quote:Op maandag 27 juli 2015 22:17 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
/ontlurktZit inderdaad in Utrecht en voor de plek zeker een goede deal (op het stadhuisplein), maar ik wil hier echt heel graag weg, het is geen plek voor een kind. De eerste paar maanden wel prima, maar zodra het gaat kruipen, krijg de kriebels ervan. Naar buiten is ook een hele opgave (verhuurster wil niets in de gang hebben staan) met die trappen. Zie het niet zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./terug in lurkermodus
Wil wel even wachten nog, alleen goedkoper wordt hem niet. Tenzij we dus in een of andere gare buitenwijk gaan wonen waar ik m'n kind niet laat opgroeien.Mijn loon mag niet hoger zijn dan ¤ 9.234,45 vandaar ook 600/800quote:Op maandag 27 juli 2015 22:35 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook even goed moet kijken naar bijverdienen en stufi, want (als ik goed lees) komt je vriend wel dicht bij die bijverdiengrens zo.. Ik weet niet of inkomen van partners dan ook al meetelt. Zou zuur zijn als je vervolgens een smak geld moet terug betalen..
Dat van hem niet hoger dan ¤ 13.856,11
Dat is dan 23.000 met daarbovenop nog zijn stufi zo'n 700. Ja ben ik nou gek of houden we gewoon geld over. Volgens de rekensom (en als we geen medische kosten krijgen uiteraard) moet het gewoon kunnen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 22:46:35 ]
En wat als 1 van jullie onverhoopt thuis komt te zitten en er inkomenstechnisch op achteruit keldert, of als vriend geen baan vind na stage?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zit inderdaad in Utrecht en voor de plek zeker een goede deal (op het stadhuisplein), maar ik wil hier echt heel graag weg, het is geen plek voor een kind. De eerste paar maanden wel prima, maar zodra het gaat kruipen, krijg de kriebels ervan. Naar buiten is ook een hele opgave (verhuurster wil niets in de gang hebben staan) met die trappen. Zie het niet zitten.
Wil wel even wachten nog, alleen goedkoper wordt hem niet.
[..]
Mijn loon mag niet hoger zijn dan ¤ 9.234,45 vandaar ook 600/800
Dat is dan 23.000 met daarbovenop nog zijn stufi zo'n 700. Ja ben ik nou gek of houden we gewoon geld over. Volgens de rekensom (en als we geen medische kosten krijgen uiteraard) moet het gewoon kunnen.
Ik bedoelde eigenlijk het huis waar je was gaan kijken, ik dacht dat die ook in Utrecht wasquote:Op maandag 27 juli 2015 22:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zit inderdaad in Utrecht en voor de plek zeker een goede deal (op het stadhuisplein), maar ik wil hier echt heel graag weg, het is geen plek voor een kind. De eerste paar maanden wel prima, maar zodra het gaat kruipen, krijg de kriebels ervan. Naar buiten is ook een hele opgave (verhuurster wil niets in de gang hebben staan) met die trappen. Zie het niet zitten.
Wil wel even wachten nog, alleen goedkoper wordt hem niet. Tenzij we dus in een of andere gare buitenwijk gaan wonen waar ik m'n kind niet laat opgroeien.
Hij is leraar in opleiding, dat komt wel goed. Heeft tijdens zijn vorige stage zelfs al een baan aangeboden gekregen maar dat heeft hij natuurlijk niet gedaan (komt opleiding in gevaar).quote:
Nee daar moet ik nog minstens drie jaar op wachten helaas, dat was inderdaad echt perfect geweest.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het huis waar je was gaan kijken, ik dacht dat die ook in Utrecht was. Je huurprijs nu is niet een vrij goede deal maar een waanzinnig goede deal voor die locatie en oppervlakte, haha. Voor Utrechtse begrippen dan. Kan me voorstellen dat je dat niet echt ideaal vind voor een kind. Sta je al lang ingeschreven bij woningnet? Anders zou je kunnen kijken of je al in aanmerking komt voor een sociale woning. Wellicht dat de wachttijd voor een huis in woerden wat korter is
.
Particulier? Als het die op de Achterstraat is was ze ons net voor. Dat was zo'n beetje de enige haalbare in lange tijd.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:54 schreef Mapiya het volgende:
En appartementen in Woerden? Ik weet dat die er ook wel te vinden zijn.
Een vriendin van mij gaat binnenkort een appartement huren daar (met 2 kinderen)
Particulier inderdaad maar straatnaam geen idee. Wel tijdelijk in afwachting van hun koopwoning.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Particulier? Als het die op de Achterstraat is was ze ons net voor. Dat was zo'n beetje de enige haalbare in lange tijd.
Hmmm, zou je een balletje kunnen opgooien voor me?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:57 schreef Mapiya het volgende:
[..]
Particulier inderdaad maar straatnaam geen idee. Wel tijdelijk in afwachting van hun koopwoning.
Kat in huis nemen? Vallen zetten? (morgen) de ongediertebestrijding bellen?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:09 schreef Myrr het volgende:
Brrrrrrrr muizen houden weer een feestje hier. Zie er nu gewoon twee rondwandelen.
Verhuurder wil dat niet betalen. Onderburen hebben een kat, vermoedelijk dat ze daarom naar boven komen allemaal. Vind het te klein hier om zelf een kat te nemen (en kattenbak, die staat dan continu hier in de kamer), maar als het goed is zou die onderburenkat een huiskat worden dus ik ga ze morgen even appen.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kat in huis nemen? Vallen zetten? (morgen) de ongediertebestrijding bellen?
Huur opschorten tot het probleem geregeld is?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Verhuurder wil dat niet betalen. Onderburen hebben een kat, vermoedelijk dat ze daarom naar boven komen allemaal. Vind het te klein hier om zelf een kat te nemen (en kattenbak, die staat dan continu hier in de kamer), maar als het goed is zou die onderburenkat een huiskat worden dus ik ga ze morgen even appen.
Vallen liggen overalvangen ook regelmatig, maar het zijn er veel te veel.
Het was een verassing. Ben wel gaan posten toen ik vermoedens kreeg, en toen ook geschrokken dat het echt zo was.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:17 schreef Kimpossible het volgende:
Myrr postte jij nou ook in wohts of was deze zwangerschap een verrassingscadeautje?
Moeten we eigenlijk wel doen ja. Het is te walgelijk voor woorden. Vorige keer riep hij (tegen oude bewoonster) dat ze dan hun zooi maar op moesten ruimen. Nou, daar ligt het niet aan hoor.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Huur opschorten tot het probleem geregeld is?
Bel morgen anders even het juridisch loket, dit kan toch niet zonaar???
Ahh, dat was 'm! Ik was even de draad kwijtquote:Op maandag 27 juli 2015 23:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het was een verassing. Ben wel gaan posten toen ik vermoedens kreeg, en toen ook geschrokken dat het echt zo was.
Nahjah, het is wat je gewend bent.. Onze hypotheek is de helft van de huur die je noemt, maar als ik alles op mijn salaris (en ik verdien best goed, bruto zo'n 35.000) zou moeten dragen zou dat gaan, maar dan ben je wel veel speelruimte kwijt, zeg maar.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wil wel even wachten nog, alleen goedkoper wordt hem niet. Tenzij we dus in een of andere gare buitenwijk gaan wonen waar ik m'n kind niet laat opgroeien.
[..]
Mijn loon mag niet hoger zijn dan ¤ 9.234,45 vandaar ook 600/800
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |