SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Dat is anders.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit komt wel hard aan bij Paxcon.
Hebben je ouders je dat nooit uitgelegd?quote:
Moet hij eerst geld hebben.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Misschien kan je een harem beginnen, zoals Anton Heijboer.
Nee, leg eens uit.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben je ouders je dat nooit uitgelegd?
Supermarkten plunderen en bushokjes slopenquote:
Stiekem wil jij hem ook gebruiken.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kauai is kawaii.
Fylax, ik geef toestemming deze zin te gebruiken om mee te flirten.
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Supermarkten plunderen en bushokjes slopen
Nee hoor, ik haat Heineken.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouw koelkast zit wel vol met sixpacks Heineken he. Man man man word je dik van
Nou ja, als ik mag kiezen of fylax in een tt zegt dat ik van hem ben of dat hij timmmmmquote:
Lekker ruig doen met je buxushaagje.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ruige shit daarzo.
Dat gastje was jij hequote:Op maandag 27 juli 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ruige shit daarzo.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als ik mag kiezen of fylax in een tt zegt dat ik van hem ben of dat hij timmmmmzegt zou ik het wel weten hoor.
Liar liar pants on firequote:Op maandag 27 juli 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een grappige jongen dus ja.
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:42 schreef Kauai het volgende:
Vind de TT inderdaad wel een beetje ongemakkelijk te vinden trouwens.
LIAR, LIAR, she's on firequote:Op maandag 27 juli 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een zo'n opmerking en ik gooi een buxus op je stoep.
Ja want jij bent van mij.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:42 schreef Kauai het volgende:
Vind de TT inderdaad wel een beetje ongemakkelijk te vinden trouwens.
http://vocaroo.com/quote:Op maandag 27 juli 2015 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
LIAR, LIAR, she's on fire
She's waiting there, around the corner
Just a little aid, and she'll jump on ya'
LIAAAAR LIAAR WOHOOOHOOEUW
Nee.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/
Kan je dit even inzingen voor ons?
Dan zou ik me maar zorgen gaan maken als ik jou was ...quote:
Paxcon is zeker bruidsmeisjequote:Op maandag 27 juli 2015 16:54 schreef Fylax het volgende:
Kauai doet hier hard 2 get maar we hebben al een trouwdatum gepland in 2017.
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht op advies van mijn advocaat
Weer een ban? ;oquote:Op maandag 27 juli 2015 17:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tref je het beter dan Hoink en tardis.
Dit was pas mijn tweede ban ooitquote:Op maandag 27 juli 2015 17:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tref je het beter dan Hoink en tardis.
Jij bent stripper op z'n vrijgezellen feestquote:Op maandag 27 juli 2015 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag ik bloemenmeisje zijn. Dan gooi ik ff berenklauw in fylax' gezicht.
Ik weet dat jij maar al te graag lapdance van mij wilt hoor maar helaas.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent stripper op z'n vrijgezellen feest
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 27 juli 2015 17:31 schreef richolio het volgende:
Kawaii/kauai en ik hebben super veel gemeen
Inderdaad ...quote:
Ik ben een eckte Tatta. Houd van (indie) rock en zit overal en nergens op dit forum.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vertel eens rich, wie ben je. Waar kom je vandaan, ben je een Belg of TATTA (ltding)
HAHAHAHAH GVDquote:Op maandag 27 juli 2015 17:39 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Kauai is geclaimd door Fylax. Ze zit nu aan Fylax vast en zal op haar minst 4 kinderen van hem baren. Indien dit niet gebeurt worden er gepaste maatregelen getroffen.
Gr Fylax' advocaat.
Ik heb inmiddels heel Nederland bedekt met m'n tranenquote:Op maandag 27 juli 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit komt wel hard aan bij Paxcon.
quote:Op maandag 27 juli 2015 17:39 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Kauai is geclaimd door Fylax. Ze zit nu aan Fylax vast en zal op haar minst 4 kinderen van hem baren. Indien dit niet gebeurt worden er gepaste maatregelen getroffen.
Gr Fylax' advocaat.
Volgens mij is dat de fanclub van Opso en Kauaua die ze overal achterna gaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad ...
Waarom wordt dit topic de laatste dagen zo overspoeld door KLB?
Heb je zijn selfie in het userfoto topic al gecheckt?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 18/07 te refreshen tot er weer een weblog van jou komt
Misschien vanavond.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 18/07 te refreshen tot er weer een weblog van jou komt
Die met dat kussen? Dat vond ik een erg goede selfie.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je zijn selfie in het userfoto topic al gecheckt?
Vervelend.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de fanclub van Opso en Kauaua die ze overal achterna gaan.
We zetten Kauai in het midden en dan kijken naar wie ze toe looptquote:
Ik denk dat hij wel model kan worden eerlijk gezegd.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die met dat kussen? Dat vond ik een erg goede selfie.
Ja hij moet alleen wel een beetje groeien danquote:Op maandag 27 juli 2015 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel model kan worden eerlijk gezegd.
Yeaaah right.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de fanclub van Opso en Kauaua die ze overal achterna gaan.
Dankjewel!quote:Op maandag 27 juli 2015 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die met dat kussen? Dat vond ik een erg goede selfie.
Wat attent van je.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:15 schreef KaBuf het volgende:
Kauai, als je bang bent voor Fylax, mag je wel doen alsof je mijn vriendinnetje bent hoor.
Zo ben ik.quote:
Wacht. Er is een pic van Kauai?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arm meisje. Met 1 pic en je charmes heb je heel fok inclusief de pedo's gecharmeerd
Jij hebt nog meer aanbidders vgm met alleen een haar foto.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arm meisje. Met 1 pic en je charmes heb je heel fok inclusief de pedo's gecharmeerd
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 27 juli 2015 18:24 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij hebt nog meer aanbidders vgm met alleen een haar foto.
Ah oke. Gemist.quote:
Fok bestaat voor het grootste gedeelte uit pedo'squote:Op maandag 27 juli 2015 18:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:25 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Jij bent toch ook populair paxcon.
Pic is weeeegquote:Op maandag 27 juli 2015 18:26 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Fok bestaat voor het grootste gedeelte uit pedo's.
Heb geprobeerd haar pic te vinden, maar die was verwijderd. Of heeft ze een nieuwe geüpload?
Gekke stalker, heb hem weggehaald ja.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:26 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Fok bestaat voor het grootste gedeelte uit pedo's.
Heb geprobeerd haar pic te vinden, maar die was verwijderd. Of heeft ze een nieuwe geüpload?
Ik wel.quote:
Jaquote:
quote:
JA HALLON HOOR JE MIJJ!!! IK SCHREEUW EVEN DOOR DE TELEFOON WANT ARAB. NIET DAT HET VEEL ZIN HEEFT WANT SLECHTE VERBINDING.quote:
Denken dat dat door jou komtquote:
Mijn moeder als ze naar Irak beltquote:Op maandag 27 juli 2015 18:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
JA HALLON HOOR JE MIJJ!!! IK SCHREEUW EVEN DOOR DE TELEFOON WANT ARAB. NIET DAT HET VEEL ZIN HEEFT WANT SLECHTE VERBINDING.
quote:
Nee joh.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Gelukkig bestaat er geen FOK!roddelkrant want anders zou het er 24/7 over fielaks en kauai en de ruzie tussen oudjes gaan
Godverdomme ik moest lachenquote:Op maandag 27 juli 2015 18:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
JA HALLON HOOR JE MIJJ!!! IK SCHREEUW EVEN DOOR DE TELEFOON WANT ARAB. NIET DAT HET VEEL ZIN HEEFT WANT SLECHTE VERBINDING.
"Mam er zit vertraging in de lijn, je moet gewoon even wachten"quote:
Je lacht om de struggles mijn people?quote:
Gvd precies datquote:Op maandag 27 juli 2015 18:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Mam er zit vertraging in de lijn, je moet gewoon even wachten"
- "Nee nee ik moet gewoon hard praten"
Ok
[..]
Nee ik moest even denken aan een filmpje van een staandehouding waarin iemand ook aan het bellen was.quote:
OKAY DOEI SCHATquote:Op maandag 27 juli 2015 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik moest even denken aan een filmpje van een staandehouding waarin iemand ook aan het bellen was.
Kan je even ophouden want ik wil nog ff wat halen bij de supermarkt.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels heel Nederland bedekt met m'n tranen
Kijk uit dat je niet #viesdik wordt.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb domino's. Hot choco cakes. Gvd doei dieet
Opso noemde me paxgod dus door haar ben ik weer op het goede pad, ik zal per direct stoppenquote:Op maandag 27 juli 2015 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je even ophouden want ik wil nog ff wat halen bij de supermarkt.
Hoe verklaar je dat de hand die ik net het raam uit heb gestoken alsnog nat is geworden?quote:Op maandag 27 juli 2015 19:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Opso noemde me paxgod dus door haar ben ik weer op het goede pad, ik zal per direct stoppen
Ik zit nogal hoog in de lucht dus het duurt even voor de laatste drup is gevallenquote:Op maandag 27 juli 2015 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat de hand die ik net het raam uit heb gestoken alsnog nat is geworden?
De regen brengt the fish & the bird nader tot elkaar.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit nogal hoog in de lucht dus het duurt even voor de laatste drup is gevallen
Dit vind ik een sterke postquote:Op maandag 27 juli 2015 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De regen brengt the fish & the bird nader tot elkaar.
Voor 15 euro is dat een schijntje.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:44 schreef Paxcon het volgende:
Ga je een FC Groningenhanddoek halen bij de Coop?
#viessexyquote:Op maandag 27 juli 2015 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet #viesdik wordt.
Welkom in het topic met de meeste crewquote:
Speculariumquote:
Doh, die zitten in de reeks maar niet in dit topic.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specularium
sp3c
timmmmm
Frutsel
johannes_vermeer
Karina
YokiKater
Elfletterig
Fylax
Njosnavelin
Inolvidable
LTVDK![]()
En dan mis ik er ongetwijfeld nog een paar
Deze reeks is natuurlijk ook gewoon 1 doorlopend topicquote:Op maandag 27 juli 2015 20:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doh, die zitten in de reeks maar niet in dit topic.
Nee je reageerde op LTKDV zijn post over het topic met de meeste crew. En niet alle crew heeft een kleurtje.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idioot, lees het eens goed. Ik heb het over blauw kleurigen.
Ik heb het over blauwennnquote:Op maandag 27 juli 2015 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee je reageerde op LTKDV zijn post over het topic met de meeste crew. En niet alle crew heeft een kleurtje.
Idioot.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind niet dat je andere mensen voor idioot mag uitmaken.
quote:
Ik kan lezen en tellen, kan dat niet zeggen van jou.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idioot, lees het eens goed. Ik heb het over blauw kleurigen.
Dank je.quote:
Ok moet je nu een lolly? Oh wacht.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan lezen en tellen, kan dat niet zeggen van jou.
Dat gelooft natuurlijk niemand.quote:
Wat een comebackquote:Op maandag 27 juli 2015 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ok moet je nu een lolly? Oh wacht.
Misschien maak ik het zo goed?quote:
Oh waar dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
Ik heb gehoord dat hier mooie rijpe mannen zijn.
Timmmm Fylax en ik zijn inderdaad nog singlequote:Op maandag 27 juli 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
Als ik met Fylax ga ben ik pedo. Hoe oud zijn Timmmm en jijquote:Op maandag 27 juli 2015 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Timmmm Fylax en ik zijn inderdaad nog single
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik doe even niet aan comebacks aangezien jullie dan janken.
Timmmm heb ik niet op een verjaardagskalender maar zelf ben ik 23quote:Op maandag 27 juli 2015 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik met Fylax ga ben ik pedo. Hoe oud zijn Timmmm en jij
Laat me raden, straks zit ik ook nog met een vleermuisquote:
En ik 24, maar dan zonder vieze knipogen, stelletje engnekkenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Timmmm heb ik niet op een verjaardagskalender maar zelf ben ik 23![]()
Sry dat vind ik te jong. Shiietquote:Op maandag 27 juli 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Timmmm heb ik niet op een verjaardagskalender maar zelf ben ik 23![]()
Heb je die oortjes gezien?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat me raden, straks zit ik ook nog met een vleermuis
Cripjen!quote:Op maandag 27 juli 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
Oké, no hard feelings.quote:
Ja oke kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar ik vind oudere mannen aantrekkelijk.
Tem is oud.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar ik vind oudere mannen aantrekkelijk.
Dat dus.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef LTVDK het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik de NWS-SC kan vinden?
NWS / [NWS FeedBack]quote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef LTVDK het volgende:
Awwww, een baby Zubat.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien maak ik het zo goed?
Baby vleermuis krijgt de fles van Mister Depp![]()
http://www.wtf.nl/spotlig(...)yvleermuis-fles.html
Ik zie wel dat er daar een filmpje staat die normaal in de NWS-SC staatquote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NWS / [NWS FeedBack]
Hier weten ze het vast.
Doen jullie dit bij elke persoon die hier net komt postenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef LTVDK het volgende:
Tnxquote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NWS / [NWS FeedBack]
Hier weten ze het vast.
Maar ik zie er uit als 42, dus ik ben hartstikke rijp!quote:Op maandag 27 juli 2015 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, no hard feelings.
Mani89 komt uit 1989, misschien heb je daar wat aan? Hij lijkt op Arjen Robben en dat is een topsporter.
Voor een ouwe lul ben jij echt in de bloei van je leven!quote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ik zie er uit als 42, dus ik ben hartstikke rijp!
Ik denk dat Uccie dat wel weet.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kunnen ze wel alleen of leven ze samen in kuddes?
Volgens mij gaat dat niet zomaar.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kan je niet kopen, die moet je vangen.
Daar heb je inderdaad speciale vaardigheden voor nodig, maar die hebben Johannes en ik wel.quote:
Gaan jullie 1 vangen dan? Een puppy?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad speciale vaardigheden voor nodig, maar die hebben Johannes en ik wel.
Of als je hypnose gebruikt.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze bijv. slapen kan je ze makkelijker vangen.
Ja, en als je wil kan ik hem ook voor je level uppen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaan jullie 1 vangen dan? Een puppy?
Wat kan die dan extra?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en als je wil kan ik hem ook voor je level uppen.
Zoiets?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaan jullie 1 vangen dan? Een puppy?
Nee eigenlijk niet, maar het is nogal opvallend dat er hier opeens vanuit het niks een hele horde ONZ/KLB volk is waarvan een deel er alleen maar is om te rellenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
Doen jullie dit bij elke persoon die hier net komt posten
Misschien als er op de Frontpage nóg interessantere artikelen verschenen dat ze wel daarheen gingen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar het is nogal opvallend dat er hier opeens vanuit het niks een hele horde ONZ/KLB volk is waarvan een deel er alleen maar is om te rellen
Hier vliegt er altijd in zijn eentje rondquote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kunnen ze wel alleen of leven ze samen in kuddes?
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien als er op de Frontpage nóg interessantere artikelen verschenen dat ze wel daarheen gingen.
Ach ja als je ook op mij doelt, dit is de eerste SC (behalve turken sc waar ik af en toe kom) waar ik post dus valt wel mee geloof ik tochquote:Op maandag 27 juli 2015 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar het is nogal opvallend dat er hier opeens vanuit het niks een hele horde ONZ/KLB volk is waarvan een deel er alleen maar is om te rellen
Oh dus ze kunnen wel alleen. Nja als ik em genoeg aandacht geeft mis die zijn soortgenoten vast niet. Of anders doe ik van die dracula tandjes in..quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier vliegt er altijd in zijn eentje rond
Oh... Nah die wil ik niet.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
We foppen je een beetje Jasmijn, al die tijd hadden Mani en ik het over Batman!
Dit is deel van het LTDVK ontgroeningsritueel.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ach ja als je ook op mij doelt, dit is de eerste SC (behalve turken sc waar ik af en toe kom) waar ik post dus valt wel mee geloof ik toch
Het was ook niet voor jou persoonlijk bedoeld, jij gedraagt je gewoon normaalquote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ach ja als je ook op mij doelt, dit is de eerste SC (behalve turken sc waar ik af en toe kom) waar ik post dus valt wel mee geloof ik toch
Wie niet dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was ook niet voor jou persoonlijk bedoeld, jij gedraagt je gewoon normaal
Jammer voor hem post ik hier al een tijdje, nog is hij me niet gewend.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is deel van het LTDVK ontgroeningsritueel.
Zo'n eentje misschien?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh... Nah die wil ik niet.
Ik wil graag een vleermuisje.
Ik ging al aan mezelf twijfelen jaquote:Op maandag 27 juli 2015 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was ook niet voor jou persoonlijk bedoeld, jij gedraagt je gewoon normaal
Oh die is leuk! Hebben ze die ook in roze?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n eentje misschien?
[ afbeelding ]
Nee, deze SC is altijd heel erg gastvrij voor nieuwkomers, maar er zijn nu wat mensen misbruik aan het maken van die gastvrijheid. Daarmee doel ik niet op jou.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
Doen jullie dit bij elke persoon die hier net komt posten
Misschien als we een shiny tegenkomen ofzo.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh die is leuk! Hebben ze die ook in roze?
Remlofquote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Wie is normaal de boeman die hier de onwelgevalligen gaat wegjagen?
Tim?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Normaalgesproken maakt Elfletterig dan een grapje en dan gaat iedereen weg.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Ben er niet om te rellen hoor, no worries.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Awwwwwquote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien als we een shiny tegenkomen ofzo.
[ afbeelding ]
Deze ziet er ook wel knuffelbaar uit.
Nu is hij zelf nergens meer te bekennen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Normaalgesproken maakt Elfletterig dan een grapje en dan gaat iedereen weg.
Die blijft dus ook weg.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Normaalgesproken maakt Elfletterig dan een grapje en dan gaat iedereen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |