de plek zeker een goede deal (op het stadhuisplein), maar ik wil hier echt heel graag weg, het is geen plek voor een kind. De eerste paar maanden wel prima, maar zodra het gaat kruipen, krijg de kriebels ervan. Naar buiten is ook een hele opgave (verhuurster wil niets in de gang hebben staan) met die trappen. Zie het niet zitten.

Wil wel even wachten nog, alleen goedkoper wordt hem niet. Tenzij we dus in een of andere gare buitenwijk gaan wonen waar ik m'n kind niet laat opgroeien.

quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:35 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook even goed moet kijken naar bijverdienen en stufi, want (als ik goed lees) komt je vriend wel dicht bij die bijverdiengrens zo.. Ik weet niet of inkomen van partners dan ook al meetelt. Zou zuur zijn als je vervolgens een smak geld moet terug betalen..
Mijn loon mag niet hoger zijn dan ¤ 9.234,45 vandaar ook 600/800
Dat van hem niet hoger dan ¤ 13.856,11

Dat is dan 23.000 met daarbovenop nog zijn stufi zo'n 700. Ja ben ik nou gek of houden we gewoon geld over. Volgens de rekensom (en als we geen medische kosten krijgen uiteraard) moet het gewoon kunnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 22:46:35 ]
pi_154688768
En hoe gaat het dan na zijn stage?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154688787
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:45 schreef Myrr het volgende:

[..]

Zit inderdaad in Utrecht en voor de plek zeker een goede deal (op het stadhuisplein), maar ik wil hier echt heel graag weg, het is geen plek voor een kind. De eerste paar maanden wel prima, maar zodra het gaat kruipen, krijg de kriebels ervan. Naar buiten is ook een hele opgave (verhuurster wil niets in de gang hebben staan) met die trappen. Zie het niet zitten.

Wil wel even wachten nog, alleen goedkoper wordt hem niet.

[..]

Dat is dan 23.000 met daarbovenop nog zijn stufi zo'n 700. Ja ben ik nou gek of houden we gewoon geld over. Volgens de rekensom (en als we geen medische kosten krijgen uiteraard) moet het gewoon kunnen.
En wat als 1 van jullie onverhoopt thuis komt te zitten en er inkomenstechnisch op achteruit keldert, of als vriend geen baan vind na stage?

Ik snap heel goed dat je weg wilt, wij zitten met 1 kind in een 2 kamer app in Rotterdam, verre van ideaal, nu hebben we vandaag te horen gekregen dat we een ander huis hebben maar dit kunnen we ook betalen als 1 van ons ff niks heeft...

In een krap huis met n kind is nog beter dan op straat met n kind.. ;)
S. 2014
J. 2016
pi_154688810
quote:

[..]

Wil wel even wachten nog, alleen goedkoper wordt hem niet. Tenzij we dus in een of andere gare buitenwijk gaan wonen waar ik m'n kind niet laat opgroeien.

Ik bedoelde eigenlijk het huis waar je was gaan kijken, ik dacht dat die ook in Utrecht was :). Je huurprijs nu is niet een vrij goede deal maar een waanzinnig goede deal voor die locatie en oppervlakte, haha. Voor Utrechtse begrippen dan. Kan me voorstellen dat je dat niet echt ideaal vind voor een kind. Sta je al lang ingeschreven bij woningnet? Anders zou je kunnen kijken of je al in aanmerking komt voor een sociale woning. Wellicht dat de wachttijd voor een huis in woerden wat korter is :). Want ben het wel eens met de posters boven mij dat het wel veel geld is gezien de inkomsten - wat als er iets gebeurd en een van jullie zit een tijdje thuis, inderdaad.
pi_154688968
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:48 schreef Skoap het volgende:
En hoe gaat het dan na zijn stage?
Hij is leraar in opleiding, dat komt wel goed. Heeft tijdens zijn vorige stage zelfs al een baan aangeboden gekregen maar dat heeft hij natuurlijk niet gedaan (komt opleiding in gevaar).

quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk het huis waar je was gaan kijken, ik dacht dat die ook in Utrecht was :). Je huurprijs nu is niet een vrij goede deal maar een waanzinnig goede deal voor die locatie en oppervlakte, haha. Voor Utrechtse begrippen dan. Kan me voorstellen dat je dat niet echt ideaal vind voor een kind. Sta je al lang ingeschreven bij woningnet? Anders zou je kunnen kijken of je al in aanmerking komt voor een sociale woning. Wellicht dat de wachttijd voor een huis in woerden wat korter is :).
Nee daar moet ik nog minstens drie jaar op wachten helaas, dat was inderdaad echt perfect geweest.
Maar inderdaad, het is niet verstandig. Deze parel laten we beter maar even liggen nog.

Hier hebben we overigens helemaal geen kamer. Het is 1 ruimte. Heb er wat muurtjes in gezet, maar niets is dicht.
pi_154689000
En appartementen in Woerden? Ik weet dat die er ook wel te vinden zijn.
Een vriendin van mij gaat binnenkort een appartement huren daar (met 2 kinderen)
pi_154689040
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:54 schreef Mapiya het volgende:
En appartementen in Woerden? Ik weet dat die er ook wel te vinden zijn.
Een vriendin van mij gaat binnenkort een appartement huren daar (met 2 kinderen)
Particulier? Als het die op de Achterstraat is was ze ons net voor. Dat was zo'n beetje de enige haalbare in lange tijd. ;(
pi_154689105
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:55 schreef Myrr het volgende:

[..]

Particulier? Als het die op de Achterstraat is was ze ons net voor. Dat was zo'n beetje de enige haalbare in lange tijd. ;(
Particulier inderdaad maar straatnaam geen idee. Wel tijdelijk in afwachting van hun koopwoning.
pi_154689148
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:57 schreef Mapiya het volgende:

[..]

Particulier inderdaad maar straatnaam geen idee. Wel tijdelijk in afwachting van hun koopwoning.
Hmmm, zou je een balletje kunnen opgooien voor me? O-)
pi_154689201
ik pb je ;)
pi_154689609
Brrrrrrrr muizen houden weer een feestje hier. Zie er nu gewoon twee rondwandelen. :X
Ik ben dus bang dat zodra die kleine gaat kruipen, die ziektes krijgt van die beesten.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 23:11:21 ]
pi_154689706
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:09 schreef Myrr het volgende:
Brrrrrrrr muizen houden weer een feestje hier. Zie er nu gewoon twee rondwandelen. :X
Kat in huis nemen? Vallen zetten? (morgen) de ongediertebestrijding bellen?
Professioneel gifmenger.
pi_154689761
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:11 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Kat in huis nemen? Vallen zetten? (morgen) de ongediertebestrijding bellen?
Verhuurder wil dat niet betalen. Onderburen hebben een kat, vermoedelijk dat ze daarom naar boven komen allemaal. Vind het te klein hier om zelf een kat te nemen (en kattenbak, die staat dan continu hier in de kamer), maar als het goed is zou die onderburenkat een huiskat worden dus ik ga ze morgen even appen.

Vallen liggen overal :D vangen ook regelmatig, maar het zijn er veel te veel.

Denk dat ik een lijmval neer ga leggen zo lang ik nog wakker ben. Gooi er wel een stoeptegel op daarna.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 23:15:28 ]
pi_154689827
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:13 schreef Myrr het volgende:

[..]

Verhuurder wil dat niet betalen. Onderburen hebben een kat, vermoedelijk dat ze daarom naar boven komen allemaal. Vind het te klein hier om zelf een kat te nemen (en kattenbak, die staat dan continu hier in de kamer), maar als het goed is zou die onderburenkat een huiskat worden dus ik ga ze morgen even appen.

Vallen liggen overal :D vangen ook regelmatig, maar het zijn er veel te veel.
Huur opschorten tot het probleem geregeld is?
Bel morgen anders even het juridisch loket, dit kan toch niet zonaar???
Professioneel gifmenger.
  maandag 27 juli 2015 @ 23:17:54 #66
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_154689907
Myrr postte jij nou ook in wohts of was deze zwangerschap een verrassingscadeautje?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_154689918
Stippel heel veel succes *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154689959
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:17 schreef Kimpossible het volgende:
Myrr postte jij nou ook in wohts of was deze zwangerschap een verrassingscadeautje?
Het was een verassing. Ben wel gaan posten toen ik vermoedens kreeg, en toen ook geschrokken dat het echt zo was.
pi_154690193
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:15 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Huur opschorten tot het probleem geregeld is?
Bel morgen anders even het juridisch loket, dit kan toch niet zonaar???
Moeten we eigenlijk wel doen ja. Het is te walgelijk voor woorden. Vorige keer riep hij (tegen oude bewoonster) dat ze dan hun zooi maar op moesten ruimen. Nou, daar ligt het niet aan hoor. :') Geen idee ook wat ze eigenlijk komen doen hier. Denk dat ze het hoogpolig tapijt vooral plunderen en het hier wel lekker warm is ofzo.

Heb een hele rij lijmvallen neergelegd waar ze de hele tijd lopen. Nu blijven ze stil staan, zie je ze nadenken en keren ze weer om. }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 23:26:31 ]
  maandag 27 juli 2015 @ 23:33:15 #70
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_154690479
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:19 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het was een verassing. Ben wel gaan posten toen ik vermoedens kreeg, en toen ook geschrokken dat het echt zo was.
Ahh, dat was 'm! Ik was even de draad kwijt :+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_154696228
En en en en en en en en? Iemand al spannende bevallingsavonturen en een verse baby O-)
pi_154696484
Myrr waar zoek je momenteel naar een huisje, welke sites? Ik heb vorig jaar ook gezocht (en iets gevonden) in hetzelfde gebied. 950 is voor Woerden aan de hoge kant.
Moet je voor een huis van 950 ook niet aantonen dat je inkomen 3800 is per maand? Of waren er geen voorwaarden?
pi_154696641
quote:

[..]

[..]

Nahjah, het is wat je gewend bent.. Onze hypotheek is de helft van de huur die je noemt, maar als ik alles op mijn salaris (en ik verdien best goed, bruto zo'n 35.000) zou moeten dragen zou dat gaan, maar dan ben je wel veel speelruimte kwijt, zeg maar.
Zeker als je ook nog reiskosten moet maken, of uit wil, je inderdaad medische kosten hebt etc.. Elke tegenslag is er dan eigenlijk één teveel denk ik.

Daui: hoe is het met jou? Is het nog een beetje te doen in t ziekenhuis?

Ik heb kledingcrisis. Vandaag geregistreerd partnerschap sluiten (trouwen komt later, voor nu is zo juridisch alles rond) en ik had er een leuk jurkje voor klaarliggen, maar nu is het rotweer, te fris voor dat jurkje en weet ik niet wat ik aan moet! :'(
pi_154696713
En over de cervixmeting.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154696728
Doe m gewoon aan joh. Het is toch binnen
  dinsdag 28 juli 2015 @ 09:02:00 #76
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154696839
quote:

[..]

[..]

Ik zou nooit ergens willen wonen waar je geen medische kosten mag maken qua budget :X

Geloof me, in mijn eentje heb ik het gedaan, anderhalf jaar veel te duur wonen. Maar met kind/gezin, geen haar op mn hoofd.

En heb je rekening gehouden met studieschuld terugbetalen straks? Als je allebei max leent (zo klinkt het met 700 euri stufi) dan betaal je al snel 150-300 euro p/m terug twee jaar na je afstuderen...

Ter referentie. Wij verdienen beiden best goed (samen ongeveer 4000 netto) en wij vinden onze woonlasten van 700 pm (koopwoning) echt wel max. Beide veel aflossen aan studieschuld elke maand, kinderopvang kost ca 500 euro netto voor drie dagen, luiers en melkpoeder (bv is gratis uiteraard) zijn toch al snel 50-60 euro per maand, boodschappen kom ik toch wel aan 100 euro per week, kindje en wij moeten kleding, auto, zorgverzekeringen, we sparen voor onszelf voor de baby en voor onderhoud... En dan de gemeentelijke lasten, water, energie, benzine, overige verzekeringen, ik los een oide creditcard af uit de tijd dat ik als student te duur woonde en gaten met gaten dichtte :X en ok bedacht net nog andere dingen...

Veel duurder zou ik niet willen wonen.:N

Zijn er geen startersowningen van de studentenhuisvesting in Utrecht?

En die vreselijke buitenwijken zouden voor eennkindje ook best leuk kunnen zijn :Y
Kwak
pi_154696965
Myrr het klinkt inderdaad als een vrij dure woning. Alles is wel gezegd door anderen, en ik snap dat je weg wilt waar je nu bent, maar ik zou toch kijken voor een andere oplossing, of voor een mindere wijk. Wij verdienen samen ongeveer evenveel als jullie en met onze huur van 540 euro is het soms al lastig om goed te sparen wanneer er veel onverwachte kosten zijn (en geloof me, die zijn er). Mijn vriend is ook leraar (nog 2 verslagen en klaar *O* ) en kan tot nu toe geen baan vinden, dus hij gaat na zijn jaar stage en deeltijd werken nu de ww in, om maar een tegenslag te noemen, tot hij iig iets tijdelijks anders heeft.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154696976
dubbel
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 28 juli 2015 @ 09:29:48 #79
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154697170
Ik weet ook niet in welk vakgebied je vriend studeert Myrr, maar de markt is niet bepaald gunstig voor tweedegraads docenten in bepaalde vakken (m.n. NL, Engels, economie, aardrijkskunde, geschiedenis en biologie...).

En zoiets bijvoorbeeld:
http://m.funda.nl/huur/sc(...)49429233-haven-22-b/
http://m.funda.nl/huur/lo(...)van-burenstraat-4-a/
http://m.funda.nl/huur/ze(...)-van-vollenhove-424/
Kwak
pi_154697740
Wel besloten niet te gaan, maar nu wil hij hier steevast nog een jaar blijven zitten 8)7 Vette ruzie, want ik ga hier hoe dan ook niet blijven. Ik weet wel weer hoe dat gaat, want dan zit ik zo 24/7 thuis een beetje eenzaam te zijn en te teren op wanneer hij wel thuis is. Kan niet even 123 langs familie ofzo en al m'n vrienden zitten in m'n oude woonplaats, ken hier haast niemand (op wat stapmensen na). Dat is prima als je werkt en naar school gaat, niet als je thuis zit.

Zo, en toen kwamen alle zaken waar we mooi nog niet over na hadden gedacht. ;')

Maar dat we weinig bestedingsgeld over zouden hebben en als 1 van onze inkomens wegvalt heeft voor mij ook de knoop doorgehakt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 10:10:14 ]
pi_154697747
Myrr, ik kan me voorstellen dat je weg wilt van je huidige plek, maar onderschat de stress niet van het idee dat álles goed moet gaan om te kunnen wonen waar je woont.. Veel dingen qua uitgaven heb je wel in de hand (roken, boodschappen etc), maar onverwachte kosten, tja, de naam zegt het al ;) Wat slechte wijken betreft, is het niet een idee om in elk geval te kijken naar de specifieke straten en stukjes buurt waar betaalbaardere huizen staan? Toen ik nog in studentenwoningen zat viel mij juist op dat een buurt wel een slechte naam kan hebben, maar dat veel ook afhangt van de specifieke plek waar je zit..

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 08:41 schreef silliegirl het volgende:

Ik heb kledingcrisis. Vandaag geregistreerd partnerschap sluiten (trouwen komt later, voor nu is zo juridisch alles rond) en ik had er een leuk jurkje voor klaarliggen, maar nu is het rotweer, te fris voor dat jurkje en weet ik niet wat ik aan moet! :'(
He bah, wat stom van het jurkje! Vestje/jasje oid geen optie? Veel plezier vandaag in elk geval, gaan jullie het (klein) vieren?
pi_154697764
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:08 schreef Myrr het volgende:
Wel besloten niet te gaan, maar nu wil hij hier steevast nog een jaar blijven zitten 8)7 Vette ruzie, want ik ga hier hoe dan ook niet blijven. Ik weet wel weer hoe dat gaat, want dan zit ik zo 24/7 thuis een beetje eenzaam te zijn en te teren op wanneer hij wel thuis is. Kan niet even 123 langs familie ofzo en al m'n vrienden zitten in m'n oude woonplaats, ken hier haast niemand (op at stapmensen na). Dat is prima als je werkt en naar school gaat, niet als je thuis zit.
Waarom wil hij nog een jaar blijven zitten?
pi_154697777
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:10 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Waarom wil hij nog een jaar blijven zitten?
Omdat hij dan ineens wel in zijn eentje alles kan betalen en ik dan zogenaamd niet hoef te werken, maar dat is mijn hele probleem, ik wil niet 24/7 hier vast zitten een beetje teren op wanneer iemand tijd heeft om iets te doen.

Dat rondje stad lopen heb ik ook wel gezien inmiddels. Wil gewoon terug.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 10:12:13 ]
pi_154697902
oh joh. Een jaar is zo voorbij. Zeker met een baby. :)
pi_154697969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:18 schreef Limone het volgende:
oh joh. Een jaar is zo voorbij. Zeker met een baby. :)
Ja, met 24/7 binnen zitten, heb niet eens een tuin of balkon, kan alleen uit het raam hangen. Ik ken hier niemand (of althans, niemand met wie ik nou echt een vriendschap op heb willen bouwen. Het is oppervlakkig en met deze mensen houd ik dat ook graag zo). Word er nu al doodongelukkig van als ik een paar dagen thuis ben en zometeen is er niemand die het heel even van me kan overnemen of iets.

Nou ja ik zoek gewoon verder en als ik iets vind kan hij meegaan. Niet echt zin om hier nog een jaar te zitten verpieteren.

En ik weet wat een verhuizing met zich meebrengt ;) heb al aardig wat afverhuisd, daarom het liefst zo snel mogelijk en niet straks.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 10:29:00 ]
pi_154698211
Nouja het is ieder zn goed recht om niet een jaar volledig thuis te willen zitten toch? Ik begrijp best dat als jij dat niet ziet zitten om wat voor reden dan ook, dat je dan niet blij wordt van de opmerkingen van je vriend.
:)
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:45:34 #87
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154698355
Myrr, maar als jij wilt blijven werken, dan doe je dat toch gewoon? Er zijn toch mogelijkheden genoeg voor kinderopvang. Ja, dat kost geld, maar als je een laag inkomen hebt (wat jullie gezien de bedragen die je noemde volgens mij wel hebben), dan krijg je daar ook toeslag voor.

Praat er iig over met je vriend! Met z'n drieën leven van een salaris wat gebaseerd is op 20 uur werken + stage (en onzekerheid over baan daarna) lijkt me verre van ideaal, ik welk huis je ook woont...
pi_154698537
Al verse baby's in aantocht?

Sillie, veel plezier vandaag!

Ik voel me alweer iets beter vandaag! Ik zal wel 1,5 week met griep ofzo rondgelopen hebben. Hopelijk gaat t nu de goede kant op..

Myrr, jullie hebben nog veel te bespreken!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:55:34 #89
409579 LuDann
All the way
pi_154698541
Lastig Myrr. Antikraak of tijdelijke verhuur is ook geen optie met een baby (tenminste, volgens mij nemen de meeste je niet aan als klant dan). Anders was dat misschien iets geweest om naar te kijken. Misschien wel dat er particulieren zijn die een pand tijdelijk willen verhuren.

Sillie: leuke dag gewenst. :)

Ik ben man vergeten te vragen of hij wat pakken drinken open wil draaien en hij is naar zijn werk. Met mijn reumatische vochtklauwtjes krijg ik zelf niks open dus het lijkt erop dat ik aan het water zit vandaag. :') Nja, wel gezond.
pi_154698579
Ach gos, LuDann. Geen buur die je even kan helpen? Wat een ongemak waar ik nog nooit aan heb gedacht.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:09:05 #91
409579 LuDann
All the way
pi_154698755
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:58 schreef Limone het volgende:
Ach gos, LuDann. Geen buur die je even kan helpen? Wat een ongemak waar ik nog nooit aan heb gedacht.
Ah gut, zo klink ik wel heel zielig. :@ :D Het valt best mee allemaal hoor, het is niet zo dat het ontzettend veel pijn doet gelukkig. Bij de buren aanbellen is ook weer zoiets, een dagje water overleef ik wel.

Ben benieuwd naar hoe het met Stippel gaat!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:09:21 #92
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154698759
Als t met mijn handen niet lukt, dan maak ik pakken open met mijn tanden :@ . Da's ook nog een optie LuDann ;)
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:11:42 #93
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154698801
Ik at gisteren erwtensoep :+ was lekker, maar vanocjtend tegen 5en was het nogsteeds niet gezakt ;( wat een prutnacht vol hele spannende boertjes en oprispingen. Goddank is alles binnen gebleven, snertkots lijkt me heul naar :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154698803
Geweld :P met een mes een gaatje erin prikken ofzo?

Hier 39 weken *O* Geen baby nog, sorry mensen...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:11:46 #95
409579 LuDann
All the way
pi_154698804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:09 schreef mousemicky het volgende:
Als t met mijn handen niet lukt, dan maak ik pakken open met mijn tanden :@ . Da's ook nog een optie LuDann ;)
:D Das een optie ja, misschien voorzichtig proberen als ik echt wanhopig zin krijg in wat anders. Jammer dat we alleen van die pakken met draaidoppen in huis hebben, van die vouwpakken was nog wel gelukt denk ik. :P
pi_154698825
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:11 schreef pinquit het volgende:
Ik at gisteren erwtensoep :+ was lekker, maar vanocjtend tegen 5en was het nogsteeds niet gezakt ;( wat een prutnacht vol hele spannende boertjes en oprispingen. Goddank is alles binnen gebleven, snertkots lijkt me heul naar :{
gatverdamme :') :D hahaha
pi_154698834
Succes Stippel! *O*

Als ik wat voor je open moet maken LuDann? Woon niet zo ver ;) kan nog wel tussen het klussen door :P

Lastig Myrr, snap dat he weg wil hoor!
SPOILER
pi_154698848
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:11 schreef LuDann het volgende:

[..]

:D Das een optie ja, misschien voorzichtig proberen als ik echt wanhopig zin krijg in wat anders. Jammer dat we alleen van die pakken met draaidoppen in huis hebben, van die vouwpakken was nog wel gelukt denk ik. :P
Als je maar niet je kaak ontwricht dan eh :+

Gewoon een lipje omhoog vouwen en met een schaar afknippen, lukt dat wel qua kracht enzo?
Mijn overgrootoma'tje heeft ooit haar hand gebroken op een pak melk met draaidop :') eigenwijs :D en dan daarna vloeken op welke idioot dan ook draaidoppen op die pakken doet o|O arm mens
  dinsdag 28 juli 2015 @ 11:16:19 #99
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154698886
O ja, bij pakken kun je natuurlijk ook gewoon de draaidop negeren en het lipje openknippen :P

Ik dacht meteen aan flessen, waarbij dat wat lastiger is...

Ik drink mezelf helemaal ziek aan roosvicee laxo (het werkt als een trein :@, en ik vind het best lekker) , maar die dop plakt altijd binnen 2 dagen helemaal vast, want suiker >:)
pi_154698909
ik drink eigenlijk alleen maar water gedurende dag. En 1 kop koffie...

Savonds soms water gemixt met vruchtensap, rabarbersap ofzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')