IK VIND HET ZO SPANNEND VOOR JULLIE!quote:Op maandag 27 juli 2015 19:57 schreef Stippelrientje het volgende:
update: Kreeg weer een andere gyn, maar ze gingen toen we in een discussie kwamen over de honderd meningen toch maar die ene fijne vragen wat zij er van vond. Ze had helemaal tijd voor ons gemaakt om face to face het er over te hebben.
Opties doorgenomen en toen vroeg ik of ze niet eerst wilde checken of ik daadwerkelijk al bezig was, want zo voelt het wel en of ze een strippoging wilde doen.
Bijna twee cm ontsluiting en strippen ging goed. Ze kon het hoofdje ook al goed voelen.
We mochten naar huis en ze lachte nog de raad toe bitterlemon of tonic drinken en pittig eten. Laat wurm maar komen.
Eerst even wat medicijnen op gehaald om bloeddruk op peil te houden. Morgenavond weer melden om vordering te bekijken en eventueel vliezen breken bij drie of meer cm. Hopelijk zet het vannacht gewoon door. Ik voel wel nog meer krampen dus op hoop van zege.
Ik vind het fijn dat ze een bevestiging gaf van hoe ik mij voel en hoe we er in staan.![]()
Voor nu gaan we radiostilte inik denk dat ik mij pas weer meld met echt ontsluiting in het ziekenhuis of baby op de buik gehad te hebben
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 19:56 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ga de volgende keer nou alsjeblieft bellen!!![]()
Gelukkig was het deze keer niks, maar wat als je nou te laat bent?
Ik snap echt niet dat de drempel zo hoog is als je echt zoveel pijn hebt....
(Ik bedoel het lief, maar ik word er echt een beetje "boos" van als ik je verhaal lees, ik wil je gewoon even een lieve schop onder je kont geven)
Ohh brrrquote:Op maandag 27 juli 2015 20:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kan geen warm eten zien of ruiken zonder naar de wc te rennen. Fijn met een all-in vakantie met avondetenbuffet. Gelukkig hebben ze een heel uitgebreid saladebuffet en schept mijn man dat heel lief voor me op.
First world problems
Het ontbijtbuffet isquote:Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohh brrr
Ik heb steeds geen idee of ik er trek in ga hebben, maar als mn bord eten voor mn neus staat kan ik toch heerlijk eten. Ik eet alleen wel echt kleinere porties nu (en ongeveer 10x zo vaak als normaal)
Stippel, succes hoor!!
quote:Op maandag 27 juli 2015 15:59 schreef FritzWepper het volgende:
Dank allemaal
[..]
23 maart 2016 zou het moeten zijn. Dus dat duurt nog wel
Handig zeg! Ook een warm welkom van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Fritz gefeliciteerden wat tof zo'n vroege echo.
Wij mogen 4 augustus. Volgens mijn eigen berekening zou ik rond 9 maart uitgerekend zijn. Handig qua familie, want we hebben al verjaardagen op 6,7,9,14,25 en 27 maart
Overigens heeft mijn man bedacht dat 4 maart de ultieme datum zou zijn. A is op 16-9 geboren. Voor hem als TV-techniek-nerd was dat supertof want 16:9 is breedbeeld. En 4:3.. Jawel.. Het oude vierkante beeldformaat.
Heerlijk dat van die beeldformaten. Welkom
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 21:17:45 ]
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:15 schreef Myrr het volgende:
Ik ben op de roze wolk beland. De afgelopen dagen zo ontzettend vrolijk en lief, er komt geen einde aan.
Buik klimt ook omhoog want jawel, ik kan wel 1/3e kannetje volplassen per keeren hoef minder vaak. Nog even van proberen te genieten een paar weken tot die voetjes er op gaan stampen. Wel begint misselijkheid weer terug te komen.
Fijn die roze wolk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over je spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:15 schreef Myrr het volgende:
Ik ben op de roze wolk beland. De afgelopen dagen zo ontzettend vrolijk en lief, er komt geen einde aan.
Buik klimt ook omhoog want jawel, ik kan wel 1/3e kannetje volplassen per keeren hoef minder vaak. Nog even van proberen te genieten een paar weken tot die voetjes er op gaan stampen. Wel begint misselijkheid weer terug te komen.
Ik vind jouw vriend eigenlijk best verstandig... zeker met een kindje ga jij 20 euro boodschappen per week echt niet redden, ook niet bij een lidl of aldi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1050 is heel veel geld,en daarnaast komen dan nog extra abo's enz...
Nu kan ik niet in jullie portomonnee kijken maar t is een fikse verhoging van 650 naar 1050....S. 2014
J. 2016
En ik haak nog even aan; tis ex. Dus je gemeenteheffingen etc komen er waarschijnlijk ook nog bovenop? Dan moet je al snel aan nog is 80-100 euro oer maand denken..quote:Op maandag 27 juli 2015 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vind jouw vriend eigenlijk best verstandig... zeker met een kindje ga jij 20 euro boodschappen per week echt niet redden, ook niet bij een lidl of aldi...
1050 is heel veel geld,en daarnaast komen dan nog extra abo's enz...
Nu kan ik niet in jullie portomonnee kijken maar t is een fikse verhoging van 650 naar 1050....
quote:Op maandag 27 juli 2015 22:03 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Fijn die roze wolk!![]()
Over je spoiler:/ontlurktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./terug in lurkermodus
Geen servicekosten en gemeenteheffingen (laatste betaalt de verhuurder), puur GWL en tv/ internet.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:12 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En ik haak nog even aan; tis ex. Dus je gemeenteheffingen etc komen er waarschijnlijk ook nog bovenop? Dan moet je al snel aan nog is 80-100 euro oer maand denken..
Ik denk dat je ook even goed moet kijken naar bijverdienen en stufi, want (als ik goed lees) komt je vriend wel dicht bij die bijverdiengrens zo.. Ik weet niet of inkomen van partners dan ook al meetelt. Zou zuur zijn als je vervolgens een smak geld moet terug betalen..quote:Op maandag 27 juli 2015 22:21 schreef Myrr het volgende:
Denk inderdaad dat ik deze droom moet laten gaan. Het is zo'n perfecte woning.
[..]
Geen servicekosten en gemeenteheffingen (laatste betaalt de verhuurder), puur GWL en tv/ internet.
Maar ik zie het denk ik inderdaad te rooskleurig in.
Vriend gaat op stage verdienen naar een 20 urige werkweek, zit om en nabij de 1000, daarop studiefinanciering en partnertoeslag, plus wat hij nog mag verdienen. Daarbij dan mijn loon, wil rond de 600/800 komen (krijg een tientje per uur). Zodra ik zelf weer stufi krijg en werk zit het een stuk hoger.
Het is haalbaar, maar krap.
Woning staat in Woerden maar (nog) niet op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |