abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2015 @ 22:41:27 #51
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154688484
Oefff wat een huurprijs :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154688657
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

/ontlurkt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/terug in lurkermodus
Zit inderdaad in Utrecht en voor de plek zeker een goede deal (op het stadhuisplein), maar ik wil hier echt heel graag weg, het is geen plek voor een kind. De eerste paar maanden wel prima, maar zodra het gaat kruipen, krijg de kriebels ervan. Naar buiten is ook een hele opgave (verhuurster wil niets in de gang hebben staan) met die trappen. Zie het niet zitten.

Wil wel even wachten nog, alleen goedkoper wordt hem niet. Tenzij we dus in een of andere gare buitenwijk gaan wonen waar ik m'n kind niet laat opgroeien.

quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:35 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook even goed moet kijken naar bijverdienen en stufi, want (als ik goed lees) komt je vriend wel dicht bij die bijverdiengrens zo.. Ik weet niet of inkomen van partners dan ook al meetelt. Zou zuur zijn als je vervolgens een smak geld moet terug betalen..
Mijn loon mag niet hoger zijn dan ¤ 9.234,45 vandaar ook 600/800
Dat van hem niet hoger dan ¤ 13.856,11

Dat is dan 23.000 met daarbovenop nog zijn stufi zo'n 700. Ja ben ik nou gek of houden we gewoon geld over. Volgens de rekensom (en als we geen medische kosten krijgen uiteraard) moet het gewoon kunnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 22:46:35 ]
pi_154688768
En hoe gaat het dan na zijn stage?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154688787
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:45 schreef Myrr het volgende:

[..]

Zit inderdaad in Utrecht en voor de plek zeker een goede deal (op het stadhuisplein), maar ik wil hier echt heel graag weg, het is geen plek voor een kind. De eerste paar maanden wel prima, maar zodra het gaat kruipen, krijg de kriebels ervan. Naar buiten is ook een hele opgave (verhuurster wil niets in de gang hebben staan) met die trappen. Zie het niet zitten.

Wil wel even wachten nog, alleen goedkoper wordt hem niet.

[..]

Dat is dan 23.000 met daarbovenop nog zijn stufi zo'n 700. Ja ben ik nou gek of houden we gewoon geld over. Volgens de rekensom (en als we geen medische kosten krijgen uiteraard) moet het gewoon kunnen.
En wat als 1 van jullie onverhoopt thuis komt te zitten en er inkomenstechnisch op achteruit keldert, of als vriend geen baan vind na stage?

Ik snap heel goed dat je weg wilt, wij zitten met 1 kind in een 2 kamer app in Rotterdam, verre van ideaal, nu hebben we vandaag te horen gekregen dat we een ander huis hebben maar dit kunnen we ook betalen als 1 van ons ff niks heeft...

In een krap huis met n kind is nog beter dan op straat met n kind.. ;)
S. 2014
J. 2016
pi_154688810
quote:

[..]

Wil wel even wachten nog, alleen goedkoper wordt hem niet. Tenzij we dus in een of andere gare buitenwijk gaan wonen waar ik m'n kind niet laat opgroeien.

Ik bedoelde eigenlijk het huis waar je was gaan kijken, ik dacht dat die ook in Utrecht was :). Je huurprijs nu is niet een vrij goede deal maar een waanzinnig goede deal voor die locatie en oppervlakte, haha. Voor Utrechtse begrippen dan. Kan me voorstellen dat je dat niet echt ideaal vind voor een kind. Sta je al lang ingeschreven bij woningnet? Anders zou je kunnen kijken of je al in aanmerking komt voor een sociale woning. Wellicht dat de wachttijd voor een huis in woerden wat korter is :). Want ben het wel eens met de posters boven mij dat het wel veel geld is gezien de inkomsten - wat als er iets gebeurd en een van jullie zit een tijdje thuis, inderdaad.
pi_154688968
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:48 schreef Skoap het volgende:
En hoe gaat het dan na zijn stage?
Hij is leraar in opleiding, dat komt wel goed. Heeft tijdens zijn vorige stage zelfs al een baan aangeboden gekregen maar dat heeft hij natuurlijk niet gedaan (komt opleiding in gevaar).

quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk het huis waar je was gaan kijken, ik dacht dat die ook in Utrecht was :). Je huurprijs nu is niet een vrij goede deal maar een waanzinnig goede deal voor die locatie en oppervlakte, haha. Voor Utrechtse begrippen dan. Kan me voorstellen dat je dat niet echt ideaal vind voor een kind. Sta je al lang ingeschreven bij woningnet? Anders zou je kunnen kijken of je al in aanmerking komt voor een sociale woning. Wellicht dat de wachttijd voor een huis in woerden wat korter is :).
Nee daar moet ik nog minstens drie jaar op wachten helaas, dat was inderdaad echt perfect geweest.
Maar inderdaad, het is niet verstandig. Deze parel laten we beter maar even liggen nog.

Hier hebben we overigens helemaal geen kamer. Het is 1 ruimte. Heb er wat muurtjes in gezet, maar niets is dicht.
pi_154689000
En appartementen in Woerden? Ik weet dat die er ook wel te vinden zijn.
Een vriendin van mij gaat binnenkort een appartement huren daar (met 2 kinderen)
pi_154689040
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:54 schreef Mapiya het volgende:
En appartementen in Woerden? Ik weet dat die er ook wel te vinden zijn.
Een vriendin van mij gaat binnenkort een appartement huren daar (met 2 kinderen)
Particulier? Als het die op de Achterstraat is was ze ons net voor. Dat was zo'n beetje de enige haalbare in lange tijd. ;(
pi_154689105
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:55 schreef Myrr het volgende:

[..]

Particulier? Als het die op de Achterstraat is was ze ons net voor. Dat was zo'n beetje de enige haalbare in lange tijd. ;(
Particulier inderdaad maar straatnaam geen idee. Wel tijdelijk in afwachting van hun koopwoning.
pi_154689148
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:57 schreef Mapiya het volgende:

[..]

Particulier inderdaad maar straatnaam geen idee. Wel tijdelijk in afwachting van hun koopwoning.
Hmmm, zou je een balletje kunnen opgooien voor me? O-)
pi_154689201
ik pb je ;)
pi_154689609
Brrrrrrrr muizen houden weer een feestje hier. Zie er nu gewoon twee rondwandelen. :X
Ik ben dus bang dat zodra die kleine gaat kruipen, die ziektes krijgt van die beesten.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 23:11:21 ]
pi_154689706
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:09 schreef Myrr het volgende:
Brrrrrrrr muizen houden weer een feestje hier. Zie er nu gewoon twee rondwandelen. :X
Kat in huis nemen? Vallen zetten? (morgen) de ongediertebestrijding bellen?
Professioneel gifmenger.
pi_154689761
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:11 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Kat in huis nemen? Vallen zetten? (morgen) de ongediertebestrijding bellen?
Verhuurder wil dat niet betalen. Onderburen hebben een kat, vermoedelijk dat ze daarom naar boven komen allemaal. Vind het te klein hier om zelf een kat te nemen (en kattenbak, die staat dan continu hier in de kamer), maar als het goed is zou die onderburenkat een huiskat worden dus ik ga ze morgen even appen.

Vallen liggen overal :D vangen ook regelmatig, maar het zijn er veel te veel.

Denk dat ik een lijmval neer ga leggen zo lang ik nog wakker ben. Gooi er wel een stoeptegel op daarna.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 23:15:28 ]
pi_154689827
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:13 schreef Myrr het volgende:

[..]

Verhuurder wil dat niet betalen. Onderburen hebben een kat, vermoedelijk dat ze daarom naar boven komen allemaal. Vind het te klein hier om zelf een kat te nemen (en kattenbak, die staat dan continu hier in de kamer), maar als het goed is zou die onderburenkat een huiskat worden dus ik ga ze morgen even appen.

Vallen liggen overal :D vangen ook regelmatig, maar het zijn er veel te veel.
Huur opschorten tot het probleem geregeld is?
Bel morgen anders even het juridisch loket, dit kan toch niet zonaar???
Professioneel gifmenger.
  maandag 27 juli 2015 @ 23:17:54 #66
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_154689907
Myrr postte jij nou ook in wohts of was deze zwangerschap een verrassingscadeautje?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_154689918
Stippel heel veel succes *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154689959
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:17 schreef Kimpossible het volgende:
Myrr postte jij nou ook in wohts of was deze zwangerschap een verrassingscadeautje?
Het was een verassing. Ben wel gaan posten toen ik vermoedens kreeg, en toen ook geschrokken dat het echt zo was.
pi_154690193
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:15 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Huur opschorten tot het probleem geregeld is?
Bel morgen anders even het juridisch loket, dit kan toch niet zonaar???
Moeten we eigenlijk wel doen ja. Het is te walgelijk voor woorden. Vorige keer riep hij (tegen oude bewoonster) dat ze dan hun zooi maar op moesten ruimen. Nou, daar ligt het niet aan hoor. :') Geen idee ook wat ze eigenlijk komen doen hier. Denk dat ze het hoogpolig tapijt vooral plunderen en het hier wel lekker warm is ofzo.

Heb een hele rij lijmvallen neergelegd waar ze de hele tijd lopen. Nu blijven ze stil staan, zie je ze nadenken en keren ze weer om. }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2015 23:26:31 ]
  maandag 27 juli 2015 @ 23:33:15 #70
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_154690479
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:19 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het was een verassing. Ben wel gaan posten toen ik vermoedens kreeg, en toen ook geschrokken dat het echt zo was.
Ahh, dat was 'm! Ik was even de draad kwijt :+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_154696228
En en en en en en en en? Iemand al spannende bevallingsavonturen en een verse baby O-)
pi_154696484
Myrr waar zoek je momenteel naar een huisje, welke sites? Ik heb vorig jaar ook gezocht (en iets gevonden) in hetzelfde gebied. 950 is voor Woerden aan de hoge kant.
Moet je voor een huis van 950 ook niet aantonen dat je inkomen 3800 is per maand? Of waren er geen voorwaarden?
pi_154696641
quote:

[..]

[..]

Nahjah, het is wat je gewend bent.. Onze hypotheek is de helft van de huur die je noemt, maar als ik alles op mijn salaris (en ik verdien best goed, bruto zo'n 35.000) zou moeten dragen zou dat gaan, maar dan ben je wel veel speelruimte kwijt, zeg maar.
Zeker als je ook nog reiskosten moet maken, of uit wil, je inderdaad medische kosten hebt etc.. Elke tegenslag is er dan eigenlijk één teveel denk ik.

Daui: hoe is het met jou? Is het nog een beetje te doen in t ziekenhuis?

Ik heb kledingcrisis. Vandaag geregistreerd partnerschap sluiten (trouwen komt later, voor nu is zo juridisch alles rond) en ik had er een leuk jurkje voor klaarliggen, maar nu is het rotweer, te fris voor dat jurkje en weet ik niet wat ik aan moet! :'(
pi_154696713
En over de cervixmeting.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154696728
Doe m gewoon aan joh. Het is toch binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')