abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154678133
2015

30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen) (fictieve 30e plek)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr

14 februari: Frummeltje86
25 februari: Sicilia

2 maart: L0t..
4 maart: LadyBlack
29 maart: Mapiya

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via DM :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154678157
En toen had ik even niet door dat ik hem dichtgooide. :7

Oh, dames en heren, als er iets gewijzigd moet worden in de op. Quote me dan even of stuur een DM :)

[ Bericht 40% gewijzigd door J0ycie88 op 27-07-2015 18:06:19 ]
pi_154679319
Ik vries alleen restjes in... :)
Schudden voor gebruik
  maandag 27 juli 2015 @ 17:56:57 #4
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154679457
Hier wel veel in de vriezer. Leve onregelmatige diensten
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154679662
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 17:50 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik vries alleen restjes in... :)
Hier normaal ook. Nu kook ik gewoon dubbel een paar keer. En dan gooi ik ongeveer 2 porties van alles in de vriezer :)
Ik eet vaak alleen, dus eigenlijk doen we altijd wel dubbel koken zodat ik op dagen alleen niet altijd voor mezelf hoeft te staan kokkerellen. Alleen in de zomer gebeurt dat niet vaak. Dan eet ik makkelijk salades etc.

Maar ik heb nu dus al heel de middag zin in soep.....
  maandag 27 juli 2015 @ 18:11:51 #6
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154679799
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar ik heb nu dus al heel de middag zin in soep.....
Lol, ik heb net de Toscaanse tomatensoep in de plee gegooid omdat m'n vriendin te misselijk is om het te eten _O-
pi_154679973
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:11 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Lol, ik heb net de Toscaanse tomatensoep in de plee gegooid omdat m'n vriendin te misselijk is om het te eten _O-
Haha dat zal nog wel vaker gebeuren ;) Hier in de beginweken maar heel weinig warm gegeten, dat kon ik gewoon echt niet waarderen, dus veel salades, brood, rauwe groente.

Ik ga zo lekker aan mijn maaltijdsalade beginnen :)
pi_154680014
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:18 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Haha dat zal nog wel vaker gebeuren ;) Hier in de beginweken maar heel weinig warm gegeten, dat kon ik gewoon echt niet waarderen, dus veel salades, brood, rauwe groente.

Ik ga zo lekker aan mijn maaltijdsalade beginnen :)
De mandarijntjes gingen hier in zo'n hoog tempo dat manlief zich na een paar dagen begon af te vragen wanneer ik oranje zou worden. :+
Professioneel gifmenger.
pi_154680093
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

De mandarijntjes gingen hier in zo'n hoog tempo dat manlief zich na een paar dagen begon af te vragen wanneer ik oranje zou worden. :+
Ik heb echt van die manies. Eerst had ik het met sinaasappelen, toen met kiwis en nu met nectarines!
pi_154680325
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:20 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Had ik bij de oudste ook ja :Y zakken vol mandarijnen gegeten die eerste weken. :')

restjes vries ik soms in. Het enige wat ik invries en wat we dan daadwerkelijk eten is rendang. De rest van de restjes zijn 1persoonsporties en die geef ik eens in de zoveel tijd mee voor mn dementerende oma of aan mijn andere opa en oma. Die brengen het dan bij mn oom die alleen is. Hij blij en ik hoef niets weg te gooien. Ideaal wat mij betreft. :)
:)
pi_154680357
Razz: ik vind dat je man gelijk heeft qua datum! Is namelijk een mooie datum om jarig te zijn weet ik uit ervaring ;).
Dan ga ik met een UD van 19-9 gewoon ook voor 16-9 en jij voor 4-3. Deal?

Wat betreft bellen, heb het me vannacht wel even afgevraagd maar de drempel om te bellen is zooo hoog.
En vandaag geen buikpijn meer gehad en ik voel de baby zo af en toe bewegen dus ben nu niet meer ongerust. Ik hou het alleen wel even in de gaten.
pi_154680380
ik heb echt nergens last van gehad met eten, ook niet in het begin...

Ik ga niet van te voren invriezen. We hebben maar een piepklein vriezertje. Als we geen zin hebben om te koken kunnen we altijd bestellen of de duutser kan iets gaan halen. Genoeg hiier in de buurt...
pi_154680753
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:33 schreef Malteser het volgende:
Razz: ik vind dat je man gelijk heeft qua datum! Is namelijk een mooie datum om jarig te zijn weet ik uit ervaring ;).
Dan ga ik met een UD van 19-9 gewoon ook voor 16-9 en jij voor 4-3. Deal?

Wat betreft bellen, heb het me vannacht wel even afgevraagd maar de drempel om te bellen is zooo hoog.
En vandaag geen buikpijn meer gehad en ik voel de baby zo af en toe bewegen dus ben nu niet meer ongerust. Ik hou het alleen wel even in de gaten.
Wat je omschreef klinkt voor mij als een typische maagzuurbuikpijn aanvaldinges. Maar als jij je zorgen maakt dan bel je he. Echt daar is je verloskundige voor. Sterker nog, zonder informatie van jou over hoe het gaat is je verloskundige niet in staat om haar werk (goed) te doen.

Het is een diensttelefoon, eentje die 24/7 bereikbaar is. Voel je alsjeblieft niet bezwaard om te bellen, daar is het ding voor.

Ik word zelf maar van 1 soort telefoontje nijdig en dat zijn de broekzakgesprekken uit het ziekenhuis :') mijn stagepraktijk begint met een A en staat daar dus als eerste in de telefoon. Hoe vaak ik niet gebeld ben door het ziekenhuis en dat je dan gezellig de koffiekamer hoort of een live bevalling op de achtergrond :') blokkeer die krengen nou ns. Vooral s nachts is t niet grappig om 6 keer achter elkaar zo'n telefoontje te krijgen :') t is niet alsof ik mijn geluid uit kan doen ofzo...
:)
pi_154681401
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

Wat je omschreef klinkt voor mij als een typische maagzuurbuikpijn aanvaldinges. Maar als jij je zorgen maakt dan bel je he. Echt daar is je verloskundige voor. Sterker nog, zonder informatie van jou over hoe het gaat is je verloskundige niet in staat om haar werk (goed) te doen.

Het is een diensttelefoon, eentje die 24/7 bereikbaar is. Voel je alsjeblieft niet bezwaard om te bellen, daar is het ding voor.

Ik word zelf maar van 1 soort telefoontje nijdig en dat zijn de broekzakgesprekken uit het ziekenhuis :') mijn stagepraktijk begint met een A en staat daar dus als eerste in de telefoon. Hoe vaak ik niet gebeld ben door het ziekenhuis en dat je dan gezellig de koffiekamer hoort of een live bevalling op de achtergrond :') blokkeer die krengen nou ns. Vooral s nachts is t niet grappig om 6 keer achter elkaar zo'n telefoontje te krijgen :') t is niet alsof ik mijn geluid uit kan doen ofzo...
Fijn, dank voor de bevestiging! Tot nu toe nog geen last gehad van maagzuur of wat dan ook (behalve het spugen iedere morgen) maar zou natuurlijk heel goed kunnen! Het zat bovenin mijn buik, iets links van het midden.
Vannacht maakte ik me wel zorgen, totdat de pijn echt afnam. Nu meer zoiets van "ik hou het in de gaten".

En de VK zegt ook steeds dat ik echt moet bellen als er iets is maar mčn wat is die drempel hoog. Je wilt ook niet bellen voor niets.

En die broekzakgesprekken, dat is inderdaad niet grappig :7.
pi_154681888
Fritz :W
  maandag 27 juli 2015 @ 19:33:45 #16
409579 LuDann
All the way
pi_154682179
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:22 schreef MissBliss het volgende:

Ik had vanmorgen mijn groeiecho, tijdens de echo kwamen er allemaal cijfers op het scherm en schrok ik wel weer, want hij is toch wel erg klein. Sommige onderdelen lopen 4 weken achter ongeveer. Toen liet ze de curves zien en was hij wel gegroeid gelukkig, maar in mijn ogen maar heel weinig dus ik zat alweer te janken. Nog steeds P3 allemaal. Hoofdje zat wel op P10 ongeveer. Beentje was erg klein, zeker tov vorige week. Toen CTG en bloeddruk, was weer allemaal goed, baby beweegt heel goed (véél!). Daarna gesprek met de gyn. Hij was heel tevreden! :) Ik had stiekem gehoopt op een enorme groeispurt, maar hij was tevreden met de groei die er was dus toen was ik weer een stuk geruster :)
Baby wordt nu geschat op 1800 gram ongeveer.

Daarna nog de bevalling aangekaart en het stomme gesprek dat ik met die verpleegster heb gehad. De gyn was daar helemaal niet blij mee, want het schetst een heel verkeerd beeld van hoe ze het daar doen. Er is veel meer mogelijk dan ik dacht en ze kijken ook echt naar mij en mijn wensen. Zo was een baarkruk bijvoorbeeld gewoon mogelijk, terwijl die vrouw dat al helemaal afschreef. Nog een hele opluchting dus!

Dus ik mag weer een weekje gaan niksen :P En dan volgende week weer echo en controle (en elke dag ctg dus).

Verder was gisteren mijn moeder hier en staat de box nu en hebben we heeft zij alle babywasjes gedaan *O* O+ En het kamertje nog wat op orde gebracht dus dat is helemaal klaar nu! (Op gordijntjes na, en evt een stoel). Dus daar werd ik ook wel gelukkig van :D
Fijn dat ze tevreden zijn in het ziekenhuis. Je ukkie groeit gewoon lekker door en dat is super. Hopen dat 'ie het nog een tijdje erg prettig heeft in jouw buik. :Y Goed nieuws allemaal, ook van de plannen met betrekking tot bevallen en het kamertje.

quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:36 schreef Daui het volgende:
Het ziekenhuis is stom.
Kwam een gynaecoloog langs. Dat ze alweer mijn baarmoedermond willen meten. Maar mijn partner is werken en ze wil het vandaag doen.
Zei ze misschien is hetzelfde gebleven of misschien 1. En of het anders niet alleen kon. Gelukkig komt mijn moeder zo om te zeggen dat ik het alleen doe met mijn partner erbij. Ik heb beloofd alle confrontaties aan anderen over te laten
Hoe is dit afgelopen?

quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:17 schreef FritzWepper het volgende:
Hallo allemaal. Misschien een beetje te vroeg om me hier al te melden, want met 5w5d is het nog zo pril, maar in het streepjestopic kan ik ook niet echt meer meeposten nu. Vriendin heeft gisteravond een echo gemaakt, dus het is niet langer exclusief ons geheim. Alles zag er goed uit, ze heeft zelfs hartactiviteit kunnen zien :)
Gefeliciteerd en welkom!
  maandag 27 juli 2015 @ 19:41:04 #17
409579 LuDann
All the way
pi_154682359
Vriezervoer: dat is wel een idee, ik vries normaal gesproken nooit wat in. Onze vriezer is nogal klein ook, en nu deels in beslag genomen door een groot stuk bruidstaart. :P Maar ik moet er wel wat in kwijt kunnen denk ik.

Over bellen als je je druk maakt: ik vind het niet moeilijk om me over die drempel heen te zetten. Het idee dat ze me misschien een zeur vinden is niet leuk, maar als ik dat afzet tegenover wat er kan gebeuren als je een keer te weinig belt dan valt dat in het niet. Het gaat om een mensenleven, de toekomst van mijn baby. Daar wil ik best een paar keer onnodig voor bellen. Daar heeft het verhaal van LE en haar gezin ook alles mee te maken; ik vind het zo hartverscheurend wat zij moeten doormaken... dat speelt altijd mee in mijn achterhoofd.

Ik kan soms zelfs een beetje kwaad worden als ik ergens lees (niet hier hoor, maar na googlen op iets, zo'n babybytes forum ofzo) dat mensen serieuze klachten hebben en dan toch een dag afwachten. :@ 99 keer gaat het goed, maar wat verschrikkelijk als het dan fout gaat...
pi_154682538
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:11 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

ja en tomaten... werken ook in op het zuur in je buik ^^,
Schudden voor gebruik
pi_154682644
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:41 schreef LuDann het volgende:

Over bellen als je je druk maakt: ik vind het niet moeilijk om me over die drempel heen te zetten. Het idee dat ze me misschien een zeur vinden is niet leuk, maar als ik dat afzet tegenover wat er kan gebeuren als je een keer te weinig belt dan valt dat in het niet. Het gaat om een mensenleven, de toekomst van mijn baby. Daar wil ik best een paar keer onnodig voor bellen. Daar heeft het verhaal van LE en haar gezin ook alles mee te maken; ik vind het zo hartverscheurend wat zij moeten doormaken... dat speelt altijd mee in mijn achterhoofd.

Ik kan soms zelfs een beetje kwaad worden als ik ergens lees (niet hier hoor, maar na googlen op iets, zo'n babybytes forum ofzo) dat mensen serieuze klachten hebben en dan toch een dag afwachten. :@ 99 keer gaat het goed, maar wat verschrikkelijk als het dan fout gaat...
En als ik dit zo lees denk ik: je hebt 200% gelijk! Dank je!

En toch belde ik de vorige keer veel te laat toen ik de baby niet goed meer voelde... Iets met niet tot last willen zijn :@.
Maar de verloskundige was toen ook echt not amused wat betreft mijn late bellen. "Jij en alleen jij voelt de baby in je buik bewegen. Jij kent het ritme. Ik wil echt dat je meteen belt als je de baby minder voelt of als er iets anders aan de hand is, ik check het liever 1000 keer 'voor niks' dan 1 keer te laat."
pi_154682698
quote:
Vriezervoer: dat is wel een idee, ik vries normaal gesproken nooit wat in. Onze vriezer is nogal klein ook, en nu deels in beslag genomen door een groot stuk bruidstaart. :P Maar ik moet er wel wat in kwijt kunnen denk ik.

Mijn gyn zegt het ook elke controle heel duidelijk.. Als er iets iets, als je je anders voelt als anders of als de je de baby minder voelt. Dan moet je gewoon bellen, daar zijn we voor en dat is niet erg.

Maar ik snap die drempel wel, want die voel ik zelf ook. Maar het is niet nodig.
pi_154682778
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:52 schreef Malteser het volgende:

[..]

En toch belde ik de vorige keer veel te laat toen ik de baby niet goed meer voelde... Iets met niet tot last willen zijn :@.
Maar de verloskundige was toen ook echt not amused wat betreft mijn late bellen. "Jij en alleen jij voelt de baby in je buik bewegen. Jij kent het ritme. Ik wil echt dat je meteen belt als je de baby minder voelt of als er iets anders aan de hand is, ik check het liever 1000 keer 'voor niks' dan 1 keer te laat."

Ga de volgende keer nou alsjeblieft bellen!! :* :*
Gelukkig was het deze keer niks, maar wat als je nou te laat bent?
Ik snap echt niet dat de drempel zo hoog is als je echt zoveel pijn hebt....
(Ik bedoel het lief, maar ik word er echt een beetje "boos" van als ik je verhaal lees, ik wil je gewoon even een lieve schop onder je kont geven :*)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154682826
update: Kreeg weer een andere gyn, maar ze gingen toen we in een discussie kwamen over de honderd meningen toch maar die ene fijne vragen wat zij er van vond. Ze had helemaal tijd voor ons gemaakt om face to face het er over te hebben.

Opties doorgenomen en toen vroeg ik of ze niet eerst wilde checken of ik daadwerkelijk al bezig was, want zo voelt het wel en of ze een strippoging wilde doen.
Bijna twee cm ontsluiting en strippen ging goed. Ze kon het hoofdje ook al goed voelen.

We mochten naar huis en ze lachte nog de raad toe bitterlemon of tonic drinken en pittig eten. Laat wurm maar komen.

Eerst even wat medicijnen op gehaald om bloeddruk op peil te houden. Morgenavond weer melden om vordering te bekijken en eventueel vliezen breken bij drie of meer cm. Hopelijk zet het vannacht gewoon door. Ik voel wel nog meer krampen dus op hoop van zege.

Ik vind het fijn dat ze een bevestiging gaf van hoe ik mij voel en hoe we er in staan. O+

Voor nu gaan we radiostilte in ;) ik denk dat ik mij pas weer meld met echt ontsluiting in het ziekenhuis of baby op de buik gehad te hebben ;)

:*
Schudden voor gebruik
pi_154682857
Wat fijn stippel!! Succes :*
pi_154682907
quote:

HELEMAAL EENS!
Schudden voor gebruik
  maandag 27 juli 2015 @ 20:05:33 #25
409579 LuDann
All the way
pi_154683079
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:52 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ben blij dat je gaat bellen. :Y Had niet zozeer jouw verhaal voor ogen hoor, meer die vrouwen die met 30 weken zwangerschap klagen over krampen en vochtverlies en dan op zo'n forum vragen of ze daarmee nog 2 dagen kunnen wachten tot hun afspraak. Dat vind ik toch zo idioot.

Wat anderen ook al zeggen: gewoon bellen! Als je hier over een jaar aan terug denkt met je gezonde baby dan zal het je echt aan je kont roesten of je heel misschien een keer als een zeur bent overgekomen (wat volgens mij echt geen enkele vk zal denken overigens).
  maandag 27 juli 2015 @ 20:06:32 #26
409579 LuDann
All the way
pi_154683122
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:57 schreef Stippelrientje het volgende:
update: Kreeg weer een andere gyn, maar ze gingen toen we in een discussie kwamen over de honderd meningen toch maar die ene fijne vragen wat zij er van vond. Ze had helemaal tijd voor ons gemaakt om face to face het er over te hebben.

Opties doorgenomen en toen vroeg ik of ze niet eerst wilde checken of ik daadwerkelijk al bezig was, want zo voelt het wel en of ze een strippoging wilde doen.
Bijna twee cm ontsluiting en strippen ging goed. Ze kon het hoofdje ook al goed voelen.

We mochten naar huis en ze lachte nog de raad toe bitterlemon of tonic drinken en pittig eten. Laat wurm maar komen.

Eerst even wat medicijnen op gehaald om bloeddruk op peil te houden. Morgenavond weer melden om vordering te bekijken en eventueel vliezen breken bij drie of meer cm. Hopelijk zet het vannacht gewoon door. Ik voel wel nog meer krampen dus op hoop van zege.

Ik vind het fijn dat ze een bevestiging gaf van hoe ik mij voel en hoe we er in staan. O+

Voor nu gaan we radiostilte in ;) ik denk dat ik mij pas weer meld met echt ontsluiting in het ziekenhuis of baby op de buik gehad te hebben ;)

:*
IK VIND HET ZO SPANNEND VOOR JULLIE! :@ :D *O*

Kom er maar uit baby Stippel! *G*
pi_154683287
Succes Stippel!
pi_154683342
Ik kan geen warm eten zien of ruiken zonder naar de wc te rennen. Fijn met een all-in vakantie met avondetenbuffet :') . Gelukkig hebben ze een heel uitgebreid saladebuffet en schept mijn man dat heel lief voor me op.

First world problems O+
pi_154683537
Wat spannend stippel!! Succes! *G*
pi_154683548
Stippel!! Spannend O+ Veel succes *O*
pi_154683581
Stippel: succes!! *G*
pi_154683615
Stippel zet 'm op! *O*
pi_154683677
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:56 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ga de volgende keer nou alsjeblieft bellen!! :* :*
Gelukkig was het deze keer niks, maar wat als je nou te laat bent?
Ik snap echt niet dat de drempel zo hoog is als je echt zoveel pijn hebt....
(Ik bedoel het lief, maar ik word er echt een beetje "boos" van als ik je verhaal lees, ik wil je gewoon even een lieve schop onder je kont geven :*)
:* dankjewel
pi_154684101
Succes Stippel! Hopelijk zet het door en verloopt alles goed!
pi_154684207
Succes Stippel!
  maandag 27 juli 2015 @ 20:40:33 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154684384
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kan geen warm eten zien of ruiken zonder naar de wc te rennen. Fijn met een all-in vakantie met avondetenbuffet :') . Gelukkig hebben ze een heel uitgebreid saladebuffet en schept mijn man dat heel lief voor me op.

First world problems O+
Ohh brrr :')

Ik heb steeds geen idee of ik er trek in ga hebben, maar als mn bord eten voor mn neus staat kan ik toch heerlijk eten. Ik eet alleen wel echt kleinere porties nu (en ongeveer 10x zo vaak als normaal :') )

Stippel, succes hoor!! :%
pi_154684482
succes stippel! :%
pi_154684699
Je hoeft i.i.g. niet te twijfelen Razz :D
Maar wel vervelend dat je daar zo'n last van hebt op vakantie en lekker onhandig ook met zo'n buffet.
pi_154684710
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ohh brrr :')

Ik heb steeds geen idee of ik er trek in ga hebben, maar als mn bord eten voor mn neus staat kan ik toch heerlijk eten. Ik eet alleen wel echt kleinere porties nu (en ongeveer 10x zo vaak als normaal :') )

Stippel, succes hoor!! :%
Het ontbijtbuffet is O+ O+ O+ met yoghurt en fruit en brood en croissantjes en eitjes en daarna heb ik dan steeds spijt dat ik zoveel heb gegeten :') .

En voor de misselijkheid tussendoor heb ik de Matzes maar weer in huis gehaald. Als ik die blijf knagen dan valt het mee. (Lees: dan komt er tenminste niks uit)
pi_154685160
Stippelbaby is onderweg! *O* *O* *O*
Succes! :*

quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:59 schreef FritzWepper het volgende:
Dank allemaal :)

[..]

23 maart 2016 zou het moeten zijn. Dus dat duurt nog wel :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig zeg! Ook een warm welkom van mij.

quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Fritz gefeliciteerd *O* en wat tof zo'n vroege echo.

Wij mogen 4 augustus. Volgens mijn eigen berekening zou ik rond 9 maart uitgerekend zijn. Handig qua familie, want we hebben al verjaardagen op 6,7,9,14,25 en 27 maart :D

Overigens heeft mijn man bedacht dat 4 maart de ultieme datum zou zijn. A is op 16-9 geboren. Voor hem als TV-techniek-nerd was dat supertof want 16:9 is breedbeeld. En 4:3.. Jawel.. Het oude vierkante beeldformaat :') .
_O- Heerlijk dat van die beeldformaten. Welkom *O*
  maandag 27 juli 2015 @ 21:12:07 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154685531
Razz :D beeldformaten _O- i dare you!

Wij hadden trouwens ook al met 5wk6 een echo (mét hartactiviteit O+ ), maar dat was een beetje per ongeluk te vroeg ingepland door het ziekenhuis, dus morgen mogen we nog een keer komen *O*
pi_154685618
Ik ben op de roze wolk beland. De afgelopen dagen zo ontzettend vrolijk en lief, er komt geen einde aan.

Buik klimt ook omhoog want jawel, ik kan wel 1/3e kannetje volplassen per keer _O_ en hoef minder vaak. Nog even van proberen te genieten een paar weken tot die voetjes er op gaan stampen. Wel begint misselijkheid weer terug te komen. -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 21:17:45 ]
pi_154687220
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:15 schreef Myrr het volgende:
Ik ben op de roze wolk beland. De afgelopen dagen zo ontzettend vrolijk en lief, er komt geen einde aan.

Buik klimt ook omhoog want jawel, ik kan wel 1/3e kannetje volplassen per keer _O_ en hoef minder vaak. Nog even van proberen te genieten een paar weken tot die voetjes er op gaan stampen. Wel begint misselijkheid weer terug te komen. -O-

SPOILER
Fijn die roze wolk! :)

Over je spoiler:
SPOILER
pi_154687371
SPOILER
pi_154687391
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:15 schreef Myrr het volgende:

SPOILER
Ik vind jouw vriend eigenlijk best verstandig... zeker met een kindje ga jij 20 euro boodschappen per week echt niet redden, ook niet bij een lidl of aldi...

1050 is heel veel geld,en daarnaast komen dan nog extra abo's enz...
Nu kan ik niet in jullie portomonnee kijken maar t is een fikse verhoging van 650 naar 1050....
S. 2014
J. 2016
pi_154687458
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik vind jouw vriend eigenlijk best verstandig... zeker met een kindje ga jij 20 euro boodschappen per week echt niet redden, ook niet bij een lidl of aldi...

1050 is heel veel geld,en daarnaast komen dan nog extra abo's enz...
Nu kan ik niet in jullie portomonnee kijken maar t is een fikse verhoging van 650 naar 1050....
En ik haak nog even aan; tis ex. Dus je gemeenteheffingen etc komen er waarschijnlijk ook nog bovenop? Dan moet je al snel aan nog is 80-100 euro oer maand denken..
pi_154687603
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:03 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Fijn die roze wolk! :)

Over je spoiler:
SPOILER
/ontlurkt
SPOILER
/terug in lurkermodus
pi_154687773
Denk inderdaad dat ik deze droom moet laten gaan. Het is zo'n perfecte woning. ;(

quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:12 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En ik haak nog even aan; tis ex. Dus je gemeenteheffingen etc komen er waarschijnlijk ook nog bovenop? Dan moet je al snel aan nog is 80-100 euro oer maand denken..
Geen servicekosten en gemeenteheffingen (laatste betaalt de verhuurder), puur GWL en tv/ internet.

Maar ik zie het denk ik inderdaad te rooskleurig in.

Vriend gaat op stage verdienen naar een 20 urige werkweek, zit om en nabij de 1000, daarop studiefinanciering en partnertoeslag, plus wat hij nog mag verdienen. Daarbij dan mijn loon, wil rond de 600/800 komen (krijg een tientje per uur). Zodra ik zelf weer stufi krijg en werk zit het een stuk hoger.

Het is haalbaar, maar krap.

Woning staat in Woerden maar (nog) niet op internet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 22:24:01 ]
pi_154687982
Het nare is alleen dat ik al een tijdje aan het kijken ben, en alles zo'n beetje op die prijs uitkomt. Waar we vandaag gekeken hebben is alleen stukken groter, hij zou er eigenlijk veel meer voor moeten vragen.

Boh ik kan wel janken. :')

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 22:29:55 ]
pi_154688233
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:21 schreef Myrr het volgende:
Denk inderdaad dat ik deze droom moet laten gaan. Het is zo'n perfecte woning. ;(

[..]

Geen servicekosten en gemeenteheffingen (laatste betaalt de verhuurder), puur GWL en tv/ internet.

Maar ik zie het denk ik inderdaad te rooskleurig in.

Vriend gaat op stage verdienen naar een 20 urige werkweek, zit om en nabij de 1000, daarop studiefinanciering en partnertoeslag, plus wat hij nog mag verdienen. Daarbij dan mijn loon, wil rond de 600/800 komen (krijg een tientje per uur). Zodra ik zelf weer stufi krijg en werk zit het een stuk hoger.

Het is haalbaar, maar krap.

Woning staat in Woerden maar (nog) niet op internet.
Ik denk dat je ook even goed moet kijken naar bijverdienen en stufi, want (als ik goed lees) komt je vriend wel dicht bij die bijverdiengrens zo.. Ik weet niet of inkomen van partners dan ook al meetelt. Zou zuur zijn als je vervolgens een smak geld moet terug betalen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')